مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

آنلاین شاپ چیست

در قسمت گذشته حافظه گرفتیم که Online Shop یا این که فروشگاه آنلاین این بستر را برای ما آماده می نماید که ما بتوانیم از این نحوه تولیدها و یا این که سرویس ها خویش را به طور آنلاین به یوزرها  طراحی اپلیکیشن در مشهد  عرضه کنیم.
او‌لین پیش نیاز برای فروش آنلاین سرویس ها و تولیدات متبوع این میباشد که ما می بایست در بستر اینترنت با استعمال از طراحی وب فروشگاهی تولید ها خویش را در فضای این سایت تعریف‌و‌تمجید کنیم، و یا این که با امداد به چنگ آوردن از نرم افزار های پرمخاطب مانند اینستاگرام تولید ها متبوع را در پیج اینستاگرام خویش در دست یوزرها در اختیار بگذاریم.
پس در فیض یکی مزیت های اصلی فعال‌سازی فروشگاه اینترنتی این میباشد که شما دیگر نیازی به خرید یا این که اجاره یک فروشگاه یا این که دکان ندارید، و تنها می بایست یک وبسایت، یا این که یک کاغذ اینستاگرام، یا این که یک شبکه تلگرام داشته باشید.
ساختن یک شبکه تلگرام، و ساختن یک پیج اینستاگرام که شغل بسیار راحتی میباشد، و احتمالا با مراحل آن آشنا باشید؛ البته در حالتی که احیانا برای فعال‌سازی آن نیاز به یادگرفتن و یا این که ارشاد دارید، از روش خط مش های ارتباطی نوشته شده در وبسایت می‌توانید با مجموعه مشورت کمپانی ATGO رابطه بگیرید تا همیاران ما یادگرفتن ها و پند های ما یحتاج در این باره را به شما ارائه دهند.
برای فعال سازی یک سایت هم آغاز شما نیاز به خرید یک سرور دارید، و بعد از آن می بایست یک دامنه مطلوب هم برای وب سایت خویش خریداری فرمائید و بعد از آن به یاری گویش های اپ نویسی سمت اینترنت، و یا این که با امداد دریافت کردن از سیستم های رئیس محتوا مانند وردپرس و جوملا تارنما فروشگاهی خویش را بسازید.
ولی تنها راه‌اندازی یک Online Shop و یا این که یک فروشگاه آنلاین نمی تواند به شما یاری دهد تا بتوانید در این مورد برای خویش کسب درآمد داشته باشید.
یعنی اینکه شما بعداز فعال سازی یک فروشگاه اینترنتی نیاز به‌این دارید که بتوانید سرویس ها و لغات کلیدی خویش را به موتورهای کاوشگر معرفی نمائید، یعنی صفحه ها تارنما فروشگاهی خویش را برای موتورهای کاوش گر seo فرمایید که در این باره نیاز به فراگیری seo دارید.

تفاوت بین وب اپلیکیشن و وب سایت

سایت در واقع تنی چند از صفحه های به هم متصل میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد  که از هرکجای دنیا در صفحه ها وب قابل مشاهده میباشد و دارنده یک اسم دامنه (بیشتر=> دامنه چیست) هست. وبسایت به وسیله یک نفر یا این که یک کمپانی و یا این که سازمان و ارگان پیاده سازی، ساخته و مراقبت گردد. تارنما ها برای هدف ها متفاوتی ساخته می گردند.

وبسایت بر روی یک یا این که چند سرور قرار می گیرد و از روش IP-Address قابل دسترسی میباشد.البته اینترنت نرم افزار در واقعیت اپلیکیشن و طرحی میباشد که توسط مرورگر ها قابل استعمال میباشد. اساسا بر اساس محتوای از پیش رقم خورده نیستند و در آنان همت اساسی میباشد.

اینترنت نرم افزار ها در بستر اپلیکیشن و ذیل یک کانال کار می نماید ولی سایت ها خویش یک بستر به اکانت می‌آیند تا کانال ها را در خویش مکان دهند.

 نرم افزار های پایین اینترنت عموماً پیاده سازی و صفحه ارایی بهتری دارا‌هستند.

 به کار گیری از آن ها به طور تک کاربره است و برخلاف اینترنت ‌وب سایت‌ ها که در یک مجال تعداد متعددی استفاده کننده را  در خویش مکان می دهد اینترنت نرم افزار ها پایین در دست گرفتن تک مخاطب فعالیت می‌نماید.

 مهم‌ترین مزیت اینترنت نرم افزار ها نصب شدن آن بر روی یک سرور میباشد و نیازی به پیکربندی کامپیوتر یوزرها یا این که نصب اپ بر روی آن ها وجود ندارد.

نرم افزار ها را می قدرت بر روی هر پلتفرمی بهره مند شد، چون تمامی آن‌ها از مرورگرهای نو حفاظت می نمایند.(بیشتر => مرورگر چیست)

از سایر تفاوت های اینترنت نرم افزار در قبال وبسایت ها می‌قدرت به تعاملات یوزرها اشاره کرد. مثلا اینترنت نرم افزار برای تعامل با استفاده کننده پایانی تاسیس شده است؛ ولی در اینترنت‌ وبسایت‌ها محتویات متبوع مالک اینترنت به صورت همگانی  از سراسر دنیا قابل بازدید خواهد بود. در اینترنت  نرم افزار ها سعی یوزرها مفید میباشد و اطلاعات به کارایی یوزرها متعلق می‌باشند، ولی سایت ها محتویات از پیش رقم خورده ای را ارائه می دهند که یوزرها آنها را می خوانند البته بر کارایی آن اثرگذار نیستند.

در اینترنت نرم افزار ها استفاده کننده بایستی نام و نشان خویش را معلوم نماید البته در بخش اعظمی از اینترنت‌وبسایت‌ ها که قسمت های تصویب نامی نیست نیازی به پذیرش نام‌و‌نشان نیست و استفاده کننده توسط یک آی پی دسترسی های مایحتاج را به اینترنت‌وب سایت را داراست. کوشش اینترنت نرم افزار ها در مقایسه با تارنما ها بغرنج خیس می‌باشند و کلیه تغییرات نیاز به بسط گذشته و نرم افزار‌ریزی های از پیش رقم خورده دارااست البته در اینترنت‌تارنما ها تغییرات نیاز به کامل شدن و توسعه و گسترش نداشته و صرفا بایستی کد HTML آن را آپ دیت نمود.

داده ها اینترنت‌تارنما ها می بایست به صورت همیشگی آپ دیت رسانی گردیده تا اتکا یوزرها را جلب کند. البته امنیت اینترنت نرم افزار ها ضمانت گردیده نیستند براین اساس دسترسی غیرمجاز به آن ها وجود دارااست. دسترسی اینترنت نرم افزار ها نسبت به نرم افزار خاص تشکیل‌شده از آن محصور و دسترسی به خصوصیت های تک تک نرم افزار متبوع را ندارد.


طراحی اپلیکیشن در شرایط کنونی

اکثر نرم افزار‌ها یا این که برای سیستم طراحی اپلیکیشن در مشهد  برهان اندروید یا این که برای سیستم ادله IOS پیاده سازی می گردند. ما پیش‌خیس در تارنما پیشگامان ویرا شمارا با جزئییات، فضا‌ها و لهجه‌های اپلیکیشن نویسی برای این دو سیستم استدلال آشنا نمودیم که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به‌ کاغذ هرمورد از این موضوعات، داده ها گزینه نیازتان را استحصال کنید؛ ولی گشوده در‌این مقاله هم قصد داریم تا به طور خلاصه نرم افزار نویسی برای سیستم برهان‌های اندروید و IOS را معرفی نماییم.

1ـ ایجاد کرد نرم افزار اندروید‌: سیستم استدلال اندروید پایین مالکیت گوگل جای دارد و اولی ورژن‌ی آن در سال 2008 منتشر شد و امروزه ورژن‌ی 11 آن، نو‌ترین مثال آن میباشد. این سیستم استدلال اکنون بوسیله تلفن همراه‌های سامسونگ، نوکیا، شیائومی و خیل متعددی از تلفن همراه‌ها به‌شغل می‌رود. اپ نویسی نرم افزار‌های اندرویدی اکثراً به لهجه جاوا و در دور و اطراف‌های اندروید استودیو، ای کیلیپس و … جاری ساختن میگردد. در پیاده سازی نرم افزار‌های منحصر اندروید از SDK های کمکی نیز فایده گرفته می گردد. مهم ترین مارکت برای نشر و دانلود نرم افزار‌های اندرویدی، گوگل پلی میباشد که به طور تقریبً کلیه نرم افزار‌های اصلی و کاربردی برای این سیستم ادله را یا این که به‌شکل مجانی و یا این که به طور مبلغی در مشت شما میگذارد. در حالتی که در ادامه یک مارکت اهل ایران میباشید که اپلیکیشن‌های اهل ایران را به طور بی نقص‌تری داشته باشد، ما به شما نرم‌افزار بازار را معرفی میکنیم.

Playable Ads (تبلیغات قابل بازی) چیست؟

یکی پوسته‌های تبلیغاتی بازی‌های تلفن همراه که طراحی اپلیکیشن در مشهد  بسیار دوستداشتنی میباشد، و جزوه خاص ترین پوسته های تبلیغاتی نیز به حساب آورده می شود تبلیغات Playable است.

این پوسته‌ها به‌ویژه برای بازی‌های گوشی بهتر شغل می‌نمایند.

همان طور که یوزرها از تبلیغات بی ربط و مزاحم خسته میشوند، تبلیغات Playable به یک جایگزین خوب تبدیل گردیده‌است.

طبق گفته SmartyAds، تبلیغات Playable حدود ۸ موازی عالی از تبلیغات بینابینی میباشند.

طرز کارکرد این تبلیغات به طوری میباشد که یوزرها می‌توانند دقیقا تبلیغ متبوع را بازی نمایند.

در واقع این تبلیغات به شما اذن می‌دهد پیش از نصب یک بازی یا این که نرم افزار ابتداعا آنرا تجربیات فرمایید.

این قضیه برای تبلیغ‌کنندگان خوب میباشد چون تبلیغات Playable یوزرها کیفیت عالی را به سمت خویش می‌آورد.

اما همین زمینه سبب ساز ارتقاء ارزش تبلیغات Playable برای تبلیغ کنندگان میباشد و در سود خبر نیکی برای ناشران که میتوانند فایده بیشتری از این تبلیغات بکنند.

CPI یک تبلیغ Playable بسیار فراتر از تبلیغات با مشوق یا این که بنری میباشد.


هر تبلیغ Playable می بایست دارنده ۴ عنصر کلیدی پایین باشد :


راهنمای مقدماتی راجع به طرز اعمال بازی (یادگرفتن)

دمو کوتاهی برای بازی استفاده کننده (گیم پلی معمولی)

یک CTA پس از دمو که مخاطب را برای نصب بازی دعوت می نماید.


ریست فکتوری کردن موبایل شیائومی


ریست فکتوری کردن موبایل شیائومی
همچون سامسونگ، کمپانی شیائومی از ورژن اندروید اساسی که بوسیله گوگل ارائه می‌گردد و در تلفن همراه‌های پیکسل وجود داراست به کار گیری نکرده و عملکرد کرده تا از دید ظاهری و UI سیستم استدلال اندروید را بروزرسانی و با صرفه نماید. این زمینه منجر گردیده تا روند ریست فکتوری کردن تلفن همراه شیائومی مختلف باشد و برای جاری ساختن این فعالیت نیاز میباشد تا پروسه مختلفی طراحی اپلیکیشن در مشهد  را طی فرمایید.

به خواسته ریست فکتوری کردن تلفن همراه شیائومی بایستی نصیب پیکربندی موبایل خویش را گشوده فرمائید.
بعد از آن بایستی به تحت کاغذ بروید و بر روی مورد Additional settings را گزینش فرمائید.

کدهای ریست فکتوری تلفن همراه

بعد می بایست بر روی مورد Backup and reset بزنید تا کاغذ ریست فکتوری و حامی گیری را گشوده فرمائید.

ریست فکتوری تلفن همراه های iPhone

در برگه جدیدی که گشوده میگردد بایستی آیتم Erase all data (factory reset) را تعیین و در غایت روی مورد Erase all data بزنید.

ریست فکتوری با به کار گیری از iTunes

با ایفا این فعالیت فعال‌سازی دوباره موبایل جاری ساختن میگردد و بعداز ریست کردن مراحل بازگردانی موبایل به شرایط کارگاه جاری ساختن می‌گردد.

ریست فکتوری کردن موبایل نوکیا
در‌حالتی که که تلفن همراه نوکیا دارید، برای ریست فکتوری نیاز میباشد تا وارد نصیب پیکربندی تلفن همراه خویش گردید. آن گاه بایستی به نصیب System بروید و آیتم Advanced را تعیین فرمایید. در لیست جدیدی که برای شما گشوده میگردد، بایستی به نصیب Reset Option بروید.

چه‌گونه تلفن همراه را ریست فکتوری کنیم؟

در‌این قسمت سه مورد گوناگون به شما اکران داده می شود که برای ریست فکتوری کردن موبایل نوکیا می بایست بر روی آیتم انتها یعنی Delete all data (Factory Reset) بزنید. با تعیین این آیتم تلفن همراه شما بی صدا می گردد و بعد از پر‌نور کردن، مراحل بازگردانی تلفن همراه به شرایط سوله جاری ساختن میشود.

نکات اساسی پیش از ریست فکتوری کردن تلفن همراه آیفون
برخلاف تلفن همراه‌های اندرویدی که پروسه ریست فکتوری کردن آن ها تا حد قابل توجهی مشابه به هم میباشد ولی در صورتی‌که قصد دارید تا تلفن همراه آیفون خویش را ریست نمایید، نیاز میباشد تا از طریق دیگری استعمال فرمائید.

صحیح مثل تلفن همراه‌های اندرویدی قبل از ریست فکتوری تلفن همراه‌های iPhone نیاز میباشد تا قطعا از داده ها خویش ورژن پشتوانه تهیه و تنظیم کرده و پیش از نظافت کردن داده ها موبایل خویش از Apple ID بیرون گردید.

در شرایطی‌که که قصد دارید تا از آیفون خویش بک آپ بگیرید بایستی آیفون شما به Wi-Fi متصل میباشد. آنگاه می بایست نرم افزار Settings را گشوده و روی اسم و Apple ID خویش در بالای شیت بزنید. در شیت Apple ID خویش، می بایست روی iCloud بزنید و مورد iCloud Backup را گزینش فرمائید.

پیش از ریست فکتوری آیفون به چه نکاتی دقت کنیم

آن‌گاه بایستی روی آیتم Back Up This iPhone بزنید تا پر‌نور گردد.

مهیا کردن ایفون برای ریست فکتوری

در غایت بایستی روی آیتم Back Up Now بزنید تا فورا از آحاد داده ها خویش در iCloud ورژن پشتوانه تهیه و تنظیم نمائید.

غیر فعال کردن آیکلود برای ریست آیفون

زمینه مهمی که بایستی بدانید این میباشد که در‌صورتی‌که قصد دارید تا بعداز ریست فکتوری تلفن همراه خویش، آن را به فروش برسانید، نیاز میباشد تا از Apple ID خویش بیرون گردید. اجرا این شغل منجر می گردد تا فرد دیگری نتواند به اکانت شما دسترسی داشته باشد.

برای اجرا این عمل بایستی Settings را در تلفن همراه آیفون خویش گشوده و روی اسم و Apple ID خویش در بالای شیت بزنید. آن گاه می بایست در زیر این ورقه، روی مورد Sign Out بزنید تا از اپل‌ ای دی خویش بیرون گردید. ممکن میباشد از شما منظور گردد تا سر عبور خویش را وارد نمائید.

فراگیری بازگردانی تلفن همراه به موقعیت سوله در آیفون
بعد از آن که از داده ها آیفون خویش ورژن پشتوانه تهیه و تنظیم کردید، اکنون میتوانید مبادرت به ریست فکتوری کردن تلفن همراه آیفون خویش فرمایید. به خواسته اعمال این شغل بایستی اپ پیکربندی کوشی آیفون خویش را گشوده کرده و به ذیل کاغذ بروید. بعد از آن بایستی بر روی آیتم General بزنید. در تحت شیت نصیب General، بایستی روی آیتم Transfer and Reset iPhone بزنید.

بازگردانی تلفن همراه به موقعیت کارگاه در ios

آن‌گاه به خواسته ریست فکتوری کردن تلفن همراه آیفون خویش می بایست روی Erase All Content and Settings بزنید. در قسمت آجل به مراد پذیرش این که می خواهید داده ها تلفن همراه آیفون خویش را منزه و پروسه رجوع و برگشت به پیکربندی سوله تلفن همراه را اعمال دهید می بایست روی Continue بزنید.

برگرداندن آیفون به پیکربندی کارگاه

در شیت آینده از شما منظور میشود تا راز عبور موبایل خویش را وارد فرمائید. آن‌گاه آیفون شما یک ورژن حمایت کننده از iCloud تولید می‌نماید. درصورتی که پیش از اینً یک ورژن حامی تنظیم نموده اید، می توانید بر روی مورد Skip Backup در ذیل بزنید تا این مرحله رد خواهد شد و بتوانید سریعا مبادرت به ریست تلفن همراه خویش نمائید.

شیوه برگرداندن آیفون به پیکربندی پیش فرض سوله

بعد از آن می بایست سر عبور Apple ID خویش را وارد کرده و آیتم Turn Off که در کناره بالا سمت راست وجود داراست را تعیین نمائید. با این شغل Find My و Activation Lock بی سر و صدا می گردد. در غایت می بایست روی آیتم Erase iPhone بزنید تا آحاد داده ها و پیکربندی حذف شوند. ایفا این عمل ممکن میباشد چندین دقیقه ارتفاع بکشد. جاری ساختن این فعالیت با دقت به ترازو اطلاعاتی که در آیفون خویش ذخیره نموده اید، ارتفاع می کشد. بعداز اتمام حذف، دستگاه شما مجدد فعال سازی میگردد و می توانید از تلفن همراه آیفون خویش استعمال نمائید.

در حالتی‌که که بعداز ریست فکتوری کردن موبایل قصد دارید تا دستگاه خویش را نگه دارید، میتوانید مجدد وارد حساب اپل‌ای دی خویش گردیده و داده ها حامی گیری گردیده خویش را که در iCloud ذخیره گردیده را برگردانید.