مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

تفاوت برنامه‌های ترکیبی در مقابل برنامه‌های بومی


تفاوت اپلیکیشن‌های ترکیبی در مقابل نرم‌افزار‌های ساکن

• مبتنی بر فرصت و هزینه پیشرفت

نرم‌افزار‌های ترکیبی مقرون به صرفه می باشند و کمترین فرصت برای گسترش را می گیرند. همینطور، نرم افزار‌های ترکیبی ریلکس‌خیس حفظ می گردند، چون آنان یک سورس کد واحد دارا هستند، در حالی که نرم‌افزار‌های ساکن دارنده یک‌سری سورس کد میباشند، چون به صورت خاص برای هر پلتفرم مطلوب می باشند.

• بر پایه ی تجربیات کاربری

از آن‌جایی که اپلیکیشن‌های مستقر منحصربه‌فرد یک سیستم دلیل خاص پیاده سازی گردیده‌اند، شایسته ترین تجارب کاربری را ارائه میدهند. اپ‌های ساکن امکان‌های طاقت فرسا افزاری و اندازه شیت اکران را در حیث می گیرند. در مقایسه با نرم افزار‌های ترکیبی که صرفا با یک سورس محور برای کلیه پلتفرم‌ها، نمی اقتدار تجربیات کاربری خیر و خوبی را ارائه بخشید.

• بر طبق ابزارهایی که نرم‌افزار ارائه می دهد (اپلیکیشن بدون پول یا این که مبلغی)

برای حصول‌وکارهایی که میخواهند یک اپ مبلغی را در برنامه استور فعال‌سازی نمایند، نرم افزار‌های مستقر پیشنهاد می گردند، چون رابط کاربری (UI) حقیقتاً خیر و خوبی دارا هستند، در حالی که نرم افزار‌های بدون پول را می‌اقتدار تحت عنوان اپ‌های ترکیبی ساخت.


• مطابق پلتفرم هایی که نرم افزار شما روی آنها عمل می‌نماید

درصورتی که استخراج‌وکاری بخواهد نرم افزار گوشی خویش را در پلتفرم‌های متعدد مانند اندروید، اپل، ویندوز و غیره ایفا نماید، قادر است یک برنامه پایین اینترنت یا این که ترکیبی ساخت‌و‌ساز نماید، چون می تواند در طول صرفه‌جویی نماید. با گسترش یک نرم‌افزار اینترنت یا این که ترکیبی، بیزنس بایستی تنها یک توشه نرم‌افزار را ساخت نماید، چون مشمول یک سورس کد واحد میباشد، و آن گاه اپ خویش را در یک‌سری پلتفرم منتشر نماید. برعکس، نرم‌افزار‌های ساکن برای هر پلتفرم به اپلیکیشن نویسی متمایز نیاز دارا‌هستند، از جمله، جاوا برای اندروید و Objective C برای ios .


• اینکه آیا اپ شما از روش برنامه استور توزیع شود یا این که نه

در صورتیکه یک استخراج‌وکاری قصد دارااست نرم‌افزار‌اش را از روش App store ها منتشر نماید، می بایست یک نرم افزار گوشی به مکان یک نرم‌افزار اینترنت با صرفه‌سازی گردیده برای گوشی ساخت و ساز نماید، که فقط از مرورگر اینترنت دستگاه قابل دسترسی میباشد.


• اینکه آیا از خصوصیت‌های دستگاه مستقر به کارگیری گردد یا این که نه

در صورتیکه می خواهید از خصوصیت‌های دستگاه موبایل مانند دوربین یا این که GPS به کار گیری فرمائید، می بایست یک اپ موبایل مستقر یا این که ترکیبی را گزینش نمائید، چون یک نرم‌افزار اینترنت نمی‌تواند به راحتی به خصوصیت‌های دستگاه دسترسی پیدا نماید.


• اینکه آیا گسترش دهندگان مایحتاج در دسترس می‌باشند

در‌صورتی‌که نوع تجارت شما نیازمند حضور در یک سری پلتفرم میباشد و گسترش دهندگان تخصصی نرم افزار گوشی برای پاسخگویی به‌این نیازها ندارید، تولید یک نرم افزار گوشی ترکیبی معمولی خیس خواهد بود. بنابراین، می‌توانید به مکان اشراف بر لهجه های خاص برای هر پلتفرم، از مهارت های کدنویسی جانور خویش مانند جاوا اسکریپت، HTML و CSS استعمال نمایید.


فیض گیری

همانگونه که طراحی اپلیکیشن در مشهد

 در ابتدا توضیح داده شد، نرم‌افزار‌های ساکن و ترکیبی مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند. تصمیم گیری در باب اینکه چه نوع اپلیکیشنی را گزینش فرمائید تا حد متعددی به منظور‌های سازمان بستگی داراست. بعداز رسیدگی ویژگی ها دستیابی‌وکار، سفارش می شود با گسترش‌دهندگان نرم افزار که به شایسته ترین صورت ممکن به ایده‌های شما صورت می دهند، در امر آن حرف نمایید. همینطور می شود به مکان داشتن یک فعال سازی مستمر داخلی، بسط اپلیکیشن را برون سپاری کرد، چون همیاری با یک دسته برون سپاری، بسط نرم افزار تلفن همراه شما‌را به یک شغل بی دردسر تبدیل می نماید.


انواع پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل

اشکال پوش نوتیفیکیشن نرم افزار تلفن همراه

 معمولی

مانند یک پیام اگاهی‌رسانی، پوش نوتیفیکیشن معمولی یک اعلان بی آلایش و یکباره میباشد که فورا برای کلیه یوزرها ارسال می‌گردد. از پوش نوتیفیکیشن بی آلایش برای فروش یک روزه، ویژه یا این که اعلامیه استعمال میگردد. نمونه: در زمان 24 ساعت، 50 درصد تخفیف بر همگی تولید ها.

نرم افزار‌ریزی گردیده

پیام‌ها را جوری تهیه نمایید تا در یک طراحی اپلیکیشن در مشهد ساعت مشخص و معلوم یا این که در یک روز خاص ارسال شوند. این موردها را می‌قدرت در یک جای مشخص و معلوم برای یوزرها فرستاد. نمونه: ساعت 2 عصر میباشد؛ مجال ورزش!

عصر‌ا

اعلان‌های تکراری ساخت‌و‌ساز نمائید، که در یک روز و ساعت خاص ارسال شوند. نمونه: فراموش نکنید که وعده دیدار برای اصلاح مو سر خویش را رزرو فرمایید.

حیطه‌ای-جغرافیایی


پیامی را تهیه نمائید که به هنگام ورود یا این که خروج استفاده کننده از یک جای خاص، به وی ارسال گردد. نمونه: شیرینی‌ها فراهم می‌باشند. لطفا وارد گردید.


مقصود‌گذاری گردیده


زمانی برچسب‌ها را به یوزرها تخصیص می‌دهید، می توانید از پوش نوتیفیکیشن هدفمند بر پایه ی علایق و مورد ها دیگر به کارگیری فرمائید. نمونه: برای سه شنبه‌ی آجل، کرم ضدآفتاب خویش را فراموش نکنید.


به شما سفارش نوشته‌ی علمی پایین را نیز رسیدگی بفرمایید:


پوش نوتیفیکیشن چیست؟




محتوا  مخفی 

1 تفاوت در بین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، پست الکترونیک و ربات

2 مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

2.1 از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در موردها تحت استعمال می گردد:

3 مزایای به کارگیری از پوش نوتیفیکیشن

4 کیفیت تعریف‌و‌تمجید پوش نوتیفیکیشن اثر گذار؟

5 چه گونه به یک مخاطب نرم افزار، مالیات بر ارزش افزوده می دهیم؟

6 خصوصیت‌های پوش نوتیفیکیشن موءثر

7 کیفیت توسعه و گسترش استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن

تفاوت در میان پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، نشانی اینترنتی و ربات

در‌واقع، هیچ نقصی در هیچ کدام از شبکه‌های ارتباطی دیجیتال وجود دارااست. ولی برخی از این شبکه‌ها در مورد ها خاصی عالی از مورد ها دیگر شغل می‌نمایند. البته چرا هنگامی می‌اقتدار از پیام کوتاه یا این که پست الکترونیک بهره برد، از پوش نوتیفیکیشن به کارگیری می‌گردد؟ آغاز بیایید با داده های عددی نرخ گشوده هر شبکه دعوا را ادامه دهیم:


اس ام اس: نرخ گشوده جهانی 94 درصد

پوش نوتیفیکیشن: لیست کردن اعداد آماری پوش نوتیفیکیشن مشقت بار میباشد، چون هر نوع پوش نوتیفیکیشن، ترازو توفیق متفاوتی دارااست. برای مثال، پوش نوتیفیکیشن جغرافیایی شایسته ترین نرخ تبدیل را دارااست و همینطور پوش نوتیفیکیشن‌های فردی بسیار ضروری می‌باشند و نرخ راندمان ی حدود 8.8 درصد را دستیابی کرده اند.

نشانی اینترنتی: مطابق گزارش Smart Insights، معدل درصد نرخ راندمان مجموعاَ صنعت های 24.79 درصد میباشد.

مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

برای اخذ پوش نوتیفیکیشن به وب نیاز میباشد و به این جهت از دید رسانه‌ای بسیار قادر میباشد. در مقابل، پیام کوتاه میباشد که برای اخذ آن نیازی به وب وجود ندارد. زمانی پوش نوتیفیکیشن ها را در مقابل اس ام اس قرار می دهیم، در مفاد ذیل نباید از پوش نوتیفیکیشن مصرف شود:

برای جابجایی اطلاعاتی که یوزرها بایستی بعدا ذخیره نمایند و یا این که به آن مراجعه نمایند، چون هنگامی پیام از کاغذ بیرون شد یا این که اعلان‌ها منزه شدند، پیام ناپدید می‌گردد.

برای تبدیل و ارتقای طرف‌های فرد ثالث، چون این فرمان بیشتراز حد مداخله گر میباشد.

 




 


از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در مورد ها پایین استعمال می‌گردد:

با به کار گیری از متن فردی و غیر رسمی، با مشتریان خویش صمیمی‌خیس گردید.

ارسال داده ها آیتم عشق مخاطب که براساس جزئیات ارائه گردیده بوسیله او هنگام بارگیری نرم‌افزار‌ریزی گردیده است.

برای هدف ها بازاریابی به صورت ایده‌آل از هر دو نحوه پوش نوتیفیکیشن و آدرس اینترنتی به کار گیری می شود. برای بدست آوردن شایسته ترین فیض، مطلقا نتیجه ها خویش را فارغ از دقت به شبکه و براساس علایق مشتریان تقسیم‌بندی فرمایید.

مزایای استعمال از پوش نوتیفیکیشن

وقتی که از پوش نوتیفیکیشن نرم افزار گوشی به صدق استعمال میشود، پوش نوتیفیکیشن‌ها این اقتدار را دارا‌هستند تا مارک و مشتری شمارا در مورد با یکدیگر نگه دارا‌هستند. از آن جا که بیشتر اشخاص ماهانه صرفا از حدود 30 نرم افزار به کار گیری می‌نمایند، می بایست مطمئن گردید که یکی این نرم افزار‌ها وابسته به شما میباشد. شما این عمل را با ساختن اپلیکیشنی که برای مشتریان اثرگذار میباشد ایفا می‌دهید. اصلی ترین غرض پوش نوتیفیکیشن این میباشد که یوزرها را سرگرم نرم افزار نماید. زمانی اعلان‌های گران بها بالا ارائه می‌دهید، نرم افزار شما از ارتقا نرخ محافظت منفعت‌مند می شود.


از مزایای پوش نوتیفیکیشن این میباشد که می‌قدرت از آن برای مفاد تحت استفاده نمود:


مشتریان را به اعمال عملی وادار کرد.

یوزرها را وادار فرمائید تا حتی در صورتیکه مدتی نرم افزار را گشوده نکرده‌اند، تعامل داشته باشند.

نرخ تبدیل حدودا دو موازی آدرس اینترنتی

با یوزرها خویش در تماس باشید.

شعور اخلاق و رفتار یوزرها

اسم تجاری خویش را مرتبط خیس فرمائید.

رابطه فوری با مشتریان

پیام‌های پرمخاطب و بی نیاز ارسال نمایید.

رابطه مقرون به صرفه خیس

 




کیفیت تمجید پوش نوتیفیکیشن اثر گذار؟

پوش نوتیفیکیشن بایستی بخشی از یک استراتژی بازاریابی با تمرکز و اپلیکیشن‌ریزی گردیده باشد، چون مقصود مهم آن محافظت عشق عده ای میباشد که نرم افزار شمارا نصب و از آن به کارگیری می‌نمایند. هر غرض دیگری ثانویه میباشد، چون شما نمی‌توانید از اپلیکیشنی که عموم از آن به کارگیری نمی کنند، در بیزنس خویش به کارگیری نمائید. در صورتی‌که نرم افزار شما حقیقتا قیمت را ارائه نکند، به کارگیری از آن بسیار طاقت فرسا شود. همینطور درصورتی که نرم افزار شما تبلیغات اکثری را دربرگیرنده خواهد شد، به نحوی که به کارگیری از آن را مشقت بار سازد، یوزرها آن را رد خواهند کرد.


چه طور به یک مخاطب نرم افزار، مالیات بر ارزش افزوده میدهیم؟

درصورتی که یوزرها نرم افزار گوشی خویش را بارگیری کردند، بایستی از علایق آنان باخبر گردید. البته برای با صرفه‌سازی هرگونه رابطه دیگر با یوزرها، آنها‌را بدون چاره فرمایید تا یک هیبت را کامل شدن نمایند که داده ها مایحتاج را در دست شما قرار دهد. بنابراین، پوش نوتیفیکیشنی که ارسال میکنید، مبتنی بر علایق آنها پیاده سازی میشود و به این ترتیب بها بالایی خواهد داشت.


خصوصیت‌های پوش نوتیفیکیشن مفید

درحالی که هم زمان نیازهای شغلی خویش را برطرف میکنید، نیازهای مخاطبان را نیز برطرف نمائید.

مبادرت برای یوزرها آسوده میباشد. هنگامی میخواهید یوزرها به نوعی مبادرت نمایند، ایفا این عمل را برای آن ها آسوده سازید.

هدفمند و فردی‌سازی گردیده. بر اساس گزارش Mobile Marketer، پوش نوتیفیکیشن های هدفمند و فردی میتوانند نرخ گشوده را تا 800 درصد ارتقا دهند.

کوتاه و مصرح. وقتی که مخاطب پوش نوتیفیکیشن را گشوده می‌نماید، به سمت نرم افزار هدایت میشود. البته در حالتی که پوش نوتیفیکیشن بیش تر از حد زمان بر باشد، ممکن میباشد پیام را بی‌بهره و خسته کننده نماید.

مجال‌بندی مطلوب. پوش نوتیفیکیشن ممکن میباشد از هر حیث بهتر باشد، البته در حالتی که آن را در طول غلط ارسال فرمایید، ممکن میباشد به هیچ وجه گشوده نشود.

افزودن ایموجی یا این که شکلک. پوش نوتیفیکیشن زمانی که جنبه انسانی به خویش بگیرد، شایسته ترین کارایی را به یار خواهد داشت.

افزودن لغات توانمند. تایپ کردن یک پوش نوتیفیکیشن بهتر شغل سادگی وجود ندارد، به خصوص به جهت کوتاه بودن آن، بایستی از لغات بسیار توانمند بهره برد.

کیفیت توسعه و گسترش استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن

قدم نخستین: ساخت‌و‌ساز نقشه رویکرد. نقشه مانند اسکلت تمام نرم افزار شما فعالیت می‌نماید. این نقشه سندی میباشد که دقیقا طرز عمل نرم افزار و جریانی را که یوزرها از آن عبور می‌نمایند را ذکر می‌نماید.

قدم دوم: تمرکز بر روی غرض. شما یک نرم افزار را برای یک مقصود خاص ساخت و ساز کرده‌اید، براین اساس بخاطر داشته باشد که آن را در ذهن خویش داشته باشید و حتی بر روی شیت بیاورید.

قدم سوم: تمرکز بر روی نیازهای یوزرها. به خاطر داشته باشید که پوش نوتیفیکیشن می بایست نقطه مهمی فی مابین هدف ها استخراج‌وکار و هدف ها یوزرها باشد.

قدم چهارم: یادداشت برداری. همگی اتفاق ها و روند گسترش را یادداشت فرمائید. لحظاتی که بخواهید پوش نوتیفیکیشن را برای آن لحظات ارسال فرمائید.

قدم پنجم: ساخت‌و‌ساز روزنگار. با به کارگیری از یک ورقه کلان بی آلایش، روز‌نگار خویش را ساخت کرده و ردیف‌های مشخصی را اضافه نمایید.


مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

اشکال پوش نوتیفیکیشن نرم افزار موبایل

 بی آلایش

مانند یک پیام استحضار‌رسانی، پوش نوتیفیکیشن ساده یک اعلان ساده و یکباره میباشد که بلافاصله برای همگی کاربران فرستاده میشود. از پوش نوتیفیکیشن ساده برای فروش یک روزه، ویژه یا اعلامیه استفاده می‌گردد. مثال: در طول 24 ساعت، 50 درصد تخفیف بر همه محصول ها.

نرم افزار‌ریزی شده

پیام‌ها را جوری تنظیم کنید طراحی اپلیکیشن در مشهد تا در یک ساعت معلوم یا در یک روز خاص ارسال شوند. این موارد را می‌قدرت در یک مکان مشخص و معلوم برای کاربران ارسال کرد. مثال: ساعت 2 بعد از ظهر میباشد؛ فرصت ورزش!

عصر‌ا

اعلان‌های تکراری ساخت فرمایید، که در یک روز و ساعت خاص ارسال شوند. مثال: فراموش نکنید که قرار ملاقات برای اصلاح مو خود را رزرو فرمایید.

حوزه‌‌ای-جغرافیایی


پیامی را تنظیم نمایید که به هنگام ورود یا خروج استفاده کننده از یک مکان خاص، به او ارسال خواهد شد. مثال: شیرینی‌ها فراهم میباشند. لطفا وارد شوید.


غرض‌گذاری شده


هنگامی برچسب‌ها را به کاربران اختصاص می‌دهید، می توانید از پوش نوتیفیکیشن هدفمند بر اساس علایق و مورد ها دیگر استفاده فرمائید. مثال: برای سه‌شنبه‌ی بعدی، کرم ضدآفتاب خود را فراموش نکنید.


به شما سفارش نوشته‌ی علمی ذیل را نیز بازرسی بفرمایید:


پوش نوتیفیکیشن چیست؟




محتوا  پنهان 

1 تفاوت در بین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، پست الکترونیک و ربات

2 مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

2.1 از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن درباره ی ها زیر به کار گیری می گردد:

3 مزایای به کارگیری از پوش نوتیفیکیشن

4 چگونگی تعریف و تمجید پوش نوتیفیکیشن موثر؟

5 به چه شکل به یک کاربر نرم افزار، ارزش افزوده می دهیم؟

6 ویژگی‌های پوش نوتیفیکیشن موءثر

7 چگونگی توسعه استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن

تفاوت بین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، پست الکترونیک و ربات

در‌واقع، هیچ نقصی در هیچ کدام از کانال‌های ارتباطی دیجیتال وجود دارد. البته برخی از این کانال‌ها درخصوص ها خاصی خوب از مفاد دیگر فعالیت می‌کنند. البته چرا هنگامی می‌قدرت از پیام کوتاه یا نشانی اینترنتی استفاده نمود، از پوش نوتیفیکیشن به کار گیری میشود؟ استارت بیایید با آمار نرخ باز هر کانال گفت و گو را ادامه دهیم:


اس ام اس: نرخ باز جهانی 94 درصد

پوش نوتیفیکیشن: لیست کردن اعداد آماری پوش نوتیفیکیشن دشوار می‌باشد، زیرا هر نوع پوش نوتیفیکیشن، واحد سنجش موفقیت متفاوتی داراست. به عنوان مثال، پوش نوتیفیکیشن جغرافیایی بهترین نرخ تبدیل را دارد و همچنین پوش نوتیفیکیشن‌های شخصی بسیار ضروری می‌باشند و نرخ بازده ی حدود 8.8 درصد را دستیابی کرده اند.

آدرس اینترنتی: بر پایه ی گزارش Smart Insights، میانگین درصد نرخ بازده جمعاًَ صنایع 24.79 درصد است.

مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

جهت دریافت پوش نوتیفیکیشن به اینترنت نیاز هست و به‌این جهت از حیث رسانه‌ای بسیار قوی می باشد. در مقابل، پیام کوتاه می‌باشد که جهت دریافت آن نیازی به اینترنت نیست. وقتی پوش نوتیفیکیشن ها را در مقابل اس ام اس قرار میدهیم، در زمینه ی ها زیر نباید از پوش نوتیفیکیشن مصرف شود:

برای انتقال اطلاعاتی که کاربران می بایست بعدا ذخیره کنند و یا به آن مراجعه کنند، زیرا وقتی پیام از برگه خارج شد یا اعلان‌ها پاک شدند، پیام ناپدید میگردد.

برای تبدیل و ارتقای طرف‌های شخص ثالث، زیرا این دستور بیش از حد مداخله گر می باشد.

 




 


از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در زمینه ی ها تحت به کارگیری میشود:

با استفاده از متن شخصی و غیرقانونی، با مشتریان خود صمیمی‌تر شوید.

ارسال اطلاعات مورد عشق و علاقه مخاطب که براساس جزئیات ارائه شده به وسیله وی هنگام بارگیری اپ‌ریزی شد‌ه‌است.

برای اهداف بازاریابی به طور ایده‌آل از هر دو روش پوش نوتیفیکیشن و نشانی اینترنتی به کار گیری میگردد. برای بدست آوردن بهترین منفعت، حتما حاصل خود را سوای دقت به کانال و براساس علایق مشتریان تقسیم‌بندی فرمائید.

مزایای به کار گیری از پوش نوتیفیکیشن

هنگامی که از پوش نوتیفیکیشن نرم افزار تلفن همراه به صحت به کار گیری میگردد، پوش نوتیفیکیشن‌ها این توان را دارا هستند تا برند و مشتری شما را درخصوص با یکدیگر نگه دارند. از آنجا که بیشتر افراد ماهانه صرفا از حدود 30 نرم افزار استفاده می‌کنند، می بایست مطمئن شوید که یکی از این برنامه‌ها متعلق به شما هست. شما این شغل را با ساختن اپلیکیشنی که برای مشتریان اثر گذار میباشد اجرا می‌دهید. اصلی ترین مقصود پوش نوتیفیکیشن این میباشد که کاربران را درگیر برنامه کند. هنگامی اعلان‌های پر ارزش بالا ارائه می‌دهید، نرم‌افزار شما از ارتقا نرخ حفظ سود‌مند می‌شود.


از مزایای پوش نوتیفیکیشن این هست که می‌اقتدار از آن برای موردها ذیل بهره مند شد:


مشتریان را به اجرا عملی وادار کرد.

کاربران را وادار نمائید تا حتی در حالتی که مدتی نرم‌افزار را باز نکرده‌اند، تعامل داشته باشند.

نرخ تبدیل حدودا دو برابر آدرس اینترنتی

با کاربران خود در تماس باشید.

شعور اخلاق کاربران

نام تجاری خود را مرتبط تر فرمایید.

ارتباط فوری با مشتریان

پیام‌های پرمخاطب و غنی ارسال فرمائید.

ارتباط مقرون به صرفه تر

 




چگونگی تعریف‌و‌تمجید پوش نوتیفیکیشن موثر؟

پوش نوتیفیکیشن بایستی بخشی از یک استراتژی بازاریابی با دقت و اپ‌ریزی شده باشد، زیرا غرض اساسی آن محافظت عشق کسانی می باشد که برنامه شما‌را نصب و از آن به کارگیری می‌کنند. هر هدف دیگری ثانویه می‌باشد، زیرا شما نمی‌توانید از اپلیکیشنی که مردم از آن به کار گیری نمیکنند، در تجارت خود استعمال کنید. در حالتی که اپ شما واقعا ارزش را ارائه نکند، استفاده از آن بسیار مشقت بار گردد. همچنین در صورتی اپلیکیشن شما تبلیغات بخش اعظمی را مشتمل بر شود، به نحوی که استفاده از آن را سخت سازد، کاربران آن را رد خواهند کرد.


چه‌گونه به یک مخاطب نرم افزار، ارزش افزوده میدهیم؟

در‌حالتی که کاربران نرم‌افزار گوشی خود را بارگیری کردند، بایستی از علایق آن ها با خبر شوید. البته برای بهینه‌سازی هرگونه ارتباط دیگر با کاربران، آن‌ها‌را مجبور فرمایید تا یک فرم را تکمیل کنند که اطلاعات لازم را در دست شما قرار دهد. بدین ترتیب، پوش نوتیفیکیشنی که ارسال می کنید، بر پایه ی علایق آن ها طراحی میگردد و براین اساس قیمت بالایی خواهد داشت.


ویژگی‌های پوش نوتیفیکیشن موءثر

درحالی که به طور همزمان نیازهای شغلی خود را برطرف می کنید، نیازهای مخاطبان را نیز برطرف فرمائید.

اقدام برای کاربران راحت میباشد. زمانی می‌خواهید کاربران به نوعی اقدام کنند، جاری ساختن این کار را برای آن‌ها راحت سازید.

هدفمند و شخصی‌سازی شده. مبتنی بر گزارش Mobile Marketer، پوش نوتیفیکیشن های هدفمند و شخصی می‌توانند نرخ باز را تا 800 درصد ارتقا دهند.

کوتاه و صریح. زمانی که استفاده کننده پوش نوتیفیکیشن را باز می‌کند، به سمت برنامه هدایت میشود. ولی چنانچه پوش نوتیفیکیشن بیش تر از حد وقت گیر باشد، ممکن میباشد پیام را بی‌بهره و خسته کننده کند.

فرصت‌بندی مناسب. پوش نوتیفیکیشن ممکن است از هر نظر بهتر باشد، اما اگر آن را در حین اشتباه ارسال فرمایید، ممکن می باشد ابدا باز نشود.

اضافه کردن ایموجی یا شکلک. پوش نوتیفیکیشن وقتی که جنبه انسانی به خود بگیرد، بهترین تلاش را به یاروهمدم خواهد داشت.

اضافه کردن کلمه ها قادر. نوشتن یک پوش نوتیفیکیشن بهتر کار آسانی نیست، به خصوص به دلیل کوتاه بودن آن، بایستی از کلمات بسیار کار کشته بهره مند شد.

چگونگی پیشرفت استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن

گام نخستین: ساخت نقشه طرز. نقشه مانند اسکلت مجموع برنامه شما فعالیت می‌کند. این نقشه سندی هست که دقیقا طریق کار اپلیکیشن و جریانی را که کاربران از آن عبور می‌کنند را بیان می‌کند.

گام دوم: تمرکز بر روی غرض. شما یک نرم افزار را برای یک غرض خاص ساخت و ساز کرده‌اید، به این ترتیب بخاطر داشته باشد که آن را در ذهن خود داشته باشید و حتی بر روی ورقه بیاورید.

گام سوم: تمرکز بر روی نیازهای کاربران. به خیال داشته باشید که پوش نوتیفیکیشن باید نقطه مهمی دربین اهداف استحصال‌وکار و اهداف کاربران باشد.

گام چهارم: یادداشت برداری. کلیه وقایع و فرایند گسترش را یادداشت نمائید. لحظاتی که بخواهید پوش نوتیفیکیشن را برای آن لحظات ارسال فرمائید.

گام پنجم: ساخت روز‌نگار. با به کار گیری از یک ورقه گرانقدر ساده، تقویم خود را تشکیل داد کرده و ستون‌های مشخصی را اضافه فرمائید.


پنج چارچوب برتر برای توسعه اپلیکیشن Cross Platform

بهترین ابزارهای پیشرفت نرم افزار Cross Platform

نرم‌افزار‌های تلفن همراه برای بسیاری از مشاغل در صنایع متفاوت بسیار ضروری محسوب می شوند. این برنامه‌های سازمانی ضروری میباشد تا به‌طور یک پارچه بر روی چندین سیستم استدلال مانند اندروید، ویندوز و iOS ایفا شوند. با استفاده از طریق بسط Cross Platform تلفن همراه، شما میتوانید چنین راه حل‌هایی را سریع و مقرون به صرفه توسعه و گسترش دهید. درپی به مزایا و معایب توسعه Cross Platform اپلیکیشن موبایل و همچنین ابزارهایی که می‌توان برای طراحی چاره‌های چندین پلتفرمی استفاده کرد، پرداخته می‌گردد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اصطلاح پیشرفت اپ Cross Platform تلفن همراه یا توسعه نرم‌افزار‌های ترکیبی موبایل به خودی خود گویای این گزینه هست؛ رویکردی می‌باشد که به گسترش‌دهندگان اجازه میدهد راه‌حل تلفن همراه خود را در تعدادی سیستم برهان طراحی کنند، که به طور همزمان با یک‌سری سیستم دلیل سازگار باشد. اپلیکیشن‌های ترکیبی به دلیل ادغام کد Native با کد مستقل، مناسب برای یکسری سیستم استدلال، ظاهر و رمانتیک Native دارند. پیشرفت‌دهندگان کد را یک بار می‌نویسند و بعد مجددا از آن استفاده می‌کنند؛ بنابراین قابلیت تکثیر سریع محصول فراهم می گردد. برای کد‌نویسی نرم‌افزارهای Cross Platform، گسترش‌دهندگان از لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی معدل، HTML ،CSS و JavaScript استعمال می‌کنند. آن گاه، اپلیکیشن‌ها در بستر‌های Native ارائه شده و در سیستم‌ برهان های گوناگون ترکیب میگردند. 

برنامه‌های Native در مقابل اپلیکیشن‌های Cross Platform

دو نحوه ساخت نرم افزار در راه‌حل‌های ارائه شده در تلفن‌های یاروهمدم وجود دارااست: Native و هیبرید یا Cross Platform. هر دو شیوه مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند و بسته به نیاز و سناریوی استعمال شما، می توانند متناسب با پروژه شما کار کنند.

گسترش Native نرم افزار، متکی بر ابزارها و گویش‌های نرم افزار‌نویسی می‌باشد، که به طور خاص برای یک پلتفرم طراحی گردیده است. آن‌ها برای دستگاه و سیستم برهان به صورت اورجینال و اساسی کار می‌کنند. از جمله، Objective-C و Swift برای اپلیکیشن‌های iOS به کارگیری میشوند. جاوا، C/C++ و Kotlin به تشکیل داد راهکار‌های اندروید کمک بسیار می‌کنند و همچنین C# و Visual Basic برای ویندوز با صرفه‌ شده اند. هنگام طراحی و ساخت اپ‌های Native، پیشرفت‌دهندگان با ملزومات خاص سیستم عامل خود هدایت میشوند. یک نرم افزار Native که بر روی یک دستگاه محاسباتی هدفمند نصب گردیده است، می‌تواند به طور کامل از ویژگی‌ها و قابلیت و امکان‌های موجود استعمال کند. انواع این گزینه این می‌باشد که یک نرم افزار Native با سایر سیستم استدلال‌ها سازگار نیست. برای دسترسی بیشتر به مخاطبان، بایستی چند چاره ساخت کنید که به طور همزمان‌بر و هم هزینه‌بر می‌باشد. مقصود پیشرفت نرم افزار Cross Platform ساخت یک اپلیکیشن واحد می‌باشد، که به طور یکسان در یک سری سیستم دلیل انجام میشود. این برنامه از فناوری‌های agnostic مانند HTML و CSS استفاده می‌کند و به مشاغل کمک می‌کند تا بسیاری از دستگاه‌های نهایی را با هزینه کمتری پوشش دهند.


مزایا و معایب گسترش گوشی Cross Platform


پیشرفت نرم افزار‌های موبایل یک سری پلتفرمی، به دلیل فناوری‌های نوظهور به طور مداوم در فعلا توسعه و گسترش می باشد و برای پیشرفت‌‌دهندگان اپلیکیشن گوشی، پویاتر و جالب‌تر میگردد.


مزایا


ساخت برنامه‌های Native جداگانه برای هر پلتفرم هزینه‌بر می باشد، در حالی که یک نرم‌افزار ترکیبی از یک کد قابل به اشتراک‌گذاری به کارگیری می‌کند، که به شما برای حفظ بودجه کمک می‌کند.

هزینه‌ها کاهش می یابند، زیرا صرفا یک گروه نرم افزار‌نویسی برای توسعه و نگهداری یک اپلیکیشن گزینه استفاده قرار می‌گیرد. علاوه‌بر‌این، دانش نخستین زبان‌های استاندارد اپلیکیشن‌نویسی کافی میباشد و ابزارهای گسترش‌ مابقی شغل را جاری ساختن می‌دهند.

برنامه‌های Cross Platform دارای ظاهر و احساسی Native هستند، که برای تجربیات کاربری بسیار بهتر است.

بسط ترکیبی به طبع راهی می باشد برای شرکت‌هایی که میخواهند کاربران گوناگون دستگاه‌های تلفن همراه را جذب کنند و محصول خود را با هزینه کمتر و با سرعت بالاتری به بازار عرضه کنند.

 




 


بحران‌ها


کد غامض‌تر راه‌حل‌های هیبرید، ترکیبی از اجزای Native و غیر Native میباشد که ممکن هست بر عملکرد نرم افزار تاثیرگذار باشد.

نرم‌افزار‌های چندین پلتفرمی نمی‌توانند از تمامی عملکردها و ویژگی‌های دستگاه تلفن همراه مانند گرافیک پیشرفته و برنامه کودک یا جلوه‌های سه‌آتی پناه کنند. این دستور سبب ساز به کوشش محدود و طراحی ضعیف نرم‌افزار میشود.

هنگامی که گوگل و اپل ویژگی‌های تازه را به سیستم‌عامل‌های خود اضافه می‌کنند، راه‌حل‌های Native می توانند بلافاصله استارت به به کارگیری از آنان کنند. ولی اپیکیشن‌های Cross Platform می بایست معطل بمانند تا این به‌روز‌رسانی‌ها در چارچوب Cross Platform تعیین شده، تهیه و تنظیم شوند. بنابراین، همیشه تانی در به‌روز‌رسانی وجود خواهد داشت.

این معضل‌ها ممکن میباشد برای پروژه شما مهم باشند یا نباشند؛ تصمیم با شماست.


توسعه Cross Platform برای چاره‌هایی مناسب میباشد که:


نیازی به طراحی پیشرفته ندارند

نیازی به پردازش آنلاین داده‌های ورودی نیست

نیازی به دسترسی به کلیه ویژگی های خاص دستگاه ندارند

پنج چارچوب بلندتر برای گسترش نرم افزار Cross Platform


بسته به ابزاری که از آن استفاده میکنید، پروسه و نتایج توسعه و گسترش نرم افزار گوشی مختلف میباشند. برای ساخت یک برنامه مشابه Native، انتخاب چارچوب مناسب بسیار مهم هست.


1- Xamarin


Xamarin یک پلتفرم رایگان و منبع باز پیشرو برای تشکیل داد اپلیکیشن‌های ترکیبی موبایل است. راه حل‌های بر طبق Xamarin با هر پلتفرم تلفن همراه سازگار می شوند و همت و تجربه کاربری مشابهی را ارائه می دهند. این چارچوب برنامه تلفن همراه متکی بر زبان اپ‌نویسی C# می‌باشد، که با چارچوب NET. تکمیل شده است و زیر مجوز MIT به عنوان بخشی از Visual Studio در دسترس قرار داده شده است. مجموعه توسعه این چارچوب:


Xamarin Studio

Xamarin SDKs

Xamarin Test Cloud

Xamarin.Mac

 




 


2- React Native


React native یکی از برترین چارچوب‌های پیشرفت موبایل یک‌سری پلتفرمی هست. این پلتفرم مبنی بر React (بهترین کتابخانه جاوا اسکریپت برای ساخت رابط کاربری) طراحی شده و سیستم‌ادله‌های موبایل را هدف قرار میدهد. همچنین شما می‌توانید از یک گویش جاوا اسکریپت جهانی و از گویش‌های جاوا، Swift یا زبان‌های C برای ایجاد کرد چاره‌های تعدادی پلتفرمی به کارگیری فرمایید.


3- Ionic


Ionic قطعا یکی بهترین چارچوب‌های نرم‌افزار ترکیبی است، زیرا ویژگی‌های مورد نیاز را برای طراحی نرم افزار مهیا می‌کند. این پلتفرم کتباخانه‌ای از اجزای CSS، HTML و جاوا اسکریپت را برای توسعه اپلیکیشن گوشی باصرفه کرده است، که به ساخت برنامه‌های تعاملی کمک می‌کند. Ionic دارای گروه‌ای غنی از ویژگی‌ها و ابزارها میباشد، که می‌اقتدار به مدد سوا جعبه برای طراحی متریال، ارکان رابط کاربری گوشی به سبک Native و طراح بندی اشاره کرد. نرم‌افزار‌های ترکیبی بر طبق Ionic دارای ویژگی‌های Native، حرکات خاص و ابزارهای سفارشی می‌باشند که کاربرپسندی را افزایش می دهد.


4- Adobe PhoneGap


PhoneGap با جانبداری Adobe، توزیعی از چارچوب Cordova هست. این چارچوب توسعه و گسترش برنامه‌های کاربردی موبایل منبع باز، معمولا به علت سهولت استعمال، بهترین و دوست داستنی‌ترین ابزار برای راه‌حل‌های ترکیبی است. این ابزار به اپ‌ها اجازه میدهد تا با گویش‌های HTML5 ،CSS3 و جاوا اسکریپت نوشته شوند. این افزونه‌ها، ظروف Native را برای هر پلتفرم موبایل مهیا می‌کند و توسعه و گسترش‌دهندگان را قوی می‌سازد تا ویژگی‌های بیشتری ایجاد کرد کرده و به عملکردهای دستگاه دسترسی پیدا کنند.


5- Sencha


Sencha پیشرو در توسعه نرم افزار‌های کاربردی در سطح سازمانی می باشد، زیرا این بستر جامع به مجموعه‌ها کمک می‌کند تا بر ساخت نرم افزار‌های کاربردی تمرکز کنند، نه بر تولید یک چارچوب. این بازار مبنی بر فناوری‌های مدرن برای مثال ES6 ،HTML5 CSS و جاوا اسکریپت می باشد، به گونه ای که پیشرفت‌دهندگان می توانند اپ‌های وب و گوشی Cross Platform داده اساس را طراحی کنند.


طرز گزینش چارچوب برنامه ترکیبی مناسب


تعیین بهترین چاره برای توسعه ترکیبی، به عوامل متعددی بستگی دارااست و موارد زیر از مهم ترین آنها می باشند:


اندازه سازمان

مهارت پیشرفت‌دهندگان

راه حل مورد نیاز

بدون پیش بینی این عوامل، نمی‌اقتدار بیان کرد که کدام یک از این ابزارها برای گسترش نرم‌افزار‌های ترکیبی موبایل بهترین می‌باشد. در صورتیکه یک سازمان کوچک یا توسعه و گسترش‌دهنده غیروابسته میباشید که میخواهید یک برنامه معمولی ایجاد نمائید، ممکن هست از Ionic استفاده نمائید. شرکت‌ها، تاکسی‌ها و شرکت‌های گرانقدر که به راه‌حل‌های کار کشته نیاز دارا‌هستند، ممکن میباشد از Sencha و Xamarin برای گسترش اپلیکیشن‌های خود استعمال کنند.


در طراحی اپلیکیشن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

رنگ‌بندی مناسب

اندازه فونت و وضوح درستتایپوگرافی به انتخاب رنگ، سبک اتوماتیک و اندازه مناسب اشاره دارد که در یک برنامه موبایل از آن به کارگیری می‌گردد. این فراتر از زیبایی شناسی ساده می باشد، زیرا تایپوگرافی نیز در تجربه کاربر نقش بسزایی دارد. گزینش فونت‌های مناسب می‌تواند از حرفه‌ای بودن سخن کند و همچنین قابلیت خوانایی بهتری داشته باشد. کاربران مو جود در نرم‌افزار شما برای تلاوت و یا حتی مرور مطالب در اپ نباید مشکلی داشته باشند.


اپلیکیشنی پاسخگو طراحی نمایید

تلفن‌های یاروهمدم اکنون طراحی اپلیکیشن در مشهد در کلیه اندازه‌ای وجود دارااست. همانگونه که محتوای خود را ایجاد می‌کنید، باید اعتقاد نتیجه ها کنید که در ورقه‌های مختلف به نیکی قابل مشاهده می‌باشد. seo محتوا در اندازه‌های مختلف برگه نمایش تضمین می‌کند که مفتوح کردن نرم‌افزار توسط مخاطب، ضامن‌ی پاسخگویی بهتر نرم‌افزار است.




طراحی مینیمالیستی و گسترده

طراحی ساده و مینیمالیستی نه تنها روندی در سال 2020 است، بلکه ریشه در سال 2018 داراست که وب سایت‌ها و برنامه‌هایی با پالت رنگی محدود از ترازو جذابیت کاربری بیشتری نسبت به تارنما‌های پر زرق و برق سود‌مند می‌شوند. یک خط مش مینیمالیستی عمده‌ترین روند طراحی رابط کاربری در سال‌های اخیر هست، زیرا به شما کمک می‌کند تا اعتنا کاربر را به عنصرها روی صفحه که برای آن‌ها اصلی هست و یا قادر است فروش را افزایش دهند، جلب نمود.


مدل‌های سه آجل

اگرچه مدل‌سازی سه آجل کاملا تازه نیست، البته پیش‌بینی میگردد که سال 2020 به سالی تبدیل شود که فناوری‌های مدل سازی برای مشاغل معدل و کوچک و همچنین اشخاصی که اهداف تجاری ندارند مقرون‌به‌صرفه باشد. ادله آن ساده هست. همانطور که وارد بعدازظهر اینترنت های پرسرعت می‌شویم و فایده‌وری ابزارها روز آپدیت در اکنون افزایش هست، شانس بیشتری برای زیر تاثیر قرار دادن کاربران جهانی با محتوای جذاب سه آتی وجود داراست. همچنین برخی از شرکت هایی که برای گسترش پروژه‌های خود از نیروی کار خارجی به کار گیری می‌کنند، تغییراتی را تشکیل داد می‌کنند و با استعمال از ابزارهای جدید بر اساس ابر بدون پول، برای مدل‌سازی‌های سه بعدی برای پیاده‌سازی رویکردهای گرافیکی متفاوت در رابط‌های کاربری به کارگیری می‌کنند.


انیمیشن

برنامه کودک درون تعاملات خود در زمینه‌ی کنجکاوی کاربران تلاش می‌کند تا آنان زمان بیشتری را در برنامه بگذرانند و همچنین سبب شفافیت تجربه کاربری کاربران می‌شود. عنصرها کوچک متحرک مانند تغییر رنگ دکمه، بعداز نزدیک شدن کاربر به آن یا تغییر‌و تحول عنا وین وبلاگ در هنگام پیمایش، به رفع دقت کاربران یاری می‌کند و حس زنده بودن مال دیجیتال شما را تشکیل داد می‌کند.


گرافیک سفارشی

در سال 2020، به جای بارگیری تصاویر از گالری و قرار دادن آنها در صفحات اپ، گرافیک‌های سفارشی خود را انتخاب می‌کنند. این طرز به شما کمک می‌کند ارزش شرکت خود را منعکس کنید و اپ خود را از صمیم قلب و فعال نمایید. علاوه بر این، اعتقاد و باور بر این می باشد که کاربران برنامه در حال حاضر، تصاویر بیش از حد واقع‌گرایانه را دوست ندارند و به احتمال زیاد محصولاتی با پتانسیل تفریحی بصری را انتخاب می‌کنند.




گرافیک های متحرک

میانگین فرصت صرف شده توسط استفاده کننده برای بازرسی مفاد جدید در اینترنت از 12 به 8 ثانیه کاسته شده هست. به عبارت دیگر، در سال 2020 طراحان اپلیکیشن‌های موبایل بایستی عملکرد بیشتری کنند تا کاربران متوجه محصولات آنها شوند. کارتون‎ها، فیلم‌های کوتاه و همچنین هر اثر پویای دیگر که از تعامل با اپلیکیشن‌ها پناه می‌کند به یک پروسه نو تبدیل می‌شود.


عنصرها پر‌نور و منحصر به فرد

همانگونه که در سایر روندهای طراحی برنامه مشاهده می‌گردد، آنچه نرم‌افزار‌های قوی را از سایر نرم‌افزار‌ها جداازهم می‌کند، طرز‌ی طراحی ارکان درون اپ می باشد. هنگامی می‌توانید از طریق یک تصویر مشاهده کنید، میتوانید وزن آن را نیز رسیدگی نمایید. به نظر می رسد که می‌توانید از طریق آن دقیقا بدین نوشته‌علمی پی ببرید و آنچه را که در ورای طراحی نرم‌افزار می‌باشد را فهم و شعور کنید و این دقیقا چیزی می‌باشد که طراحان اپلیکیشن در ادامه آن هستند.




اشکال گرد و ارگانیک

اشکال گرد و ارگانیک هم از روندهای دیگری هستند که در بعدی، در مکان ‌هایی فراتر از طراحی برنامه مشاهده میگردند. مانند بخش اعظمی از میل‌های طراحی اپ‌های 2020، این انواع ناقص و نرم نیز آیتم توجه قرار گرفته‌اند، زیرا تعامل با اطراف‌های کلیشه‌ای را سهل تر می‌کنند.


تجربیات کاربری پویا

به تعبیری دیگر، تجربه کاربری پویا در داخل یک برنامه مدرن چیزی مخالف با نرم‌افزار‌هایی است که در آن تعداد زیادی از اطلاعات مخرب هم‌زمان به کاربران علامت داده می گردند. تجربه پویا بدین مفهوم است که مجموع کارتن‌های نرم‌افزار‌های تلفن همراه، با ارکان کوچک گرافیکی محرک برای مدد نیازهای کاربران طراحی شده‌اند.