مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مزایای اپلیکیشن‌های موبایل برای کسب‌وکارها

دسترسی راحت
با ارائه نرم افزار گوشی، یوزرها می توانند به راحتی با بیزنس شما رابطه برقرار نمایند و از سرویس ها شما به کارگیری نمایند. نرم افزار‌های گوشی، تحت عنوان یک درگاه بی واسطه برای یوزرها، دسترسی به تولیدها و سرویس ها شمارا راحت می‌نمایند.

رابطه بدون واسطه با مشتریان
با استعمال از نرم افزار گوشی، میتوانید طراحی اپلیکیشن در مشهد  به راحتی با مشتریان خویش رابطه برقرار نمایید. این رابطه قادر است مشمول ارسال پیام، استحضار‌رسانی‌های گوناگون و حتی ارائه نگهبانی باشد.

ارتقاء فروش
با ارائه نرم افزار تلفن همراه، میتوانید فروش خویش را ارتقاء دهید. نرم افزار‌های گوشی به شما امداد می‌نمایند تا به راحتی تولیدها و سرویس ها خویش را به مشتریان خویش عرضه فرمایید و با به کار گیری از تجهیزات متفاوت نرم افزار، مشتریان را به خرید از شما ترغیب نمایید.

ارتقاء اعتبار
ارائه نرم افزار گوشی به یوزرها، می تواند به تجارت شما یاری دهد تا بیشتر تحت عنوان یک بیزنس امروزی و توسعه یافته در لحاظ گرفته خواهد شد. نرم افزار‌های گوشی، به یوزرها نماد می دهند که بیزنس شما با طریق‌های توسعه یافته و تازه در درحال حاضر شغل میباشد.

جذب مشتریان تازه
با ارائه نرم افزار گوشی، میتوانید مشتریان جدیدی را به بیزنس خویش جذب فرمایید. نرم افزار‌های تلفن همراه، به یوزرها نماد می دهند که تجارت شما با نحوه‌های توسعه یافته و تازه در اکنون فعالیت میباشد و این قادر است سبب ساز جذب مشتریان تازه خواهد شد.

 



 

ارتقا امنیت
با ارائه نرم افزار گوشی، میتوانید به یوزرها خویش امنیت بیشتری را در باب با تجارت خویش ارائه دهید. نرم افزار‌های گوشی، به شما اذن میدهند تا به راحتی از طریق‌های امنیتی گوناگون، مانند کد گذاری داده ها و تأیید نام و نشان، به کارگیری نمائید.

نظارت داده‌ها
با به کارگیری از نرم افزار گوشی، میتوانید داده‌های یوزرها خویش را تحقیق نمائید و از آنها برای بهبود تجارت خویش به کار گیری فرمایید. این داده‌ها می توانند دربرگیرنده اطلاعاتی مانند الگوی استعمال یوزرها، تولیدها گزینه عشق و … باشند.

پیشرفت تجارت
با ارائه نرم افزار تلفن همراه، میتوانید تجارت خویش را به‌سرعت بسط دهید. نرم افزار‌های تلفن همراه، به شما امداد می‌نمایند تا به راحتی تولید ها و سرویس ها خویش را به بازارهای نو و کبیر‌تری عرضه فرمایید.

تعامل بیشتر با یوزرها
با به کار گیری از نرم افزار گوشی، میتوانید با یوزرها خویش به راحتی تعامل داشته باشید و ایده ها، پیشنهادات و شکایات آنان‌را اخذ نمائید. این تعاملات، میتوانند به تجارت شما یاری نمایند تا سرویس ها و محصول ها خویش را با اعتنا به نیازها و خطاها یوزرها عالی فرمائید.

چرا باید اپلیکشن موبایل را تست کنیم؟

باور از کارکرد صحیح
تست اپ گوشی به شما یاری می‌کند تا از کارکرد صحیح اپ خود اعتقاد و باور نتایج فرمائید. با جاری ساختن تست‌های کافی، می توانید اطمینان نتایج نمایید که اپ شما به صدق کار می‌کند و هیچ مشکلی در آن وجود ندارد.

بهبود تجربه کاربری
با تست برنامه موبایل، می‌توانید به یافتن طراحی اپلیکیشن در مشهد ایرادات و خطاها کوچک در اپلیکیشن خود بپردازید و آنان‌را برطرف فرمائید. این به شما یاری می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود ارائه دهید.

افزایش اتکا کاربران
با تست برنامه گوشی، می‌توانید به کاربران خود اعتقاد نتیجه ها کنید که برنامه شما به صدق فعالیت می‌کند و هیچ مشکلی در آن وجود ندارد. این سبب ساز ارتقاء اعتماد کاربران به اپ شما و در نتیجه ارتقاء تعداد کاربران و همت آن می گردد.

کاهش هزینه‌ها
با جاری ساختن تست‌های کافی، میتوانید از هزینه‌های ناشی از ایرادات و خطاهای مو جود در اپ خود کاسته و هزینه‌های بیشتری که برای رفع آنها بایستی صرف خواهد شد، را کاهش دهید.

رقابت‌پذیری بیشتر
با ارائه یک تجارب کاربری عالی، می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و در بازار رقابتی، جایگاه بهتری را برای خود ساخت کنید.
آیا تست اپ موبایل باید در هر مرحله از پروسه توسعه و گسترش صورت بپذیرد؟
تست اپ موبایل بایستی در هر مرحله از فرآیند بسط صورت بپذیرد. در واقع، تست نرم‌افزار موبایل یکی از قسمت‌های حیاتی پروسه پیشرفت اپ هست که می بایست در هر مرحله از آن صورت بپذیرد. این دربرگیرنده فرایند نرم افزار‌نویسی، طراحی و بسط، تست و ارزیابی، به روزرسانی و نگهداری می باشد.

در مرحله نرم افزار‌نویسی، تست‌های واحد برای تست کارکرد هر قسمت از کد نوشته شده انجام می‌شود. در مرحله طراحی و توسعه و گسترش، تست‌های کارکردی و کاربردی برای تست نرم‌افزار در عکس العمل با موقعیت‌های گوناگون و متنوع جاری ساختن می گردد. در مرحله تست و رسیدگی، تست‌های کارکردی و کاربردی برای تست همه قسمت‌های برنامه و تحقیق کیفیت و عملکرد آن انجام می شود. در مرحله به روزرسانی و نگهداری، تست‌های واحد و کارکردی برای تست هر تغییری که در برنامه تولید می شود ایفا می‌شود.

اجرای تست‌ها در هر مرحله از فرآیند پیشرفت اپلیکیشن، به شما یاری می‌کند که از کارکرد صحیح و عملکرد بهینه نرم‌افزار خود اعتقاد حاصل کنید. همچنین به شما امداد می‌کند تا اشتباهات زودتر شناسایی و برطرف شوند و تجربه کاربری بهتری برای کاربران خود ارائه دهید. بدین ترتیب، تست اپ موبایل در هر مرحله از پیشرفت اپ بسیار مهم می باشد و نباید از آن غافل شد.

JavaScript پرطرفدارترین تکنولوژی برای طراحی اپ موبایل

هر سال گویش های اپلیکیشن نویسی جدیدتری به بازار پیاده سازی اپ تلفن همراه معرفی میگردند، با گاز مکان طرز های پیشین را گرفته و تبدیل به دوستداشتنی ترین ترندهای دنیای برنامه نویسی می شوند. به کار گیری از تکنولوژی روز عالم و لهجه های جدید اپلیکیشن نویسی یک کدام از بحران های دور از شوخی برنامه نویس ها و شرکت ها بلندتر طرح ریزی در ده سال های طراحی اپلیکیشن در مشهد اخیر می‌باشد.

 در‌این نوشته ی علمی به سه گویش برنامه نویسی پرطرفدار تشکیل داد برنامه که در یک سری سال اخیر از محبوبیت متعددی بهره مند گردیده اند، میپردازیم.

گویش اپ نویسی PHP و محبوبیت آن در طراحی وب سایت نرم افزار ها

شاید یک کدام از محبوب ترین لهجه های نرم افزار نویسی در میان پیشرفت دهندگان، گویش PHP باشد. با دقت به مزایا و خصوصیت های PHP در بازار ساخت وب سایت نرم‌افزار ها تقاضای بالایی برای برنامه نویس ها مسلط بدین لهجه وجود دارااست. 

از مزایای این زبان نرم افزار نویسی می شود به کدنویسی آسوده و سریع، وجود فریم ورک های کاربردی و متنوعی اشاره نمود که اکثری از آنان open source بوده و فارغ از پرداخت هزینه ای برای لایسنس قابل به کارگیری می‌باشند.

JavaScript پرطرفدارترین تکنولوژی برای پیاده سازی اپ تلفن همراه

در سال 2018 جاوا اسکریپت از پرطرفدارین لهجه های اپلیکیشن نویسی جمعاًَ فقیه شناخته شد و فعلا بیشتر از نصفی از برنامه نویس ها در سراسر فقیه از این گویش برای تشکیل داد اپ و گسترش برنامه های هوشمند به کارگیری می نمایند.

 مزایای طرح ریزی با JavaScript

سرعت بالا، تلاش مطلوب، رابط کاربری قدرتمند، سازش بالا، ارائه طیف وسیعی از تجهیزات کاربردی و جالب و همینطور قابلیت و امکان به کارگیری برای توسعه و گسترش front-end و back-end هم زمان، فقط مثال ای از جذابیت های گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت برای گسترش دهندگان به‌حساب می‌آید.

از سایر مزایای جاوا اسکریپت قابلیت و امکان ساخت سایت های تعاملی با جلوه های بصری دیدنی میباشد که اثر متعددی در جذب مخاطب و بازار غرض و ارتقا نرخ کاوش در تارنما ها دارااست. گوگل، آمازون، ویکی پدیا و یوتیوب از معروفترین وب سایت هایی می باشند که برای پیشرفت آن‌ها از جاوا اسکریپت مصرف شده می باشد.


با این تکنولوژی توسعه دهندگان قوی به پیاده سازی اینترنت اپ یا این که اینترنت ویو، سرورهای backend و پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه می باشند. می توان خاطرنشان کرد این گویش به تنهایی اقتدار اعمال تعدادی فعالیت گوناگون را قابلیت پذیر می نماید و همین مسئله گواهی بر توان و قدرت جاوا اسکریپت بین دیگر لهجه های نرم افزار نویسی هست.

جاوا یکی منعطف ترین زبان های نرم‌افزار نویسی برای پیاده سازی برنامه موبایل

جاوا تحت عنوان یکی سابق ترین گویش های اپلیکیشن نویسی در فقید توانسته میباشد با بروزرسانی مدوام و افزودن خصوصیت های جدید در بازار پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه مکان خویش را میان دیگر رقبا حفظ نماید.

مزایای پیاده سازی برنامه گوشی با لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا

با تایپ کردن یک برنامه به لهجه جاوا می قدرت از آن در گونه های پلتفرم های اندورید، ویندوز و iOS بهره مند شد که‌این انعطاف پذیری از مهم‌ترین مختصات و مزایای تشکیل داد اپ تلفن همراه با گویش جاوا به حساب می‌آید.

شاید عامل اینکه بخش اعظمی از شرکتهای بزرگ در بین المللی از جاوا تحت عنوان زبان اصلی نرم‌افزار نویسی به کار گیری می نمایند این باشد که با امداد این گویش می شود به راحتی فایل های سیستمی، گرافیک یا این که صدا را بر روی هر سیستم عاملی در دست گرفتن و بازبینی نمود.

از جمله کمپانی گوگل برای پیشرفت برنامه نویسی اندروید مبادرت به تشکیل داد کادر ورک اندروید استودیو کرده که کاملا مطابق لهجه جاوا است.


 


 کدام لهجه برای برنامه ریزی موبایل حرفه ای خیس است؟

باید بدین نکته توجه کرد که هر لهجه برنامه نویسی در عین داشتن نکات مثبت دارنده معایب و نقاط ضعفی نیز می باشد. این قضیه آرم میدهد برای شروع روند پیاده سازی و توسعه یک برنامه، نخستین می بایست محاسبه و پژوهش ها وسیع ای در زمینه تکنولوژی های نو و هوشمند جاری ساختن داد چون تصمیم آخری درباره کیفیت توسعه و گسترش و ایجاد کرد نرم‌افزار، آتی پروژه را ضمانت می نماید. چهت نیل به یک ایده صحیح و گزینش لهجه برنامه نویسی مطلوب عالی میباشد از فرآیند زیر تبعیت کنید تا بی شک گام در مرحله سپس بگذارید. 

1-    شناسایی اقتدار های فنی دسته توسعه دهنده، تعیین شایسته ترین برنامه نویسان و پیاده سازی نرم‌افزار تلفن همراه متناسب با مهارت های شناسایی گردیده

2-    پژوهش رنج و ابهام پروژه و تعیین گویش نرم افزار نویسی مطلوب

3-    مشورت با کارفرما و صاحبان پروژه درباره لهجه اپلیکیشن نویسی متبوع و بازرسی جوانب کار چهت نیل به یک راه حل جامع و بدون نقص


تفاوت میزان فروش در بازار ساخت اپلیکیشن iOS و طراحی اپ اندروید

پلتفرم های متفاوت جهت نشر اپلیکیشن های اندروید و iOS

پیشرفت دهندگان اپلیکیشن های Android فکر میکنند که Google Play Store انعطاف پذیری بیشتری نسبت به به دیگر پلتفرم ها دارد زیرا کاربران میتوانند ظرف یک‌سری ساعت ورژن نو نرم‌افزار مورد نظر را دانلود کنند. این در حالی است که در فروشگاه Apple، دانلود نسخه های جدید یک نرم افزار در دوران زمان یک سری هفته ای قابلیت پذیر میشود. همچنین توسعه و گسترش دهندگان اندروید با تهیه کردن عکس العمل از کاربران می‌توانند هر دو ساعت یک بار، نرم‌افزار موردنظر را در پلی استور برزورسانی کنند، در حالی که کاربران iOS برای رفع اشتباهات بایستی دو هفته در انتظار بمانند. به طور کل موارد زیادی به عنوان ترفندهای انتشار اپ در App store وجود دارد که برای یک بسط دهنده iOS، یادگیری آنان امری ضروری می باشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد

تفاوت میزان فروش در بازار ایجاد کرد اپلیکیشن iOS و طراحی نرم‌افزار اندروید

نقش نرم افزار نویسی اندروید در رونق بازار طراحی نرم افزار تلفن همراه غیر قابل انکار می باشد. با مراجعه به آمار سال های گذشته متوجه می شویم که در تعدادی سال اخیر، شرکت گوگل در فروش تولید ها خود چند قدم جلوتر از سایر رقبا ایستاده هست. شاید دلیل این امر سیاست فروش مقرون بصرفه شرکت گوگل در بازار طراحی نرم‌افزار تلفن همراه باشد. این یک واقعیت پذیرفته شده است که دستگاه ها و نرم‌افزار های شرکت اپل بیشتر برای خریداران ثروتمندتر و مرفه و به صورت انحصاری طراحی می‌شوند. این در حالی هست که اندروید با داشتن تنی چند از دستگاه های کم هزینه، برندی اقتصادی و کاربردی تر برای کاربران به حساب میآید.


 


طراحی اپلیکیشن اندروید یا ساخت نرم‌افزار iOS؟ کدام بهره بیشتری دارد؟

علیرغم اینکه اندروید از دید فروش یک موفق در بازار طراحی اپ گوشی محسوب میشود اما این به این معنی نیست که درین صنعت پر رقابت، اندروید تنها بازیکن و یکه تاز میدان هست. اپل نیز در بازار های مالامال فروش آسیایی مانند چین و هند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و توانسته آمار فروش قابل توجهی داشته باشد. بنابراین هر دو پلتفرم ساخت اپلیکیشن توانسته اند سود چشمگیری در یکسری سال اخیر داشته باشند.


ساختار طرح تجاری برای اپلیکیشن موبایل چگونه باشد؟

کاور طرح تجاری
جلد اول طرح تجاری اپلیکیشن تلفن همراه شما نباید نادیده و معدود اهمیت گرفته شود، زیرا او‌لین و مهم ترین چیزی می‌باشد که سرمایه گذاران یا خواننده‌گان شما با آن تعامل خواهند داشت. معمولاً تنها با نگاه کردن به تصویر روی جلد طرح تجاری برنامه موبایل، میتوانید درباره استحصال‌وکار خود ایده بگیرید. پس وقت بگذارید و روی جلد جلویی طرح خود سرمایه گذاری کنید. ابزارهای زیادی وجود داراست که می‌تواند به شما در طراحی حرفه‌ای آن کمک کند. طراحی اپلیکیشن در مشهد


رسیدگی بیشتر:       چه طور یک بوم کسب و کار برای ایده‌های اپلیکیشن موبایل بسازیم ✔️
تفحص نوشته‌ی‌علمی
 فهرست مطالب
داشتن فهرستی از مطالب گنجانده شده در طرح تجاری شما، نمای کلی سریعی از محتویات این سند را ارائه می دهد و به خواننده کمک می کند تا در بخش های مختلف آن راحت تر جابجا شود. ناگفته نماند که این مورد باید در اولیهِ طرح تجاری شما، درست پس از برگه جلد گنجانده شود.

 خلاصه اجرایی
این اولی نصیب از طرح تجاری شما می‌باشد. خلاصه اجرایی معمولا در پایان نوشته میگردد زیرا مقدمه ای برای تمام طرح تجاری است. یک خلاصه اجرایی خوب در‌پی پاسخ به سؤالات تحت می‌باشد:

☜ چه مشکلی را می خواهید حل کنید؟
☜ راه‌حل شما برای حل نقص‌ چیست؟
☜ چگونه بازار را تغییر و تحول خواهد داد؟
☜ برای رسیدن به چه هدفی کوشش می کنید؟

همچنین، یک خلاصه اجرایی عالی مورد ها زیر را پوشش می دهد:

☜ خلاصه ای از مشکلی که شما حل خواهید کرد
☜ شرح مختصری از اهداف و چشم انداز
☜ مروری بر کالا و یا خدماتی که قرار می‌باشد ارائه دهید
☜ خلاصه ای کوتاه از رقابت و مزایای رقابتی شما
☜ پیش گویی های مالی: هزینه ها و سود
☜ ملزومات مالی (در صورت وجود)

نکته: به خاطر داشته باشید که بیشتر اوقات، سرمایه گذاران قبل از تصمیم به سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در یک طرح تجاری، تنها خلاصه اجرایی را می‌خوانند. مطمئن شوید که این بخش از طرح تجاری اپلیکیشن تلفن همراه شما متمایز و برجسته باشد و به خیر درج شده می باشد.

تفحص بیشتر:       راهنمای صفر تا صد فعال‌ساز‌ی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس
بازرسی نوشته‌ی علمی
 گستردن بیزنس شما
این بخش از طرح تجاری را به عنوان یک صفحه «درباره ما» در نظر بگیرید، این بخش باید نمای کلی جذابی از شرکت شما ارائه دهد تا مخاطب بیشتر جذب خواهد شد. نمای کلی شرکت می بایست موردها زیر را پوشش دهد:

✔️ اطلاعات اول در ارتباط شرکت شما (ساختار شرکت، وضعیت مکانی، اینکه آیا تیم شما از شیوه دور عمل می کند یا خیر و غیره)
✔️ تاریخچه شرکت (افراد دوست دارا‌هستند بدانند که چه‌گونه به ایده نگهبانی مالی شرکت خود رسیدید، با چه چیزی شروع کردید و با چه بحران‌هایی درین مسیر رمز و شغل داشتید. از آنجایی که مردم داستان سرایی را دوست دارند، تاریخچه شرکت خود را به یک قصه دیدنی تبدیل نمایید.)
✔️ مجموعه (طرح تجاری فعال سازی برنامه موبایل شما می بایست مشمول توضیحات مختصری در مورد تیم‌تان باشد، این فرمان شرکت را به خواننده نزدیک تر می کند. معرفی مجموعه قادر است به سرمایه گذار کمک کند تا در باب ورود به شرکت شما تصمیم بگیرد، زیرا او به‌این وسیله با متخصصانی که روی پروژه کار می کنند و وظایف آن ها آشنا می‌گردد.)

 تجزیه و محاسبه مورد و راهکار
به عبارت دیگر، هنگامی یک کسب و کار را فعال سازی می کنید، یعنی نقص‌ مخصوص به فردی را که مشتریان بالقوه شما با آن مواجه می باشند شناسایی کرده اید. این بخش برای توضیح این نقص‌ به طرح تجاری اضافه می‌گردد. معمولی ترین طریق برای توضیح این ایراد، پاسخ به سوالات زیر می‌باشد:

⚌ چه کسی با این اختلال مواجه هست؟
⚌ اثرات این اختلال چیست؟
⚌ چرا حل این خلل مهم است؟

وقتی که شرح نقص‌ خود را می نویسید، فقط توضیح دهید که نقص‌ چقدر تعالی می‌باشد و چرا باید حل شود. ممکن می باشد در یک فرصت یک سری نقص‌ وجود داشته باشد، اما همیشه کارایی کنید روی ایراد اصلی تمرکز نمایید زیرا حل یک مورد خاص بر حل موارد کوچک تر ارجحیت دارااست. تفصیل نقص‌ را تا حد امکان بی آلایش نگه دارید و در جایی که می‌توانید از اعداد نیز استفاده نمائید.

هنگامی که ایراد را توضیح دادید، قدم‌بعدی این است که چاره پیشنهادی خود را برای آن تمجید نمایید. ما به شما توصیه می کنیم جزئیات راهکار را تا حد قابلیت و امکان ساده نگه دارید و موقتیً وارد جزئیات فنی زیادی نشوید.

نکته مهمی که باید در لحاظ داشته باشید این است که طول بخش \\\"راه حل\\\" بسته به ماهیت کسب و کار شما متفاوت می باشد. درصورتی که چیزی که ارائه می‌دهید یک محصول یا خدمت می باشد، اشکار می باشد که می بایست در زمینه ی این جنس (طراحی، ویژگی‌ها و غیره) بیشتر بنویسید. سوالاتی که بخش راه حل شما بایستی به آن ها پاسخ دهد:

⚌ آیا فرآورده/خدمت در حال بسط هست یا بلافاصله در دسترس قرار می گیرد؟
⚌ در صورتی‌که محصول در دسترس نباشد، بازه زمانی تحویل آن چقدر می باشد؟
⚌ مال شما چه تفاوتی با سایر محصولات مو جود در بازار دارااست؟

 تحلیل بازار
کارداران زیادی در فعال سازی موفق یک نرم‌افزار دخیل می‌باشند که مهمترین آن‌ها، فهم و شعور کامل یک صنعت نو می‌باشد. با کاوش در قبل و درحال حاضر، می‌توانید طریق رشد یک صنعت را بهتر متوجه شوید! شما باید قبل از استارت بیزنس خود مطمئن شوید که بازار مناسبی دارید. ارزیابی بازار مهمترین و کلیدی ترین عاملی می باشد که موفقیت هر شرکتی را گزینش می کند.

هدف اساسی تحقیق بازار، شناسایی فرصت ها و ریسک های مرتبط با کالا یا خدمات شما می باشد. این دستور به شما یاری می‌کند تا بفهمید چه مقدار سرمایه‌گذاری برای بازاریابی باید انجام شود، این سرمایه‌ها در کجا به بهترین شکل خرج میشوند، و همچنین در زمینه‌ی استراتژی بازاریابی چه تصمیم‌هایی باید گرفته شوند. زمانی به دنبال چک بازاریابی برای طرح تجاری اپلیکیشن موبایل خود هستید، باید موارد تحت را در لحاظ بگیرید:

 بازار چقدر گرانقدر هست؟
شما باید تقاضای بازار را برای نرم‌افزار خود در نظر بگیرید. بازار در دسترس و قابل خدمات رسانی یعنی تعداد کاربرانی که میتوانید با آنها ارتباط برقرار نمائید، و همچنین قسمت اول کاربران خود را نیز در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، عددی که به دست می آید مشتریان بالقوه برای کالا/خدمت شماست.

 آیا بازار تغییر میکند؟ درصورتی که چنین می باشد، چه‌گونه؟
بازار سال ها پیش چه طور بوده و در حال حاضر چه‌طور است؟ چه چیزی تغییر کرده می باشد؟ چه تعداد از استخراج و کارها در بازار غالب بوده اند و چه تعداد تاکنون شکست خورده اند؟ روندهای بازار در چه وضعیتی قرار دارند و حالت فعلی شرکت شما درخصوص این روندها چه‌گونه می‌باشد.

 شخصیت مشتری (پرسونا)
فقط روش بسط یک اپ چیره این می‌باشد که از چشم مشتریان خود به آن نگاه فرمایید. این به آن معنی هست که شما می بایست مخاطبان هدف را فهم و شعور نمائید و یک پرتره دقیق از شخصی که نرم افزار شما به آن خدمت می کند تشکیل داد کنید. شخصیت مشتری چیزی بیشتراز سن، کار و سطح تحصیلات است. این پروفایل شامل مواردی مانند جنسیت یا سرگرمی‌ها می گردد تا گسترش‌دهندگان تصور بهتری از کسانی که از این کالا استفاده می‌کنند داشته باشند.

ادله شکست اکثری از استحصال‌وکارها همین عدم شناسایی درست شخصیت مشتری می باشد (پرسونای مخاطب)، بیش از این نمی توانم به حیاتی بودن این عنصر برای موفقیت هر استخراج‌وکاری تاکید کنم.

پروفایل شخصیت مشتری می بایست مشمول موادسازنده زیر باشد:

☴ جامعه شناسی: سن، جنسیت، نژاد، درآمد، خانواده، کار و غیره.
☴ جغرافیایی: وضعیت مکانی (محله، ناحیه، شهری/روستایی، آنلاین)
☴ روانشناسی: سبک زندگی، شخصیت و غیره
☴ علایق: سرگرمی ها، فعالیت ها و غیره
☴ نیازهای مشتری
☴ چه‌گونه فرآورده/خدمت شما نیازهای او را برآورده می کند

 پژوهش رقابتی
تحلیل رقابتی را نباید با ارزیابی بازار اشتباه گرفت. این نصیب در امر یافتن رقبای مستقیم و غیرمستقیم، تجزیه و نظارت نقاط قوت و ضعف، خدمات، نرخ‌گذاری، حضور آنلاین، استراتژی های بازاریابی و فروش و غیره است.

شناسایی رقبای شما می‌تواند با استعمال از ابزارهای خاص یا یک ماشین کرایه ای صورت پذیرد. همچنین می توانید تحقیقات را خودتان هم اعمال دهید. با این درحال حاضر، رقبا را می توان به دو دسته مستقیم و غیرمستقیم تقسیم کرد. رقبای مستقیم افرادی میباشند که خدمات/محصول/راه حل مشابهی را ارائه می‌دهند. رقبای غیرمستقیم آنهایی میباشند که همان ایراد شما را با ارائه چاره متفاوتی برای آن حل می کنند.

در مرحله آتی بعداز شناسایی رقبا، بایستی در طرح تجاری اپ تلفن همراه خود توضیح دهید که چرا و چه‌طور خدمت شما برتر خواهد بود و درباره مزیت رقابتی خود توضیح دهید. با اجرا تحقیق SWOT می توانید به راحتی این عمل را اعمال دهید. SWOT مخفف عبارت های: Strengths، Weaknesses، Opportunities و Threats هست. 

 استراتژی بازاریابی
 اکنون فرصت آن رسیده که توضیح دهید چگونه اپ شما به دست کاربران بالقوه میرسد. استراتژی بازاریابی شما می بایست موارد پایین را پوشش دهد:

شناسایی کانال هایی که می‌توانید برای دسترسی و جذب مشتری از آنان استفاده نمایید

در شرایطی که از رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های پولی، صفحه های هدف و یا تبلیغات گوگل به کار گیری میکنید، اطلاعاتی در زمینه ی کانال‌هایی که ممکن هست مؤثرتر باشند را در مشت خوانندگان قرار دهید. ناگفته نماند که سئو وب سایت و برنامه موبایل برای بهبود سئو امری ضروری هست. برای جلوگیری از ایرادات، تا حد امکان از یک توسعه و گسترش دهنده تارنما سکو یک به کار گیری فرمایید.

KPI خود را تعیین نمائید

چه طور می خواهید موفقیت خود را اندازه گیری کنید؟ با تعداد نصب برنامه یا نرخ تبدیل؟

توجه به همکاری در نرم افزار های رفرال گیری

نرم افزار های رفرال گیری می توانند به سوختی برای رویش شما تبدیل شوند. آیا می‌خواهید شرکت‌های همکار شما انتخابی باشند یا خیر؟ به خواننده‌گان طرح تجاری خود توضیح دهید که این انتخاب چه‌طور به رشد و گسترش استحصال‌وکار شما امداد می‌کند.

 نرخ‌گذاری
توضیح مختصری از طریق قیمت گذاری تجارت خود ارائه دهید و همچنین مطرح کنید که چه‌گونه متاع شما عالی از رقبا قیمت گذاری می شود. همچنین، درباره‌ی رایگان، ارزان و یا پریمیوم بودن کالا خود توضیح دهید و بگویید این گزینش چطور به بسط استخراج‌وکار شما کمک می‌کند و در عین اینک تعداد کاربرتان را ارتقاء می‌دهد.

 نرم افزار مالی و پناه مالی
اکنون وقت آن می‌باشد که درباره‌ی پول حرف کنیم. برنامه مالی مهم‌ترین بخش از طرح تجاری نرم افزار گوشی شما هست. چنانچه می خواهید از منابع مالی خارجی یا وام‌های بانکی پول دریافت کنید، برنامه مالی یک بخش اجباری از طرح تجاری شما محسوب می شود. داشتن یک پیش‌بینی مالی برای کسب به اهداف و موفقیت کسب‌وکارتان بسیار اصلی و موثر است. در شرایط ایده آل، اپلیکیشن مالی شما باید درباره این موارد صحبت کند:

مدل درآمدی: شما باید جریان‌های درآمدی مختلف دستیابی‌وکارتان را، به‌خصوص در پروسه اولیه، به وضوح برای خواننده اپ تجاری توضیح دهید. زمانی که کسب و کار شما شروع به درآمدزایی کرد، باید این سند را آپدیت نگه دارید.

نکات مالی مهم: این قسمت به گزارش جریان های نقدی، ترازنامه، سود و زیان، برآورد درآمد، هزینه های عملیاتی و غیره اشاره داراست. خلال این، در صورتی وجوهی را درخواست میکنید، بایستی مورد ها زیر را در نرم افزار مالی خود در حیث بگیرید: