مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن‌‌های موبایل از چه طریق به کسب و کار شما رونق می بخشند؟

دنیای جدیدی که بیزنس الکترونیک با به کار گیری از نرم افزار های تلفن همراه و اپلیکیشن های کاربردی بسیار متعددی که در دست صاحبان مشاغل و استحصال و شغل های خرد و تبارک قرار داده، توانسته بعد از ظهر نوینی برای ارتقاء و رونق اقتصاد فعالان بازارهای متفاوت در بر داشته باشد.

درآمدزایی فارغ از بیزنس الکترونیک تا کجا؟ درآمدزایی فارغ از استعمال از نرم افزار های گوشی و اپلیکیشن های کاربردی تا چه وقت؟ و پرسش هایی از این دست امروزه تماما منسوخ می باشند به این دلیل که هر حصول و کاری که هیچ ارتباطی با این حوزه برقرار نکرده باشد به زودی محکوم به سقوط و نزول در بازار فروش و ارائه ی سرویس ها مختلف به مخاطبین و مشتریان بالقوه میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد

آنچه خواهید خواند [پنهان]

1 لزوم به کارگیری از نرم افزار های گوشی:

2 فردای پیاده سازی نرم افزار های تلفن همراه:

3 نرم افزار های تلفن همراه به چه شکل طلبه شدند؟

4 معضل تکنولوژی ها و نرم افزار های تلفن همراه:

لزوم استعمال از نرم افزار های تلفن همراه:


امروزه حوزه های بلندمرتبه اقتصادی در سراسر عالم اعم از بورس های والا جهان، بازارهای طلا جواهرات و سکه، جواهرات و بخش اعظمی از خرده فروشان دارای اعتبار بدین مورد پی برده اند که از چه طریقی میتوانند ارتباط مجاورت و صمیمی تری با مشتریان خویش داشته باشند. این استخراج و امور که به صورت ویژه به کسب و کار الکترونیک و کاربرد نرم افزار های گوشی نگاه می نمایند به‌این مورد رسیده اند که با به کار گیری از این ابزار های نسبتا نادر هزینه خیس میتوانند خیلی شل و سهل در جیب عموم مکان بگیرند تا بخشی از سهم بازار خویش را از این طرز ارتقا دهند.

امروزه جستن منش های نو و با ارزش مانند استعمال از نرم افزار های تلفن همراه برای حصول و امور و رونق اقتصادیشان از نان شب نیز واجب‌خیس میباشد به دلیل آنکه تضمین مراقبت ثبات و تلاش عالی آن ها میان مخاطبین و یوزرها حقیقی آنهاست.

دنیای بیزنس الکترونیک به مرزی از پیشرفت و گسترش رسیده که نرم افزار‌های تلفن همراه و استعمال از آن ها در گوشه و کنار های گوناگون با‌گاز در هم اکنون پرورش میباشد. اکثری از حصول و امور بر این نکته تأکید دارا‌هستند که بتوانند مشتریان خویش را به خیر در پروسه خویش سرگرم نمایند یا این که در واقعیت بتوانند آن ها را بخشی از تیم اقتصادی خویش قلمداد نمایند.



آمارهای مو جود از ساخت‌و‌ساز نرم افزار های گوشی در سال قبلی، عجله غیر قابل تصوری را علامت می‌دهد به نحوی که واحد سنجش یا این که تعداد دانلود های انجام یافته برای این نرم افزار ها، رقمی بالاتر از تعداد اشخاص روی این کره خاکی میباشد. نگاه داهیانه ی استحصال و کارهایی که رویت کرد بازی به آتی دارا هستند به یکی‌از نحوه‌هایی ختم می‌گردد که در غایت بیزنس الکترونیک پیش پای آن ها قرار می‌دهد.

نرم افزار های گوشی را می قدرت مسیر پر‌نور امروز و فردای مشاغلی دانست که در پی دستیابی منفعت بیشتر و ارتقا سهم بازار خویش میباشند.



فردای پیاده سازی نرم افزار های تلفن همراه:


تشکیل داد یک نرم افزار گوشی شاید او‌لین و ابتدایی ترین قدم برای پیشرفت یک تجارت قلمداد خواهد شد. بعد از تشکیل داد یک اپلیکیشن کاربردی می بایست به خیر به‌این قضیه پرداخته خواهد شد که چه گونه و با طی کردن کدام مسیر می شود به توفیق رسید؟ در روزگار ای که شاید در هر ثانیه یک سری آیتم نرم افزار گوشی با موضوعات متفاوت در سراسر عالم ساخت گردد، چه عنوان ها و موضوعاتی میباشد که موجب توسعه پله‌پله یا این که مرگ نابهنگام و زودرس یک نرم افزار کاربردی گوشی می گردد؟

جهشی در بازار ساخت‌و‌ساز و مصرف نرم افزار های گوشی در اکنون ساخت و ساز میباشد که التفات استیناف در زمینه ی کیفیت کارکرد ابزارهای مختلف برای رویش را بیشتر از پیشین می نماید. اینکه با چه مدل و نگاه از کاربرانی روبرو میباشید یااینکه آجل نرم افزار گوشی شما به چه سمت و سویی خواهد بود، میتواند اثربخشی قابل توجهی در مراحل پیشرفت یا این که سقوط اپ نخستین شما باشد.


 



 


نرم افزار های تلفن همراه چه طور طلبه شدند؟


فرایند پرورش و بسط پلتفرم های یاروهمدم به خصوص موبایل‌های گوشی و فناوری‌های ایجاد کرد آن به اندازه ای بوده که خیلی سریع به متن معاش جامعه ها متفاوت ورود نموده است. این زمینه زمانی که به گرفتاری نخستین ارتباطی عموم تبدیل خواهد شد، می تواند به راحتی بر راز لهجه‌ها بیفتد تا لزومِ داشتن آن بیش تر از هر ابزار دیگری برای اشخاص اساسی باشد.

زمانی که موبایل های تلفن همراه تا سطح های ساخت و ساز اپ های متفاوت، بازی های جالب و مشغول کننده و به کار گیری از فضای آنلاین و وب توسعه و گسترش پیدا کردند، به قدری تکامل یافتند که از این به بعد از آن به صورت خاص وسیله ای برای برقراری تماس یا این که ارسال پیامک محسوب نمیشوند. تلفن های همدم امروزه با به کار گیری از نرم افزار های موبایلی بسیار توسعه یافته و ولی در مجموع حوزه‌ هایی که به ذهن می رسد، وسیله ای برای برقراری پیوندها گوناگون تصویری، پرداخت های تلفنی و اینترنتی، کاوش برای یافتن ابزارها و تجهیزات متعدد، مسیریابی و بخش اعظمی دیگر از عنوان ها جذابی شدند که حدوداً به صورت روزمره در درحال حاضر بسط میباشد.


 


بحران تکنولوژی ها و نرم افزار های گوشی:


تکنولوژی های پیاده سازی و تشکیل داد عنا وین گوناگون و جالب در موبایل های هوشمند، نرم افزار های تلفن همراه و موضوعات متفاوت مو جود در آن را به شدت به معضل کشانده میباشد. این معضل در غایت به ساخت عنا وین نو و نرم افزار های خلاقانه سبب می گردد.

بد وجود ندارد نگاهی به برخی از موضوعات و میل‌های پرمخاطب یوزرها بیندازیم تا به عنایت و این مورد که نرم افزار های تلفن همراه چه گونه موجب پرورش دستیابی و شغل های متفاوت میگردند پی ببریم:

⦁ ذخیره سازی اطلاعات:

این نرم‌افزار ها در بخشی تحت عنوان ساخت امنیت و فضایی برای ذخیره امن داده های اشخاص و در بخشی نیز برای اخذ خودکار و ذخیره سازی هوشمند اطلاعات برای استعمال‌های آتی جاری ساختن می‌گیرد.

⦁ ساخت‌و‌ساز پیوندها عمیق و کبیر:

شاید مهم ترین و پررنگ ترین زمینه در نرم افزار های گوشی روش تعاملات و حجم آن برای مخاطبین بسیار زیاد تلفن همراه‌ باشد.

⦁ سهولت در داد و ستد:

وب سایت های دارای اعتبار متعددی سالهاست که در مسئله خریدوفروش اینترنتی کار می‌نمایند. این وب سایت ها امروزه تحت عنوان یک مارک میتوانند نرم افزار های گوشی را برای دسترسی خوب در چنگ یوزرها قرار دهند.

⦁ طراحی برنامه های روزمره و وسیع کاری:

صورت معاش و مشغله زیاد اشخاص به نحوی گردیده که بخش اعظمی از امور ممکن میباشد در زمان روز به ذهنشان نیاید، نرم افزار های گوشی با شناسایی این بستر به شکلی تماماً باصرفه و کاربرپسند، وظیفه اپلیکیشن‌ریزی و مجال‌بندی ها را برعهده دارا هستند.


معرفی بهترین زبان های برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن اندروید


توضیح کوتاهی درباره گویش های ایجاد کرد نرم افزار اندروید

در دنیای دیجیتالی مدرن ما اشخاص متعددی می باشند که به کار نرم افزار‌ نویسی عشق دارا‌هستند و کارایی می‌نمایند به شایسته ترین اپلیکیشن‌نویس تبدیل شوند البته با نقص‌ ممکن میباشد عکس العمل نمایند. ایراد آن ها این میباشد که زیاد با لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی شناخت ندارند و ظریف نمی‌دانند هر لهجه نرم‌افزار ‌نویسی برای چه کاری به کار گیری می‌گردد؟ به‌دنبال این نوشته‌علمی ما می خواهیم این خلل را حل کنیم و بیشتر درباره گویش‌ های ایجاد کرد نرم افزار اندروید کلام بگوییم پس با ما هم پا باشید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

کلیپ پییشنهادی : یادگرفتن اندروید


در قبلی برنامه نویس ها ایجاد کرد نرم افزار گوشی برای آغاز شغل خویش صرفا نیاز داشتند که دو گویش اپلیکیشن‌نویسی را بیاموزند یکی از اندروید دیگری iOS. البته امروزه لهجه‌های متعددی به وجود آمده‌اند و برای تشکیل داد نرم افزار اندروید می بایست آن‌ها را یادگرفت.




لهجه های نرم‌افزار نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید

تلفن‌های اندروید در جامعه مدرن ما توسط‌ای تبدیل گردیده‌اند که در همگی کناره و کنارهای سراسر دنیا جانور میباشند و هر شخص دست کم یک موبایل همپا برای خویش داراست. با ارتقا تعداد یوزرها اندروید، تقاضا برای توسعه و گسترش و تشکیل داد اپلیکشن‌های تازه برای این سیستم ادله ارتقا پیدا نموده است.


هنگامی وهله به بسط نرم‌افزار‌های اندروید میرسد، طیف بزرگ‌ای از سیستم ادله‌ها وجود دارا هستند که از توسعه و گسترش اندروید دفاع می‌نمایند ولی گزینش لهجه مطلوب برای تشکیل داد و بسط اپلیکیشن‌های اندروید فعالیت دشواری میباشد. گزینش گویش‌ های تشکیل داد نرم افزار اندروید ممکن میباشد مبتدیان را حیران نماید و آنها ظریف ندانند از کدام لهجه به کارگیری نمایند البته همین گزینه به توسعه و گسترش‌دهندگان پیش کسوت این امتیاز را می دهد که بتوانند از تجربیات خویش به شایسته ترین صورت به کار گیری نمایند و خویش را با لهجه‌ های تشکیل داد نرم افزار اندروید بروز نمایند.


نوشته‌ی علمی پییشنهادی : تشکیل داد بازی اندروید


اندروید پذیرفته‌گردیده‌ترین و دوست داستنی‌ترین سیستم ادله در دنیا میباشد. اندروید بوسیله گوگل تشکیل شده و یک سیستم استدلال منبع گشوده بر پایه ی لینوکس (Linux-based open source) میباشد. هر کمپانی یا این که شخصی قادر است از اندروید برای فروش و تبلیغات تولیدها خویش به کار گیری نماید.


اصولا، سیستم دلیل اندروید بوسیله Android Inc برای دوربین‌های دیجیتال و تلفن همراه تاسیس شده است.پس از این محبوبیت چشمگیر، کمپانی Android Inc بوسیله گوگل در سال ۲۰۰۵ خریداری شد. امروزه نسبتاً بیشتراز ۲٫۳ میلیارد تلفن همراه هوشمند Android در دنیا وجود دارااست.


اکنون اذن دهید شمارا با شایسته ترین و پرکاربردترین گویش‌های اپلیکیشن نویسی آشنا کنیم.


لهجه نرم افزار‌نویسی جاوا (Java)

جاوا دوستداشتنی‌ترین و قانونی‌ترین گویش برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های اندروید میباشد. بیشتر نرم افزار‌های گوشی جانور در Play Store با به کارگیری از این گویش پیشرفته‌اند. گویش جاوا به وسیله Google هواخواهی می شود و عامل اساسی محبوبیت آن همین مدد گوگل میباشد.


نوشته‌ی علمی پییشنهادی : مشابه سازهای اندروید


نکته: جاوا یک گویش نرم افزار ‌نویسی منبع گشوده (open-source) میباشد و از فرصت فعال سازی سیستم استدلال‌ها، لهجه اساسی نرم افزار‌نویسی اندروید بوده میباشد. گویش اپ‌نویسی جاوا به وسیله جیمز گاسلینگ (James Gosling) در سال ۱۹۹۵ در Sun Microsystems تولید شد که امروزه این گویش نرم‌افزار‌نویسی وابسته به کمپانی Oracle میباشد.


جاوا برای اشخاص تازه کار سهل وجود ندارد و برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار‌های بغرنج گوشی و مطالعه به فرایند بسط آن‌ها، گویش نرم‌افزار نویسی جاوا به تجارب مستلزم میباشد. ولی مدام حفاظت آنلاین برای جاوا در دسترس میباشد، به این ترتیب گسترش‌دهندگان تازه کار یا این که حتی با سابقه‌ها می توانند در شکل سرگردان شدن در کد یا این که هر مشکلی از پناه آنلاین جاوا یاری بگیرند.




در جاوا چیزهای متعددی برای یادگیری وجود داراست با به کارگیری از گویش جاوا می‌قدرت مزه لذت‌قسمت گسترش و ایجاد کرد اپ اندروید را چشید. جاوا همدم با لهجه نرم‌افزار‌نویسی C ++ شایسته ترین گویش نرم‌افزار‌نویسی برای علم آموزان و گسترش‌دهندگان تازه کار میباشد چون آن‌ها به راحتی با این دو گویش می توانند اصول اپ‌نویسی را بیاموزند.


نوشته‌علمی پییشنهادی : شایسته ترین موبایل اندروید


برخلاف Swift ،Kotlin و C #، جاوا ممکن میباشد یک گویش نرم افزار‌نویسی امروزی نباشد و مرتباً ارتقاء پیدا نکند. با این اکنون، جاوا نقطه شروعی برای بسط‌دهندگان میباشد. جاوا در مقایسه با Kotlin بسیار سهل‌خیس میباشد. در شرایطی که شما یک پیشرفت‌دهنده‌ی نو می‌باشید که می خواهد توسعه و گسترش و ایجاد کرد اپلیکشن‌های اندروید را بیاموزید، جاوا قادر است یکی بی آلایش‌ترین روش‌ها برای آغاز عمل شما باشد.


بررسی تفاوت‌های برنامه‌های Android و iOS

چطور برای ساخت برنامه اندروید یا IOS تصمیم بگیریم؟
در حالتی‌که تصمیم دورازشوخی برای تشکیل داد نرم افزار گوشی دارید، اولین و دشوار‌ترین تصمیمی که بایستی بگیرید تعیین سیستم عاملی است که میخواهید مبنی بر آن نرم‌افزار را بسازید. موردنیاز میباشد فی مابین مغازه Apple و دکان Google Play یکی از را گزینش نمایید. به هیچ عنوان تعیین آسانی نیست. چرا؟
چون خلال تفاوت‌های در طریق ساخت نرم‌افزار‌های این دو نوع سیستم دلیل، رفتار کاربران اپ‌های Android و iOS هم با یکدیگر متعدد می باشند. به همین عامل در شرایطی‌که تعیین اشتباهی داشته باشید، کاربران خود را از دست می‌دهید. پس لازم هست با شناخت تفاوت‌ها تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.
پژوهش تفاوت‌های نرم افزار‌های Android و iOS طراحی اپلیکیشن در مشهد

1. لهجه اپلیکیشن نویسی
سیستم برهان اندروید و iOS لهجه اپ نویسی متفاوتی دارا‌هستند. این مهم‌ترین و گران قدر‌ترین تفاوت این دو سیستم دلیل است. اپ‌های iOS به لهجه Objective-C / Swift نوشته میشود، در حالی که نرم افزار‌های اندروید با جاوا نوشته میشوند. اپ‌های ‌آی‌او‌اس که با سوئیفت نوشته می‌شود نیاز به کد گذاری کمتری دارد و سریع‌تر از نرم‌افزار‌های درست شده برای اندروید بدون نقص میگردند. ولی با وجود این ویژگی‌ها، سوئیفت پلتفرم محدودی دارااست.
در مقابل با گویش نرم‌افزار نویسی جاوا می‌توانید کارهای مربوط به سرور، توسعه و گسترش وب و همچنین تشکیل داد نرم افزار موبایل را اعمال دهید، بدین ترتیب در صورتیکه درین تامل هستید که نرم افزار تشکیل‌شده شما به صورت کراس پلتفرم در دسترس همگی باشد، جاوا گزینش مناسب‌تری میباشد.

2. تست
مرحله تست QA یکی از فرایند حساس در فرآیند تشکیل داد نرم افزار‌های گوشی میباشد که کیفیت مورد انتظار کاربران و واحد سنجش کارایی برنامه را در تلفن همراه‌های هوشمند آرم میدهد. شبیه ساز iOS و شبیه ساز اندروید نمونه‌هایی می‌باشند که برای این تست آیتم به کارگیری هستند. شبیه ساز iOS بسیار سریع‌تر از همتای اندرویدی خود عمل می‌کند. البته شبیه ساز Android این قابلیت را دارد که سعی نرم‌افزار را واقع بینانه‌تر از نوع iOS آرم دهد. در واقع شبیه ساز iOS تا امروز نتوانسته بازنمایی دقیق و حقیقی از کارایی موبایل‌های هوشمند اپل آرم دهد. به همین برهان گاهی لازم است برای رسیدن به نتایج دقیق‌تر اپ به طور مستقیم روی تلفن همراه تست گردد.

3. رابط کاربری
رابط کاربری همان تفاوت بصری میباشد که دربین برنامه درست شده در اندروید یا iOS مشاهده می‌کنید. از دید فنی در ایجاد کرد اپ اندروید از XML برای رابط کاربری استفاده میگردد که این رابط شباهت بسیار زیادی با XIB در برنامه‌های iOS است. اما اپل همواره با نگاهی زیبایی شناسانه و تجربه گرایانه بر روی برنامه کودکان‌های بغرنج و قدرتمند شغل می‌کند. به همین برهان کیفیت برنامه خردسالان و گرافیک در iOS از اندروید عالی میباشد. اما گوگل به جای توجه به‌این جنبه بر نحوه عملکرد بهتر نرم افزار تمرکز دارااست.

یک کدام از‌از سایر از تفاوت پر رنگ در گفت و گو رابط کاربری در سیستم دلیل‌های اندروید و iOS دکمه برگشت میباشد. در اندروید این دکمه همیشه وجود داراست ولی در iOS چیزی به عنوان دکمه رجوع و برگشت نخواهید روئت کرد. نبود این دکمه در ساخت برنامه iOS محدودیت به وجود می‌آورد. یعنی در طراحی اپلیکیشن بایستی این نکته در نظر گرفته خواهد شد که مخاطب چه‌گونه در نرم افزار به عقب برگردد و مطلقا راهی برای رجوع و برگشت گذارده خواهد شد.

یا در بحث طراحی ظاهر، اپ‌های iOS محدودیت‌هایی برای اندازه و وضوح تصاویر در نظر گرفته میباشد که با تمرکز به تنوع معدود دستگاه‌ها مجهز به iOS، به راحتی جمعاًَ دستگاه‌ها قابل به کارگیری می‌باشد. در مقابل طراحان نرم افزار در اندروید بایستی از استراتژی خاصی برای تشکیل داد نرم افزار استعمال کنند تا این نرم افزار‌ها در دستگاه‌های گوناگون با انداره‌های متفاوت به راحتی نمایش داده شوند.



 

4. استراتژی‌های پول سازی
به طور جداگانه مهم‌ترین غرض برای تشکیل داد نرم افزار پول درآوردن است. استراتژی‌های مختلفی برای برای درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌ها وجود دارااست.

اشتراک
خریدهای داخل برنامه
تبلیغات
پرداخت به ازای هر بار دانلود
مایحتاج می‌باشد تا بسته به نوع استراتژی مد نظرتان تصمیم به ساخت اپلیکیشن اندروید یا iOS بگیرید.

به طور کل تقاضای برنامه‌های اندروید به دلیل کاربرد بیشتر موبایل‌های با سیستم ادله اندروید بیشتر از نرم‌افزار‌های iOS میباشد.

با وجود ارائه مدل‌های متعدد بازاریابی اپلیکیشن‌های موبایل، ایجاد کرد نرم افزار‌های iOS بیشتر روی نرم افزار‌های هزینه‌دار متمرکز می باشد در حالی که اکثر اپ‌های اندروید درآمد خود را از تبلیغات به دست میاورند.

کاربران iOS به پرداخت هزینه بر طبق هر بار دانلود عادت کرده‌اند ولی در مقابل کاربران اندروید عادت دارا‌هستند تا نرم افزار‌ها را بدون پول نصب کنند و سراغ اپ‌های هزینه‌دار نمی‌فرآیند.

پس در حالتی که می خواهد آحاد هزینه تشکیل داد اپ را به یک باره جبران فرمایید، به درنگ برنامه ریزی iOS باشید ولی در‌صورتی‌که به فکر درآمدزایی از طریق تبلیغات هستید به طور مستقل اندورید گزینش مناسب‌تری می باشد. خیر پول سازی از تبلیغات این هست که درآمدزایی به طور مستمر و زمانبر فرصت ادامه پیدا می‌کند.

اما این روزها خرید‌های باطن نرم افزار‌ای در هر دو سیستم عامل رو به افزایش است. در‌این‌صورت‌ آغاز نرم‌افزار را به صورت فریمیوم عرضه می‌شود و پس از این که مخاطب رضایت کافی از اپلیکیشن داشت، مطمئنا برای تهیه کردن خدمات بیشتر درخواست خرید برنامه کامل را خواهد داشت. اما نمی‌توانید زیاد به پول سازی بدین طرز اعتماد نمائید.



 

5. محدودیت‌های در ساخت و کاربرد اپلیکیشن
اپل یک اکوسیستم بسته می باشد. در واقع اپل ورودی‌های مربوط به سیستم دلیل خود را محدود کرده است و تنها دستگاه‌های خاصی قابلیت به کار گیری از نرم افزار‌های IOS را دارا‌هستند. بر همین اصل در حالتی‌که به عنوان بسط دهنده به اندیشه طراحی اپ iOS هستید در نظر داشته باشید که درآمد شما محدود به مخاطب‌های تولیدها اپل گردد و از آنجایی که دستگاه‌هایی که روی اکوسیستم بسته عمل می‌کنند گران‌تر از سایر دستگاه‌ها می باشند، کاربران کمتری هم خواهند داشت.

در مقابل اندروید روی اکوسیستم باز فعال می‌باشد و اپلیکیشن‌های آن قابلیت تغییر تحول و اصلاح را دارا هستند. هر تعدادی این مورد سبب ساز امنیت کمتر برنامه خواهد شد البته برای ساخت برنامه اندروید محدودیت کمتری پیش رو خواهید داشت. و ولی این اکوسیستم باز معیار کاربران اندروید را هم ارتقا داده میباشد تا سال 2019 سهم سیستم عامل اندروید در بازار جهانی 74 درصد از سهم کل بوده است.



 

6. فروشگاه‌های اپ
گوگل پلی مهم‌ترین و بلندمرتبه‌ترین مغازه اندروید است. نرم افزار‌های متعدد بدون محدودیت در این مغازه منتشر می گردند. همچنین دکان ‌های دیگری هم قابلیت و امکان نشر نرم‌افزار‌های اندروید را داراست. به دلیل این آزادی، متأسفانه نرم‌افزار‌های جعلی به طور مرتب در فروشگاه گوگل پلی و سایر مارکت‌ها دیده می‌شوند و کلاه‌برداران با ساخت‌و‌ساز این اپ‌ها مانع از سودآوری اپلیکیشن مهم می شود.

در مقابل نرم افزار استور آراسته نرم‌افزار‌ها را پژوهش می‌کند و نشر برنامه‌های را در سایر فروشگاه‌ها مسدود کرده است. به علاوه حالت و شیوه نامه‌های خاصی برای نشر نرم‌افزار در نرم‌افزار استور وجود دارد. به عنوان توسعه دهنده بایستی در نظر داشته باشید که هم هزینه ساخت اپلیکیشن برای iOS بالاتر میباشد و هم فرآیند بررسی و نشر آن چندین روز و گاهی تا چندین هفته طول می کشد.



7. قابلیت کاربری در تبلت
یک کدام از مسائلی که در تشکیل داد اپ‌های اندروید به آن نادر توجهی میگردد، معیار کاربری آنان در تبلت میباشد. نرم افزار‌های iOS به طور مناسبی با آی‌پد‌ها سازگاری دارا هستند. همین منجر شده آی‌پد هواداران بیشتری نسبت به سایر تبلت‌ها داشته باشد. در حالتی که به عنوان گسترش دهنده دنبال اماده ساختن منفعت بیشتر در ساخت اپلیکیشن اندروید هستید به تفکر برنامه‌هایی سازگار با تبلت‌ها باشید.



تصمیم گیری با خودتان هست

تصمیم به ساخت نرم افزار iOS گرفته‌اید؟
برای ایجاد کرد اپلیکیشن اپل باید در ابتدا به تعداد کاربران اعتنا کنید. در‌این که کاربران اندروید تعدادی برابر iOS می‌باشند، شکی نیست. البته نکته‌ای که بایستی به آن دقت نمائید شرایط مالی کاربران میباشد. با دقت به گران بودن تولیدات اپل، خریدان اپل اکثرا در سطح مالی خیر می‌باشند. (البته شاید در جمهوری اسلامی ایران این مورد جای یه خرده شک و تردید داشته باشد). این سطح مالی بالا منجر میشود این افراد برای خرید نرم افزار‌ها هم بیشتر هزینه کنند. به طور معدل کاربران اپل 40 درصد بیشتر برای خرید اپلیکیشن‌ها هزینه می‌کنند.

در عین حال 95 درصد از کاربران اپل از نسخه‌های جدید iOS استفاده می‌کنند به همین استدلال نرم افزار‌های نو و به‌روز شده تقاضای بیشتری دارا هستند و می‌توانند درآمدزایی نه داشته باشند.

علی رغم کل ویژگی‌های iOS دقت داشته باشید که که شما وقت و هزینه بالایی برای تشکیل داد برنامه iOS صرف می کنید البته این اپلیکیشن فقط برای کاربران اپل مفید می باشد. به‌روز رسانی این اپلیکیشن‌ها هم معدود هزینه نیست. علاوه بر این هزینه‌های اشتراک، فضای سرور و سایر هزینه‌ها را هم نباید دست‌کم گرفت. با وجود تمامی این هزینه‌های تشکیل داد اپلیکیشن iOS، شاید تشکیل داد این اپلیکیشن‌ها برای شرکت‌ها موثر باشد و از دید منطقی برای یک شخص چندان مناسب نباشد.



 

در‌صورتی‌که قصد به ساخت برنامه اندروید گرفته‌اید
تعداد کاربران اندروید بالاست به همین دلیل شانس بیشتری برای پول سازی از تشکیل داد اپلیکیشن اندروید دارید. در عین هم اکنون به طور معدل هزینه ایجاد کرد اپلیکیشن اندروید نصف هزینه تشکیل داد برنامه در iOS میباشد. به این ترتیب با ایجاد کرد این اپ‌ها نه تنها مخاطبان بیشتری خواهید داشت، هزینه کمتری هم صرف خواهید کرد.

از طرفی فرآیند نشر نرم افزار در گوگل پلی سریع‌تر از نرم افزار استور است. روند نشر نرم‌افزار‌ها به طور اتومات اجرا می‌شود و صرفا نرم افزارهای جاسوسی، بدافزارها، عدم رعایت اسکن رایت و نرم افزار‌های با محتوای نامناسب اجازه انتشار نمی‌گیرند.

ولی در دعوا درآمدزایی این نکته را مدنظر داشته باشید که کاربران اندروید نسبت به اپل رغبت کمتری به خرید برنامه‌ها دارا هستند و شما بدون چاره میباشید درآمد خود را از خط مش تبلیغات یا پرداخت‌های درون اپلیکیشن‌ای به دست بیاورید.

نکته‌ای که می بایست به آن دقت فرمائید این می‌باشد که اکثری از کاربران تلفن همراه‌های اندروید نسبت به به‌روزرسانی سیستم دلیل خود اقدام نمیکنند به همین دلیل هنگام ساخت برنامه باید در حیث داشته باشید که اپلیکیشن شما با نسخه‌های قدیمی اندروید هم شغل کند.

مقایسه اندروید و iOS برای ایجاد کرد برنامه
  اندروید iOS
زبان نرم‌افزار نویسی : جاوا Objective-C و Swift
هزینه ثبت‌نام به عنوان گسترش دهنده نرم افزار : موردنیاز میباشد فقط یک بار مبلغ 25 دلار برای ثبت در گوگل پلی پرداخت ایفا دهید توسعه دهنده‌های شخصی سالانه 99 دلار و شرکت سالانه 299 دلار بایستی به نرم افزار استور پرداخت کنند
زمان زمان ما یحتاج برای نشر نرم‌افزار : طی یک‌سری ساعت اپلیکیشن منتشر می‌گردد. تعدادی روز مجال لازم است تا اپلیکیشن تایید و منتشر گردد.
سهم بازار جهانی : از ژانویه سال 2018 تا ژانویه سال 2019، اندروید در بازار بین المللی با سهم 45/74 درصد، پیشرو در قسمت پلتفرم گوشی است. از ژانویه 2018 تا ژانویه 2019، iOS 85/22 درصد از سهم بازار را در مشت داراست.
در دسترس بودن اپ‌ها : گوگل پلی فروشگاه اصلی اندروید میباشد ولی دکان‌هایی از جمله بازار و مایکت هم در ایران ارائه نرم افزار‌های اندروید را جاری ساختن می‌دهند. App Store فقط فروشگاه رسمی iOS می‌باشد و سایر فروشگاه‌ها بوسیله Apple Inc مسدود شده‌اند البته در جمهوری اسلامی ایران مغازه‌هایی برای مثال سیب نرم افزار،‌ آی‌اپس و سیب ایرانی برنامه‌های آی‌او‌اس را تکثیر میدهند.
امنیت : سیستم عامل اندروید قابلیت و امکان انتشار نرم افزار‌ها را توسط فروشگاه‌های دیگر فراهم کرده است اما به همین دلیل امکان هک شدن و نقص اطلاعات آن بالاست iOS از امنیت بالاتری برخوردار‌است زیرا App Store تنها فروشگاه رسمی نرم‌افزار می باشد.
یک پیشنهاد، نرم افزار هیبریدی بسازید
در شرایطی‌که برای انتخاب تشکیل داد در بین اپلیکیشن اندروید و iOS شک و تردید دارید یک برنامه ترکیبی نقص‌ را حل می‌کند. این اپ‌ها با به کارگیری از HTML5 و JavaScript در وب ساخته می‌شوند و در هر دو سیستم عامل عمل می‌کنند. تشکیل داد این نرم افزار‌ها نیاز به کد سازی ندارند به همین عامل هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی می‌گردد.



 

این که ایجاد کرد اپلیکیشن در کدام سیستم عامل عالی می باشد، تماما بستگی به استراتژی‌ها، توانگری‌ها و سلایق خودتان دارد. هر کدام از این سیستم تحلیل ها مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند. بهرحال هر تصمیمی بگیرید روی امداد دسته کارشناس  نرم افزار حساب فرمایید.

خطاهایی که در طراحی اپلیکیشن نباید مرتکب شوید


خطاهای رایج در طراحی اپ اندروید و چاره رفع آنها

1. خطای رایج  R.layout.main Cannot Be Found / Cannot Resolve Symbol R

این غلط وقتی شکل می‌دهد که اندروید استودیو نمی‌تواند به صحت فایل  R.java را تشکیل داد کند. زمانی اندروید استودیو با خطای R.layout مواجه می‌شود، معمولا می گوید تک تک فولدر‌های منبع طرح‌بندی نیز در گیر نقص‌ شده‌اند. همین قضیه منجر میشود تشخیص منبع اشتباه طاقت فرسا خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

چاره رفع این خطا در طراحی نرم‌افزار اندروید:


برای رفع این ایراد پروژه را پاک فرمائید و یک درجه دیگر آن را مرمت کنید. در حالتی که دفعه اولیه فایده نداد، یک سری درجه این عمل را تکرار فرمائید تا غلط رفع خواهد شد. در شرایطی‌که با این عمل هم سود نگرفتید، شاید علت غلط ناهماهنگی دربین اندروید استودیو و طرح‌بندی پروژه باشد. پس به نوار ابزار اندروید استودیو بروید و به ترتیب آیتم‌های File، Invalidate Caches/Restart و Invalidate and Restart را انتخاب نمائید تا این ارور ازبین خواهد رفت.


2. خطای Choose a Valid JDK Directory

در صورتیکه هنگام طراحی اپلیکیشن با خطای JDK واکنش کردید یعنی اندروید استودیو نمی‌تواند تشخیص دهد که JDK کجا نصب شده‌ میباشد.


چاره رفع خطا:


– از نوار ابزار اندروید استودیو آغاز به قسمت File بعد از آن به نصیب Project structure بروید.


– از منوی سمت چپ SDK Location را تعیین نمائید.


– احتساب‌باکسی که در آن JDK قرار دارد را رسیدگی کنید و مطمئن شوید آن بررسی‌باکس انتخاب شده باشد.


3. خطای رایج Installing APK

برای تست برنامه می بایست دستگاه توسعه نرم افزار اندروید را به تبلت یا گوشی هوشمند متصل نمایید. ولی در این حین ممکن است با خطای Installing APK را مواجه شوید یا حتی ممکن می‌باشد دستگاه‌تان در پنجره Select Deployment Target دیده نشود. برای حل این مشکلات، اقدامات ذیل را اعمال دهید.


رفع خطای  Installing APK در طراحی برنامه اندروید:


– پژوهش فرمایید نصیب عیب‌یابی USB فعال باشد.


– صفحه تبلت یا موبایل هوشمند را تفحص فرمائید و ببینید از شما اجازه اتصال میخواهد یا نه.


– مطمئن شوید درایور USB به طور صحیح نصب گردیده است.


– مطمئن شوید دستگاه‌تان شرایط حداقلی SDK پروژه را برآورده می‌کند.


– فرایند Android Debug Bridge را ری استارت نمایید.


4. خطای INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE

زمانی که بخواهید نرم افزار را روی تبلت یا گوشی‌های هوشمند اجرا نمایید اما خیال و خاطر کافی برای نصب آن وجود نداشته باشد این ارور را مشاهده می کنید. این غلط بدین مضمون‌ است که حجم برنامه‌تان زیاد هست و نمی‌تواند به نه نصب شود.


اما درصورتی که می خواهید پروژه خود را روی AVD نصب نمائید و این غلط را مشاهده میکنید، می بایست تحقیق فرمایید که به AVD چه فضایی اختصاص داده‌اید. برای این عمل اقدامات زیر را انجام دهید.


چاره رفع اشتباه:


– AVD Manager را باز کنید.


– روی گزینه Edit this AVD کلیک فرمائید.


– در پنجره‌ای که باز میگردد مورد Show Advanced Settings را تعیین فرمائید.


– به نصیب Memory and Storage بروید.


این بخش انواع خیال را که به این AVD اختصاص داده‌اید علامت می‌دهد. خیال و خاطر‌ها دربرگیرنده RAM، VM Heap، خیال داخلی و کارت SD می‌شوند. آنان را ارتقاء دهید تا خطای بالا ازبین خواهد رفت.




5. خطای رایج  ActivityNotFoundException

هنگامی با این نادرست عکس العمل می‌کنید که فراخوانی اینتنت یا startActivity شکست میخورد چرا‌که Activity نمی‌تواند اینتنت داده شده را اعمال کند.


راه‌حل:


برای حل این مشکل پوشه منیفست را باز نمائید، تفحص فرمائید که تک تک اکتیویتی‌ها را به درستی تعریف‌و‌تمجید کرده‌اید. دقت نمایید که هر اکتیویتی را با نام کامل کلاس یا یک نقطه برای نام پکیج معرفی نمائید.


6. خطای ClassCastException

این خطا به جاوا مربوط میگردد و به شما قابلیت و امکان میدهد متغیرها را از یک نوع به نوع دیگری تبدیل فرمائید. یعنی می‌توانید دو کلاس با ساختار متفاوت را به هم تبدیل فرمایید.


رفع این غلط در طراحی اپ اندروید:


برای حل این نقص‌ به اندروید استودیو فرمان دهید فولدر‌های طرح‌بندی را بار دیگر نوسازی کند.


7. خطای NullPointerException

در جاوا وقتی یک متغیر مرجع تمجید می‌کنید در واقع یک اشاره‌گر برای آن ایجاد کرد می‌کنید. با اختصاص مقدار صفر به مرجع آن شیء، اشاره می‌کنید که آن شیء به یک منبع ناشناخته داده اشاره می‌کند. مقادیر صفر میتوانند در رمزنگاری برخی از طراحی‌ها موثر باشند البته زمانی با خطای NullPointerException مواجه می‌شوید یعنی از مرجعی استعمال کرده‌اید که به یک مقدار خالی اشاره می‌کند.


راهکار:


برای رفع این نقص‌ از Logcat Monitor به کار گیری فرمائید که محل دقیق نادرست را معلوم کند. آن گاه در آن نصیب متغیر را قرار دهید تا این خطا ازبین خواهد رفت.


8. خطای رایج NetworkOnMainThreadException

این نادرست زمانی واقعه می‌افتد که نرم افزار تلاش می‌کند عملیات شبکه‌سازی را در main thread اجرا دهد. عملیاتی مانند ارسال درخواست‌های API، اتصال به دیتابیس یا دانلود یک پوشه. این عملیات‌ها بسیار وقت‌گیر می‌باشند و main thread را بلاک می‌کنند. پس سبب ساز ایجاد ارور NetworkOnMainThreadException خواهند شد.


رفع این غلط در برنامه ریزی اندروید:


زمانی که با این نوع اشتباه رو‌به‌رو میشوید، کد شبکه‌ای که در main thread در درحال حاضر اعمال می باشد را به یک thread جدا منتقل نمایید.




9. خطای Too Many Field References….Max is 65,536

وقتی که تعداد ارجاعات نرم‌افزار شما بیش از 65,536 گردد، با این خطا مواجه میشوید. برای رفع آن از دو شیوه زیر به کار گیری فرمایید.


چاره:


– تعداد ارجاعات به اپ را کاهش دهید.


– با فعال کردن multidex، اپلیکیشن را طوری تهیه فرمائید که از دو فایل DEX یا بیشتر به کار گیری کند.


10. خطای رایج Only the original thread that created a view hierarchy can touch its views

در اندروید صرفا از طریق main thread می‌توانید UI را آپدیت نمائید. در حالتی که از thread های دیگری برای این فعالیت استعمال نمایید، با این اشتباه برخورد خواهید کرد.


چاره حل این نادرست در طراحی اپلیکیشن اندروید:


برای رفع این نقص‌، آن قسمتی که تصمیم به روزرسانی UI دارد را گزینش نمائید و به runOnUiThread منتقل نمایید.


11. خطای رایج Activity has leaked window that was originally added here

زمانی دیالوگ‌های یک اکتیویتی در اینک اجرا باشند و شما همزمان بخواهید از آن اکتیویتی خارج شوید با این نادرست مواجه می شوید.


رفع این نقص‌ در طراحی نرم افزار اندروید:


برای رفع این مشکل اکتیویتی را باز نمائید، دیالوگ‌ها را به طور کامل ببندید آنگاه از آن خارج شوید.


12. خطای OutofMemoryError

این اشتباه وقتی اتفاق می‌ افتد که اپلیکیشن شما به واحد سنجش معینی خیال و خاطر نیاز داراست اما سیستم نمی‌تواند آن را مدد کند. مواردی مانند کمبود خاطر، بارگزاری عکس با حجم زیاد، ارجاعات زمان بر و … سبب ایجاد این اشتباه میگردند.


راه‌حل:


برای رفع این نقص‌ می بایست مطالعه فرمائید و دلیل ایجاد کرد این اشتباه را متوجه شوید. اندروید استودیو قسمتی دارااست که به شما امداد می‌کند متوجه شوید نرم‌افزار چه‌طور از خیال سیستم به کار گیری می‌کند. برای بازرسی آن از نوار ابزار اندروید استودیو وارد بخش View آن‌گاه Tools Window شوید و به تفحص خیال و خاطر بپردازید و هر جا مشکلی بود آن را رفع نمایید.


در شرایطی که با استیناف مطالب بالا باز هم نتوانستید خطای اپلیکیشن اندروید خود را رفع کنید، می‌توانید از پشتیبانیاپلیکیشن در واتس‌نرم‌افزار یاری بگیرید.


گردآوری‌بندی

در حالتی‌که برنامه‌نویس می باشید یا در حوزه ایجاد کرد برنامه کار می کنید، تحقیق مقاله بالا قادر است بسیار برای شما موءثر باشد. در‌این نوشته‌ی علمی تلاش کردیم 12 خطای رایج در برنامه ریزی اندروید را معرفی کنیم و راه حل‌های آنها را نیز کاملا توضیح دهیم. آشنایی با این مشکلات به شما امداد می‌کند با صرف مجال کمتری، برنامه‌هایی کیفیت بالا و کاربردی طراحی فرمائید.



امروزه اکثری از صاحبان مشاغل اقدام به ساخت اپلیکیشن برای حصول‌وکار خود می‌کنند و از این شیوه همت می‌کنند تا بازار خود را گسترش داده و سهم بازار بیشتری را از ان خود کنند تا در نهایت بهره بیشتری به دست آورند. در‌این نوشته‌ی علمی به تحقیق مزایا و معایبی که ایجاد کرد برنامه برای یک حصول‌وکار ایجاد می‌کند، می‌پردازیم. طراحی اپلیکیشن در مشهد

در لحاظ داشته باشید برای مشاهده و رسیدگی دیگر مقاله ها نوشته شده مرتبط با وب‌تارنما و نرم‌افزار در  می‌توانید از اینجا وارد شوید.
مزایا ایجاد کرد نرم افزار مخصوص هر حصول‌وکار
دسترسی شل‌تر
بحران‌های مختلفی برای افراد در جامعه وجود دارااست که در صورت حضور فیزیکی آن‌ها قادر است برایشان واقعه افتد و شم بدی در آنها ساخت‌و‌ساز کند؛ برای مثال ترافیک، سرو صدا، آلودگی هوا، سرقت، درگیری، منازعات لفظی و از این دست مسائل. افراد گرایش زیادی دارا‌هستند تا بتوانند کارهای خود را با کمترین مراجعه حضوری برطرف کنند. آن ها تلاش می‌کنند کارهای خود را تا جای ممکن به صورت مجازی پیش ببرند.

هر چه این دستیابی‌وکارها بیشتر تصمیم به ساخت نرم افزار بگیرند، کارها با آسودگی بیشتری صورت می گیرد.

اکثری از افراد سالمند قوی به مراجعه حضوری برای پیگیری کارهای خود نیستند. بنابراین مشاغل هرچه بیشتر از  قابلیت و امکان‌های نرم افزار استفاده کنند، می‌توانند نقص‌ این شرکت از افراد را نیز حل و به آن‌ها در جهت رفع مشکلاتشان امداد کنند. اینکه یک سازمان و یا برند تصمیم میگیرد تا برای خود اپلیکیشنی داشته باشد، فقطً یک تصمیم مدیریتی و اقتصادی نیست بلکه یک تصمیم اجتماعی نیز میباشد، به دلیل آنکه مسئولیتی اجتماعی وجود دارااست که افراد را به همیاری نسبت به هم تشویق می‌کند. تشکیل داد نرم افزار برای کسب‌وکارها یک مسئولیت اجتماعی نیز به حساب می‌آید، به این دلیل‌که با این تصمیم، بار سنگینی از دوش افراد ناتوان و سالمند برداشته می‌گردد.

 

دسترسی سریع‌تر
فاکتور فرصت برای بسیاری از افراد یک برهان کلیدی و مهم است و همیشه به عنوان یک دغدغه اساسی و کلیدی به حساب میآید. بخش اعظمی از افراد فعالیت‌های زیادی در زمان روز و در زندگی خود دارا‌هستند و به طور معمول با حصول‌وکارهای زیادی روبرو میشوند و با آنها تعامل و به کار گیری می‌کنند.

در طول این پروسه در‌حالتی که حصول‌وکارهای بیشتری ایجاد کرد برنامه را پیگیری کرده تا بتوانند سرعت کارها را بالا ببرند جامعه  تا در نهایت بعد از تشکیل داد نرم افزار استخراج‌وکار  مورد نظر، مخاطب و مشتری حس رضایت بیشتری حصول کرده و دوباره نیز به آن اپلیکیشن استخراج‌وکار  مورد نظر مراجعه کند.

درپی استعمال از اپ‌ها و توسعه و گسترش فناوری، سبک زندگی افراد به سمتی تکان کرد که باعث بهبود شرایط فعالیت‌های زندگی روزمره و بهبود مشاغل و کسب و کارها شد و در ادامه آن، سرعت و دقت مجموعاَ امورات زندگی آدم به طرز شگفت آوری ارتقا پیدا کرد. در سود اکثری از دغدغه‌ها و اشتباهات آدم‌ها با پیدایش ایده تشکیل داد برنامه، برای همیشه نقطه پایان یافت.

بنابراین، مشاغل و سازمان‌ها با ایجاد کرد اپلیکیشن میتوانند خلال افزایش سودآوری، سبک زندگی افراد را سرعت ببخشند و در نتیجه، سرعت کار در کارها برای افراد احساس خیر ساخت می‌کند و طبیعتاً حس خوب افراد در جامعه به یکدیگر انتقال می یابد و باعث کاهش زد خورد‌های فکری خواهد شد.

 

مرحله‌ی شناخت و دستیابی دور اندیشی
روند مختلفی وجود دارد تا ما بتوانیم یک مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنیم. یکی مراحل اساسی و اصلی فرآیند خرید، شناخت یافت کردن مشتری از آن کالا میباشد و همینطور تجزیه و محاسبه اطلاعات موجود در امر آن جنس و اما در نهایت مقایسه کردن آن با سایر تولیدها.

معمولا افراد در مواجهه با فروشندگان در طول خرید، بیشتر تایم ها از اینکه فروشنده را سوال و جواب کنند احساس بدی یار و همدم با خجالت دارا هستند که بخواهند اطلاعات مختلفی از کالاها و خدمات موجود دستیابی کنند. ولی حق طبیعی هر مشتریست که بخواهد در امر کالاها و خدمات موجود در فروشگاه اطلاعات کسب کنند ولی در مراجعه حضوری این روند به صورت بسیار جزئی و ناقص اعمال میگردد. به همین دلیل، مشاغل بایستی فرآیند ساخت نرم افزار خود را هر چه سریع‌تر انجام کنند چرا‌که درین‌موقعیت‌ اطلاعات و توضیحاتی جامع و بی نقص، یک بار برای همیشه در دسترس کل مشتریان و مخاطبان قرار می گیرد و آنها میتوانند با صرف زمانی کم، هر کالایی را که بخواهند پژوهش کرده و حتی با یکدیگر مقایسه کنند و در سود، این مرحله از روند خرید را تخت‌گاز جاری ساختن می‌دهند و خیلی سریع‌تر و عالی به سود می‌رسند. آنان اطلاعات مختلفی را از کالاهای متنوع جانور به دست آورده و با یکدیگر مقایسه می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که از این مغازه خرید کنند بدون آنکه انرژی زیادی را چه از خود و چه فروشنده بگیرند. ساخت اپلیکیشن برای استحصال‌وکار‌ها، یک استدلال تسهیل کننده و یک فروشنده به حساب می آید.

 

پاندمی بیماری
مسائلی که در قبلی فقطً به عنوان انتخابی عالی عنوان می‌شدند، در دنیای امروز با وجود پاندمی کرونا یک الزام محسوب میگردند. بسیاری از افراد نگرانی ابتلا به‌این بیماری را دارا هستند و یا در موقعیت بدی از ابتلا به‌این بیماری قرار گرفته‌اند و برای همین مجبور می‌باشند شغل‌های خود را به صورت مجازی انجام دهند. همت‌های گسترده در بین دستیابی‌وکارهای رقیب وجود دارااست. رقابت در حوزه‌‌هایی مانند کیفیت، تنوع تولیدها، واکنش خوب پرسنل و... . گرچه حمل و نقل در قبلی نیز استدلال مهمی بود، البته بعد از به وجود آمدن پاندمی ویروس کرونا باعث شد که رقابت جدی‌تری دربین استحصال‌وکارها شکل گیرد و آن مجازی کردن روند توصیه و دریافت محصول میباشد. در سود این روند، صاحبان کسب‌وکار می بایست در جهت کاهش واحد سنجش ابتلای افراد، اقدام به تشکیل داد برنامه می‌کنند که در نهایت، فرآیند این فعالیت‌ها تا حد ممکن مجازی شوند.

همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله‌ی \\\\\\\\\\\\\\\" \\\\\\\\\\\\\\\" نوشته شده در بلاگ وستا را از اینجا تحقیق فرمایید.

 

پرداخت
مرحله پرداخت یکی از فرایند خریدوفروش به حساب می آید و گاهی متاسفانه اشخاصی پول‌های جعلی به فروشنده میدهند و فروشنده نیز از سر بی حوصلگی، فراموشی و یا حتی برای محافظت احترام طرف مقابل آنها را مطالعه نمی‌کند و بعداً متوجه می‌گردد که بعضا از آن پول‌ها جعلی بوده‌اند.

بحران دیگر مرحله پرداخت، مشتریانی هستند که زمان زیادی برای تخفیف صرف می‌کنند و فروشنده را زیر فشار قرار می‌دهند. در منفعت او نیز بعداز مشاهده بخش اعظمی از این درخواست‌های تخفیف در طی روز دچار خستگی بیشتری میگردد و کارش را نیز آنطور که می بایست درست انجام نخواهد اعطا کرد. همچنین صاحبان دستیابی‌وکار با ساخت برنامه میتوانند این چالش را نیز به راحتی حل کنند. به این دلیل که در پرداخت اینترنتی دیگر این مسائل وجود نخواهد داشت و تشکیل داد نرم افزار میتواند یک تضمین مناسب برای مرحله پرداخت نیز به حساب می‌آید.



جرائم و اتفاقات احتمالی
در مراحل خریدوفروش حضوری، متاسفانه مواردی وجود دارااست که عده ای اقدام به سرقت کالاهای یک فروشگاه می‌کنند، اما در زمینه ی ها فروشنده متوجه آن نمیشود و در نهایت ضرر و زیان آن متوجه صاحب کسب‌وکار  خواهد بود. در حالتی که صاحب و مالک یک استخراج‌وکار به درنگ ساخت اپلیکیشن برای دستیابی‌وکار  خود باشد، به این معنی هست که می‌خواهد ضمن دستیابی مزایایی که بیان شد به سطحی از ایمنی برسد که دیگر نگران سرقت شدن محصولاتی از دسته خود نباشد. در کنار تشکیل داد اپلیکیشن می‌توان با یک سیستم انبارداری مناسب و استفاده از افراد دارای مسئولیت، از تولیدات نگهداری کرد. البته ضمن جرایم عمدی مانند سرقت که بیان شد اتفاقاتی غیر عمد نیز وجود دارا هستند، به عنوان مثال برخی از خریداران بدون اینکه متوجه باشند به کالاها آسیب وارد می‌کنند و اکثر ضرر و زیان آن نیز متوجه فروشنده خواهد بود. البته با ساخت اپلیکیشن، دیگر محصول ها در دسترس مشتریان نیستند و حتی به صورت اتفاقی در گیر جراحت شوند. براین اساس صاحب و مالک دستیابی‌وکار می‌تواند با ساخت اپلیکیشن منحصربه‌فرد برای حصول‌وکار خود از این اتفاق‌های بد احتمالی نیز هجران کند.

 

 

معایب ساخت نرم‌افزار منحصر به فرد هر دستیابی‌وکار
احتمال تشکیل داد باگ
 مزایای مختلفی برای ایجاد کرد نرم‌افزار مشاغل بیان شد که ولی بایستی به برخی معایب جزئی آن نیز بپردازیم.

یکی‌از این معایب، ایجاد کرد باگ‌های بعد از مرحله ایجاد کرد برنامه است، به صورتی که فردی که فرایند ایجاد کرد اپلیکیشن را اجرا داده که در این مثال، صاحب استخراج‌وکار  است، مجبور میشود دوباره به طراحان برنامه مراجعه کرده تا آن باگ را برطرف کند.



احتمال هک شدن
برای حصول‌وکارهای کوچک و غیر دارای شهرت کمتر ممکن میباشد مسائل هک شدن پیش آید اما ازآنجاکه دستیابی‌وکارهای توسعه یافته از امنیت شبکه مناسب برای خود استعمال می‌کنند. به هر موقتا ممکن هست برای استحصال‌وکارها پس از تشکیل داد برنامه مسئله هک شدن مطرح باشد و این میتواند توسط رقبای آن‌ها صورت گیرد و اطلاعات مهمی از استخراج‌وکار  را در چنگ رقبا قرار دهد به این دلیل‌که با ساخت اپ برای استحصال‌وکار به نوعی یک پایگاه داده کلی از میزان خریدها، اطلاعات مشتریان و داده‌های اصلی دیگری تشکیل داد شده که درصورتی که کسی به آن ها دست پیدا کند تا حدودی قادر است شرکت را بیشتر از آنچه که می بایست تجزیه و به حساب آوردن کنند و این استدلال ها در صورتی توسط رقبا صورت بپذیرد میتواند خطرناک باشد.

 

سیستم آپدیت رسانی موجودی محصول ها
استحصال‌وکارهایی که روند تشکیل داد اپلیکیشن را پشت رمز گذارده اند و از نرم افزار به کارگیری می‌کنند، معضل دیگری نیز دارند و آن عدم بروزرسانی سروقت استعلام موجودی است. به صورتی که افراد مشاهده می‌کنند هنوز کالای مورد نظر آنها تعدادی موجودی دارااست، در حالی که شاید یک سری روز باشد این جنس مجموع گردیده است و به دلیل نداشتن اعتنا کافی در استعلام موجودی کالاها و به روزرسانی تعداد تولیدها، این اطلاعات دیر به مخاطب و مشتری رسیده‌است. پس برای عبور از این بحران پیشنهاد میشود که صاحبان کسب‌وکار  بعد از تشکیل داد برنامه با دقت به معیار گستردگی بازار غرض، انبار و کاربران خود، همواره فرد یا افرادی را مسئول استعلام دقیق موجودی‌ها کنند تا بتوانند از این عدم تطابق خودداری کرده و مشتری نیز مبتلا نارضایتی نشود.

 

بهره گیری
ساخت نرم افزار یک اهرم قدرت خواهد بود تا حصول‌وکارها بتوانند صحنه بازاری بیشتری را از دنیای مجازی از ان خود کنند. همان گونه که در‌این نوشته‌ی علمی عنوان شد، دیگر مشتریان مثل قبلی نخواهند بود و خیلی از افراد وجود داشتند و دارند که عشق و علاقه‌مند به خرید فیزیکی تولیدات و خدمات می باشند اما حتی آن افراد نیز در این وضعیت دیگر این طور پندار نمی کنند. بدین ترتیب برای صاحبان استحصال‌وکارها یک الزام قطعی می باشد تا هر چه سریع‌تر در جهت ایجاد کرد نرم افزار برای خود اقدام کنند.