مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

فهرست طولانی مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها


در دنیای امروز، کمتر کسی را می قدرت پیدا کرد که گوشی هوشمند به دست نداشته باشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد اشخاص در حالتی که دوتا گوشی نداشته باشند، با یقین دست کم یک تلفن دارا هستند و بوسیله به عبارتی تلفن، چه از واپسین مدلش باشد چه یک تلفن ساده، خودشان را به جهان متصل و مرتبط کرده اند. امروزه التفات موبایل هوشمند آنقدر زیاد میباشد که شاید کمتر کسی منکر آن گردد. آشنایی این عنایت و ولی وجود اندکی ابتکار، سبب میگردد که بتوانیم از این حضور وسیع گوشی هوشمند، غایت به کار گیری را ببریم. وجود موبایل و ارتباطی که دربین ما و بقیه افراد ساخت‌و‌ساز می نماید، بستری را به وجود می‌آورد که برای بسط بیزنس، ایده آل خواهد بود. اینجاست که مزایای پیاده سازی نرم افزار، به خیر و خوبی نمود پیدا می نماید.

در نوشته‌ی‌علمی امروز قصد داریم تا درباره مزایای پیاده سازی نرم افزار برای دستیابی و امور برایتان کلام کنیم. داده های عددی و ارقام جانور علامت میدهد که از سال ۲۰۱۷ به آن‌گاه، اکثر دستیابی و شغل های جان دار در دنیای تجارت، برای توسعه و گسترش و بسط تجارت خویش، به ایجاد کرد نرم افزار و پا گذاشتن در فضای بی کران وب روی آورده اند.از ساخت سایت برای مکتب و دانش گاه، تا گونه های استحصال و امور و دکان ها! خویش پیداست که از وسیع ترین مزایای پیاده سازی نرم افزار همین توسعه و گسترش و توسعه و گسترش و حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ میباشد. برای اینکه بیشتر با این زمینه آشنا گردید، به ادامه نوشته‌علمی دقت نمایید.



نرم افزار تجارت چیست؟ 
امروزه با دقت به پیشرفتی که در موضوع تلفن همراه های هوشمند فیس داده و با اعتنا به اینکه تا چه اندازه استعمال از اینگونه ابزاری میان عوام مردم باب شد‌ه‌است، بخش اعظمی از حصول و شغل های تعالی و خرد، دست به برنامه ریزی های کاربردی، یا این که تشکیل داد نرم افزار هایی زده اند تا بوسیله همین تلفن های هوشمند، رابطه خویش را با مشتریان و یوزرها نگهداری نمایند. به علاوه، تجارت خویش را نیز تا حد چشمگیری پیشرفت داده اند و خودشان را در سطح ها فراتر معرفی کرده اند؛ با یقین این مفاد را می اقتدار در پایین مزایای پیاده سازی نرم افزار برشمرد.

ولی در‌این دربین ضمن پیاده سازی نرم افزار برای استخراج و امور،  بخش اعظمی از همین کسب و کار ها به پیاده سازی تارنما نیز روی آورده اند تا مکان پای خویش را دوچندان سفت نمایند. ولی در حین مقایسه جالبی که دربین این دو به کار آمده میباشد، نماد از آن دارااست که عشق به نرم افزار، بیشتراز وب سایت میباشد.

دلیل اصلی که هر کسب و کاری به اپلیکیشن نیاز دارد


با دقت به سایز و صنعت، اپلیکیشن های گوشی نقش بزرگی در هر بیزنس دارا هستند! چه شما یک تجارت خیس و جدید باشید که دنبال لحظه ای برای درخشش می شود، یا این که بیزنس خرد پایداری دارید و پیرو جذب مشتریان نو و دارای طراحی اپلیکیشن در مشهد مسئولیت می باشید، مسلما بایستی به نرم‌افزار داشتن هم نیم نگاهی داشته باشید! برای مثال نرم افزار دکان یا این که یک نرم افزار آموزشی امداد بزرگی برای سوددهی بیشتر در‌این حوزه به صاحبان این استحصال وکارها کرده اند. ما به شما سه ادله اساسی میدهیم که چرا شما نیازبه اپ گوشی خودتان دارید.

انسان ها دو وضعیت دارا‌هستند: خواب یا این که آنلاین و موبایلی


تمامی این ایام موبایلی اند. تلفن همراه با ضریب نفوذ بیشتراز ۱۳۰ درصد تبدیل به مطرح ترین رسانه گردیده است. واقعا، اینک نادر خیس کمپانی موفقی را پیدا میکنید که وبسایت نداشته باشد. تعداد یوزرها گوشی هم رمز به فلک میکشند! و ولی این یوزرها هم اکنون برای دسترسی به وب هم از گوشی شان به کار گیری می نمایند.

آیا می دانستید ۲۵ درصد از عموم، تنها و صرفا از روش تلفن همراه وب می‌روند؟

به این ترتیب اگه بگوییم بیزنس به سمت گوشی تغییر و تحول جهت داده، صحیح تامل کرده ایم. و شما کجا می باشید؟ روی یک نرم افزار سپرده گذاری فرمائید، آن را بین مشتریان تان اشاعه دهید و سبب ساز توسعه و گسترش استحصال و کارتان گردید.

بگذارید فرض کنیم شما یک نانوایی خرد و خوش اسم دارید. آری شما مشتریان معمول خویش را دارید که شیدا کاری می باشند که میکنید. هم اکنون فرض نمایید شما این خوش نامی را می توانستید با یک اپلیکیشن تلفن همراه پخش فرمائید؛ نامی که حتی گردشگرانی که اتفاقی به شهرتان راز میزنند را جذب نماید. منفعت مازاد، صحیح وجود ندارد؟

تلفن همراه یعنی جنب و جوش

ساختن یک اپلیکیشن گوشی برای حصول و کارتان در معنای مشتری بیشتر میباشد. کنکاش در گوشی، بیشتر و بیشتر گردیده‌است، و هنگامی که مصرف کننده معمول فعلی شما قادر است کلام و اسم خوش تان را پخش نماید، شما به تدریج و با طراحی برنامه بیشتر در نتیجه ها جست و جو ها هم اکران داده می‌شوید. آیا می دانستید از هر ۱۰ سرچ موبایلی، ۹ تا به شغل ختم میگردند؟ و این فعالیت میتواند خرید باشد! به مشتریان جدیدتان دست پیدا نمائید، دسترسی به خودتان را ریلکس خیس فرمایید و استحصال و برنامه خردسالان رو بسط بدید. و اما اقتدار شبکه‌های‌عمومی رو فراموش نکنید وصل کردن آن‌ها به نرم افزار تان میتواند خیلی موثر باشد.

از کاغذ اینستاگرام یا این که رخ بوک خویش برای رواج نرم‌افزار جدیدتان استعمال نمائید، یک ویدئو جالب و گیرا بسازید و اکران اش بدهید، یک ماجرا حول اپلیکیشن بسازید و در وب لاگ تان در زمینه‌ی خیر هاش بنویسید. جدید کارتان آغاز شد‌ه‌است. ایده های متعددی می قدرت پیاده کرد.

مثلا دلایل نیاز استخراج و امور به نرم افزار می شود به این مورد ها اشاره نمود: گردش فعالیت را با صرفه می نماید؛ در حین و منابع صرفه جویی کرده و رضایت مخاطبان را ارتقا می‌دهد. به‌دنبال بیشتر به جواب این پرسش که دلایل نیاز استحصال و امور به نرم افزار چیست؟میپردازیم. در مجموع این نرم افزار ها طیف وسیعی از مزایا را هم برای کارفرمایان و هم برای کارکنان آماده می نمایند؛ به عنوان مثال این مورد ها می شود به بهبود پیوندها، ارتقاء منفعت وری، همیاری خوب، ارتقاء شرکت کردن نیروی کار، بهبود سرویس ها مشتری و مفاد دیگر اشاره نمود.

مقایسه فلاتر و زامارین

در پیشین برنامه نویس ها بدون چاره بودند برای تشکیل داد نرم‌افزار های اندروید و IOS از دو گویش طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار نویسی غیروابسته به کارگیری نمایند البته به لطف ظهور کادر ورک های یک‌سری سکویی پیاده سازی نرم افزار برای چندین پلتفرم فقط با استعمال از یک لهجه میسر شد و به‌این شکل در وقت و هزینه برنامه نویس ها و شرکتهای صرفه جویی شد. فلاتر و زامارین دو کادر ورک چندسکویی حاذق برای تشکیل داد نرم افزار های پلتفرم های متعدد می‌باشند. پرسش اینجاست، فلاتر یا این که زامارین، کدام خوب میباشد؟ برای این که بدانیم کدام یک از این دو کادر ورک برای به کارگیری عالی میباشد می بایست به مقایسه فلاتر و زامارین بپردازیم. در‌پی این مقاله از به نظارت تفاوت فلاتر و زامارین خوا‌هیم پرداخت.
خصوصیت فلاتر
فلاتر که در سال 2017 به وسیله گوگل ارائه شد‌ه‌است می‌تواند با یک کد مشترک هر دو خروجی اندروید و IOS را ارائه دهد. فلاتر از گویش نرم‌افزار نویسی دارت که آن هم بوسیله گوگل ارائه گردیده‌است دفاع می نماید و در طراحی از موتور گرافیکی Skia یاری گرفته میباشد. فلاتر هم برای تشکیل داد نرم افزار های تلفن همراه گزینه به کارگیری قرار میگیرد و هم می اقتدار از آن برای تشکیل داد اپلیکیشن های دسکتاپ و اینترنت به کار گرفت.
مزایا فلاتر
فرقی نمی نماید از کدام گویش اپلیکیشن نویسی استعمال فرمایید، هر ابزاری خصوصیت های مثبت و منفی دارااست که مبتنی بر این خصوصیات اشخاص تصمیم می‌گیرند از آن استعمال بکنند یا این که نکنند.
 لود داغ (Hot Reload)
یک کدام از شایسته ترین خصوصیت های فلاتر این میباشد که تغییراتی که در کدها اجرا می‌گردد را به طور لحظه ای در مشابه ساز گوشی خویش در کنار ورقه علامت میدهد. این خصوصیت که از آن با تیتر Hot reload حافظه می‌گردد اثر متعددی در سرعت و توجه نرم‌افزار نویس دارااست.
 متن گشوده بودن 
متن گشوده بودن این اپ سبب شد‌ه‌است برنامه نویس ها کارشناس متعددی بتوانند پکیج ها و کتابخانه های مختلفی برای آن بسازند و در مشت دیگر برنامه نویس ها قرار دهند.
 کوشش خوب 
همان گونه که در مقاله فلاتر یا این که ری اکت نیتیو تیتر کردیم، فلاتر و گویش دارت سعی بسیار بهتری از رقبای خویش دارا هستند. انگیزه این برتری در سعی این میباشد که نیازی به جاوا اسکریپت برای رابطه برقرار کردن با کامپوننت های نیتیو ندارد.
 تجربیات کاربری قشنگ
فلاتر به اپ نویس این قابلیت را میدهد که طرح های خویش را سوای محدودیت عملی کند فارغ از آن که مجال و هزینه متعددی برای یادگیری آن صرف نماید. در فلاتر محدودیت های فنی از رفتار رابط های کاربری خوشگل دوری نخواهد کرد.تا به امروز خصوصیت های مثبت فلاتر را بازگو کردیم اکنون به سراغ خصوصیت های منفی آن خوا هیم رفت.

اپلیکیشن های Web چیست ؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد این مجموعه از اپ های گوشی، در واقع یک تارنما می باشند که به طور Responsive پیاده سازی گردیده‌اند و منحصر تلفن همراه می باشند چون پیاده سازی این نوع اپلیکیشن ها با استعمال از HTML5 میباشد و تنها با مرورگر موبایل قابل مشاهده می باشند. این اپ ها، بر روی دستگاه نصب نمیشوند و با به کار گیری از مرورگر، قابلیت دسترسی به آن‌ها وجود داراست. شغل بسط دهندگان این نوع برنامه ها برخلاف نرم افزار های Native، بسیار راحت میباشد. چون طراحان تارنما های با ساختار اپلیکیشنی، کافی میباشد مورد ها ما یحتاج را برای دستگاه های تلفن همراه و تبلت در حیث بگیرند و صرفا با یک توشه کد نویسی و نرم افزار نویسی، سایت و نرم افزار Web خویش را ساخت‌و‌ساز نمایند. همین آیتم هم مهمترین مزیت این نوع نرم افزار هاست. هم اینگونه این نرم افزار ها به جهت این که تنها یک توشه کدنویسی میشوند، مشکلاتشان به راحتی برطرف می گردد. در کنار این که نرم افزار های Web غیروابسته از سیستم ‌ادله و بستر میباشند. دسترسی نداشتن به hardware گوشی و تبلت، تعلق به مرورگر و عدم قابلیت تکثیر اپ در مارکت‌ ها و app store ، مثلا معایب نرم افزار های Web میباشد. ۳ – نرم افزار های Hybrid چیست ؟ پیاده سازی این مجموعه از اپلیکیشن ها، ترکیبی از پیاده سازی نرم افزار های Web و native میباشد. نرم افزار های هیبرید همچون نرم افزار های Web‌ بایستی در مرورگر مشاهده شوند ولی برای مشاهده نرم‌افزار، نیازی به مرورگر تلفن همراه وجود ندارد و محتوای نرم‌افزار در پوسته یک اپلیکیشن Native بوسیله WebView در اندروید و یا این که UIWebView در iOS، نشان داده میشود. پیاده سازی نرم‌افزار های هیبرید به وسیله HTML و CSS و JavaScript شکل میگیرد و بعد از آن با استعمال از بعضا از نرم‌افزار ها مانند Cordova به اپ Native تبدیل میشوند. این طرز پیشرفت اپ نسبت به قابل انعطاف‌افزارهای Native سریع خیس و ریلکس ‌خیس میباشد به علاوه قابلیت و امکان رفع خطاها و یا این که به روزرسانی برنامه بسیار شل میباشد و برنامه را می قدرت در هر مجال در هر بستری منتشر کرد. با برنامه Cordova می اقتدار نرم افزار های هیبرید را فارغ از کد نویسی مجدد، در بستر های گوناگون منتشر کرد. همچون نرم افزار های Native، با به کارگیری از نرم افزار های هیبرید، به همه تجهیزات مشقت بار‌افزاری دستگاه قابلیت و امکان دسترسی وجود دارااست ولی به جهت این که کد های اپلیکیشن های هیبرید، می بایست با مرورگر پردازش شوند، بازدهی این نرم افزار ها از بازدهی نرم افزار های Native کمتر میباشد. همان طور که گفته شد، نرم افزار های هیبرید را می قدرت با یکبار کد نویسی، در بستر های متفاوت منتشر کرد و هم اینگونه قابلیت دسترسی به همگی امکاناتی که سیستم ‌دلیل به اپ نویس می دهد، وجود داراست. به علاوه نرم افزار های هیبرید، دارنده Pluginهای زیادی می باشند.

تفاوت های اپلیکیشن موبایل و وب سایت ریسپانسیو ( وب موبایل)


این که دستیابی و امور سعی می نمایند تا تولید ها خویش را از روش دستگاه های موبایل طراحی اپلیکیشن در مشهد در دسترس بگذارند بر کسی پوشیده وجود ندارد. شما می توانید از روش داشتن یک تارنما موبایلی یا این که نرم افزار تلفن همراه، میران فروش استحصال و کارخود را ارتقاء و وفاداری مشتریانشان را محافظت فرمایید از طرفی مدام در دسترس انها باشید. درحال حاضر سوال این میباشد، کدام نوع (وبسایت موبایلی یا این که نرم افزار گوشی) برای بیزنس شما بهترمی باشد ؟ یا این که شاید خوب میباشد که هر دوی آن‌ها‌را داشته باشید؟
هم سایت های موبایلی و هم نرم افزار های موبایلی به مشتریان اذن می‌دهند تا از روش دستگاه هایی که آن‌ها بیشترین به کار گیری را دارا هستند(گوشی) شما‌را پیدا نمایند و به تجارت شما دسترسی داشته باشند. اما وبسایت موبایلی و نرم افزار گوشی مشابه یکدیگر نیستند. برای امداد به تصمیم گیری شما، ما تفاوت های این دو و این که چه‌گونه این ها میتوانند تجارت شمارا رونق ببخشند، گستردن می‌دهیم:

وبسایت ریسپانسیو (اینترنت گوشی) چیست؟

ورژن ای از تارنما که در دستگاه های تبلت و گوشی نشان داده میشود و به طور منحصر برای صفحه ها خرد و لمسی پیاده سازی میشود و یوزرها با وارد کردن نشانی وب سایت آیتم نظرشان درتبلت و تلفن همراه شان به وب سایت دسترسی می‌یابند.
نرم افزار تلفن همراه چیست؟
نرم افزار‌ گوشی عبارتست از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم دلیل تلفن همراه همپا دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را جاری ساختن می دهند. خلاف اینترنت گوشی، یک نرم افزار موبایلی بایستی معمولا از یک بازارگاه مانند اپل استور برای سیستم برهان ios و گوگل پلی و بازار برای سیستم استدلال آندروید، دانلود و نصب گردد.

مزایای اینترنت تلفن همراه:
مزیت مهم اینترنت تلفن همراه در دسترس خیس بودن وب سایت به طور منظم بوسیله مخاطب موبایلی میباشد. اینترنت گوشی میتواند همه عنصرها ورژن مهم اینترنت تارنما را (مانند ظواهر و گرافیک، پوسته صفحه ها، عکس ها و سایر محتوا) اکران دهد؛ البته خصوصیت یک واسط کاربری متناسب با موبایل های موبایل این میباشد که بتواند خوانایی و کوشش بهتری در وضعیت اکران در موبایل های موبایل و تبلت داشته باشد. با داشتن یک اینترنت تلفن همراه مشتریان میتوانند با هر دستگاهی در هر لحظه و هر مکانی به سایت شما دسترسی داشته باشند و از این تجربیات لذت ببرند.

مزایای نرم افزار گوشی:
اگرچه کارکرد نرم افزار تلفن همراه بسیار مشابه به اینترنت گوشی میباشد، ولی به دستیابی و امور این برتری و مزیت را میدهد که بر روی دستگاه مشتری شعبه ای از خویش داشته باشند. از‌آنجا که یوزرها می بایست نرم افزار را دانلود و نصب کنند استخراج و امور در دست گرفتن بیشتری روی حضورشان روی دستگاه یوزرها تا اینترنت گوشی ها دارا هستند. از جمله یک نرم افزار تلفن همراه قادر است بسته یا این که غیرفعال گردد ولی هنوز در بگراند سرگرم ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) و گردآوری داده ها در خصوص اخلاق و ذوق وسلیقه های مشتری است. ضمن این، نرم افزار های تلفن همراه شغل را برای جلب وفاداری مشتری و پرداخت موبایلی بر روی یک پلت هیبت واحد سهل و آسان می نمایند. همینطور نرم افزار گوشی دسترسی پذیری سهل وآسان تری دارااست. تک تک کاری که برای مفتوح کردن یک نرم افزار بایستی ایفا دهید یک لمس و تاچ کردن میباشد؛ در مقابل برای گشودن سایت با تلفن همراه شما می بایست مرورگر خویش را گشوده کرده و نشانی تارنما را در آن تایپ نمائید.