مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

ads: adUnitId :


ک اسم برای این واحد تبلیغاتی وارد نمایید.

سفارش میشود : داده ها مرتبط ، مانند ad format و location را در اپلیکیشن خویش قرار دهید تا بعداً شناسایی  طراحی اپلیکیشن در مشهد  آن سهل و آسان‌خیس خواهد شد.


مرحله ۳

اینک یک واحد تبلیغات تولید کردیم که می بایست شناسه اپ AdMob را اخذ کرده و آن را در فولدر AndroidManifest.xml وارد نمایید.





android:name=\"com.google.android.gms.ads.APPLICATION_ID\"

android:value=\"YOUR_ADMOB_APP_ID\"/>



تنها شما می بایست تگ value را تغییر تحول دهید android:value=”YOUR_ADMOB_APP_ID”


مرحله ۴

بعد بایستی به پوشه MainActivity.java بروید تا SDK Ads Mobile را مقداردهی نمائید.

شما میتوانید این فعالیت را با به کارگیری از تابع ()MobileAds.initialize ایفا دهید.

برای مقداردهی اول تبلیغات ، بایستی App ID اپ AdMob خویش را نیز در اینجا وارد نمایید.


package ...

import ...

import com.google.android.gms.ads.MobileAds;


public class MainActivity extends AppCompatActivity {

...

protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {

super.onCreate(savedInstanceState);

setContentView(R.layout.activity_main);


// Sample AdMob app ID: ca-app-pub-3940256099942544~3347511713

MobileAds.initialize(this, \"YOUR_ADMOB_APP_ID\");

}

...

}

مرحله ۵

در مرحله سپس بایستی adView را به صورت پایین به layout اضافه کنیم :


xmlns:tools=\"http://schemas.android.com/tools\"

android:layout_height=\"match_parent\"

android:layout_width=\"match_parent\"

android:paddingLeft=\"@dimen/activity_horizontal_margin\"

android:paddingRight=\"@dimen/activity_horizontal_margin\"

android:paddingTop=\"@dimen/activity_vertical_margin\"

android:paddingBottom=\"@dimen/activity_vertical_margin\"

tools:context=\".MainActivity\">



android:layout_width=\"wrap_content\"

android:layout_height=\"wrap_content\" />



xmlns:ads=\"http://schemas.android.com/apk/res-auto\"

android:id=\"@+id/adView\"

android:layout_width=\"wrap_content\"

android:layout_height=\"wrap_content\"

android:layout_centerHorizontal=\"true\"

android:layout_alignParentBottom=\"true\"

ads:adSize=\"BANNER\"

ads:adUnitId=\"ca-app-pub-3940256099942544/6300978111\">




به خصوصیت های لازم ذیل دقت نمایید :


ads : adSize :


این را روی اندازه تبلیغی که میخواهید به کارگیری فرمایید تهیه و تنظیم فرمایید.

در حالتی‌که نمیخواهید از اندازه استاندارد تعریف‌و‌تمجید گردیده به وسیله constant استعمال نمایید ، میتوانید به مکان آن یک اندازه سفارشی تهیه نمایید.

برای جزئیات بیشتر به قسمت banner size رجوع‌کنید.


ads: adUnitId :


این را روی شناسه منحصربه‌شخصی (identifier ) که به واحد تبلیغات در اپ‌تان داده می گردد، تهیه فرمائید، جایی که تبلیغات قرار میباشد اکران داده شوند.

در شرایطی که تبلیغات بنری را در عمل های (activities) متفاوت نماد دهید ، هریک به یک واحد تبلیغات نیاز دارا‌هستند.

در شکل گرایش می‌توانید AdView را به طور نرم افزار نویسی به طور پایین ساخت‌و‌ساز فرمایید.


AdView adView = new AdView(this);

adView.setAdSize(AdSize.BANNER);

adView.setAdUnitId(\"ca-app-pub-3940256099942544/6300978111\");

دقت ویژه : زمانی که AdMob را در اپ تست می‌کنید ، لطفاً از تبلیغات آزمایشی استعمال فرمائید.

در غیر این شکل در شکل کلیک بر روی تبلیغات اکانت شما به شرایط تعلیق در میاید.

در ذیل یک شناسه واحد اطلاع رسانی آزمایشی ارائه گردیده است :


ca-app-pub-3940256099942544/6300978111


مرحله ۶

این واپسین قدم چهت نیل به هدفمان میباشد.

فعلا بایستی یک تبلیغ به adView لود کنیم.

برای اعمال این شغل ، خطوط کد تحت را در MainActivity.java صحیح تحت MobileAds initialization وارد نمایید.


package ...


import ...

import com.google.android.gms.ads.AdRequest;

import com.google.android.gms.ads.AdView;


public class MainActivity extends AppCompatActivity {

private AdView mAdView;


protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {

super.onCreate(savedInstanceState);

setContentView(R.layout.activity_main);


MobileAds.initialize(this,

\"ca-app-pub-3940256099942544~3347511713\");


mAdView = findViewById(R.id.adView);

AdRequest adRequest = new AdRequest.Builder().build();

mAdView.loadAd(adRequest);

}

}

نکات اصلی

وقتی که یک واحد تبلیغات از اکانت AdMob ساخت‌و‌ساز کردید، مدتی ارتفاع میکشد تا واحد تبلیغات فعال گردد.

ممکن میباشد به میهن شما بستگی داشته باشد.

زمانی یک واحد تبلیغات ساخت کردیم ، حدود 3 روز زمان برد تا یک تبلیغ فعال خواهد شد.

به این ترتیب ، در حالتی‌که AdMob عمل نمی نماید ، نترسید و تنها پاره ای مجال بدید.

به راحتی زمانیکه فردی روی واحد تبلیغات کلیک می نماید، به ازای هر کلیک پول اخذ میکنید.


برای ارائه ی جزئیات بیشتر از سایت قانونی گسترش دهنده Google دیدن فرمائید.


اصول به کار گیری و کسب درآمد از AdMob

در‌این قسمت قصد داریم از دعوا فنی خارج آمده و به دعوا کیفی بپردازیم که چه‌طور می‌توانیم با مباحث کیفی به یک کسب درآمد بهتر از AdMob در کنار بقیه موردها اصلی بپردازیم.


File System چیست؟


File System
Node پوشه ورودی/خروجی را با به کار گیری از wrapper های بی آلایش پیرامون توابع استاندارد طراحی اپلیکیشن در مشهد  POSIX طراحی می نماید.
ماژول Node File System (fs) را می شود به شکل پایین بهره برد :

var fs = require(\"fs\")
Synchronous در مقابل Asynchronous
هر روال در ماژول fs دارنده گونه های synchronous و همینطور asynchronous میباشد.
متدهای asynchronous واپسین پارامتر را تحت عنوان جواب به فراخوانی تابع completion و او‌لین پارامتر تابع callback را تحت عنوان غلط در حیث می‌گیرند.
خوب میباشد به مکان طرز synchronous از یک شیوه asynchronous استعمال نمائید، چون او‌لین هیچ وقت طرحی را در حین اجرای آن block نمی نماید، در حالی که طرز دوم این شغل را می نماید.

var fs = require(\"fs\");
var data = \'\';

// Create a readable stream
var readerStream = fs.createReadStream(\'input.txt\');

// Set the encoding to be utf8.
readerStream.setEncoding(\'UTF8\');

// Handle stream events --> data, end, and error
readerStream.on(\'data\', function(chunk) {
data += chunk;
});

readerStream.on(\'end\',function() {
console.log(data);
});

readerStream.on(\'error\', function(err) {
console.log(err.stack);
});

console.log(\"Program Ended\");
یک پوشه را بر طبق با سینتکس تحت گشوده فرمائید :

fs.open(path, flags[, mode], callback)
پارامتر ها :

path : این فن ای میباشد که اسم پوشه دربرگیرنده path را داراست.

flags : فلگ ها اخلاق و رفتار فایلی که بایستی گشوده گردد را نماد می‌دهد.

mode : شرایط فولدر را تهیه و تنظیم می نماید، ولی تنها در شرایطی‌که که فولدر ساخت و ساز گردیده باشد. به صورت پیش فرض 0666، قابل تلاوت و تایپ کردن میباشد.

callback : این تابع callback میباشد که دو آرگومان (err, fd) اخذ می نماید.

اخذ داده ها فولدر :

اذن دهید یک فولدر js با اسم main.js با کد تحت ساخت‌و‌ساز کنیم :

var fs = require(\"fs\");

console.log(\"Going to get file info!\");
fs.stat(\'input.txt\', function (err, stats) {
if (err) {
return console.error(err);
}
console.log(stats);
console.log(\"Got file info successfully!\");

// Check file type
console.log(\"isFile ? \" + stats.isFile());
console.log(\"isDirectory ? \" + stats.isDirectory());
});
در حال حاضر main.js را ایفا نمایید تا فیض را مشاهده کنید :

$ node main.js
خروجی را وریفای نمائید :

Going to get file info!
{
dev: 1792,
mode: 33188,
nlink: 1,
uid: 48,
gid: 48,
rdev: 0,
blksize: 4096,
ino: 4318127,
size: 97,
blocks: 8,
atime: Sun Mar 22 2015 13:40:00 GMT-0500 (CDT),
mtime: Sun Mar 22 2015 13:40:57 GMT-0500 (CDT),
ctime: Sun Mar 22 2015 13:40:57 GMT-0500 (CDT)
}
Got file info successfully!
isFile ? true
isDirectory ? false
بستن یک فولدر :

fs.close(fd, callback)
پارامتر ها :

fd : این توصیفگر پوشه میباشد که به وسیله اسلوب ()fs.open بازگردانده گردیده است.

callback : هیچ آرگومان دیگری به جز یک استثنای ممکن برای جواب به تماس تکمیلی داده نشده میباشد.

نمونه :

یک فولدر js با اسم main.js با کد ذیل ساخت و ساز کنیم :

var fs = require(\"fs\");
var buf = new Buffer(1024);

console.log(\"Going to open an existing file\");
fs.open(\'input.txt\', \'r+\', function(err, fd) {
if (err) {
return console.error(err);
}
console.log(\"File opened successfully!\");
console.log(\"Going to read the file\");

fs.read(fd, buf, 0, buf.length, 0, function(err, bytes) {
if (err) {
console.log(err);
}

// Print only read bytes to avoid junk.
if(bytes > 0) {
console.log(buf.slice(0, bytes).toString());
}

// Close the opened file.
fs.close(fd, function(err) {
if (err) {
console.log(err);
}
console.log(\"File closed successfully.\");
});
});
});
در حال حاضر main.js را ایفا فرمائید تا فیض را مشاهده کنید :

$ node main.js
خروجی را وریفای نمایید :

Going to open an existing file
File opened successfully!
Going to read the file
Tutorials Point is giving self learning content
to teach the world in simple and easy way!!!!!

File closed successfully.
delet یک فولدر :

fs.unlink(path, callback)
نمونه :

یک پوشه js با اسم main.js با کد پایین ساخت و ساز کنیم :

var fs = require(\"fs\");

console.log(\"Going to delete an existing file\");
fs.unlink(\'input.txt\', function(err) {
if (err) {
return console.error(err);
}
console.log(\"File deleted successfully!\");
});
در حال حاضر main.js را ایفا فرمایید تا فیض را ملاحظه کنید :

$ node main.js
خروجی را وریفای فرمائید :

Going to delete an existing file
File deleted successfully!
ایجاد کرد یک دایرکتوری :

fs.mkdir(path[, mode], callback)
(mode : این تایید صلاحیت دایرکتوری میباشد که می بایست تهیه خواهد شد. پیش فرض 0777 میباشد.)

نمونه :

یک فولدر js با اسم main.js با کد ذیل ساخت کنیم :

var fs = require(\"fs\");

console.log(\"Going to create directory /tmp/test\");
fs.mkdir(\'/tmp/test\',function(err) {
if (err) {
return console.error(err);
}
console.log(\"Directory created successfully!\");
});
خروجی را وریفای فرمائید :

Going to create directory /tmp/test
Directory created successfully!
تلاوت یک دایرکتوری :

fs.readdir(path, callback)
حذف یک دایرکتوری :

fs.rmdir(path, callback)

باگ و ارور های نرم افزار


باگ و ارور های نرم افزار
اپلیکیشنی که از دید نرم‌افزار نویسی و پیاده سازی دارنده مشکلاتی باشد به طور طبیعی آیتم دقت مخاطب قرار نمی گیرد و قادر است از دلایل حذف نرم افزار بوسیله کاربرباشد .تصور کنید از طرحی استعمال می‌کنید و این نرم افزار توشه ها هنگ نماید یا این که از اپ بیرون خواهد شد ، مطلقا در‌این‌حالت‌ اپ را حذف خواهید کرد.۶۲ درصد از یوزرها در حالتی که هرگونه ارور، باگ یا این که هنگ کردن در نرم‌افزار را مشاهده نمایند طراحی اپلیکیشن در مشهد  آن را حذف خواهند کرد.
عدم بروزرسانی نرم افزار
همان طور که در زمینه ی گذشته اشاره کردیم ، ممکن میباشد در نرم افزار شما اختلال یا این که باگی وجود داشته باشد به این ترتیب شما تحت عنوان طراح نرم افزار بایستی بوسیله بروزرسانی آن ایراد را حل فرمایید. در بیشتر مواقع این حادثه چهره میدهد که یوزرها درخواست تغییراتی را در اپ دارا هستند درصورتی که بدین درخواست ها اعتنا نکنید ، همین زمینه قادر است از دلایل حذف نرم افزار به وسیله استفاده کننده باشد.

در پایان ..
در حالتی‌که فکر‌می‌کنید‌ صرفا با تشکیل داد یک نرم افزار و بار گذاری آن در مارکت ها فعالیت شما کل شد‌ه‌است می بایست بدانید که طاقت فرسا در غلط میباشید. مهم‌ترین بخش از یک نرم افزار نگه داری یوزرها و ساخت‌و‌ساز رضایت در آن هاست.شما بایستی طرحی پیاده سازی نمایید تا عموم دوست داشته باشند از آن به کار گیری نمایند، در غیر این شکل این نا ممکن میباشد که بتواند شانس بالایی در مارکت ها داشته باشد .

به همین ادله می بایست مفاد بالا را با تمرکز رعایت نمائید و دلایل حذف نرم افزار بوسیله یوزرها را بشناسید و برای هرمورد از آن‌ها کاری را اعمال بدهید.زمانی ملاحظه کنید که عموم نرم افزار شمارا بیشتر دوست دارا‌هستند در آن شکل متوجه خواهید شد که استراتژی برای رضایت کاربرچقدر کارساز میباشد.
مزایای داشتن یک اپلیکشن بیمه
به صورت بدیهی میتوان اظهار کرد وجود یک اپلیکیشن بروی تلفن همراه شما و اعمال همه امور بوسیله آن ،تمامی چیز را ریلکس و سهل و آسان خیس میکند.
ارائه داده ها در باب کمپانی به وسیله یک نرم افزار بیمه توسعه یافته، شما فرصتی برای جابجایی بی نقص داده ها درباره‌ی کمپانی خویش خواهید داشت.
ارتقا تعداد مشتریان ، با وجود یک نرم‌افزار و سادگی شغل و سپری کردن وقت و هزینه کمتر مطمئنا تعداد مشتریان شما ارتقاء خواهد یافت
بضاعت اخذ برخورد از مشتریان، مشتری قادر است نقص‌ و یا این که درخواست خویش را از روش نرم افزار گزارش دهد و شما میتوانید به شکایات استیناف کرده و سریعا به آن جواب دهید.
بی آلایش سازی خرید بیمه طومار که خویش یک مزیت گرانقدر میباشد و دیگر دردسر های خرید حضوری را نمی کشید.


مزایای داشتن یک اپ بیمه



برای پیاده سازی اشکال گوناگون نرم افزار های بیمه بایستی نکاتی رعایت گردد که برخی از آن‌ها‌را رسیدگی می‌کنیم ولی بایستی این را هم در حیث بگیریم که بیمه ها با هم تفاوت دارا هستند ، از جمله شاید بیمه خودرو دارنده تجهیزات متفاوتی نسبت به بیمه تندرست باشد البته ما بیشتر قصد داریم تجهیزات کلی که یک نرم افزار بیمه به آن نیاز داراست را ذکر کنیم .

تجهیزات یک نرم افزار بیمه عالی
مشتری بایستی بتواند از روش نرم افزار ، بیمه طومار خویش را خریداری نماید
قابلیت و امکان ارسال نوتیفیکشن برای مشتری برای دور اندیشی از تاریخ بیمه طومار
قابلیت مشورت کردن آنلاین
ذخیره سازی صحیح داده ها
اکران داده ها مشتری در کوتاه ترین فرصت ممکن
درخواست متخصص در محل متبوع برای برآورد ضرر
وجود راهنما در نرم افزار برای ارشادوراهنمایی مشتری
این ۷ گزینه هدف ها مهم می‌باشند که بایستی در پیاده سازی یک نرم افزار بیمه رعایت شوند تا هم مشتری در گیر سررگمی نشود هم امور با سرعت بالاتری به اجرا رسد.در موضوع بیمه اپلیکشن های بسیار خوب در عالم پیاده سازی گردیده که از آنها می شود به Esurance ، GEICO ، Liberty Mutual ، Progressive و.. اشاره نمود. این نرم‌افزار ها از شایسته ترین اپلیکیشن های ارائه دهنده بیمه در جهان می باشند.

ولی خلال این مورد ها ، مورد ها ریز و دزشت دیگری وجود دارااست که می بایست رعایت گردد مثلا نرم افزار شما می بایست این قابلیت و امکان را داشته باشد تا مشتری بتواند اسکنی از عکس خویش یا این که داده ها خویش را در نرم افزار آپلود نماید، همینطور بایستی در نرم‌افزار قسمتی وجود داشته باشد تا مشتری بتواند در شکل داشتن هرگونه گلایه یا این که عیب گیری با آن بخش رابطه گیرد، اپ قطعا می بایست بروز خواهد شد همینطور نرم افزار بایستی قسمتی برای نسخه برداری داده ها توسط QR کد داشته باشد.این ها کلیه مواقعی میباشد که بایستی در پیاده سازی نرم افزار بیمه رعایت گردد.

تفاوت اینترنت نرم افزار و نرم افزار


دو آیتم از این پلتفرم ها , یکی از نرم‌افزار های پایین اینترنت و دیگری اپلیکیشن های در بستر سیستم ادله های موبایلی میباشد. که در کاغذ پلتفرم های نرم افزار درباره‌ی آن بی نقص توضیح داده ایم. اینک در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا شمارا با تفاوت های این دو پلتفرم آشنا نموده که در حالتی‌که تا کنون این دو نوع نرم افزار را یک کدام از میدانستید , دیگر در گی طراحی اپلیکیشن در مشهد ر این غلط رایج نشوید.

نرم افزار های موبایلی اکثرا بر روی دو سیستم ادله اندروید و IOS ارائه می شوند که برای اجرای آن‌ها شما نیاز به دانلودشان از روش مایکت ها و نصب آن‌ها بر روی موبایل یاور خویش دارید.این نرم افزار ها هرمورد همانطور که پیش از نصب به شما اعلام مینمایند یک‌سری دسترسی به قسمت های متفاوت موبایل شما مانند دوربین و یا این که دفترچه مخاطبین دارا هستند.

همینطور اجرای این اپ ها به طور اتوماتیک میباشد. در نقطه ی مقابل , اینترنت نرم افزار ها نیاز به دانلود و نصب ندارند و از روش مرورگر های اینترنتی و بر روی هر دستگاهی قابل انجام می باشند. همین فرمان سبب ساز می‌گردد از حیث ماهیت پاسخگو بودن , اینترنت نرم افزار ها نسبت به نرم افزار ها برتری داشته باشند.

تفاوت دیگر این دو پلتفرم در‌این میباشد که نرم‌افزار های زیر اینترنت برای اعمال شدن همواره به اتصال به وب نیازمندند در حالی که نرم‌افزار های موبایلی متعددی وجود دارا هستند که به طور آفلاین هم جاری ساختن می گردند. سود ی این زمینه سبب ساز شده تا نرم افزار های موبایلی از حیث سرعت و سعی خوب باشند ولی این نرم افزار ها همواره نیاز به بروزرسانی و نو نمودن ساختارشان دارا‌هستند.

ولی لازم به ذکر میباشد که اپ های مطلوب برای اینترنت هم جانور می‌باشند که می‌توانند با استعمال از یاد ی نهان دستگاه یا این که به عبارتی CACHE به طور آفلاین نیز به شما ارائه ی سرویس ها کنند.


تفاوت دیگر اینترنت نرم افزار ها و نرم افزار های تلفن همراه موبایل در پیاده سازی آن میباشد. پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار در دور و بر های IDE و با به کارگیری از گویش های اپ نویسی و گوشه و کنار های مشابه‌ساز شکل میپذیرد. ایجاد کرد اپلیکیشن اندروید معمولا به لهجه جاوا و در اطراف های اندروید استودیو و یا این که ایکیلیپس شکل میپذیرد، همینطور در ایجاد کرد این اپلیکیشن ها از SDK های شرکتهای گوگل و مایکروسافت نیز سود کرده میگردد.

برای تشکیل داد نرم افزار های پایین سیستم برهان IOS از فضا کد زنی ایکس کد و با به کارگیری از گویش های آبجکتیو-سی و یا این که سوییفت ایفا می‌گردد. در سمت مقابل اپلیکیشن های ذیل اینترنت در اکثر موردها با لهجه های HTML5, CSS, جاوا اسکریپت، PHP و سی شارپ ایفا می‌شود. درضمن هیچ SDK خاصی برای نرم‌افزار های اینترنت جانور وجود ندارد.

در مقایسه این دو پلتفرم، پیاده سازی نرم افزار گوشی بغرنج‌خیس و مالامال هزینه خیس میباشد و طرح ریزی های اختصاصی اینترنت سهل و آسان خیس و سریعتر، ولی از حیث مشخصات اپ های پایین اینترنت بسیار محصور خیس از اپلیکیشن های منحصربه‌فرد تلفن همراه میباشد.



تفاوت اینترنت نرم افزار و نرم افزار
مزایای پلتفرم گوشی نرم افزار

امنیت نرم افزار


امنیت و محافظت حریم فردی


پلتفرم بازار همواره میکوشد تا محیطی امن را برای یوزرها ساخت و ساز نماید؛ از این‌رو همه نرم افزار‌هایی که از داده ها یوزرها سوء‌ استعمال می‌نمایند، اذن نشر در بازار را  طراحی اپلیکیشن در مشهد ندارند.


امنیت نرم افزار


» در شکل نیاز به دسترسی داده ها یوزرها، بایستی از آنها اذن گرفته خواهد شد؛ همینطور در حالتی‌که از سوی استفاده کننده اذن صادر نشد، می بایست به درخواست استفاده کننده خویش احترام بگذارید.


» نرم افزار‌هایی که از روش آن پرداخت اینترنتی جاری ساختن میگردد، بایستی از درگاه بانکی امنی منتفع باشند.


» در شرایطی‌که نرم افزار نیاز به به کار گیری از کانال اینترنتی داراست، بایستی به مخاطب اگاهی دهد.


» نرم افزار نباید یوزرها را به به کارگیری از نرم افزار‌های سوا کافه بازار ترغیب نماید.


نکته: واپسین ورژن نرم افزار خویش را بایستی در کافه بازار قرار دهید و از قرار دادن ورژن‌های دیرین دوری کنید.


نگهداری حریم فردی


» نرم افزار بایستی از داده ها یوزرها نگهبانی نماید.


» نرم افزار‌هایی که پیام‌های جعلی دراختیار یوزرها قرار می دهند، اذن نشر در بازار را ندارند.


» نرم افزار نباید هزینه‌های مازاد برای یوزرها ساخت و ساز نماید.


» نرم افزار نباید پیام یا این که تماس ناشناسی با یوزرها برقرار نماید.


نکته: قابلیت و امکان نشر نرم افزار‌های جاسوسی در بازار نیست.


دستمزد مالکیت


گمراه کردن و نسخه برداری برداری از اثر ها بقیه افراد جزو شرایطی میباشد که از تکثیر نرم افزار پرهیز می‌نماید.


اسکن رایت


» در صورتی از اثر ها بقیه افراد به کار گیری میکنید، می بایست اسم فرد را در نرم افزار قید نمائید.


» اذن اسکن‌برداری از نرم افزار‌هایی که به‌شکل بدون‌پول منتشر شدند را ندارید.


» در صورتی‌که برای پیاده سازی نرم افزار از کتابخانه‌های متن گشوده به کار گیری میکنید، بایستی موقعیت استعمال از این نوع کتابخانه‌ها را به‌شکل بی نقص رعایت فرمائید.


» قبل از گذاشتن برنامه در بازار عالی میباشد با مشاورین حقوقی کلام نمائید تا ضوابط اسکن رایت را برای شما تفصیل دهند.


برای اینکه در رعایت ضابطه نسخه برداری رایت در گیر نقص‌ نشوید، سفارش میکنیم، موارد ذیل را مدنظر قرار دهید:


» اثر ها نگارگری و عکاسی جزو ضوابط اسکن رایت می باشند.


» رعایت ضابطه نسخه برداری رایت برای اسم‌های تجاری ضروری میباشد.


» اثرها موسیقی جزو ضوابط اسکن رایت محسوب می شوند.