مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

آیا پروسه ساخت اپلیکیشن موبایل دشوار است؟

تمامی چیز با ایده اپلیکیشن شما شروع می شود. پیچیدگی نرم‌افزار، بیشترین تاثیر را روی هزینه خواهد داشت. برای مثال، اپلیکیشنی که از GPS و ارتباط real-time در بین کاربران استفاده می‌کند، گران تر از یک برنامه با محتوای بی آلایش می‌باشد. اپلیکیشن‌ای طراحی اپلیکیشن در مشهد که فقط دسترسی به ebook یا flashcards را فراهم می‌کند، ارزان تر از برنامه هایی هست که پروفایل‌های کاربری کاستوم دارد.

اپ هایی با همگی این ویژگی‌های اضافی، به عمل بیشتر برای development و شغل بیشتر در قسمت back end نیاز دارند، که مالامال واضح هست هر دو روی هزینه تثیر می‌گذارند. فرض فرمایید می‌خواهید کاربران اپلیکیشن هر بار که لاگین می کنند، وارد یک پروفایل یونیک شوند. این فعالیت به سرورهای دیتابیس و سرورهای تایید هویت یوزر نیاز دارد. همچنین برای مراقبت از اطلاعات همه افراد، به ویژگی های امنیتی کارکشته نیاز دارید. طبیعی است که این موردها برای اپلیکیشن calculator موردنیاز نیست. در شرایطی که هم می خواهید اپلیکیشنی بسازید که Tinder آتی باشد، گران تر از یک نرم افزار ساده برای یک تجارت کوچک خواهد بود.

همچنین طرز توسعه، بر هزینه تک تک شما تاثیر خواهد گذاشت. یه خرده جلوتر راجع‌به پنج روال رایج برای ایجاد کرد اپ تلفن همراه صحبت میکنیم، که کلیه آن ها گرانبها های متفاوتی عرضه می شوند:

low-level coding
hybrid apps
rapid app development
cookie-cutter apps
BuildFire
low-level coding همیشه گران ترین خواهد بود، زیرا شما را موظف به استخدام توسعه دهندگان اپلیکیشن می کند. یک برنامه iOS لزوما قیمت یک اپ Android را ندارد. hybrid apps نیز به اقتدار فنی و تکنیکی نیاز دارا هستند که بر هزینه آن افزوده می گردد. اما در‌صورتی‌که از یک app builder جانور استفاده کنید، مقدار زیادی از پول شما سیو می شود.

شما میتوانید یک اپلیکیشن با 2000 دلار، 20000 دلار، 200000 دلار یا بیشتر از 2 میلیون دلار بسازید. واضح هست که هزینه ایجاد کرد یک نرم‌افزار موبایل به فاکتورهای متعددی بستگی دارااست. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، عواملی مانند نوع اپلیکیشن‌ای که می‌سازید، ویژگی‌هایی که پیاده‌سازی می‌کنید و نحوه توسعه، بیشترین تاثیر را روی قیمت خواهند داشت. 

پیشرفت دهندگان باتجربه در آمریکا ممکن می‌باشد 150 دلار در ساعت شارژ دریافت کنند، در عوض توسعه و گسترش دهنده ای که برای اولین بار در این مورد کار می کند ممکن است 30 دلار در ساعت هزینه داشته باشد. همچنین با ادامه فرآیند افزودن ویژگی‌ها، سعی و پیچیدگی به برنامه، طبیعتا هزینه افزایش می‌یابد.

آیا می‌توانم به تنهایی یک برنامه گوشی بسازم؟

اینطور مرسوم است که بسط موبایل به یک دسته کامل از گسترش دهندگان برنامه نیاز داراست. اما در عصر مدرن، می توان اظهار‌کرد که دیگر نیازی به بسط دهندگان اپلیکیشن نیست. هر کسی می‌تواند سوای کدنویسی یا یادگیری زبان برنامه نویسی، اپ‌های خود را ایجاد کرد نماید.

پلتفرم‌های توسعه فارغ از کد، از استارت و به آسانی ساختن یک اپ را برای کاربران غیر فنی سهل می‌کنند. فقط مورد تعیین یک تمپلیت، افزودن پلاگین ها و کاستوم کردن مختصات برای پاسخگویی به نیازهای شماست. این نوع پلتفرم ها را می توان به بهترین شکل با سازندگان سایت مانند Wix یا Squarespace مقایسه نمود. در واقع در شرایطی که پیش از این یک وبسایت برای بیزنس خود ساخته باشید، ممکن است با این ابزارها آشنا باشید.

این ساده‌ترین خط مش برای تبدیل ایده یک برنامه، به واقعیت است. با استفاده از پلتفرم DIY مانند BuildFire می‌توانید به جای چندین ماه یا حتی چند سال، یک اپلیکیشن را در زمان چند هفته‌ بسازید. این نه تنها بی آلایش ترین و سریع ترین روش برای تشکیل داد برنامه است، بلکه مقرون به صرفه‌ترین راه نیز می باشد.

از طرفی، استخدام تیمی از پیشرفت دهندگان نرم‌افزار، واقعا هزینه بردار می‌باشد. زیرا شما مجبور هستید برای بازرسی باگ ها و جمع‌آوری فیدبک های کاربران، به یک توسعه و گسترش‌دهنده iOS، توسعه و گسترش‌دهنده Android، گسترش‌دهنده Web، رئیس پروژه و حتی نماینده تضمین کیفیت، پول پرداخت فرمائید. نه فقط بایستی برای ساخت یک اپلیکیشن به این افراد پول پرداخت کنید، بلکه بایستی بعد از راه‌اندازی نرم افزار، برای محافظت و ساپورت آن نیز به آن ها پول پرداخت نمائید.

درعوض، ساختن یک نرم‌افزار به تنهایی و با استفاده از نرم افزاری که دارای زیرساخت های از پیش جانور است، سهل وآسان تر می‌باشد. بدین ترتیب کلیه سرورهای احراز هویت، سرورهای بک آپ، دیتا بیس ها، سرورهای تحلیل و مورد ها دیگر در دسترس شما هستند. در واقع لازم نیست نگران هیچ یک از این جنبه های تکنیکی باشید. بدین ترتیب فقط روی دیزاین نرم‌افزار، مختصات و جذب یوزر فوکوس نمائید. این پلتفرم ها مورد ها دیگر را در نصیب back-end برای شما هندل می کنند.

نحوه ساخت اپلیکیشن موبایل با متد توسعه بومی

توسعه و گسترش ساکن (Native development)، مشمول کد گذاری سطح تحت میباشد. براین اساس در صورتیکه شما توسعه و گسترش دهنده نیستید و نمی‌دانید چه طور کدنویسی نمایید، بایستی یک گسترش دهنده کارشناس را استخدام کرده تا نرم افزار را برای شما ساخت‌و‌ساز کند. در شرایطی که می خواهید نرم افزار موردنظر را برای iOS و Android راه اندازی فرمایید، برای هر پلتفرم به طراحی اپلیکیشن در مشهد  یک توسعه و گسترش دهنده نیاز خواهید داشت تا نرم افزار های مستقر را در هر دو مغازه iOS App Store و Google Play Store ساکن نماید. 


هر پلتفرم لهجه اپلیکیشن نویسی خاص خویش را دارااست. در حالیکه بعضا از بسط دهندگان می‌دانند که به چه شکل برای هر دو پلتفرم یک نرم افزار ساخت نمایند، برای یک نفر که بخواهد آحاد شغل را خودش اعمال دهد، دو موازی فرصت ارتفاع می‌کشد و در هزینه ها هم صرفه جویی نمیشود. خلال استخدام گسترش دهنده برای نرم افزار iOS و Android، شما به یک full-stack web developer نیاز خواهید داشت تا زیرساخت backend را برای داده های میزبانی گردیده در cloud ساخت‌و‌ساز کند.


یادگیری روش ایجاد کرد نرم افزار گوشی با مشی بسط مستقر، بیشترین انعطاف پذیری را میان هر شیوه بسط به شما می‌دهد. هنگامی از اولِ عمل به کدنویسی می‌پردازید، نرم افزار شما قدرتمند خواهد بود که هر کاری را اجرا دهد. این یک مورد ایده آل برای هر کسی میباشد که کارایی دارااست یک gaming app یا این که augmented reality app بسازد. با این اوصاف، نرم افزار‌های مستقر گران بوده و ایجاد کرد آنان مجال بیشتری می طلبد.


ایجاد کرد اپلیکیشن چه مراحلی دارد؟


ایجاد کرد اپلیکیشن چه مراحلی دارااست؟

واژه نرم‌افزار یا این که نرم افزار شاید یک کدام از پرتکرارترین واژه و کلمه‌ای باشد که پس از انفجار تکنولوژی در معاش‌مان با آن مواجه و روزمره با گونه های و اقسامی از آن دست‌وپنجه قابل انعطاف می کنیم. در صدر عالی میباشد با مضمون‌ کلی اپلیکشن و و کاربرد و سود تشکیل داد نرم‌افزار آشنا شویم. نرم افزار در دنیای دیجیتال، در واقع وسیله یا این که قابل انعطاف‌افزاری میباشد که ما میتوانیم آن را بر روی سیستم هوشمند خویش (کامپیوتر، گوشی، تبلت و …) نصب کنیم و از آن برای اعمال کارها یا این که سهولت در کارها معاش خویش  طراحی اپلیکیشن در مشهد   استعمال کنیم.



فرایند ایجاد کرد نرم‌افزار
گروه‌بندی نرم‌افزار‌ها بدین شکل میباشد که به حیطههای هنری، پیوندها، آب‌وهوا، پزشکی، آشپزی و رستوران، مدل معاش، هجرت، کانال‌های اجتماعی، موسیقی، نوباوه و ... تقسیم می گردند.

تشکیل داد نرم‌افزار چه کمکی به ما می‌نمایند؟
تشکیل داد نرم‌افزار با غرض رفع نیاز یوزرها ساخته میشوند. در واقع مدام می بایست نیازی وجود داشته باشد تا عاملی یا این که شخصی به آن جواب دهد!
در واقع وظیفه مهم این اپ‌ها، استعمال از منابع مشقت بار‌افزاری برای پیشبرد و ارائه هدف ها قابل انعطاف‌افزاری در جهت سهولت ایفا یک عمل میباشد. در واقع برنامه نویس ها و طراحان اپلیکیشن برای ساخت و ساز نیاز یا این که جواب به یک نیاز، منابع طاقت فرسا افزاری و قابل انعطاف افزاری را باهم ادغام می‌نمایند. در اینجاست که قابل انعطاف افزارها و برنامه‌های دیدنی و متنوع به طور خلاقانه در پوسته ایجاد کرد نرم‌افزار، وارد معاش ما میگردند و قاعدتا در عوض این سرویس ها پول هایی هم اخذ می‌نمایند.

نقش اختراع و اثر آن در تشکیل داد برنامه
محققان اختراع را با تعابیر متفاوت و گوناگونی تمجید کرده‌اند؛ به‌سیرتکامل‌ای که گاهی هر تمجید تنها بیان‌کننده یک بعداز بعد ها اساسی فرآیند ابداع میباشد؛ از جمله، هربرت فوکس بر این اطمینان میباشد که \"روند ابتکار عبارت میباشد از هر نوع مراحل تفکری که قضیه‌ها را به سیرتکامل اثرگذار و بدیع حل نماید\". همینطور، به براساس تفکرات و نظریه جرج سیدل، \" بضاعت و توان ربط دادن و وصل کردن زمینه‌ها، صرف لحاظ از این که در چه حوزه یا این که موضوع‌ای جاری ساختن گیرد، از مبانی فایده‌گیری ایده پرداز ذهن میباشد\".
اریک فروم نیز بر این اعتقاد و باور میباشد که ابتکار عمل، توانگری دیدن (باخبر شدن) و جواب‌دادن میباشد؛ بدین‌ترتیب می‌قدرت ذکر کرد که روی‌هم‌رفته، ابتکار عمل عبارت میباشد از به‌کارگیری توان‌های خیالی برای ساخت‌و‌ساز یک اندیشه نوین.

اکنون در حالتی‌که آن تیم از اشخاصی میباشید که شبانه‌روز ایده‌های کاربردی و تازه در ذهنشان دائما تداعی میشود و گاهی فکر میکنید که در صورتیکه بستری وجود داشت تا آن هارا وارد مرحله اجرایی فرمایید، شاید درآمد متعددی نصیبتان میشد که ولی تامل بدی هم وجود ندارد!

این ایام با توسعه تکنولوژی تشکیل داد گونه های بسترها برای اجرای خرد‌ترین ایده‌ها نیز نیاز به ابداع و رویش ایده های فوق العاده و دیده نشده و تبدیل آن به جدید آوری دارااست!
چرا شما یک کدام از آن اشخاصی نباشید که در این‌راه برنده میشود؟

ایده ایجاد کرد نرم افزار شاید در بالا خیلی جذاب و فوق العاده به حیث رسد! البته مطمئنا، به راحتی مرحله اجرایی و ایجاد کرد وجود ندارد و برای به سود وصال این ایده‌های ناب، نیاز به عزمی راسخ و عزم آهنین میباشد. چراکه اجرای ایده‌های تشکیل داد نرم افزار نیاز به رسیدگی، مهارت و علت اکثری میباشد.

به‌طورکلی می بایست اظهار کرد به‌ کلیه مراحلی که مشمول پیاده سازی‌های گرافیکی، تایپ کردن کدتست و ورژن‌برداری از یک نرم‌افزار ایفا می‌گردد، پیاده سازی نرم افزار میگویند. در مجموع این فرآیند بسیار، بسیار تخصصی و گاهی بسیار سخت می باشد مخصوصاً در‌صورتی‌که قرار باشد برای سیستم‌برهان‌های متعدد صورت بپذیرد.

اکنون شما تصور کنید ایده خامی در ذهنیت شما تولید میشود و تصمیم دارید برای این ایده یک نرم افزار کاربردی پیاده سازی فرمایید، سؤال اینجاست آیا بازار و اشخاص خاصی نیاز به نرم افزار شما دارا هستند؟

نیازسنجی و استیناف بازار در ایجاد کرد نرم افزار
برای تشکیل داد نرم افزار شما می بایست خیلی اصلی و با جزئیات استفاده کننده خویش را تحلیل نمایید و چهت نیل به فیض، فرصت و طاقت بخش اعظمی صرف فرمایید. همینطور ممکن میباشد اشخاص متعددی را در کنار خویش و حتی مقابل خویش مشاهده کنید که ایده‌های خوب و جامع تر یا این که حتی کوچکتر البته کلیدی داشته باشند و در‌این گوشه و کنار رقابت‌های زیادی صورت بگیرد.

به صورت خلاصه و ظریف‌خیس می بایست اظهار‌کرد شما بایستی بتوانید یک تصویر بی نقص و جامع از نیاز یا این که مشکلی که قادر است بوسیله ایده شما در پوسته برنامه به اجرا در آید، داشته باشید. درواقع ایده‌های شما بایستی به شکلی به اجرا درآید که ایرادات و نیاز‌های جامعه غرض را برطرف نماید. بدین ترتیب می بایست بتواند مسائل را حل یا این که رفع نماید و توام با کاهش هزینه و صرف فرصت کمتر و با ارتقا بازدهی یاروهمدم باشد.

مزایای ایجاد کرد نرم افزار منحصر به فرد


نقص‌ نخستین؛ عدم سعی باصرفه: یک گونه های اصلی برنامه‌هایی که در پوسته‌های مشخصی از پیش پیاده سازی و مهیا گردیده‌اند این میباشد که برای مخاطبان کلان‌ای پیاده سازی گردیده‌اند و به این ترتیب اکثر زمان ها برای یک مقصود منحصر، فاقد طراحی اپلیکیشن در مشهد  سعی با صرفه میباشند.

ایراد دوم؛ عدم انعطاف: یکی‌از بحران‌های تعیین نرم افزار با پوسته مهیا در قبال ایجاد کرد نرم افزار منحصر، عدم انعطاف در گسترش میباشد. پوسته‌ها می توانند محکم و مشقت بار باشند و سختی ها اکثری برای سفارشی‌سازی داشته باشند به گونه ای‌که تغییر تحول آنها گاهی فرصت‌بر-خیس از ساخت و ساز یک نرم افزار منحصربه‌فرد از به عبارتی آغاز باشد. این عدم انعطاف به‌این مضمون‌ میباشد که در صورتی‌که دستیابی‌وکار شما تعالی‌خیس گردد و درپی افزودن بعضا خصوصیت‌ها باشید، قادر است مجال بیشتری را از شما بگیرد.

مزایای ایجاد کرد نرم افزار منحصر به فرد
در حالی که برنامه‌های منحصر به فرد گوشی معمولاً به مجال و دارایی بسط بیشتری نیاز دارا هستند، البته در قبال انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به اضافه کردن خصوصیت‌های ظاهری و عملکردی و تغییر و تحول با پرورش دسته دارا‌هستند. اکنون در حالتی که تشکیل داد نرم افزار خویش را به دست تیمی حرفه ای و دارای تخصص بسپارید، مزایای ارزشمندی را به دست خواهید آورد که در‌پی برخی از آنها‌را پژوهش میکنیم.
داشتن اپلیکیشنی با به عبارتی پیاده سازی و عملکردی ‌که حقیقتاً میخواهید.
برنامه‌های منحصر یا این که سفارشی یک کدام از شایسته ترین راه و روش‌ها برای فراهم کردن به عبارتی چیزی میباشد که دقیقا می خواهید. این یعنی تهیه نمودن اپلیکیشنی با به عبارتی فضا و عملکردی ‌که حقیقتاً استحصال‌وکارتان نیاز داراست. یک نرم افزار سفارشی قادر است صحیح برای مقصود خاصی که به خیال آن پیاده سازی گردیده است، باصرفه گردد. همینطور کدهای اضافه فارغ از کاربرد، در \"بک‌اند\" یا این که پشت صحنه برنامه نیست که کوشش یا این که سرعت نرم‌افزار را کم کند.

چگونگی فراتر خروجی و تلاش با صرفه‌خیس نرم افزار مخصوص
یک مجموعه از متخصصان که سال‌ها میباشد که در مورد ایجاد کرد نرم افزار عمل می‌نمایند، از‌آن‌جا‌که با فناوری‌های و لهجه‌های اپ‌نویسی نوین آپدیت میگردند، راهکارهای مدبرانه‌خیس برای ارائه تولیدها با کیفیت عالی ارائه خواهند کرد و احتمالا برای محافظت حسن‌آوازه خویش کل شغل های مورد نیاز را جاری ساختن خواهند اعطا کرد.

اعتنا بیشتر به مورد ها امنیتی
یکی‌از مزایای کلیدی داشتن نرم افزار منحصربه‌فرد این میباشد که یک مجموعه دارای تخصص، مسئولیت امنیت را بر عهده خواهد گرفت وعلاوه‌بر ایمن‌خیس بودن نرم افزار، کل داده‌ها و داده ها اساسی مشتریان و حصول‌وکار شما به شدت بوسیله آن ها نگهداری میگردد.

دوری از ایرادات رسمی و حقوقی
همیاری با یک کمپانی یا این که دسته دارای اعتبار بسط نرم افزار تلفن همراه یاری می‌نماید تا از احتمال بروز ایرادات رسمی خودداری نمایید. از آنجایی که دسته دارنده مجوزهای رسمی میباشد، میتوانید مطمئن باشید که دسته ساخت، بر طبق بندهای قراردادی که با شما امضا کرده‌اند، عمل خواهند نمود و خیالتان از بابت عدم تعهدهای گوناگون شل خواهد بود.
قابلیت و امکان پیگیری ظریف عمل
هنگامی یک دسته گسترش منحصر به فرد را استخدام میکنید، در اختیار گرفتن جامعی بر کوشش آنها خواهید داشت. آن مجموعه با تقسیم پروژه به نصیب‌های خرد‌خیس و مجال‌بندی آن، عمل را اپلیکیشن‌ریزی می‌نمایند. شما می توانید گسترش عمل آن ها را پیگیری نمائید و بر به‌روزرسانی به‌موقع هر قسمت از روند رسیدگی داشته باشید.

همیاری با دسته‌های دارای اعتبار دارای تخصص در ایجاد کرد نرم افزار، خیر صرفا برای سازمان‌های خرد بلکه حتی برای سازمان‌های تبارک نیز آیتم داهیانه‌ای میباشد. چون معمولا گروه‌های فناوری کمپانی‌ها و سازمان‌ها، گنجایش محدودی دارا‌هستند و ازآنجاکه منحصرا درگیر به بسط نرم افزار نیستند، به اندازه دسته‌های منحصر به فرد به علم و مهارت‌های روز این موضوع مسلط نیستند.

توده‌بندی و فیض‌گیری
درصورتی که میزان دارایی و فرصت بسیار محدودی نداشته‌ باشیم، یک نرم افزار منحصربه‌فرد در مقابل نرم افزار با پوسته‌ فراهم، آیتم مدبرانه‌تری میباشد چون انتظارات ظریف شما‌را برآورده می‌نماید، داری انعطاف‌پذیری نسبت به تغییر و تحول و پیشرفت در آتی خواهد بود و تجارب با صرفه را به مخاطبان ارائه خواهد اعطا کرد.

با این وجود تعیین آخری با دقت به مقصود شما از ایجاد کرد نرم‌افزار می تواند متعدد باشد. در‌صورتی‌که یک دستیابی‌وکار خانگی خرد می باشید که قابلیت و امکان‌های بی آلایش‌ای از یک نرم افزار برای شما کافیست، یک نرم افزار پوسته مهیا قادر است برای شما مطلوب باشد البته در شرایطی که یک کمپانی در حالا پیشرفت می باشید که نرم‌افزار شما به نوعی نماینده مارک شماست پس بایستی قدرتمند و دیده‌گیر و اختصاصی ظواهر گردید.

پیاده سازی نرم افزار اندروید و ios :


پیاده سازی نرم افزار اندروید و ios :
می بایست منعطف باشد یعنی در‌حالتی که که مخاطب اشتباهی را مرتکب شد،بتواند انجام صورت گرفته طراحی اپلیکیشن در مشهد  پیشین را اصلاح نماید.
هزینه تشکیل داد پیاده سازی نرم افزار گوشی چقدر میباشد؟
عواملی اثر گذار در هزینه تشکیل داد و پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه مشتمل بر مورد ها تحت میباشد:

۱- نرم افزار در یک کمپانی با قابلیت و امکان حمایت و توسعه و گسترش در بعدی ساخته میگردد یا این که یک شخص آن را بسط می‌دهد؟

۲- آیا پنل رئیس نرم افزار ماهر تشکیل شده و آزمایش های مقیاس پذیری بروی آن انجام یافته میباشد؟

۳- صفحه آرایی نرم افزار به وسیله یک طراح زده گردیده یا این که خویش اپ نویس برنامه مبادرت به پیاده سازی کرده است؟

۴- سیستم ادله موبایل کد نویسی گردیده یا این که به طریق هیبریدی آغاز یک وب سایت ایجاد شده است؟

۵- نرم افزار به طرز های متفاوت در سبک آزمایشگاهی آزمایش گردیده‌است یا این که بعداز تکثیر قرار است آزمایش گردد؟
نرم افزار گوشی یک اپلیکیشن موبایلی میباشد که:
برای به کارگیری‌های خاصی پیاده سازی می‌گردد و هر سازمانی می‌تواند سازه به نوع نیاز خویش یک نرم افزار

اختصاصی به خویش را ساخت و ساز و پیاده سازی کند. از جمله بانکها نرم افزار‌هایی ساخته اند تا مشتریان

بتوانند برای جاری ساختن کارها بانکی خویش به کارگیری نمایند و بعضا خرده فروشیها و دکان‌های زنجیره ای

در نرم افزار های خویش درباره واپسین قیمتها و تخفیفها آگهی میکنند. نرم افزار تعداد

بازدیدهای هر مخاطب از محصول ها شمارا ارتقا می دهد و

می‌تواند آنها‌را تبدیل به مشتریان دارای مسئولیت شما نماید.
پیاده سازی نرم افزار
نرم افزار های گوشی به چه شکل به تجارت شما امداد میکند؟
نظارت بیزنس:
به وجود آوردن استراتژی برای یک اپلیکیشن تلفن همراه مستلزم داشتن ادراک صحیح از چیزهایی میباشد که دستیابی

و عمل شما میخواهد به آن دست پیدا نماید. در این مکان ما نقاط قوت و ضعف هایتان را گزینه پژوهش قرار

می‌دهیم و بعد از آن طرحی برای کیفیت ایجاد کرد یک نرم‌افزار موبایلی برنده که بتواند عمل بازاریابی در

بازار های مقصود را برای شما جاری ساختن دهد، برنامه ریزی می نماییم.

پیشرفت نرم افزار تلفن همراه:
قبل از آن که یک برنامه موبایلی را بسط دهیم، مستلزم یک ایده کار کشته و عملیاتی برای کاربرد آن هستیم.

وقتی که بر روی استراتژی اپلیکیشن موبایلی شغل می‌کنید، متخصصین ما طرحی به وجود خواهند آورد که

خیر فقط توسعه نرم افزار را پوشش می‌دهند، بلکه در آن نگهداری و محافظت برنامه نیز در مسیر رو به

جلوی خویش قرار میگیرد. ما می‌خواهیم بفهمیم که شما چه گونه کاربردی را برای نرم افزار متبوع خویش نیاز

دارید و گرایش دارید چه‌گونه تجربیاتی را برای یوزرها برنامه خویش به وجود آورید. غرض ما این میباشد تا نرم‌افزار موبایلی

شما در بازار رقابت پذیر باشد و فی مابین رقبای خویش ایستادگی کرده و نمادی از تجارت در درحال حاضر رویش

شما باشد. براین اساس این فرمان نیازمند آپ دیت رسانی های متناوب میباشد که با

پایش دایم و مراقبت متخصصین مجموعه ما پژوهشگر می‌شود.