مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

چگونه اپلیکیشن خود را توسعه دهیم؟


در نوشته‌ی علمی قبلی درباره طرز های نوین در گسترش نرم افزار در سال 2021 حرف کردیم. ولی با اعتنا به حجم و عنایت این مسئله بر آن شدیم تا دیگر پارامترهای اساسی درین دستور را نیز معرفی کرده تا بتوانید در پیاده سازی نرم افزار گامی اثر گذار را در سال 2021 برداشته و سبب رونق حصول و کارتان گردد.
تصویب پیشنهاد و مشورت
گزینه های اصلی در توسعه و گسترش برنامه
پارامترهای متعددی در پیاده سازی و توسعه و گسترش برنامه تلفن همراه وجود دارااست که درین نوشته‌ی‌علمی به 4 مورد پایین پرداخته و معرفی میکنیم.

داشتن نقشه راه و روش
نظارت پرسونای کاربر
پیاده سازی تجربیات کاربری
پیاده سازی رابط کاربری


داشتن نقشه خط مش
یکی مورد های اصلی در پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه داشتن نقشه فرضی ظریف و روشنی از مسیر و نحوه کوشش اپ میباشد. هر چه مسیر فرضی شما تحت عنوان صاحب کار با جزییات بیشتر و معین خیس باشد درصد توفیق شما میان رقبا نیز بیشتر میشود. چون بر پایه ی نقشه خیالی شما طراحان مبادرت به پیاده سازی و طراحی موردها اصلی در اپلیکیشن گوشی می نمایند.  ( پیاده سازی نرم افزار در مشهد )

نظارت پرسونای استفاده کننده
او‌لین قدم در ساخت هر نوع بیزینس آنلاین، تحقیق پرسونای کاربر میباشد که با دقت به خصوصیت یوزرها احتمالی نیازهای آنان شناسایی خواهد شد. تحت عنوان مثال شما می‌خواهید قابل انعطاف افزاری برای خردسالان پیاده سازی نمایید. آغاز بایستی خصوصیات و ویژگی ها مقام سنی لازم خویش را چک فرمائید و آنگاه مبادرت به پیاده سازی نرم‌افزار نمائید. حتی نوع رنگی که در برنامه خویش به کار گیری میکنید در جذب کاربرانتان اثر داراست. این موضوعات برای مقام سنی بزرگسال نیز درستی می نماید. چنین درصد توفیق خویش را برای جذب مخاطبین نیز ارتقاء می دهید. اطلاعاتی از قبیل:

داده ها دموگرافیک
رده اجتماعی
سبک رفتاری
خصوصیات و خصوصیت های جزئی یوزرها به مجموعه پیشرفت دهنده نرم‌افزار گوشی این قابلیت را میدهد تا بتواند نرم افزار مطلوب و کارآمدی را پیاده سازی نماید.

نوشته ی علمی مرتبط: گزینش رنگ مطلوب برای نرم افزار گوشی | اقتدار شگفت انگیز رنگ ها در جذب مخاطب

پیاده سازی تجربیات کاربری
تجربیات کاربری نصیب اساسی و اصلی در پیاده سازی نرم افزار انجام می نماید. چون در صورتی‌که که نرم‌افزار شما تجارب کاربری نامناسبی داشته و منجر سردرگمی کاربرانتان گردد؛ مسلما مخاطبین متعددی را از دست خواهید اعطا کرد و باعث به کاهش فروش محصولاتتان شود. مرحله پیاده سازی تجارب کاربری مشمول تولید یک رابط ظریف از پروژه بوده و اساس ای برای پیشرفت بیشتر برنامه میباشد. درین مرحله، شما همینطور بایستی گستردن مفصلی از سناریوهای استفاده کننده تولید کرده و مثال های اول با کیفیت عالی تنظیم نمائید. این مثال های اول برای اجرای تست بر روی استفاده کننده متبوع و اخذ برخورد موردنیاز میباشد.

نوشته‌ی علمی مرتبط: عامل ها موءثر در پیاده سازی UX و UI برای نرم افزار گوشی

پیاده سازی رابط کاربری
مرحله آخری در پیاده سازی و بسط نرم افزار، پیاده سازی رابط کاربری میباشد. در‌این مرحله ضمن روش کارکرد المان های اپلیکیشن می بایست به عنصرها پیاده سازی بصری نیز اعتنا فرمائید. البته نصیب اصلی در پیاده سازی رابط کاربری، پیاده سازی لوگو مارک شما میباشد. لوگو مال و یا این که مارک شما در طریق برندسازی و آشنایی کاربر از بیزینس تان بسیار دارای اهمیت میباشد. پس می بایست از برنامه ای بدیهی و بی آلایش که به راحتی در اذهان حک خواهد شد؛ استعمال نمایید. البته زمینه اساسی در پیاده سازی لوگو این میباشد که بایستی طرح کلی نرم افزار شمارا و قضیه بیزینستان را یوزرها با دیدن لوگو دریابند.

سود گیری

پیاده سازی نرم افزار بخش بسیار مهمی در بسط برنامه تلفن همراه میباشد. این مورد تنها راجع‌به پیاده سازی اپلیکیشن وجود ندارد. بلکه در تولید تعاملات میان صفحه های، ساخت و ساز تجارب کاربری و رابط کاربری و اعتقاد و باور از این میباشد که مشتری و گروه گسترش روئت کرد یکسانی برای پروژه دارا‌هستند. پیاده سازی فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد، ولی در شرایطی‌که می‌خواهید برنامه خویش را ساخت نمایید، ما میتوانیم به شما یاری کنیم. برای اخذ مشورت بدون‌پول در موضوع پیاده سازی و بسط نرم افزار با ما تماس حاصل نمایید.

معرفی ویژگی های مهم در طراحی اپلیکیشن حرفه ای


با گسترش چشمگیرعرصه تکنولوژی و ایجاد کرد روزافزون تلفن همراه های توسعه یافته، سبب ساز شده تا سعی و به کار گیری از آن فراتر و همینطور خیلی بی آلایش خیس و قابل دسترس خیس برای همگی ی قشرها لباس باشد. اکنون با دقت به‌این قضیه اکثری از استحصال و شغل های اینترنتی به جهت ریلکس خیس بودن دسترسی یوزرها، سعی در این مورد دارا‌هستند که استحصال و شغل های خویش را با پیاده سازی نرم افزار به عموم معرفی نمایند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

تصویب پیشنهاد و مشورت

نرم افزار چیست؟

پیاده سازی و ساخت و ساز قابل انعطاف افزارهای پایین گوشی سبب ساز میشود که شما در هر حالت و فرصت و مکانی، صرفا با مراجعه به موبایل خویش میتوانید هر چیزی که در بستر وب باشد و برای آن قابل انعطاف افزاری پیاده سازی نموده باشند به آن دسترسی داشته باشید.


اوایل معرفی و استعمال از اپلیکیشن های موبایل، این طرح و ایده فقط طرح ریزی که برای آن مدنظر بود، طراحی بازی و نرم‌افزار های بی آلایش بود ولی بعد از سپری شد مدتی و مشاهده عشق و علاقه و راحتی عموم نسبت به به کارگیری از نرم افزار گوشی، توسعه و گسترش دهندگان بر پایه ی آشنایی نیازهای جامعه که مشمول خرید پوشاک، منزل، جامه و... میباشد آنها را بصورت اینترنتی طراحی کردند که امروزه شاهد داشتن قابل انعطاف افزارهای موبایل در کلیه موضوع ها برای رفع نیازهای عموم می‌باشیم.


سیستم دلیل موبایل

تعداد کثیری از تلفن های همدم در بدو آغاز، صرفا نیازهای اول مانند: زنگ زدن و ارسال پیامک را برطرف می کردند، البته بعداز مدتی آغاز به شغل بیشتر روی قسمت قابل انعطاف افزاری تلفن های یار و همدم داشتند.


پس از اینکه شرکت اپل سیستم ادله ذیل گوشی خویش را به جهانیان عرضه کرد برای بسط قابل انعطاف افزاری آن هم نرم افزار هایی اندیشیده بود، البته این حادثه برای سیستم استدلال اندروید بصورت تلخی داشت با ناکامی مواجه میشد به این دلیل‌که دور و اطراف نیکی برای توسعه و گسترش این اپلیکشین ها تمجید نشده بود .


برای حل این نقص‌ وسیع شرکت ها java ، سیمبین پا به حضور گذاشتند و این مسیر را هموار نمودند ولی مایحتاج بذکر می باشد که‌این دو کمپانی نیز نتوانستند به طور حرفه‌ای و تخصصی در قضیه نرم افزار کار کنند.


آن‌گاه سال های 2007 که تلفن های یاور هوشمند وارد بازار شدند، مرحله آن‌گاه برای شرکت ها و شرکتهای تکنولوژی این بود که یک پلتفرم (سیستم استدلال) لبریز اقتدار و قوی برای این ابتکار قرن 21 طراحی کنند. از سال 2008 به طور تقریبی روزگار توان نمایی این دو سیستم برهان مذکور آغاز شوید که آن گاه پلتفرم های سامسونگ و ویندوز فون مایکروسافت نیز دوامی نیاوردند.


گویش های نرم افزار نویسی

برای پیاده سازی نرم افزار باید از یک اطراف حرفه‌ای برای تشکیل داد آنان استفاده نمود.


از آیتم های مو جود می شود به سه گزینه اشاره کرد:


Python: این یکی قادر ترین آیتم های مطلوب برای طراحی نظرها است و برای ساخت ایده در فضای پایین اینترنت، موبایل های هم پا، ارزیابی آمار و... آیتم به کارگیری قرار میگیرد.

Java: ازاین کهنه عمل نیازی به تعریف وجود ندارد، به دلیل آن که ساخت و ساز خویش سیستم ادله اندروید هم با همین لهجه نرم‌افزار نویسی محور ریزی و جاری ساختن شد.

PHP: این گویش هم یک کدام از گوشه و کنار های کهن گزینه عشق و علاقه برنامه نویس ها است که با ساخت و ساز اپلیکیشن برای سیستم دلیل اندروید و IOS بسیار گزینه دقت میباشد.


نوشته‌ی علمی مرتبط: شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی برای پیاده سازی نرم افزار اندروید چیست؟

خصوصیت های نرم افزار حرفه‌ای

خلال اینکه گسترش دهنده و رقبا بدانند که با یک برنامه تلفن همراه حرفه‌ای مواجه میباشند، یوزرها هم بایستی در طول عمل با این ذهنیت آشنا شوند که‌این جریان مقدار بسیار متعددی به رعایت پروتکل ها و استادارد های مربوطه است به‌دنبال خیلی از این پارامترها را گزینه آنالیز و رسیدگی قرار خوا‌هیم اعطا کرد .


 



 


سرعت نرم افزار

پس از اجرای یک اپلیکشین بوسیله استفاده کننده یک کدام از خصوصیت هایی که برای استفاده کننده آن نرم‌افزار اساسی میباشد؛ گشوده شدن و اجرای سریع آن میباشد که‌این قضیه به تعداد فولدر هایی که شما برای آن تمجید کرده اید؛ بستگی داراست. لذا تا حد قابلیت و امکان که میتوانید این پوشه ها را کاهش دهید تا سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک ذهنیت بد برای کاربر نشود.


گرافیک نرم افزار

به کار گیری از عکس ها و رنگ های مجذوب کننده سبب ساز جذب استفاده کننده می گردد. برای برد در این باره می قدرت نسبت به به کار گیری کنندگان اپلیکیشن خویش دوراندیشی داشت که با حیث سنجی مهیا می‌گردد و همینطور خلال همگی ی این موردها سن کاربر خویش را برای به شغل تصاحب کردن در پیاده سازی گرافیک خویش، می بایست دارای اهمیت دانست.


گردآوری بندی


در‌این نوشته‌علمی به نکات اساسی برای پیاده سازی نرم افزار اشاره کرده ایم ولی فراموش نکنید که بروزرسانی و خلاقیت در‌این فرمان نسبت به خیلی از آیتم های دیگر اساسی خیس و ارجح خیس است. در صورتیکه نیاز به استخراج داده ها بیشتر دارید، با ما تماس حاصل نمایید.


طراحی اپلیکیشن برای دانشجویان


اپلیکیشن مناسب برای افراد مجرد

همان گونه که می‌دانید، متاسفانه یا خوشبختانه امروزه سن تزویج در مرزوبوم ما بالا رفته هست. بسیاری از افراد مجرد در آینده ای نه چندان به دور به تجرد قطعی خواهند رسید. به این ترتیب تلاش نمائید اپلیکیشنی طراحی فرمائید که برای افراد مجرد جالب باشد و به نوعی نیازهای آن‌ها‌را برطرف سازد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برنامه مناسب برای دانش آموزان

در مرزو بوم ما تعداد 12 میلیون طلبه وجود دارد. متاسفانه هنوز هم هیچ اپلیکیشنی که برای دانش آموزان کاربردی باشد تشکیل داد نشده است. با دقت به اینکه امروزه حتی کودکان هم از موبایل های هوشمند استفاده میکنند، می‌توانید با طراحی برنامه که برای تک تک دانش آموزان از کلاس اول تا اساس دوازدهم مناسب باشد، تاثیر زیادی در پروسه آموزشی آنها داشته باشید و در کنار آن خودتان هم به درآمد قابل توجهی برسید. با طراحی یک نرم افزار که مناسب دانش آموزان باشد میتوانید آیتم اعتنا والدین، مدیران و دانش آموزان قرار بگیرید که عملا تعداد آنان بیشتراز 12 میلیون نفر می گردد.


 




 


طراحی نرم‌افزار برای دانشجویان

تعداد دانشجو ها مرز و بوم ما از کاردانی تا دکترا حدود 4 میلیون نفر میباشد که در 31 استان در اکنون تحصیل می‌باشند. ولی متاسفانه هیچ نرم افزار جامعی برای ارتباط در میان دانشجو ها یا استاید دانشگاه های گوناگون وجود ندارد. از جمله می توانید اپلیکیشنی طراحی نمائید تا اساتید بتوانند جزوه های خود را در آن بارگذاری کنند و دانشجو ها از سراسر مملکت فولدر آن را دانلود کنند.


طراحی اپ برای پزشکان و دندان پزشکان

ما در کشورمان حدود 180 هزار نفر پزشک و دندان پزشک داریم، با‌یقین طراحی یک برنامه که صرفا در آن پزشکان و دندان پزشکان عضو باشند برای آنها بسیار جالب خواهد بود. بسیاری از آن‌ها گرایش دارا هستند در شبکه اجتماعی عمل کنند که در آن نوباوه ها، زنان خانه دار و کسانی که تخصص پزشکی ندارند، حضور نداشته باشند. به این ترتیب طراحی اپلیکیشنی با این گزینه می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.


طراحی برنامه برای بورس

تا همین لحظه بیش از 11 میلیون نفر ایرانی دارای کد بورسی می باشند. درین تعداد از فرد 11 ساله تا فرد 80 ساله حضور دارا هستند. براین اساس می‌توانید با طراحی نرم‌افزار که مناسب بورس باشد، سیل عظیمی از کاربران را به سمت خود جذب کنید و اطلاعات مفیدی در چنگ آن‌ها قرار دهید. امروزه مردم به احتساب بازار سرمایه گذاری عشق زیادی دارند، بدین ترتیب طراحی این اپلیکیشن می‌تواند بسیار کاربردی باشد.


طراحی برنامه برای شرکت های

در ایران صدها هزار شرکت وجود دارااست که در سراسر کشور سرگرم فعالیت می‌باشند. خوشبختانه هنوز اپلیکیشنی برای مشورت به صاحبان این موسسه ها وجود ندارد. بسیاری از افرادی که صاحب شرکت میباشند در پرداخت حق بیمه، مالیات، عوارض و ... نقص‌ دارند که می‌توانید با طراحی یک نرم افزار در این زمینه تعداد زیادی از مخاطبین را به سمت خود جذب فرمایید.


 




 


طراحی اپلیکیشن مشاوره برای مسافرت

امروزه نرم‌افزار های زیادی به صورت ناقص یا بی نقص در حوزه تحصیل، هجرت و... وجود دارد، البته خوشبختانه یا متاسفانه هیچکدام از آنان به صورت تخصصی به مورد مشاوره برای مهاجرت بپرداختند. طراحی برنامه با گزینه مشورت برای سفر، ایده نه می باشد که می توانید آن را اجرایی فرمایید.


طراحی اپلیکیشن بازی

ممکن است طراحی یک نرم افزار بازی وقت زیادی از شما بگیرد، ولی حقیقت این میباشد که امروزه بخشی از زندگی مردم به بازی های دیجیتالی تخصیص داده می شود. بدین ترتیب می‌توانید با طراحی یک بازی روی درآمد بلند بازه آن حساب کنید. در‌حالتی که کارایی فرمایید نرم افزار شما از حیث گرافیکی رابط کاربری جذابی داشته باشد، بعد از مدتی شرکت های تبلیغاتی به سراغ شما خواهند آمد و شما می توانید از طریق تبلیغات درآمد نه داشته باشید.


طراحی اپ مذهبی

همانطور که میدانید تمدن اکثر مردم جمهوری اسلامی ایران برپایه دین اسلام هست. براین اساس میتوانید با طراحی یک نرم افزار مذهبی که خدمات متنوعی هم ارائه دهد، نصیب بزرگی از کاربران را به سمت خود بکشید. اپ های مذهبی مانند اپ نهج البلاغه، آیت الکرسی، قرآن و ... مخاطب خاص خود را داراست و مانند بازی ها و سایر برنامه ها به راحتی از تلفن همراه استفاده کننده حذف نمی شود. همچنین میتوانید در مناسبت های مذهبی تعداد کاربران خود را تا حد چشم گیری ارتقا دهید.


طراحی برنامه تناسب اندام

با تمرکز به بیماری های موجود، امروزه افراد زیادی به تندستی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و در پی راه و روش های مختلفی برای مراقبت تناسب اندام خود می‌باشند. برای موفقیت در طراحی نرم‌افزار تناسب اندام باید نکات زیادی را در لحاظ داشته باشید. استفاده از نصیب هایی مانند تحقیق رژیم غذایی، پژوهش بر ترازو مصرف غذا و آب، واحد سنجش شغل های فیزیکی و ... برای موفقیت یک نرم افزار در حوزه تناسب اندام اجباری میباشد.


 




 


طراحی نرم افزار برای مدیریت مخارج

متاسفانه با دقت به تورم و نوسانات بازار، امروزه بخش اعظمی از افراد توانایی رئیس مخارج خود را ندارند. برای مثال بعضی از افراد مسائلی مانند تاریخ اقساطی که صادر کرده اند یا پولی که قرض گرفته اند را فراموش میکنند. این ایده می تواند طرف داران زیادی داشته باشد براین اساس میتوانید با طراحی این نرم افزار فروش نه داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید.


گردآوری بندی

روی هم رفته در‌این نوشته‌علمی سعی بر آن داشتیم تا ایده های مختلفی برای طراحی برنامه به شما ارائه دهیم. کافیست یه خرده روی این نظر ها فکر کنید و با پاره ای بال و پر دادن به آنان اپ خود را طراحی کنید. بدین ترتیب در‌صورتی‌که به‌دنبال طرح ریزی هستید امیداواریم ایده های ارائه شده درین نوشته ی علمی برای شما عزیزان موثر واقع شده باشد. اگر‌که نیاز به مشورت کردن داشتید می توانید با مشاورین ما در رایا پارس تماس بگیرید و از خدمات ما در حوزه طراحی اپ و ساخت سایت منتفع شوید. همچنین از شما عزیزان خواهشمندیم نظرها خود را با ما دربین بگذارید.


تعامل بیشتر با مشتری هنگام طراحی اپلیکیشن


در‌حالتی که به محیط و پیرامون خود نگاه نمائید، متوجه میشوید که تکنولوژی روی کل شغل های ما تاثیر خود را گذارده هست. پس بهترین عملکرد در عصر حاضر این می باشد که خود را به تکنولوژی روز عالم نزدیکتر نمائید تا از عرصه رقابت در حوزه وب عقب نمانید. شاید فکر کنید طراحی اپلیکیشن صرفا برای شرکتهای والا و کسب و کارهای کلان منطقی به نظر میاید، ولی اینطور نیست. شما با این مدل فکر، مانع پرورش و پیشرفت دستیابی وکار خود می‌شوید و بازار بزرگی از مشتریان که درین بستر فعالیت می کنند را از دست می دهید. با این عمل نمی توانید به سود بیشتر فکر کنید، زیرا سود بیشتر در گرو مشتری بیشتر هست. ( طراحی نرم‌افزار در مشهد )

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ثبت توصیه و مشورت کردن

تاثیر طراحی اپلیکیشن بر کسب و کار های کوچک

یکی‌از راهکار هایی که امروزه می‌تواند شما‌را به فایده بیشتر برساند طراحی نرم‌افزار می باشد. با این فعالیت شما نه تنها مشتریان قدیم خود را شگفت زده می کنید، بلکه می توانید روی مشتریان تازه هم حساب نمائید. زیرا امروزه اکثر شغل ها از طریق برنامه های موبایل اعمال میگردد. همچنین دیگر کمتر کسی به صورت حضوری کارهای روز مره خود را اعمال می دهد. یکی از اپ های سر شناس در‌این حوزه را می توان دیجی محصول دانست که توانسته نیاز قشر اکثر افراد جامعه را پاسخ بدهد.


نمونه خارجی این مدل آمازون میباشد که معرف حضور تک تک افراد فقیه می‌باشد. شما با طراحی اپ برای بیزنس خود، می توانید از مزیت هایی بهره مند شوید که تا به حالا به آن درنگ هم نکرده بودید. این مزایا دربرگیرنده لیست پایین می‌گردد:


شناسایی بازار غرض و تمرکز روی آن، با طراحی و ایجاد کرد اپ قابلیت پذیر میشود.

موردنیاز نیست شما استراتژی های جدید را تجارب نمایید. بلکه کوشش نمایید، با انتخاب استراتژی های موفق تجربه شده روی پروژه خود، هدفمند تر کار را جلو ببرید.

زمانیکه شما طراحی اپلیکیشن را انجام می دهید. ضمن مشتریان محلی خود، روی مشتریان تک تک شهر و حتی استان های دیگر هم میتوانید حساب فرمایید. با این شغل جمعیت بیشتری می توانند از شما خدمات دریافت کرده و شما روی کیفت و سرعت خود تمرکز کنید.

شاید بعضی اوقات مشتریان از شما یادشان برود و یا به اپ شما سر نزنند. شما میتوانید از طریق پوش نوتیفیکیشن به آنها تخفیف ها و حراجی هایی که در حیث گرفته اید را اطلاع رسانی کنید و آن ها را تشویق به خرید نمائید.

بستر انجام شدن تمام کارها در فضای آنلاین و اینترنتی فراهم گردیده‌است. شما می توانید با تعبیه کردن امکان خرید آنلاین برای مشتری ها، صرفه جویی زیادی هم در وقت خود و هم در وقت آنها اجرا دهید. این عمل موجب رضایت مشتریان شده و به پیشرفت کسب و کار خود امداد می کنید.

زمانیکه شما این روند را استارت میکنید، باگ و اشکالات کار را پیدا می کنید. حل نمودن این ایرادات خیلی شل تر از ایرادات فیزیکی هست. از جمله وقتی که فروش شما زیر می باشد، میتوانید از طریق seo استراتژی فروش، رونق تجارت خویش را بیشتر از قبل سر و سامان دهید.

 




 


تعامل بیشتر با مشتری هنگام طراحی اپلیکیشن

زمانی شما طراحی برنامه را ایفا می دهید. می توانید از بستری که اینترنت برای شما آماده کرده استفاده نماییدتا مشتریان بیشتری بتوانند با بیزنس شما آشنا شوند.


با در مشت داشتن اطلاعات مشتریان مثلا حوزه‌ زندگی، رده سنی استعمال کنندگان از خدمات یا تولیدها شما و جمعیت استفاده کننده از اپلیکیشن و ... می توانید روی فروش یک جنس خاص برای نوجوان ها تمرکز فرمائید یا خدمتی ارائه فرمایید که برای افراد سالخورده اثرگذار باشد.


نوشته‌ی علمی مرتبط: طرز هایی کاربردی برای افزایش تعامل مخاطب با نرم‌افزار


در مشت داشتن این اطلاعات، میتواند تقلبی برای شما باشد تا بتوانید بهترین استراتژی ممکن برای رونق کسب و کار خود را پیاده سازی نمائید.


هنگامی که شما شیوه پیاده سازی بهترین استراتژی را بدانید، بهتر می توانید با کاربر تعامل داشته باشید. از طریق این تعامل، مشتری احساس شل تری با اپ شما کرده و در نهایت تبدیل به یک مشتری دارای تعهد می شود.


 




 


برگشت سرمایه با طراحی نرم‌افزار

در زمینه‌ی سرمایه گذاری روی طراحی برنامه گفت و گو های فراوانی وجود دارد. یک کدام از مسائلی که منجر دلشوره و دلواپسی افراد در این فعالیت می‌گردد، عدم وجود دارایی کافی برای ایفا این عمل و همچنین اضطراب از روش برگشت سرمایه می‌باشد.


طبق آخرین تحقیقاتی جاری ساختن گرفته، مشخص گردیده است میزان سرمایه ای که مشغول این عمل میگردد؛ کمتر از یک درصد از در آمد مشاغل می باشد.


 در اوایل هر کاری دلهره وجود دارد، انجام این فعالیت هم از دیگر جدا نیست و نگرانی های خاص خودش را دارد؛ اما زمانیکه شما پروسه را آغاز می زنید. در کوتاه ترین مجال ممکن متوجه می شوید نه تنها فروش شما بیشتر شده، بلکه شما درباره ی برند سازی هم توانسته اید قدم محکمی بردارید.


پس در بهره سرمایه گذاری روی طراحی اپلیکیشن خلال منطقی بودن، فروش شما را بالا برده و منجر ارتقاء مشتری می شود. همچنین می توانید طیف عظیم تری از مخاطبان فضای اینترنتی را پوشش دهید.


 




 


صرفه جویی در هزینه و زمان با طراحی اپلیکیشن

زمانی شما برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی می کنید؛ در واقع یک سری از عمل های روتین و بی آلایش را حذف می‌نمایید که سبب ساز می شوند زمان زیادی از شما تلف شود. تهیه گزارش فروش و لیست موجودی تولیدات، که قبلا به صورت سنتی انجام میشد؛ می تواند به صورت اتوماتیک و از طریق اپلیکیشن بدست آید.


با جاری ساختن این فعالیت صرفه جویی به سزایی در زمان خود جاری ساختن می دهید. همچنین می توانید فرصت ذخیره شده را صرف فعالیت های مهمتر نمایید.


هنگامی که شما گزارش کار را از طریق نرم‌افزار توده میکنید، در واقع جلوی پیش داخل شدن یکسری خطای انسانی را می‌گیرید.


جمع بندی

با طراحی اپلیکیشن می توانید ضمن ایجاد تعامل با مشتری، نسبت به سرمایه گذاری روی بیزنس خود اقدام نمائید که قابلیت رجوع آن بسیار زیاد است. از مزایایی دیگر طراحی اپ صرفه جویی در طول می باشد. با این کار در واقع دست شما در مدیر کردن زمان برای جاری ساختن عمل های اصلی بیشتر می گردد.


ابزار های بررسی و انتخاب نام دامنه کدامند؟


تعیین نام دامنه قبل از طراحی بسایت و ورود به بازار دستیابی و کارهای دیجیتال، از مهمترین کارهایی هست که شما بایستی به عنوان مدیر، مشاور و یا دارای تخصص در انتخاب آن دقت نمائید. از آنجایی که بده بستان اسم دامنه بعداز مدتی (به هر برهان) سریع ترین شیوه برای نابود کردن بیزینس شماست، پس عالی هست قبل از هرکاری با وسواس و البته استعمال از ابزارهایی که در پی خدمت شما معرفی خواهم کرد آحاد فیلترهای موردنیاز برای گزینش یک نام دامنه بهتر برای استحصال وکار خود را در نظر بگیرید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نکته: برای ورود به وب سایت های ذکرشده در این نوشته‌ی علمی، کافی میباشد بر روی اسم آنها که با رنگ متفاوت مشخص و معلوم گردیده است کلیک نمایید.

آنچه در این نوشته خوا هیم داشت

دامنه چیست؟

نام دامنه چیست؟

ابزار های مطالعه و گزینش نام دامنه

۱) Lean Domain Search

۲) Domainr

۳) Dot-o-Mator

۴) NameBoy

۵) Wordoid

۶) BustAName

۷) Impossibility

۸) Domain Typer

۹) Name Mesh

۱۰) NAMES4BRANDS

۱۱) DomainsBot

۱۲) NameStall

۱۳) Panabee

۱۴) Domain Puzzler

۱۵) Name Station

گردآوری بندی

مولف

علی سخا

دامنه چیست؟

دامنه اساسا، همان آدرسی است که شما آن را در مرورگر لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود وارد کرده تا وارد یک سایت شوید. برفرض: amanjacademy.com. برای همین اسم دامنه شما باید خاص، معمولی و مرتبط با کسب و کار شما باشد.

نام دامنه چیست؟

نام دامنه نامی اختصاصی، دیدنی، با قابلیت و امکان به خیال و خاطر سپاری و از کلیه اساسی تر تجاری می‌باشد که شما می‌باست در طول فرصت حیات تجارت خود از آن برای هرگونه تعامل در فضای دیجیتال به کارگیری نمائید.

مطالعه مقالات پایین در حوزه بازرسی و ارزیابی تارنما و دامنه تارنما به شما عزیزان توصیه می شود:

ده نکته مهم برای گزینش نام و دامنه وب سایت

پنج حقیقت مهم درباره‌ی اعتبار دامنه که مجموع کارشناسان بهینه سازی باید بدانند

ابزار های مطالعه و انتخاب نام دامنه

۱) Lean Domain Search

Lean Domain Search یکی ابزارهای رایگان و پر استفاده در مورد تشکیل داد نام دامنه هست. این سایت یکی‌از بهترین ها در نوع خود برای ساخت نام دامنه می‌باشد.

صرفا کاری که مایحتاج میباشد شما با ورود به‌این تارنما اعمال دهید این میباشد که کلمه خود را وارد فرمایید و فهرستی از دامنه‌های پیشنهادی که بر پایه ی محبوبیت، طول و الفبا آراسته شده اند را مشاهده کنید.

در‌این وب‌وبسایت شما میتوانید از فیلترها و گزینه‌های متعددی برای ایجاد کرد نام دامنه مناسب به کار گیری کنید. کاربری راحت، هوش بالا برای ساخت و ساز نام دامنه و… از ویژگی هایی میباشد که این وبسایت را به عنوان یک فیلتر و پیشنهاد دهنده عالی درین لیست قرار می‌دهد.

۲) Domainr

یکی‌از بارزترین مشخصه‌های این وب‌وبسایت برخورداری از اقتدار جستجو هست. توان جستجو برای نام‌های متعدد در پسوندهای متعدد برای ثبت یا تحقیق حالت دامنه از ویژگی‌های بارز این وب‌تارنما می باشد. می توانید همین الان به تفحص وب‌وبسایت‌های گوناگون بپردازید، حتی بها ثبت آن‌ها‌را هم داشته باشید.

۳) Dot-o-Mator

دومین سازی در تارنما dotomotor مقداری متعدد می باشد. ادغام عبارات و جدول اطلاعات کلمه ها، دو ستون برای لغات اولیه و دوم مورد نظر شما دست‌یابی به یک دومین عالی را در این تارنما رقم خواهد زد.

روشی که در این وب‌وب سایت در لحاظ دریافت شد‌ه‌میباشد در دو سطح شغل می‌کند آماتور و حرفه ای اگر استفاده کننده آماتوری باشید قادر است از فی مابین موضوعاتی که برای وب‌وبسایت‌ها در نظر گرفته شده محور شغل وب‌وب سایت خود را تعیین فرمایید بعد از آن در مرحله آتی فاکتورهای مختلفی را پیش روی خواهید داشت که در بین آنان نیز حق گزینش دارید در نهایت روی دکمه ادغام یا کمباین Combine کلیک کرده تا مواردی را به دست آورید.

اما برای حرفه ای ها شما می‌بایست کلمه ها خود را در ستون نخستین وارد ‌کنید در ستون آجل هم لغات دیگر خود را وارد نمائید تا دامنه‌هایی که آزاد می‌باشند و دامنه‌هایی که اشغال شده‌اند برای شما نمایش داده شود.

۴) NameBoy

NameBoy ابزاری میباشد که به شما این قابلیت و امکان را می دهد ، با وارد کردن یک یا دو واژه ی کلیدی، لیستی از ادغام های متفاوتی از اسامی ، دامنه ی هم قافیه با لغت ها مورد نظر خود و اکثری از موقعیت های دیگر را در دست داشته باشید

برای فعالیت با این وبسایت شما باید، واژه‌ی کلیدی و توضیح مورد نظر خود را وارد نمایید تا این سایت موقعیت دامنه های مختلف را به شما اعلام کند. همچنین برای دامنه هایی که از قبلی ثبت شده اند آیتم ای تعریف‌و‌تمجید شده که شما می توانید با گزینش آن پیشنهادی جهت دریافت دامنه به شخص مالک امتیاز اعلام کنید. بنابراین شانسی برای داشتن دامنه های از پیشین ثبت شده را نیز خواهید داشت.

انتخاب نام دامنه

۵) Wordoid

وب سایت wordoid یک کدام از ابزارهای متخصص است که می ‌توانید از آن برای جستجوی حرفه ای به کار گیری فرمائید. در اولیهِ عمل شما میتوانید تعداد حروف دامنه، تغییر کلمه شما، به کار گیری از واژه در نخستین و وسط نام دو‌مین، زبان و موردها دیگری را تهیه کرده آن‌گاه دست به جستجو بزنید و بهره بگیرید.

این وب‌تارنما کلیه کارهای ما یحتاج را در همان برگه از شما منظور آن‌گاه حاصل خیر را نیز نمایش می‌دهد. همچنین شما می‌توانید دامنه ها را به سادگی تفکیک کرده و نام دامنه مناسب خود را پیدا فرمائید. دامنه‌هایی که درین وب‌تارنما معین شد‌ه‌است در دو پسوند .com و .net نشان داده می شود.

۶) BustAName

BustAName ابزاری میباشد که با ترکیب کردن عبارات مورد نظر شما بهترین دامنه را به شما توصیه می دهد. این وب سایت همچنین مورد هایی دارد که شما با تعیین آن ها میتوانید شرایط متفاوتی را برای دامنه ی خود در حیث بگیرید. شاید زمانی به این وب‌تارنما وارد شوید، طراحی رابط کاربری و ظاهر آن چنان که باید حرفه‌ای نباشد. اما Bust a Name دسته ای از ابزارهایی پیشرفته با طرز استعمال وا رفته را در مشت شما قرار میدهد.

۷) Impossibility

Impossibility سایتی است که با اضافه کردن اسم، صفت و فعل به اولیه یا نقطه پایان واژه و کلمه ی کلیدی مورد نظر شما دامنه ی مناسب را به شما توصیه می کند . این تارنما برای بهره و سرعت بهتر از یکسری سرور هم زمان به کار گیری می کند. به شما توصیه می کنم به کارگیری از این تارنما را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

۸) Domain Typer

وبسایت Domain Typer یک وب سایت سریع برای تعیین نام دامنه هست که به شما آرم می‌دهد آیا دامنه شما قابل خرید میباشد یا خیر. از ویژگی های دیدنی این وب سایت این می باشد که شما میتوانید نام کلمه و واژه مورد نظر خود را خلال جستجو با پسوندهای گوناگون در شبکه های عمومی هم جستجو کرده و وضعیت نام مورد نظر برای دامنه (دامین) خود را نیز در شبکه های گوناگون اجتماعی مشاهده کنید.

نکته: شما با به کارگیری از این ابزار میتوانید از بها جهانی دامنه خود با پسوندهای مختلف نیز آگاه شوید.

۹) Name Mesh

وب‌وب سایت name mesh ابزاری دارااست که برای تشکیل داد نام دامنه به نحوه شگفت انگیزی دور از عدم وضوح است و کاربری بی آلایش‌ای دارد. برای استفاده از این وب سایت کافیست دو کلمه و واژه کاری خود را تایپ کرده تا نام دامنه‌ای تازه تحویل بگیرید. این وب‌وبسایت نام دامنه شما را با پسوند های متعدد دامنه ها مثل com, .org. و از این قبیل برای‌تان آماده می‌کند. همچنین نام دامنه درین ابزار، بعد از تولید، در تیم‌بندی های گوناگون برای شما نمایش داده می‌گردد. گروه‌بندی هایی مثل فانتری، بهینه، مخلوط، جدید و کوتاه و موردها دیگری که در وب‌وبسایت و پس از به کار گیری با آن ها آشنا خواهید شد.

۱۰) NAMES4BRANDS

سایت names4brands یک وبسایت عالی و کاربردی برای سفارش اسم دامنه می‌باشد. وقتی که شما وارد این تارنما میشوید آدرس های پیشنهادی برای ثبت دامنه را مشاهده می کنید که در بسیاری از مواقع خیلی از آن‌ها آزاد می باشند و همچنین نام های پیشنهادی اختصاصی به فردی را میتوانید میان آنها پیدا کنید.

۱۱) DomainsBot

domain bot ابزاری هست که کلمه مورد نظر شما را دریافت و به اسم های مضمون‌ دار، خلاقانه و دیدنی تبدیل کرده و دامنه هایی را به شما نمایش می دهد که قابل ثبت و قابل خرید باشند.

ضمن این موارد دامین بات برای حساب کاربری شبکه های مردمی شما نیز کاربرد داشته و شما می‌‌توانید از این ابزار جهت رسیدگی و انتخاب نام کاربری در سوشال مدیاهایی نظیر فیسبوک و توییتر استعمال فرمائید.




۱۲) NameStall

NameStall وبسایتی می باشد که با دریافت کلمه ی کلیدی شما، پسوند و پیشوند مناسب، و گروه بندی آن‌ها بیش از ۱۸۰ توصیه متفاوت در اختبار شما قرار میدهد.

این ابزار با ساختن لغات ۲ یا ۳ کلمه و واژه ای و پیشنهاد 5 دسته متعدد دامنه ه صورت به طور همزمان پیشنهادات متنوعی به شما ارائه می‌کند. از مزیت های این ابزار این می‌باشد که اطلاعات دامنه های آزاد و همچنین رنج نام دامنه از نگاه موتور جستجو را نیز به شما ارائه می‌کند.




۱۳) Panabee

Panabee ابزار ساده ای است که شما می توانیدبا به کار گیری از آن نام دامنه ، نام برنامه، اسم برند و یا شرکت خود را تعیین فرمایید. این سایت نیز مثل سایت namestall با استفاده از واژه و کلمه کلیدی اساسی و ترکیب آن با پسوندها و پیشوندهای متفاوت اسامی زیادی را به شما پیشنهاد خواهد بخشید.




۱۴) Domain Puzzler

Domain Puzzler یکی از سایت هایی است که با ارائه یک سری مورد متفاوت در گزینش اسم، سیاق متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارها پیش گرفته می باشد. شما با ورود بدین وبسایت و وارد کردن کلمه کلیدی خود با سه مورد وا رفته، پیشرفته و جادویی مواجه خواهید شد. مورد ی سهل و آسان فقط می‌تواند بررسی کند که آیا این واژه و کلمه به صورت دامنه قابل ثبت می باشد یا خیر.آیتم ی پیشرفته هم امکان گزینش لغات اضافی و کمکی را به شما می‌دهد و با ادغام آن ها با یکدیگر لیستی از دامنه آزاد و ثبت شده را ارائه می کند.




تارنما های محاسبه دامنه

۱۵) Name Station

این تارنما امکان پژوهش گونه های اسم ها و کلمه ها را به شما میدهد. شاید این پاراگراف در نگاه نخستین مفهومی نداشته باشد اما با وارد کردن واژه و کلمه ی مورد نظر خود در Name Station خواهید دید که این وبسایت با سرعت بالا دسته ای از واژه های مترادف و لغات کلیدی مرتبط را به شما توصیه می کند. ضمن این شما می توانید مضمون‌ لغت ها را مورد نظر خود را در آن بیابید و براین اساس بهترین کلمه و واژه را برای معرفی فعالیت خود تعیین فرمایید. این سایت نیز همانند وبسایت های دیگر با دریافت کلمه ی مورد نظر شما به یار و همدم پسوند و پیشوندهای مناسب ترکیب های جالبیرا به شما ارائه خواهد داد.




جمع بندی

با تمرکز به التفات گزینش اسم وب سایت و نام دامنه برای ورود یک بیزینس به فضای دیجیتال و ساخت سایت، ما در این نوشته‌ی علمی تصمیم گرفتیم به معرفی جامع ۱۵ ابزار کاربردی که به شما در گزینش اسم دامنه امداد می‌‌کند، بپردازیم.

ممکن است با تحقیق این نوشته‌علمی این سوال در ذهن شما تشکیل داد خواهد شد که آیا به کار گیری از آحاد این ابزارها برای تعیین اسم دامنه مایحتاج است؟ خیر! تعدادی آیتم از این ابزارها همانگونه که خدمت شما توضیح داده شد وظایف یکسانی داشته و به طور معمول پیشنهادات مشابهی نیز می‌دهند.


پس برای به کارگیری بهینه از این ابزارها چکار کنیم؟

کلمه و واژه کلیدی خود را در تعدادی از این ابزارها، که مبتنی بر عنایت نیز خدمت شما معرفی شده است، وارد کنید و اسامی که توجه شمارا به خود جلب می‌کند و فعال نیز می‌باشند را در یک فولدر اکسل جمع نمایید.

آن گاه با ابزارهایی نظیر moz و semrush سختی هر کلمه را به دست آورده و مبتنی بر آن کلماتی که مشقت پایینی دارا‌هستند را گزینش فرمائید.

به صورت کلی با گذراندن لغت ها از چنین فیلتر هایی، شما می‌توانید از بین هزاران کلمه نهایت به ۳-۴ کلمه و واژه رسیده و از در بین آن با تمرکز به ذوق وسلیقه شخصی، نظر ها مشتریان، لحاظ نیروی کار شرکت و … بهترین لسم را برای دامنه و همچنین شبکه اجتماعی خود انتخاب فرمایید.