مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

اندازه‌گیری و تجزیه‌وتحلیل با سرویس آنالیتیکس ادجاست

آوردن استفاده کننده نو به نرم افزار اقدامی ضروری برای رویش آن میباشد؛ اما از آن اساسی‌خیس، تشویق یوزرها به استفادۀ دوباره (مراقبت مخاطب) و همینطور بالابردن نرخ تبدیل (مانند خرید) میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد در او‌لین قسمت گفتیم که ادجاست، علاوه‌ بر اتریبیوشن، تجهیزات مربوط به آنالیتیکس را هم ارائه می‌نماید؛ خب این یعنی چه؟ آنالیتیکس، اصطلاحی میباشد که مشتمل بر کل اقدامات مربوط به چک داده میشود؛ از گردآوری‌آوری داده‌ها گرفته تا ارائۀ آن ها در پوسته داده ها اثر گذار و قابل‌اعمال!
در تصویر ذیل، روند آنالیتیکس (تجزیه‌وتحلیل) تلفن همراه طبق گفته‌های ادجاست آمده میباشد:
فرآیند آنالیتیکس (تجزیه‌وتحلیل)
با امداد ابزارهای آنالیتیکس (در اینجا ادجاست)، داده‌های ناپخته تعبیروتفسیر میگردند و معنی پیدا می‌نمایند. بعداز این عمل، مالک نرم افزار یا این که بازاریاب قادر است اقداماتی مهم در راستای پیشرفت در عملکرد آن جاری ساختن دهد.
به لطف آنالیتیکس ادجاست، میتوانید فهم و شعور بهتری از یوزرها نرم افزار خویش پیدا نمائید. در سود، تصاحب کردن تصمیمات داده‌شالوده برای بازاریابی و اصلاح فرآورده ممکن می گردد.
قسمت آنالیتیکس ادجاست امکان‌‌های متنوعی داراست. برای مثالً می توانید ردیابی اتفاق افتاد (ایونت) خویش را برای هدف ها خاصی (تبدیل) گزینش نمایید. ایونت‌هایی مثل تصویب‌اسم، خرید یا این که افزایش سطح استفاده کننده چیزهایی از محصول ایونت با غرض تبدیل می‌باشند.
علاوه‌ بر این، امکان Cohort analysis در اندازه‌گیری نرخ مراقبت استفاده کننده و تغییرات اخلاق و رفتار یوزرها کمکتان می‌نماید. همینطور قیمت ارتفاع قدمت (LTV) یوزرها شما – که به مجموعه‌های متعدد وابستگی دارا هستند – را به‌طور اتومات به حساب آوردن و معلوم می‌نماید که چه هنگامی از کمپین‌های مبلغی منفعت میبیرید.
برویم ببینیم سو‌مین منفعتٔ ادجاست چیست!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
هر هفته یک محتوای مخصوص یار با جدیدترین مقاله ها، خبرها و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.
نشانی آدرس اینترنتی
عضویت بدون‌پول
۳. خودداری از تقلب برای مدیر هزینه‌ها
در اکثری از مواقع، رقبا طی حرکات ناجوانمردانه کوشش می‌نمایند بودجۀ تبلیغات شما‌را هدر دهند! یکی مهم ترین قابلیت و امکان‌های ادجاست، پرهیز از این اقدامات ناپسند میباشد.
از طرفی دیگر، این اقدامات داده‌های غیرواقعی تولید می‌نمایند؛ مطلقاً دوست ندارید تصمیم‌های خویش را مطابق داده‌های جعلی اتخاذ نمائید.
خبر بهتر اینکه ادجاست این تقلب‌ها را شناسایی می‌نماید و از داده‌های نتایج از آنان در گزارش‌های خویش به کار گیری نمی‌نماید.
شیوه شغل سیستم ضد تقلب ادجاست به‌ این صورت میباشد که بازدارنده رابطه پیداکردن ترافیک تقلبی با شبکه‌هایی می شود که برای تبلیغ در آن ها هزینه کرده‌اید؛ در نتیجۀ این عمل، بودجۀ تبلیغاتتان به‌صحت خرج میشود و بیشترین آوردۀ ممکن را خواهد داشت.
سیستم ضد تقلب ادجاست، هر نصب را به‌شکل لحظه‌ای رصد می‌نماید و دنبال کار‌های غیرطبیعی و تقلب‌های احتمالی میشود؛ بنابراین، اعتقاد نتیجه ها می‌نماید که خبری از کلاهبرداران اینترنتی و ویرایش داده‌ها وجود ندارد.
به عبارتی‌ طور که گفتیم، یکی مهم ترین مزیت‌های این سیستم، منزه نگه‌داشتن داده‌ها میباشد؛ یعنی مطمئن می باشید گزارش‌هایی که در اختیارتان قرار میگیرند، مبنی بر داده‌های صحیح و ظریف میباشند.
می‌قدرت به‌طور‌ کلی طبق گفتهٔ خویش ادجاست اعلام‌کرد که سیستم ضدتقلب آنها ۴ خصوصیت مهم دارااست:
نصب‌های تقلبی را پیش از اینکه هزینه‌ای پرداخت فرمایید، رد می‌نماید
برهان ردهای آنی نصب‌های تقلبی را روشن به کانال‌های تبلیغاتی و پابلیشرها ارسال می‌نماید
یوزرها حقیقی و واقعی با تمرکز تصویب میگردند و اعتبار اشتباهی به کانالی نسبت داده نمیشود (اتریبیشون)
تجزیه‌وتحلیل کمپین به‌صحت، با باور و سوای داده‌های تحریف‌گردیده اعمال میگردد
خب، درحال حاضر که دیدیم ادجاست چه منفعت‌ای برای شما دارااست، وقت آن میباشد ببینیم چرا به هیچ وجهً بایستی به تامل به کارگیری از اینگونه ابزاری باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد