مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مزایا تشکیل داد نرم‌افزار متصل به وبسایت

از وقتی که استعمال از نرم افزار‌های موبایلی بسط پیدا کرد، پای این نرم‌افزار‌های کاربردی و حیرت‌انگیز به اکثر زوایای زندگی انسان باز شد و امروزه در هر شغل آنلاین یک علامت و سرنخ از وجود اپ‌های موبایلی به چشم می خورد.
ساخت اپلیکیشن متصل به وب سایت یک اقدام داهیانه و بهتر برای جذب حداکثری مخاطبان میباشد. با این شغل میتوانید از دو کانال ارتباطی توانا با مخاطبان و کاربران آنلاین در زمینه‌ی باشید و هیچ کدام از مشتریان احتمالی خود را از دست نخواهید بخشید. برای دانایی از چگونگی این شغل این بلاگ را تا پایان مطالعه کنید.
تاریخچه نرم‌افزار:
تا به فعلا به‌این اندیشه کرده‌اید که نرم افزار‌هایی که امروزه با آن ها رمز و شغل دارید، از چه وقتی و چگونه وارد زندگی آدم شدند؟!
اپلیکشن‌ یا به اختصار app لغتی است که بسیار آن را شنیده‌اید و با تعداد زیادی از آنان کار کرده‌اید. این نرم‌افزار یا برنامه‌های کاربردی برای به کار گیری در تلفن‌های همپا هوشمند طراحی و عرضه شده و حاذق هستند تا یک مراحل و عمل اثر گذار را برای استفاده کننده به ایفا برسانند.
به کار گیری از این اپلیکیشن‌های کاربری در سال ۲۰۰۸ و با ظهور پلتفرم‌های توزیع نرم‌افزار رونق بیشتری پیدا کرده است. این پلتفرم‌ها که امروزه با نام “گوگل پلی” و” برنامه استور” می‌شناسید، به وسیله سازنده سیستم دلیل تلفن همراه طراحی و معرفی شد.
اپ‌ها در ابتدا فرآیندهای معمولی و کمکی را به ایفا می‌رسانند اما در فعلا حاظر قادرند تا رویکردهای غامض‌تر و کاربردی‌تری را صورت دهند.
مزایا تشکیل داد نرم‌افزار متصل به وبسایت:
در حال حاضر که تعریف مرسوم اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد

  را تذکر کردیم قصد داریم تا شمارا با یک موضوع ترند و دیدنی پیرامون این نرم‌افزارهای کاربرپسند و موءثر آشنا کنیم. ساخت اپ متصل به وب سایت اتفاقی است که علاقه مندان اکثری را به خود جذب کرده و صاحبان حصول و کارهای آنلاین و وبمسترها را به فکر اجرا آن انداخته می باشد.
به جرات می‌اقتدار خاطرنشان کرد که کاربران تلفن‌های یار و همدم هوشمند در قرن ۲۱ روزانه حداقل از یک برنامه استعمال می‌کنند. این فرض با ورود نرم افزار‌های پیام رسان به دنیای آنلاین، بیشتر توان گرفت و به قطعیت رسید.

وجود شمار زیادی از افراد که نصب و به کار گیری از انواع اپلیکشن‌های موبایلی را به طریق‌های دیگر ترجیح میدهند، ادله محکمی است که ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت یک اقدام موثر و خردمندانه است!

با ساخت نرم افزار متصل به وبسایت:

کاربران با نادر‌ترین زحمت به خدمات و تولیدها شما دسترسی دارا هستند.
شمار مشتریان بامسئولیت را افزایش می دهد.
خدمات شما در هر زمان و هر نقطه در چنگ متقاضی قرار میگیرد.
بعضی از خدمات به صورت آفلاین قابل ارائه خواهند بود.
تعامل با مشتریان از طریق ارسال نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی و تدبیر‌دهنده تقویت میشود.
و دیگر امکاناتی که در نرم افزار‌ها در دسترس مخاطب قرار میگیرد البته در وبسایت مقدور نیست.
 

نحوه‌های مختلف ساخت نرم افزار متصل به وبسایت:
پس اگر مالک یک وبسایت میباشید اما بازدید کافی دریافت نمی‌کنید و از فروش خود ناراضی می‌باشید به سفارش ایجاد کرد برنامه متصل به تارنما بیشتر فکر کنید!

ولی برای تشکیل داد اپلیکیشن متصل به وبسایت چه طریق‌هایی وجود دارااست؟! و چطور این اقدام را صورت دهیم؟!

جمعاًًًَ برای طراحی یک اپ که با سایت شما همراه و هم‌راستا باشد، ۳ شیوه پیش رو دارید:



۱. ساخت برنامه از طریق نرم‌افزار نویسی:
او‌لین و جامع‌ترین منش برای ساخت نرم‌افزار متصل به وب سایت، به کارگیری از کدنویسی می باشد. در این‌راه یک نرم افزار تماما منحصر به فرد از شالوده برای بیزنس شما طراحی و عرضه می گردد که تمام قسمت‌ها و امکانات موردنیاز شما را پوشش خواهد داد.

درین روش زمان و هزینه در مقایسه با سایر شیوه‌ها بالاتر خواهد بود زیرا طراحی بی‌نقص اپلیکیشن فعالیت هر فردی نیست و نیاز به دانش اپلیکیشن‌نویسی بسیار بالایی داراست.

برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به سایت مورد نیاز است تا آغاز امکانات و صفحات موردنیاز را برای نرم‌افزار‌نویس تشریح فرمایید و آن گاه شغل را وی بسپارید تا با تخصص خود نرم‌افزار نهایی را بعد از تست و ارزیابی در مارکت‌های مرسوم منتشر نماید.

خروجی این راه یک نرم‌افزار همه چیز کل و حرفه ای خواهد بود که می تواند برند شما را در دسترس میلیون‌ها استفاده کننده آنلاین قرار دهد!

۲. ایجاد کرد نرم افزار از طریق نرم افزار‌سازها:
طریق بعدی برای ایجاد کرد اپ متصل به تارنما استعمال از نرم‌افزار‌سازهاست. این ابزارها برای سیستم‌های مدیر محتوا که ساختار یکسان و مشخصی دارا‌هستند، مانند؛ وردپرس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای تشکیل داد نرم افزار متصل به وبسایت وردپرسی خود کافیست افزونه‌های اپلیکیشن‌ساز را نصب و یک نسخه apk از تارنما خود را تهیه نمایید. بی‌شک این‌راه فرصت و هزینه کم‌تری را می‌طلبد زیرا به صورت همگانی واقعه میفتد و در بهره محدودیت‌هایی را نیز به یاروهمدم خواهد داشت.

 نیز یک کدام از شیوه های تبدیل تارنما به اپ آنلاین میباشد که در کوتاه‌ترین فرصت و با حداقل هزینه نسخه اپلیکیشن سایت را در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

۳. تشکیل داد نرم افزار از طریق وب ویو:
تشکیل داد نرم افزار وب ویو آخرین و مرسوم‌ترین شیوه تشکیل داد اپ متصل به سایت است که شل‌ترین راه نیز می‌باشد. تشکیل داد اپ از طریق وب ویو مانند یک مرورگر منحصر به فرد کار می‌کند و وبسایت شما را به همان شکل و شمایل در مرورگر نمایش می دهد.

این شیوه در کنار سادگی، هزینه کمتری را نیز به همپا دارد و به راحتی میتوانید از طریق نرم افزار کاربران عشق و علاقه‌مند را جذب کنید و درایت از برند و فروش خود را متحول کنید.

البته نکته مهم درباره ایجاد کرد نرم افزار متصل به سایت از طریق وب ویو این است که چون وبسایت شما به همان شکل در مرورگر منحصربه‌فرد نشان داده می شود پس باید از دید ریسپانسیو بودن، به طور کامل با دستگاه‌های گوناگون سازگار باشد.



صحبت آخری

تشکیل داد اپ متصل به تارنما یک کدام از اقدامات موثر وبمستران امروزی می‌باشد که با تمرکز به محبوبیت و علاقه مندان بالای کاربران نرم افزار بسیار مدبرانه می‌باشد.

در این نوشته‌ی علمی به تفحص روش‌های تشکیل داد اپ متصل به تارنما پرداختیم و طریق کلی هر طریق را تفصیل دادیم. در شرایطی که صاحب و مالک یک وبسایت می باشید توصیه ما این میباشد که در اسرع وقت یک نسخه نرم افزار از بیزینس خود تنظیم نمائید تا میلیون‌ها کاربر تلفن‌های همپا هوشمند را به سمت خود جذب ن

انتشار اپلیکیشن در پلتفرم‌های معتبر

در صورتیکه در بعد از ظهر حاظر تلفن همراه شمارا بگیرند، بسیاری از امور روزانه‌تان مختل گردد. به این دلیل‌که بخش اعظمی از کارهای بی آلایش و پیچیده خود را از طریق این نرم افزار‌های پر استفاده و هیجان‌انگیز پیگیری می کنید و تامل این که به موبایل‌تان دسترسی نداشته باشید، شما‌را آزار میدهد!

طراحی و تشکیل داد بهترین نرم افزار برای سیستم‌عامل‌های اندروید یا ios یکی دغدغه‌های اساسی طراحان و گسترش‌دهندگان دنیای دیجیتال هست. زیرا با بسط تکنولوژی و ارتقاء لحظه به لحظه تعداد اپ‌ها، برای جذب مخاطبان باید وجه تمایز و یا حرفی برای گفتن داشته باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد

فرایند ساخت نرم افزار ios مورد مهم این وبلاگ  است که درصورتی که به این حوزه عشق دارید و طراح و پیشرفت‌دهنده نرم‌افزار هستید، برای شما موءثر خواهد بود.

اپ چیست؟

اپ‌ها اپ‌های کاربردی می باشند که بر روی تلفن‌های یار و همدم نصب می گردند و کارکردهای گوناگونی دارند. این نرم‌افزار‌ها توسط طراحان و توسعه و گستش‌دهندگان که ب کدنویسی حوزه نرم افزار تسلط دارا هستند تهیه و ایجاد کرد می گردد.

در سال ۲۰۰۷ که اولین تلفن‌های یار هوشمند لمسی به بازار جهانی عرضه شدند، و تا امروز که حدود ۱۴ سال از آن واقعه می‌گذرد، همچنان با قدرت و دوست داستنی باقی‌مانده‌اند.


سیستم‌عامل‌های اندروید و ios برای تلفن همراه از نخستینِ ظهور آن ها حضور پیدا کردند و به علت آپ دیت ماندن و آپ تو دیت‌های تر و تمیز، توانستند رقبا گاه و بی گاه خود را کنار بزنند و غالب میدان بمانند.


ایجاد کرد اپ نیز از همان بعدازظهر زمانی استارت شد و رفته رفته با استقبال پرشور کاربران و همچنین توسعه تکنولوژی‌های دیجیتالی، توانست قسمت مهمی از زندگی روزمره انسان را به خود اختصاص دهد.


فرآیند ساخت نرم افزار ios یا اندروید روی هم رفته مشابه یکدیگر هستند و صرفا در یک سری جزئیات که در نصیب سپس آن ها را عنوان خوا‌هیم کرد، تفاوت دارا هستند.


با استحصال دور اندیشی از اینکه اپلیکیشن دقیقا چیست و چه مراحل و فاکتورهایی در آن دخیل می باشند، می توانید یک اپلیکیشن مرغوب و جذاب تنظیم نمایید که


خدمتی به بشریت کرده و اجرا امور را برای وی سهل و آسان‌تر گرداند.




تفاوت ایجاد کرد اپلیکیشن در اندروید و ios:

همان گونه که گفته شد، اندروید و ios دو غول در دنیای سیستم‌برهان‌های موبایل هستند که نسبتاً باقی سیستم‌تحلیل ها را از منزلت خارج کرده‌اند. رقابت دربین این دو بسیار تنگاتنگ است و در صورتی چه که اندروید توانسته اعتنا بخش اعظمی از شرکت‌های تولیدکننده موبایل را جلب نماید و سهم بیشتری از بازار جهانی را در دست بگیرد، البته کمپانی اپل نیز با معرفی تولیدها فوق‌ماهر و کیفیت خوب خود طرفداران بسیاری را به سوی خود کشانده می باشد.


پروسه ساخت نرم افزار ios یا اندروید زیر تاثیر تفاوت‌های این دو سیستم‌دلیل مطرح قرار گرفته میباشد، که درین بخش به آن‌ها اشاره میکنیم:


رابط کاربری:

کمپانی اپل همانطور که از ظاهر محصولاتش هم پیداست، بر سادگی و کاربردی بودن تمرکز داراست. به همین علت، رابط کاربری سیستم‌دلیل ios نیز در عین کاربردی بودن، بسیار معمولی و سرازیر میباشد. به نحوی که افراد با حداقل سن یا سطح سواد، توان فعالیت با این تلفن‌های یار را دارند.


ولی در مقابل سیستم‌استدلال اندروید کارایی خود را بر ساخت حداکثر انعطاف‌پذیری گذاشته میباشد و کدهای سورس خود را به صورت باز در دسترس شرکت‌های گوناگون قرار می‌دهد تا آنان بسته به نیاز و ذوق و سلیقه خود آن را شخصی‌سازی نمایند.


امنیت:

اپل برای مراقبت حداکثری امنیت دستگاه‌های تولیدی خود، گزینه اپل آیدی را مطرح کرده است. با استعمال از اپل آیدی شما به عنوان صاحب و مالک یکی‌از دستگاه‌های این شرکت اجازه به کار گیری از خدمات آن را خواهید داشت.


به همین دلیل برای طی کردن فرایند تشکیل داد نرم افزار ios باید در سکو اولیه اپل آیدی را در نظر بگیرید زیرا برای دسترسی به اطلاعات کاربران بای از آن امداد بگیرید. البته سیستم‌برهان اندروید تمام اطلاعات را از طریق سرویس جیمیل محافظت می‌کند که طبیعتا امنیت تحت‌تری خواهد داشت.


انتقال داده:

تولیدها اپل برای انتقال داده و فایل‌ها میان دو تلفن‌ یار و همدم و یا در میان تلفن‌یار و همدم و سیستم کامپیوتر شخصی‌تان، محدودیت بالایی را در حیث گرفته میباشد که این مورد برای بسیاری از کاربران واقعا غیر مطلوب و آزاردهنده میباشد!


 


فرایند تشکیل داد اپ:

دانایی از پروسه ساخت نرم افزار ios و یا اندروید و آشنایی با جزئیات و اصول کاری آن به شما امداد خواهد کرد تا به عنوان یک پیشرفت‌دهنده و یا طراح نرم‌افزار، بهترین کارکرد و امکانات را با کمترین هزینه پیاده‌سازی فرمایید.


روند تشکیل داد اپ ios به تفصیل تحت میباشد:


طرح ایده:

مراحل ساخت نرم افزار ios فرصت و هزینه زیادی را می‌طلبد، به همین ادله خوب است طرح و ایده اولیه به درستی و با اندیشه گزینش گردد. شرکت‌های طراحی اپ‌ اکثر وقت ها طی جلسات مختلف با صاحبکار و آشنایی بی نقص با ایده و نیازهای وی، اقدام به استارت کار طراحی می‌کنند.


پس اولی قدم در طراحی یک نرم افزار موفق و پرسود، تبیین صحیح نیازها و چشم‌اندازهای بعدی پروژه می‌باشد.




شناسایی مخاطبان هدف:

شناسایی مخاطبان نیز دومین گام از روند ایجاد کرد اپلیکیشن ios است زیرا حرکت در روند بعدی را با شناخت و تدبیر بیشتری صورت می‌دهد.


شناسایی نیازها و امکانات ما یحتاج:

یکی گام‌های اصلی در طراحی و گسترش یک نرم‌افزار، قسمت نیازسنجی و تعریف امکانات و امکان‌های مایحتاج هست. زیرا اگرکه امکانات اساسی در طراحی فراموش شوند، برطرف ساختن هر گونه ریلکس‌انگاری و نقص در پایان پروژه هزینه بیشتری را به بار می‌آورد.


طراحی UI  و UX:

فارغ از شک اهمیت طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) بر هیچ کس پوشیده نیست. پس تاکید بر بایستگی وجود ویژگی‌هایی از قبیل؛ سادگی، زیبایی و کاربرپسند بودن در برنامه‌ها تکرار مکررات میباشد.


کدنویسی و توسعه طرح اول:

مهمترین مرحله در لیست مراحل ایجاد کرد اپلیکیشن ios همین پیاده‌سازی میباشد. در واقع بکر بودن یک ایده اول در صورتیکه آن را به درستی به اعمال نرسانند، هیچ سودی نخواهد داشت. پس برای تشکیل داد اپلیکیشن از افراد متخصص و شناخته‌شده کمک بگیرید تا نه فقط ایده جذاب خود را به واقعیت مبدل نمایید، بلکه بتوانید درآمد و سودآوری کسب و کار خود را دگرگون فرمایید!


انتشار نرم افزار در پلتفرم‌های معتبر:

پس از طی کردن مجموع مراحل ایجاد کرد نرم افزار ios و تست و محاسبه نهایی، باید کالا خروجی را در پلتفرم‌های معتبر منتشر نمائید تا شناخته شود و به سودآوری نزدیک شوید. انتشار نرم‌افزار دریچه‌ای است که نام تجاری شمارا در معرض مشاهده کرد میلیون‌ها مخاطب قرار داده و مشتریان اکثری را مجذوب کسب و کار شما می‌کند!




سود‌گیری


اپلیکیشن‌ها یک کدام از مهم ترین همراهان آدم در دنیای فعلا است که سومندی و پر استفاده بودن خود را به عینه ثابت کرده‌اند. زمانی که برای مورد نیاز نیست برای پرداخت قبض از منزل خارج شوید و دردسر ترافیک، آب و هوا و مسائل گوشه‌ای دیگر را تحمل فرمائید، یعنی مرهون این نرم‌افزار‌های هوشمند و فوق‌العاده هستیم!


درین نوشته‌علمی از روند ایجاد کرد نرم افزار ios و تفاوت آن با سیستم‌دلیل اندروید را بیان کردیم تا قدمی مثبت برای افزایش درایت و سطح دانش در این مورد برداشته باشیم.


معایب استفاده از برنامه سازهای آنلاین


چالشی که در اولیهِ نحوه طراحی یک اپ اندرویدی با آن رو به رو میشوید، انتخاب بهترین شیوه ممکن می‌باشد! بهترین نحوه در واقع روشی می‌باشد که کم‌هزینه ‌ترین و کیفیت بالا‌ترین کارایی را برای شما به ارمغان آورد.
معرفی ۶ گزینه از بهترین اپ ساز اندروید تا کار را برای شما راحت‌تر طراحی اپلیکیشن در مشهد کند، هدف ما در‌این نوشته‌علمی است. پس در شرایطی که مشتاقید تا آن‌ها را بیشتر بشناسید، تا پایان با ما یاروهمدم بمانید.
برنامه ساز آنلاین اندروید چیست؟
امروزه روز التفات طراحی اپ یا برنامه‌های اندرویدی برای استحصال و کارهای خرد و گرانقدر موضوعی غیرقابل انکار می باشد. زیرا داشتن یک نرم‌افزار کاربردی سبب میگردد تا خلال ارائه خدمات به تعداد بیشتری از مشتریان، دانایی از برند خود را نیز ارتقاء ببخشید.
در واقع با طراحی یک برنامه که خدمات و محصولات شما‌را در هر وضعیت زمانی و مکانی در دسترس کاربران قرار میدهد، ارتباط موثرتری با آنان برقرار خواهید کرد و شمار مشتریان وفادار را به شیوه عجیبی ارتقاء خواهید بخشید!
نکته فوق‌العاده هیجان‌انگیز پیرامون اندروید این است که اپلیکیشن‌ها و ابزارهای تشکیل شده بر اساس آن، نه تنها در تلفن‌های یار هوشمند کاربرد دارا هستند، که در تلویزیون‌های هوشمند، سردخانه‌ها، ساعت‌های هوشمند و … نیز گزینه استفاده قرار می گیرند و این اساسی بر التفات این سیستم عامل متن باز افزوده می باشد.
برای طراحی یک نرم افزار اندروید دو روش پیش رو دارید. روش اولیه این هست که زمان صرف فرمایید و کدنویسی اندروید را بیاموزید و یا با کمک یک طراح اندروید، اپ مورد نظر خود را از پایه نرم افزار نویسی فرمائید.
البته شیوه دوم که بسیاری از آن فایده میبرند، استفاده از بهترین اپ‌سازهای اندروید است که بدون نیاز به کدنویسی و به صورت آنلاین جنس خروچی را در اختیارتان قرار خواهد اعطا کرد.

اپلیکیشن‌ساز آنلاین اندروید به ابزارهای آنلاین گفته می‌گردد که ساخت یک برنامه اندرویدی را در کوتاه‌ترین مجال و بدون نیاز به دانش کدنویسی اندروید و مبتنی بر با سلیقه و نیاز شما میسر می‌کنند.

به کار گیری از این ابزارها و سایت‌های ایرانی و خارجی کمک می‌کنند تا روند تشکیل داد و بسط یک اپلیکیشن را به حداقل رسانده و با هزینه ذیل قابلیت سود‌مندی از این شرایط عالی را برای کسب و کارهای طفل و تازه تاسیس آماده آورد.

ولی همانطور که حدس می‌زنید، این ابزارها نیز دارای مزایا و معایبی می باشند که قبل از اقدام به طراحی باید تک تک جوانب را سنجیده و بهترین نرم‌افزار‌ساز اندروید را گزینش نمایید و از تعامل هر چه بیشتر و موثرتر با کاربران و مشتریان خود لذت ببرید!

 



 

مزایا به کارگیری از برنامه سازهای آنلاین:
میتوانید بدون کدنویسی و به سادگی نرم‌افزار دلخواه خود را پیاده‌سازی نمایید.
صرفه‌جویی قابل لمس در هزینه‌ها و زمان
قابلیت مشاهده دمو پیش از تهیه نسخه نهایی برنامه
دارای پنل مدیریتی ساده و کاربرپسند برای مدیریت نرم افزار
امکان افزودن تولیدها و خدمات به نرم‌افزار فروشگاهی
برخی از نرم افزار‌سازهای آنلاین دارای دوران مجال تست چندین روزه به صورت رایگان نیز میباشند که خیال شما را از بابت کوشش صحیح اپلیکیشن سهل وآسان نمایند.
تمامی افراد با هر گواهی تحصیلی و واحد سنجش سواد قوی به تهیه و تنظیم یه اپلیکیشن خواهند بود.
 

معایب به کار گیری از برنامه سازهای آنلاین:
متاسفانه همت این برنامه‌سازهای آنلاین در ساخت برنامه‌هایی که ترافیک و سفارشات روزانه آن ها بالا باشد، قابل قبول نیست. به همین دلیل برای کسب و کارهای نوپا که سرمایه نخستین اندکی دارند و هنوز فروش و ترافیک ورودی زیادی ندارد، مناسب‌تر می باشد.
دارای محدودیت‌هایی میباشند و هر ایده و مقصودی با بهترین نرم‌افزار‌ساز اندروید هم قابل اجرا نخواهد بود.
نقطه ضعف دیگر به کار گیری از بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید این می‌باشد که امنیت مطلوبی ندارد. در واقع چون متن باز می‌باشند و برای رفع حفره‌های امنیتی و نواقص آن‌ها وقت صرف نمی‌شود، پس روی تامین صحیح از اطلاعات کاربران خصوصا در بعد ها بزرگتر نمی‌اقتدار حساب باز کرد!
مورد پایان از معایب نرم افزار‌سازهای آنلاین اندروید نیز خلا زیرساخت توانمند برای سئو و با صرفه‌سازی می‌باشد. صرف زمان و هزینه برای بهینه‌سازی اپ و سئو آن بسیار ریسک‌پذیر بوده و ممکن می باشد با یک تغییر‌و تحول در ساختار یا آدرس برنامه‌ساز، آحاد زحمات شما بر باد برود!
 

۶ آیتم از بهترین برنامه سازهای اندروید را بشناسید!
بهترین نرم‌افزار‌سازهای اندروید خارجی:
درین بخش قصد داریم تا برترین و بهترین اپلیکیشن‌سازهای اندروید غیرایرانی را معرفی نماییم که اگر‌که تصمیم دارید تا یک اپ فی مابین‌المللی طراحی کنید، از آنها کمک بگیرید.

1.      برنامه ساز APPY PIE (بهترین نرم‌افزار‌ساز اندروید!):
اولین و بهترین اپ‌ساز اندروید APPY PIE است که امکانات و قابلیت‌های کارآمد و مفیدی همچون؛ گوگل مپ، گوگل آنالیتیکس و … را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. طراحی نرم افزار اندرویدی با به کارگیری از این ابزار آنلاین بسیار ساده است زیرا فقط با کشیدن و رها کردن (drag and drup) میتوانید صفحه ها و امکانات نرم افزار خود را طراحی و تنظیم نمایید.

نکته مثبت دیگر این اپلیکیشن‌ساز اندروید به کار گیری از صاحبخانه ابری برای فضای ذخیره‌سازی هست که از دید طراحان و توسعه‌دهندگان بسیار مورد اعتنا قرار گرفته هست.

 



 

2.      نرم افزار‌ساز APPMAKER :
آیتم دوم در لیست بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید، APPMAKER هست که باز هم با کمک فضای میزبانی ابری و به بی آلایش‌ترین طریق، طراحی یک برنامه را میسر می‌کند. امکانات و قابلیت‌های موجود در این ابزار نیز بسیار زیاد است و مواردی مانند؛ افزودن ویدیو، موسیقی، گالری تصاویر، گوگل مپ، تقویم و … در آن قراردارد.

این ابزار هیچگونه محدودیتی از بابت تعداد اپلیکیشن و یا به روزرسانی آنان ندارد و با تهیه اشتراک میتوانید عمل با آن را آغاز نمایید. نکته دیگر اینکه کسب و کار الکترونیک به دفاع این ابزار بسیار سهل وآسان می باشد زیرا میتواند فروشگاه اینترنتی ووکامرسی را به برنامه اندروید و یا IOS تبدیل نماید!

 

3.      اپلیکیشن‌ساز YAPP :
YAPP آخرین گزینه از بهترین اپ‌سازهای اندروید خارجی می باشد. این ابزار نیز به صورت تست مجانی دو هفته‌ای قابل دسترس بوده و ساده‌ترین و نادر‌هزینه ترین ابزار آنلاین نام گرفته هست. شغل با آن نیز بسیار سهل و آسان می باشد و صرفا در چند دقیقه می توانید اپ دلخواه را به مرحله تکثیر در مارکت‌ها برسانید.

 

بهترین نرم‌افزار‌سازهای اندروید داخلی:
در شرایطی که ایده یک برنامه داخلی را برای کسب و کار خود در ذهن پرورش داده‌اید، بهتر است سری به بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید داخلی بزنید و در صورتی‌که که ایده شما با امداد آنان قابل اجراست، در وقت و هزینه‌های اول خود صرفه‌جویی چشم‌گیری نمایید!

۴.      برنامه‌ساز اپتو:
اپلیکیشن‌ساز اپتو یکی بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید ایرانی می‌باشد که با پلن‌های قیمت‌گذاری منصفانه و مقرون به صرفه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

با امداد اپتو شما می‌توانید یک نسخه آزمایشی از نرم افزار خود را به صورت رایگان و به دوران سه ماه طراحی فرمائید، لازم به ذکر می‌باشد که قابلیت و امکان خریدن خروجی از اپلیکیشن طراحی‌شده وجود ندارد.

امکانات و ویژگی‌های در دسترس درین ابزار به شما در ایجاد کرد هر نوع اپلیکیشنی برای دو سیستم عامل اندروید و IOS کمک خواهند کرد. تشکیل داد فروشگاه به منظور عرضه محصولات فیزیکی یا دانلودی با امکان پرداخت باطن نرم افزار‌ای از جمله ویژگی‌های عالی اپتو به شمار می‌رود.

 



 

۵.      نرم افزار‌ساز پازلی:
نرم افزار‌ساز پازلی نیز همچون دیگر نرم افزار‌سازهای اندروید، موقعیت طراحی یک برنامه را به معمولی‌ترین شیوه و بدون نیاز به اپلیکیشن‌نویسی را فراهم آورده می باشد. امکانات و ابزارهای موجود در این نرم‌افزار‌ساز اندروید دست شما‌را تا حد زیادی باز می‌گذارد تا هر چه بیشتر و بیشتر ایده و هدف خود را عملی نمائید.

در نقطه پایان نیز میتوانید نسخه APK اپ را دانلود کرده و یا از طریق انتشار در مارکت‌های داخلی همچون؛ مایکت و کافه بازار به دست کاربران برسانید.

 

۶.      اپ‌سا
و اما که فرصتی هیجان‌انگیز برای مالکیت یک اپلیکیشن همه رشته حریف را در اختیارتان قرار می‌دهد! با کمک نرم‌افزار‌سازتنها کافیست نوع اپلیکیشن (شهرداری، گردشگری، پزشکی، ورزشی، خبری و … ) را انتخاب نموده و اپ مدنظر خود را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

امکاناتی از قبیل؛ قرار دادن تبلیغ، ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران، عدم وجود محدودیت دسته بندی تولیدها، قابلیت افزودن محتواهای چندرسانه‌ای، ورود و ثبت نام کاربران و ده‌ها قابلیت و امکان دیگر در نرم افزار‌ساز اندروید جای دارند.

خرین گزینه از بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید بود که به شما عزیزان معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط هرمورد از این ابزارها عالی می باشد از تارنما رسمی آنها دیدن فرمایید.

 

سخن آخری

تشکیل داد و ارائه یک نرم‌افزار در مارکت‌های داخلی و خارجی امداد شگرفی به دیده شدن و برندینگ شما خواهد کرد پس درصورتی که درپی برقراری تعاملی اثرگذار با کاربران خود می باشید تا فروش خود را دگرگون کنید، سفارش ما این می‌باشد تا از بهترین نرم افزار‌ساز اندروید به کار گیری نمائید.

در‌این نوشته‌علمی  به بازرسی ۶ مورد عالی از اپلیکیشن‌سازهای اندروید داخلی و خارجی پرداختیم که می‌توانند یاور نیکی برای استارت مسیر ورود به دنیای نرم افزار‌های اندرویدی باشند.

برای ساخت و انتشار اپلیکیشن چه مجوزهایی لازم است


درصورتی که یک طراح اپ می باشید و نرم افزار‌های کاربردی متنوع پیاده سازی و ساخت و ساز می‌کنید، با یقین بعداز اتمام شغل قصد دارید تا آن را به اشتراک بگذارید. البته طراحی اپلیکیشن در مشهد نشر یک برنامه نیز مانند نشر یک فیلم یا این که سریال مستلزم اخذ یک سری مجوزهای ساخت نرم‌افزار میباشد.
پس نشر یک نرم‌افزار سوای ضابطه وجود ندارد و باید در جایگاه اول رضایت و موافقت مراجع ذیربط را جلب نمایید. در حال حاضر برای شناخت با مجوزهای تشکیل داد نرم افزار این مقالهرا تا نقطه پایان ملازمت نمایید.
آیا برای ایجاد کرد و انتشار اپلیکیشن به جواز نیاز داریم؟!
در بالا باید بگوییم جواب آری است. ساخت و نشر نرم‌افزار در مارکت‌ها و عمل بدون اخذ مجوزهای ساخت نرم افزار شدنی وجود ندارد!
در دوران فعلی اپلیکیشن‌ها نقش مهمی در فرایند توسعه و گسترش کارها روزمره ما ایفا می‌نمایند، چون اکثری از شغل های فرصت‌بر را از دوش ما برداشته و زحمت اعمال‌شان را به دستکم می‌رسانند.
این ابزارهای کاربردی روز آپدیت در موقتی توسعه و ارتقاء میباشند تا بسیاری از کارها و گرفتاری‌های یوزرها را برطرف نمایند. ولی هسته، ایده یا این که طرح مهم یک نرم افزار کاربردی بخش مهمی میباشد که با کمک یک پیاده‌سازی صحیح، عمل را کامل شدن می‌نماید.
پس با دانش به آیتم فوق، تصویب ایده به اسم طراح اصلی و پرهیز از به دور زدن ضابطه نسخه برداری رایت بها بالایی داراست. به همین دلیل چندین مجوزهای ایجاد کرد نرم افزار ظواهر شدند تا از سرقت ایده دوری کرده و ضابطه اسکن رایت را تا حدودی اجرایی کنند.
طراحان و پیشرفت دهنده‌گان از این اساسی مطلع بوده و بعد از اتمام پیاده‌سازی برنامه، در صدد اخذ مجوزهای مورد نیاز هستند تا شغل خویش را رسمی نمایند.
پس در‌حالتی که ایده و طرح یک نرم افزار فوق‌العاده را در ذهن دارید، بهتر میباشد پیش از هر آغاز بدانید که مجوزهایی هستند که بایستی آنان را دریافت نمایید تا بتوانید اپلیکیشن خویش را منتشر کنید.
با‌یقین طرح ریزی و آن‌گاه عدم نشر آن کاری بیهوده می‌باشد! پس تا نقطه نهایی یاروهمدم ما باشید تا با مجوزهای ایجاد کرد اپ آشنا گردید.
لیست مجوزهای ضروری برای عرضه اپلیکیشن‌ها:
مجوزهای ضروری و مورد نیاز برای عرضه برنامه مجموعاَ دو مجموعه می‌باشند:
۱.      مجوزهای صنفی یا این که منحصر به فرد:
پیاده سازی یک وب سایت یا این که برنامه موازی میباشد با فعال سازی یک بیزنس آنلاین! پس همچون احداث یک فروشگاه یا این که محل کار مستلزم اخذ پروانه استخراج و مجوزهایی می‌باشد. اما مجوزهایی که برای رسانه‌های دیجیتال و استخراج و شغل های این چنینی تمجید گردیده است.
ولی تیم نخستین از مجوزهای ایجاد کرد نرم افزار، مجوزهای صنفی یا این که منحصربه‌فرد می باشند. این مجوزها همان گونه که از اسم آنها پیداست، منحصربه‌فرد یک گروه یا این که مجموعه از استحصال و امور میباشند. یعنی هر نرم افزار بایستی با تمرکز به نوع و آیتم اپ، از مراجع مرتبط با خودش مبادرت به اخذ مجوز کند.

پس تعدادی مجوزها با دقت به حوزه صنفی نرم افزار مایحتاج هستند که از مسئولان مرتبط با به عبارتی صنف یا این که حوزه کاری اخذ خواهند شد.

مجوزهای تشکیل داد نرم افزار از تیم صنفی به صورت کلی ۴ دسته می باشند که تنها گرفتن مجوز صنفی مرتبط با موضوع فعالیتی کسب و کار کفایت می‌نماید و نیازی به دریافت ۳ تایید صلاحیت دیگر وجود ندارد.

تفکیک مجوزها به‌این ۴ گروه یاری می‌نماید تا هر صنف به طور ظریف و آگاهانه درخواست‌ها را تفحص نموده و تایید صلاحیت را صادر کنند. در این صورت شناخت با شرایط و چارچوب‌های مورد نیاز هر صنف منجر میشود تا امنیت و اتکا یوزرها به خیر جلب گردد.

البته ۴ گروه اصلی مجوزهای صنفی لازم برای ایجاد کرد برنامه:

مجوز مقر خبری یا این که خبرگزاری:
درصورتی که سازه بر این می باشد که اپ شما در حوزه خبر ها فعال باشد و رویدادها و اتفاق ها روز را پوشش دهد، می بایست جواز مقر خبری داشته باشید تا شغل شما رسمی تلقی گردد.

جهت دریافت این مجوز نیز بایستی از شبکه معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و تمدن و راهنمایی اسلامی مبادرت کنید.

تایید صلاحیت نشر بر خط:
آیتم آجل از مجوزهای ایجاد کرد نرم افزار مرتبط با نرم‌افزار‌هایی می‌شود که محتواهای دانلودی اعم؛ از فیلم، موسیقی و … را در چنگ یوزرها قرار می دهند. برای ایجاد کرد و تکثیر اینگونه اپلیکیشنی موردنیاز میباشد تا از سوی راءس فناوری داده ها و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و تمدن و ارشادوراهنمایی اسلامی تایید صلاحیت اخذ فرمائید.

تایید صلاحیت کار‌های آموزشی:
اپلیکیشن‌هایی که داخل مایه آنان فراگیری بوده و در پایان به یوزرها مستعد سند یا این که سند ارائه می‌کنند، برای پذیرش اعتبار و قیمت فراگیری و گواهی ارائه گردیده، بایستی جواز کار‌های آموزشی را دریافت کنند.

مرجع صادرکننده این تایید صلاحیت با تمرکز به محتوای اصلی درس دادن گردیده در نرم افزار، متعدد است و می‌تواند وزارت نظام آموزشی، وزارت پژوهش ها و فناوری و یا این که حتی اداره فنی و حرفه‌ای باشد.

مجوز منحصر به فرد بازی‌های رایانه‌ای:
گروه چهارم از مجوزهای ساخت اپ مرتبط با نرم افزار‌های بازی و سرگرمی هست. اپ‌های بازی و سرگرمی بایستی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای جواز داشته باشند.

 



 

۲.      مجوزهای همگانی:
ولی مجموعه دوم از مجوزهای تشکیل داد نرم‌افزار که مجوزهای همگانی می باشند و دریافت آن ها برای تک تک نرم‌افزار‌ها ضروری میباشد. اخذ مجوزهای همگانی به نوع نرم افزار و حوزه فعالیتی آن ارتباطی نداشته و برای کلیه یکسان است.

نماد متکی بودن الکترونیکی:
احتمالا اسم علامت پشت گرمی یا این که به عبارتی اینماد را بسیار شنیده‌اید. چون شناخته گردیده‌ترین نشانه فی مابین استحصال و شغل های آنلاین میباشد که مجموع دکان‌های اینترنتی بایستی آن را دریافت کنند. این علامت برای جلب متکی بودن مشتریان است تا با ذهنی شل و ول پرداخت‌های آنلاین خویش را ایفا دهند. برای اخذ اینماد به وب سایت آن راز بزنید. https://enamad.ir/

در واقع هر وبسایت یا این که اپلیکیشنی که تصمیم داشته باشد محصولی را به فروش برساند، بایستی دارنده اینماد باشد. چون فارغ از اخذ آن فعال کردن درگاه پرداخت آنلاین میسر وجود ندارد!

جهت دریافت اینماد کافیست وارد وب سایت آن به آدرسwww.enamad.ir گردیده و از منوی “نام نویسی و اخذ اینماد” وارداتی و یک اکانت کاربری بسازید. آن‌گاه مدارک و فرایند را طی نموده و با توفیق اینماد کسب و کار خویش را دریافت فرمائید.

به دنبال نیز برای اخذ درگاه پرداخت مبادرت نموده و کسب و کار فروشگاهی خویش را کامل شدن نمائید.

کد شامد نرم‌افزار:
تایید صلاحیت نقطه پایان از دسته مجوزهای ساخت نرم‌افزار، کد شامد اسم داراست.

همانگونه که گفتیم، دریافت اینماد فقط برای کسب و شغل های فروشگاهی و مستلزم درگاه پرداخت الزامی میباشد. ولی اخذ کد شامد برای کل نرم افزار‌ها ضروری میباشد.

کد شامد از سوی وزارت فرهنگ وتمدن و ارشاد اسلامی تحت عنوان تاییدی برای تصویب نرم افزار در تیم رسانه‌های دیجیتال صادر می گردد. این کد از اپلیکیشن شما در مقابل سرقت و نسخه برداری برداری حفظ خواهد کرد.

برای اخذ آن می بایست به سامانه وزارت فرهنگ وتمدن و ارشاد به نشانی saramad.farhang.gov.ir وارد گردید و منوی “سرویس ها” و زیرمنوی “صدور کد شماد” را کلیک کرده و آن گاه با عضویت و طی کردن فرایند، کد شماد را دریافت کنید.

پژوهش مدارک ارسالی و صدور این کد ممکن میباشد تعدادی روز یا این که چند هفته به ارتفاع انجامد. ولی در غایت در صورتی عدم بروز خلل صادر خواهد گشت.

 



 

صحبت نهایی

پیاده سازی و نشر اپلیکیشن از مهارت‌های آپدیت و پرطرفدار امروز میباشد. اما برای تکثیر نرم افزار‌ها در مارکت‌های داخلی همانند؛ کافه بازار یا این که مایکت و دفاع از ایده اساسی برنامه در مقابل اسکن برداری، می بایست مجوزهای تشکیل داد اپ را دریافت فرمائید.

مجوزهای موردنیاز برای ایجاد کرد و نشر نرم افزار را در‌این مقالهبه طور بی نقص تیتر کردیم تا در‌صورتی‌که ایده یا این که طرح نابی برای پیاده‌سازی یک کسب و کار آنلاین در ذهن دارید، با توفیق و امنیت به اعمال درآورید.

نکاتی پیرامون انتخاب رنگ مناسب در طراحی اپلیکیشن که باید بدانید


چشم ما روزانه با صدها هزار رنگ قشنگ که گاهی حتی نام آنها را هم نمی‌دانیم در باب میباشد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ‌ها هم انرژی دارا‌هستند! بله؛ هر رنگ انرژی و شم منحصر به فرد خود را به بیننده القا می‌کند و در اکنون و وضع فضا تاثیرگذار می‌باشد. به همین ادله تعیین رنگ مناسب در طراحی برنامه طراحی اپلیکیشن در مشهد  یکی ترفندهای هوشمندانه و جدید می‌باشد که طراحان خبره از آن با خبر هستند. مقاله امروز برای طراحان نرم افزار عزیز تهیه شد‌ه‌است تا آن‌ها‌را بیشتر با رنگ‌ها و تاثیر رنگ در طراحی برنامه در جلب رضایت کاربر آشنا کند. پس تا نقطه پایان آن ما را ملازمت و همراهی کنید.
هنگام طراحی یک اپ جدید، اکثر زمان ها تصمیم گیری راجع به طرح رنگی که به نیکی فعالیت می کند مشقت بار میباشد، زیرا تعداد نامحدودی از ترکیب رنگ های ممکن وجود داراست. درین نوشته ی علمی به مهمترین نکات مربوط به رنگ در نرم‌افزار ها می‌پردازیم و تاثیر رنگ در اپلیکیشن ها را گزینه استیناف قرار خوا هیم داد. ما الگوهای طرح رنگ سنتی (تک رنگ، آنالوگ، مکمل)، ادغام رنگ های سفارشی که تنهاً مبتنی بر هیچ الگوی نیستند را پوشش خواهیم داد، و همچنین خیال خواهیم گرفت که چه‌طور رنگ ها و کنتراست هایی را برای اپلیکیشن خود انتخاب کنیم که از قابلیت و امکان به کارگیری هواخواهی می کنند. چنانچه میخواهید مهارت‌های خود را در استفاده از رنگ تقویت نمایید، می توانید Adobe XD را به صورت بدون‌پول دانلود و آزمایش فرمایید و بلافاصله شروع کنید.

رنگ‌ها و تاثیر غیرقابل انکار آنها در طراحی اپ!
هزاران رنگ در اطراف ما وجود دارند و هرکدام انرژی خاص خود را داشته و احساسی را منتقل می‌کنند. تا به اکنون به این مسئله اعتنا کرده‌اید که چرا در تابلوها، دکمه‌ها و یا نشان‌های هشداردهنده از رنگ قرمز رنگ استفاده می‌گردد؟! و یا برای اعلام موفقیت و تایید از رنگ سبز کمک میگیرند؟
همه این‌ها از روانشناسی و تاثیر رنگ‌ها در ذهن آدم نشات گرفته میباشد. در واقع رنگ‌ها به یار و همدم خود موجی از انرژی دارا هستند و یک شم یا مورد را به بیننده خود انتقال میدهند. به همین دلیل در اکثر مفاد از رنگ قرمز رنگ برای ساخت اخطار، ترس، اضطراب و یا القا احساساتی از این دست بهره می برند.
گزینش رنگ مناسب در طراحی نرم افزار نیز به همین عامل مداقه دارااست، زیرا می بایست شم درست و منطقی به استفاده کننده منتقل خواهد شد و احوالات درونی او را تحت تاثیر قرار دهد.
بگذارید تاثیر گزینش رنگ مناسب در طراحی نرم افزار را از زاویه دیگری تحقیق کنیم. زمانی که شما فروشنده یک دکان میباشید، طریق واکنش شما با مشتریان، لبخند روی صورت و کلماتی که به فعالیت میبیرید، در متقاعد کردن مشتریان و احساس رضایت از خرید تاثیرگذار است.
اما زمانی که از طریق اپ محصولی را به مشتریان ارائه می‌دهید، دیگر خبری از ارتباط حضوری نیست. اینجاست که رنگ‌های به شغل رفته در اپ می‌توانند همانند لبخند روی صورت فروشنده، انرژی‌بخش و جذاب باشند!
به همین علت هیچگاه تاثیر بسزای رنگ‌ها در طراحی اپلیکیشن را فراموش نکنید. پس در شرایطی‌که مایلید بدانید که چه اصول و نکاتی می‌توانند در انتخاب رنگ مناسب در طراحی اپلیکیشن به شما کمک کنند، ادامه مطالب را از دست ندهید!

هر رنگ نشانه چیست؟!
برای استارت یک طراحی گرافیکی اصولی و هوشمند، آگاهی از انرژی و علامت هر رنگ اولیت داراست. این دانش به انتخاب غالب رنگ مناسب در طراحی اپلیکیشن کمک شایانی خواهد کرد.

رنگ قرمز‌رنگ:
آرم‌دهنده انرژی بالا، شور و نشاط و عشق است و به همین عامل برای مفاد پراهمیت نظیر؛ هشدارها و یا دعوت به اقدام (call to action) از آن به کار گیری میشود. اما به علت تاثیر و انرژی مضاعف این رنگ و همچنین آزاردهنده بودن، بایستی به اندازه و به دور از افراط از آن استعمال نمایید.

 

رنگ آبی رنگ:
رنگ آبی رنگ که در لوگو و رنگ‌آمیزی داخلی بخش اعظمی از نرم افزار‌ها و تارنما‌ها به کار رفته میباشد، نشانی از اتکا، ادب، امنیت و اعتقادوباور میباشد. این رنگ در طراحی اکثر نرم افزار‌های پیام رسان و یا وب سایت‌های خدماتی برای القای حس اتکا و امنیت گزینه به کارگیری قرار میگیرد.

 

رنگ سبز:
رنگ سبز نیز به علت وجود آن در طبیعت، شم شادابی، طراوت و تن درستی را در افراد ساخت‌و‌ساز می‌کند. به همین عامل در مراکز درمانی و یا دکوراسیون منازل نیز کاربرد بسیاری دارد.

 

رنگ سفید:
این رنگ نیز نشانه صلح و آرامش و همچنین عصمت میباشد. رنگ سفید یک رنگ خنثی به حساب می آید و به همین عامل در ترکیب با اکثری از تم‌های رنگی از آن کمک میگیرند.

 

رنگ زرد:
زرد رنگ نیز انرژی مثبت و نشاط زیادی را القا می‌کند و به همین استدلال در طراحی نرم‌افزار و وب سایت نیز برای جلب توجه کاربران از آن بهره می برند.

 



 

نکاتی پیرامون گزینش رنگ مناسب در طراحی اپ که می بایست بدانید!
بگذارید مجدد تاکید کنیم که یک اپلیکیشن دوستداشتنی، لزوما صرفا بهترین سعی را ندارد! بلکه زیبایی و رنگ و لعاب آن قادر است تا رقابت تنگاتنگی با تلاش داشته باشد.

در واقع برای موفقیت بایستی هم برای بهترین کوشش و تلاش سعی نمایید و هم برای جذابیت و زیبایی ظاهری! پس نکات زیر را در نظر بگیرید تا نصیب گرافیک و ظاهر اپ را با قدرت بالا به اعمال درآورده و رنگ مناسب در طراحی اپلیکیشن را برگزینید:

·       به مخاطبان و جامعه مقصود دقت نمایید:
همواره به خیال داشته باشید که اکثر مخاطبان اپ شما از چه قشر و زمان سنی می‌باشند و یا حتی از چه تمدن و ملیتی؟!

این زمینه به شما یاری می‌کند تا رنگ مناسب در برنامه ریزی را با آگهی بیشتری تعیین فرمائید و در سود رضایت و اعتنا بیشتری را جلب فرمائید.

زیرا برخورد و احساساتی که از هر رنگ به مخاطب انتقال می یابد، پایین تاثیر عواملی همچون؛ فرهنگ، جنسیت، دوران سنی، سلیقه است و در بهره برای آن که حس صحت را به وی القا نمائید، بهتر میباشد با مختصات کلی آن‌ها آشنا باشید.

 

·       از رنگ‌ها لوگو به کار گیری فرمائید:
لوگو برند شما معرف نام‌و‌نشان شماست و مسلما برای طراحی و تعیین رنگ‌های آن وقت زیادی صرف کرده‌اید، پس درصورتی که ممکن بود از همان مخلوط و طیف رنگ‌ها نیز برای طراحی بخش‌های متفاوت نرم افزار نیز به کارگیری نمایید.

  گاهی موردنیاز می باشد ساختارها را در هم بشکنید!
لطفا و خواهشا اسکن برداری نکنید و تکراری نباشید! صدها هزار رنگ خوشگل و هیجان‌انگیز در طبیعت وجود داراست که می توانید از آن‌ها به کارگیری نمائید. پس گاهی اختراع به خرج داده و به جای اسکن برداری، ساختارهای مرسوم را کنار گذارده و مختلف باشید!

از گوناگون بودن نترسید، گاهی همین مانند سایرافراد نبودن می تواند کمک کند تا نام برند شما به عنوان یک برند نوآور و خلاق در یادها بماند.

 

·       از مخلوط رنگ‌ها در طبیعت و دور و بر گوشه و کنار ایده بگیرید:
انتخاب رنگ مناسب در طراحی نرم‌افزار در واقع هم فعالیت آسانی میباشد و هم عمل دشواری!

وارفته از این نظر که با نگاهی به طبیعت و رنگ‌آمیزی فوق زیبای خلقت می توانید صدها ایده و مخلوط زیبا بیابید. و اما دشوار از این لحاظ که بایستی رنگ‌های منتخب را از آن‌گاه روانشناسی، زیبایی‌شناسی و انرژی گزینه سنجش قرار دهید و مناسب‌ترین آنان‌را برگزینید.

 

·       چرخه رنگ را برای تاثیر رنگ در طراحی اپ بشناسید:
چرخه رنگ و آگاهی از مخلوط‌های متنوع رنگی آن، رویت کرد بازتری را در مواجه با گزینش رنگ مناسب در طراحی برنامه مهیا میاورد. او‌لین روش این میباشد که صرفا از یک رنگ و سایه‌های تیره و روشن آن را برای طراحی صفحه برنامه گزینش نمایید.

در نحوه دوم می توانید از رنگ‌هایی که در چرخه در کنار یکدیگر قرار دارا هستند استعمال کنید. و در طرز سوم باید دو رنگ که در مقابل یکدیگر قرار دارا‌هستند را به عنوان دو رنگ مکمل به عمل ببرید.

پس آشنایی با چرخه رنگ به شما در انتخاب یک ادغام رنگ محشر و فوق‌العاده برای طراحی نرم افزار یاری خواهد کرد.