تامل نکنم نیاز باشد به آمارهایی مثل تعداد نرم افزارها و بازیهای گوگل پلی
طراحی اپلیکیشن در مشهد اشاره کنم. خودتان خوب از هرکسی خبر دارید چقدر رقابت در بازار نرم افزار شدید میباشد.
بهمکان آن، بیایید از شما دعوت کنم مهم ترین فاکتورهای سکوبندی گوگل پلی را با یکدیگر دراین نوشتهیعلمی پژوهش کنیم. چرا؟ تا از راهی بهغیر از تبلیغات و بهشکل ارگانیک، تعداد کاربرهای خویش را ارتقا دهید.
نخستین از کلیه بیایید یه خرده با الگوریتم گوگل پلی بیشتر آشنا شویم.
الگوریتم گوگل پلی چطور عمل مینماید؟
اینجانب، شما یا این که مخاطب، فرقی نمینماید! همگی دوست داریم اپلیکیشنی را نصب کنیم که نیاز مارا به شایسته ترین صورت رفع نماید. گوگل پلی هم دوست دارااست مخاطب خویش را راضی نماید. چطور؟ با معرفی نرم افزارهایی که متناسب با نیاز استفاده کننده میباشد؛ یعنی زمانی درپی چیزی بود، شایسته ترین را پیدا نماید.
پس، گوگل پلی به هر ۲ طرف قصه سرویس مینماید:
به شما اذن می دهد کشف گردید
به مخاطب اذن میدهد شایسته ترین راهکار اختلال خویش را کشف نماید
کلیهچیز در کاغذٔ حاصل جستوجو با تایپشدن عبارتی بوسیله استفاده کننده آغاز می گردد. گوگل پلی برای اینکه شایسته ترین توصیه را به استفاده کننده دهد، به یکسری قضیه نگاه مینماید.
ترازو رابطه با منظورٔ استفاده کننده
آیا نرم افزارهایی که در لیست نتیجه ها قرار می گیرند، جواب صدق به کاربری میباشد که عبارتی معلوم را جستوجو نموده است؟ قضیه و تیمبندی آن صحت دارد؟
به عنوان مثالً در تصویر پایین، تفاوت حاصل جستوجو را برای ۲ عبارت «فراگیری گویش» با «یادگرفتن لهجه ترکی» را می بینید.
چگونگی و تجاربٔ کاربری
خب، اپلیکیشنی که مدام نماید باشد و ظواهر آن هم جالب نباشد، به درد مخاطب می خورد؟ نرم افزارهایی که سعی فنی آن ها بهتر میباشد و تجربیاتٔ کاربری خیر و خوبی رقم می زنند، شانس بیشتری داراهستند.
اکنون با دقت بهاین مفاد، گوگل پلی بایستی چه نماید؟ گوگل پلی می بایست در نوبتٔ نخستین نرم افزار شمارا فهم و شعور نماید. این دکان نرم افزار تیتر نرم افزار، توضیحات، گروهبندی و تصاویر آن را نظارت مینماید؛ البته صرفا این وجود ندارد!
نرخ تبدیل آن چقدر میباشد؟ برخورد یوزرها چه بوده میباشد؟ امتیاز آن چقدر میباشد؟ در غایت، گوگل پلی دادههای مختلفی را رسیدگی مینماید که بتواند مرتبطترین و شایسته ترین چاره برای رفع نیاز مخاطب را ارائه نماید؟
فاکتورهای مرتبهبندی گوگل پلی یکیاز ۲ گزینه وجود ندارد؛ اما همگی را میقدرت در ۳ چیز خلاصه کرد: رابطه با درخواست استفاده کننده، کوشش فنی و تعامل استفاده کننده. بیایید برویم همگی را جدا پژوهش کنیم.
۱۰ فاکتور درجهبندی گوگل پلی
خب، رسیدیم به قسمت دیدنی نوشته ی علمی