مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

معایب اینستاگرام برای کسب و کار


معایب اینستاگرام برای کسب و کار
• نقطه ضعف مهم که به ذهن می‌رسد احتمالاً این میباشد که اینستاگرام پلتفرمی وجود ندارد که تنها بر مشاغل تمرکز نماید. معمولاً اشخاص از اینستاگرام برای سپری کردن وقت و رابطه با اشخاص دیگر به کار گیری می نمایند. فقط درصد یه خرده از عموم یا این که کاربرانی می باشند که قصد خرید چیزی را دارا‌هستند که در فید خبری خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد  میبینند.

• مزیت اساسی به کار گیری از اینستاگرام نیز قادر است به نقطه ضعف آن تبدیل گردد: به شدت به تصاویر متکی میباشد. این بدان معناست که می بایست بسیار مراقب تصاویری که در اینستاگرام ارسال میکنید باشید. چون سبب ساز جذب فالوور شود.

• اینستاگرام تنها در آیفون و اندروید در دسترس میباشد. و این بیشتر کاربرانی را که می توانید از آنان به کارگیری فرمایید محصور می‌نماید، چون درصورتی که بخواهید یوزرها بلک‌بری یا این که لینوکس را مقصود قرار دهید، نمی‌توانید این شغل را جاری ساختن دهید. این بدان مضمون‌ میباشد که شما نمی توانید به مخاطبان مقصود خویش دسترسی پیدا نمایید. به همین عامل توصیه میشود از پلتفرم های دیگر برای ارتقاء تدبیر از مارک به کار گیری فرمائید. رخ‌بوک در حال حاضر وابسته به اینستاگرام میباشد و پلتفرم بازاریابی یکدست آن دسترسی به مخاطبان بیشتری را سهل و آسان می‌نماید.

• در اینستاگرام، نمی توانید کالا را در پست خویش بیشتر توضیح دهید. شما صرفا مجاز به آپلود ویدیوهایی میباشید که حدود 60 ثانیه ارتفاع دارا‌هستند. همینطور ارتفاع ایده آل کپشن برای اینستاگرام 138 تا 150 کاراکتر میباشد. برای هر نوع تبلیغ 125 کاراکتر میباشد.

• ارتفاع ایده آل برای کپشن های اینستاگرام قادر است صرفا 125 تا 150 کاراکتر باشد. در حالتی که بخواهید مخاطبانتان روی یک لینک و پیوند کلیک نمایند و آن‌ها‌را به شیت فرود فارغ اینستاگرام هدایت نمایند، ممکن میباشد شم خواهد شد که حتی محدودتر میباشد. شما نمی توانید پیوندهایی را در تیتر خویش قرار دهید چون آن ها نمی توانند روی آن کلیک نمایند.

• وقتی که اینستاگرام را با چهره بوک یا این که توییتر مقایسه میکنید، مقصود قرار دادن بازارهای محلی در اینستاگرام دشوارتر میباشد. اینستاگرام مورد های کمتری برای محصور کردن مخاطبان مقصود شما داراست. شما همینطور بدون چاره می‌باشید صرفا به ترافیک ارگانیک توکل فرمائید. حصول و شغل های گران قدر صرفا میتوانند در‌این پلتفرم تبلیغات نمایند. معدل CPC در اینستاگرام 0.50 تا 1.00 دلار میباشد

فیض گیری
همان گونه که در صدر گفتیم، ساخت سایت و اینستاگرام هر دو دارنده مزایا و معایبی در ارتباط با فروش میباشند، ولی می‌اقتدار بیان کرد که هر دو به نوعی تکمیل کننده یکدیگر می‌باشند و شایسته ترین طریق طراحی وب سایت‌تارنما و در موازات آن ایجاد کرد شیت اینستاگرام به شما برای چشم‌شدن بیشتر یاری خواهد کرد.
به گفته گوگل، غرض تعریف‌و‌تمجید Core Web Vitals ارائه ارشاد یک دست برای سیگنال های باکیفیت میباشد که برای ارائه تجارب کاربری بهتر در اینترنت ضروری میباشد. سئو برای چگونگی تجربیات استفاده کننده کلید توفیق زمان بر زمان هر سایتی در فضای اینترنت میباشد. شما چه صاحب و مالک یک تجارت، چه بازاریاب یا این که پیشرفت دهنده باشید، Web Vitals می‌تواند به شما یاری دهد تا تجارب وب سایت خویش را باصرفه و زمان های بهبود را شناسایی نمایید. گوگل بر مداقه Core Web Vitals بر بقیه معیارها تأکید اکثری می نماید چون برای تمامی تجربه اینترنت بسیار اساسی می باشند.انتظارات یوزرها از تجربه اینترنت می‌تواند با اعتنا به تارنما و قضیه شغل آن مختلف باشد. Core Web Vitals نیازهای تجربیات استفاده کننده میباشد که همگی وبسایت ها می بایست برای برآوردن آن ها همت کنند. به صورت خاص، Google نیازهای مهم مخاطب را به تفصیل ذیل معین می نماید: لود، تعامل و ثبات بصری . در پی طریق اندازه گیری نیازهای تجربیات مخاطب نشانه داده گردیده است.

نوشته‌ی علمی پیشنهادی: کاربرد page experience در سرچ کنسول

چرا پارامترهای Core Web Vitals اساسی می‌باشند؟
گه گاه می بینیم که سرعت بار گذاری سایت بسیار بهتر میباشد ولی ابزارهای اندازه گیری Core Web Vitals امتیاز مناسبی را به وبسایت ما نمی دهند. به‌این قضیه بایستی اعتنا کنیم که گوگل الزاما این پارامترها را برای بهبود تجربیات کاربری سایت ها جاری ساختن نمی نماید، بلکه درصورتی که هر وبسایت صرفا یک سری کیلوبایت وسعت کمتری داشته باشد و یکسری میلی ثانیه سریعتر بار گذاری خواهد شد، هزینه پهنای باند گوگل بسیار کاهش می‌یابد و کراولر های گوگل سریعتر می‌توانند تارنما شمارا نظارت نمایند و تعداد صفحه ها بیشتری از تارنما شمارا نظارت خواهند کرد. در سود در شرایطی‌که به طور تجربی تارنما شما سرعت خیر دارااست و تجربیات خیر هم به مخاطب میدهد، بازهم سفارش میشود اصلا از این پارامترها قافل نشوید و قطعا در جهت بهبود این پارامترهای Core Web Vitals اقدامات مورد نیاز را جاری ساختن دهید

اندازه گیری تجربیات مخاطب با Core Web Vitals
گوگل میگوید صاحبان وبسایت میتوانند با به کار گیری از این معیارها چگونگی تجربیات کاربری وبسایت خویش را اندازه گیری نمایند:

LCP (Largest Contentful Paint): بازه وقتی که ارتفاع میکشد تا محتوای مهم ورقه بارگیری خواهد شد. دوران ایده آل کمتر یا این که هم اندازه 2.5 ثانیه میباشد . FID

(First Input Delay): برهه زمانی هنگامی که وبسایت برای او‌لین تعامل خویش با مخاطب به آن نیاز داراست. به گویش بی آلایش ترشما تحت عنوان مخاطب بر یک المان خاص از وبسایت کلیک می کنید و وبسایت نیز با یک اختلاف وقتی آنچه شما منظور اید را در دست شما قرار میدهد. این مسافت هنگامی فی مابین درخواست شما و جواب به آن به عنوان FID برای گوگل تجزیه و آنالیز می گردد. . مقطع ایده آل کمتر یا این که متساوی 100 میلی ثانیه میباشد . CLS

(Cumulative Layout Shift) : واحد سنجش تغییر و تحول دکورا سیون غیر انتظار محتوای برگه بصری را cls میگویند. این پارامتر ذکر می نماید که در طی بار گذاری کاغذ نباید جهش های غیر انتظار صورت دهد و المان های ورقه تغییر و تحول مکانی غیر در انتظار داشته باشند. مقدار ایده آل کمتر از 0.1 میباشد .
گوگل توضیح می‌دهد که چرا این سه واحد سنجش، بسیار اصلی میباشند:

\"تمامی این معیارها حاصل اصلی استفاده کننده را به دست میاورند، قابل اندازه گیری می باشند و از معادلات و ابزارهای تشخیص آزمایشگاهی هواخواهی می نمایند.

طرز اندازه گیری ویتامین های اساسی اینترنت

گوگل امکان های اندازه گیری Core Web Vitals را در بخش اعظمی از ابزارهای جان دار خویش گنجانده میباشد. در حال حاضر Core Web Vitals را می قدرت با به کار گیری از مورد ها پایین اندازه گیری کرد:

search console
PageSpeed Insights
Lighthouse
Chrome DevTools
گزارش Chrome UX
پلاگین Web Vitals
درپی در خصوص به کار گیری از هریک از این ابزارها برای اندازه گیری Core Web Vitals بیشتر توضیح داده شد‌ه‌است.

روند کد نویسی با موبایل


روند کد نویسی با موبایل
تعیین و فراگیری لهجه اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد  نویسی
پیکربندی دور و اطراف توسعه و گسترش
یادگرفتن کد نویسی با تلفن همراه
پیاده سازی و بررسی نرم افزار
تکثیر اپ
قابل انعطاف افزارها و ابزارهای تشکیل داد نرم‌افزار اندروید با تلفن همراه
چه گونه نرم‌افزار بسازیم در اندروید با تلفن همراه؟

شما با به کارگیری از قابل انعطاف افزارها و ابزارهای ذیل می توانید در اندروید با استعمال از موبایل نرم‌افزار بسازید:

AIDE
Termux
Dcoder
Quoda
Online IDEs
Pydroid
Turbo Editor
CppDroid
SoloLearn
Text Editor
File Manager
A View_source Handler
SuperSU
Algoid
Programming Hub
CodeBoard Keyword for coding
نرم افزار حقیقت افزوده چیست؟
Augmented reality یا این که به عبارتی حقیقت افزوده یک کدام از فناوری های نوآور و نو قرن حاظر میباشد که با کارکردی که داراست به آسانی مکان خویش را بین طراحان نرم افزار و بازی گشوده نموده است.

حقیقت افزوده یا این که به اصطلاح علمی و مخفف AR ، به فناوری و امکانی گفته میشود که می تواند تا دور و اطراف حقیقی و واقعی را با اجسام و ارکان تخیلی یا این که مجازی مخلوط کند. با امداد این تکنولوژی می توانید از روش موبایل خویش اجسام غیرواقعی و مجازی را در دور و اطراف حقیقی وواقعی فضا خویش تجسم نمائید.

فوق‌العاده میباشد خیر؟!

البته اشتباهی که ممکن میباشد چهره بدهد این میباشد که حقیقت افزوده را با حقیقت مجازی یا این که Virtual Reality یک مسئله تلقی خواهد شد، اگر که تماما گوناگون‌اند!

AR در واقع تصور اجسام فرضی در دور و بر حقیقی و واقعی میباشد ولی VR تجسم خویش فرد در محیطی مجازی از روش دوربین‌های منحصر به آن می باشد. پس این دو فناوری را با یک دیگر غلط نگیرید.

البته فراگیری تشکیل داد نرم افزار حقیقت افزوده موضوعی میباشد که عشق‌مندان بخش اعظمی را به خویش جذب نموده است و در صدد می باشند تا نرم افزار موردنیاز خویش را با امداد این فناوری پیاده سازی و به بازار عرضه کنند.
اشکال حقیقت افزوده:
حقیقت افزوده مجموعاَ به دو مجموعه پایین تقسیم می‌گردد:

۱. حقیقت افزوده خصوصیات شالوده:
درین نوع از حقیقت افزوده، وضعیت مکانی گوشی و شخص از روش قابلیت و امکان GPS شناسایی و بعد با فناوری حقیقت افزوده ادغام میگردد. به عبارت دیگر وضعیت ظریف شما و گوشی با اعتنا به داده‌های نتیجه ها از GPS انتخاب و بعد از آن برای AR مشخص و معلوم می‌گردد که شی مجازی متبوع را دقیقا در چه مختصاتی قرار دهد.

۲. حقیقت افزوده تشخیص شالوده:
البته نوع دوم از حقیقت افزوده فارغ از نشانگر شرایط حادثه می‌ افتد که بیشتر برای کارهایی از قبیل؛ نقشه برداری مسیر و یا این که یافتن استحصال و شغل های در دسترس گزینه به کارگیری قرار میگیرد.

انواع دیتابیس


مضمون‌ دیتابیس
مقر داده یا این که دیتابیس گروه ای متشکل از داده‌های تشکیل داد یافته ای میباشد که در قالبی ذخیره گردیده و به راحتی در دسترس، در دست گرفتن و بروزرسانی میباشد. یک دیتابیس یا این که مقر داده، میتواند دربردارنده یک یا این که چندین جدول باشد. هر جدول هم قادر است دربردارنده ردیف‌ها و سطرهای مختلفی باشد که داده ها و اطلاعات را به طور متن ، کارکتر ، اعداد ، حروف و … را بصورت سازماندهی  طراحی اپلیکیشن در مشهد   گردیده نگه‌ داری می‌نماید.

به صورت خلاصه می قدرت ذکر کرد دیتابیس ها با هدف ها : دسترسی و بازنویسی سریع داده ها و رئیس و به روزرسانی اطلاعات گزینه به کارگیری قرار میگیرند .

اجزای آفریننده ی دیتابیس
hardware : این نصیب وظیفه ی پردازش داده ها را بر عهده دارااست .
اپ : برقراری رابطه فی مابین استفاده کننده و دیتابیس .
یوزرها : کسانی که با به کار گیری از پلتفرم های مختلفی با دیتابیس رابطه برقرار می نمایند .
برنامه نویسان : اشخاصی که در واقع یک دیتابیس را ساخته و طراحی می نمایند .
مدیریت دیتابیس : فردی که یک دیتبایس را مدیر می نماید .
یوزرها پایانی : افرادی که از داده های دیتابیس استعمال می نمایند .
اشکال ذخیره سازی داده ها در دیتابیس ها
دیتابیس متنی
دیتابیس عددی
دیتابیس تصویری
اشکال سبک های مقر داده
مقر داده ارتباط‌ای : آن تیم از مقر‌های داده که مبنی بر سبک ارتباط‌ای پیاده سازی و تولید گردیده اند.
مقر داده شی‌گرا : یک سامانه رئیس مقر داده میباشد که در آن داده ها در پوسته شی ءها اکران مییابند، که شبیه به عبارتی شیءهایی میباشد که در اپلیکیشن‌نویسی شیءگرا به کارگیری می گردند.
مقر داده توزیع‌گردیده : مقر داده توزیع گردیده مقر داده‌ای میباشد که دستگاه‌های ذخیره‌سازی داده به یک پردازنده مشترک متصل نیستند که ممکن میباشد به طور چند رایانه در جای فیزیکی شبیه باشد یا این که در یک کانال‌ای از رایانه‌های به هم متصل توزیع گردیده باشد.
مقر داده NoSQL: توضیحات به‌دنبال
مقر داده ابر: یک مقر داده میباشد که به صورت معمول روی بسترهای قابل انعطاف‌افزاری رایانش ابری ساکن می شود.
مقر داده عملیاتی : یک خزانه اطلاعاتی والا است که از روش آن همه داده‌های حالا و پیشین یک سازمان جهت اجرا عملیات گزارش‌گیری و نظارت در دسترس مدیران قرار می گیرد. مقر داده تحلیلی که برخی آن را انبار داده می خوانند، نقش مهمی در تصمیم‌گیری مدیران شرکت برای انتخاب یک استراتژی غالب داراست.
دو گروه بندی مهم دیتابیس ها
مقر های داده SQL
دیتابیس های SQL یکی‌از مهم‌ترین و مشهور ترین اشکال دیتابیس میباشد که درین سبک دیتابیس طریق ذخیره و اخذ داده ها ، به طور سازمان یافته است و مقر داده ی قابل قبولی برای ذخیره ی داده های تشکیل داد یافته میباشد ؛ به نحوی که شما با به کار گیری از آن می‌توانید جداول اساسی و فرعی را به راحتی به یکدیگر متصل فرمایید . قابل ذکر میباشد که SQL کل ساختارها و پیوندها را توسط Schema ذخیره می نماید.

مقر های داده NoSQL
دیتابیس NoSQL دومی مجموعه ی اصلی دیتابیس ها میباشد که برعکس SQL وظیفه ی آن ذخیره ی داده های حجیم و سوای ساختار میباشد .

قابل ذکر میباشد NoSQL مانند SQL اطلاعات را با استعمال از Schema ذخیره سازی می نماید البته لهجه نرم افزار نویسی آن xml و json است.

قابل ذکر میباشد دیتابیس های NoSQL به وسیله کمپانی‌های اینترنتی مانند گوگل، فیسبوک، آمازون و … که با وسعت کلان داده‌ها راز‌وکار دارا‌هستند، به کارگیری میگردد.

گونه های دیتابیس های SQL
مقر های داده SQL

Oracle
اوراکل یکی‌از حاذق ترین دیتابیس های میباشد که قادر است در یک سرور یا این که چند سرور شغل نماید . این دیتابیس رئیس بی غایت رکورد را نیز برای شما آماده خواهد کرد و با حداکثر سرعت و باصرفه ترین صورت ممکن این عملیات را جاری ساختن می‌دهد .

قابل ذکر میباشد که‌این مقر داده نتایج گویش اپ نویسی C و SQL میباشد .


My SQL
این دیتابیس دارای شهرت ترین و دوستداشتنی ترین دیتابیس ذخیره ساز اینترنت میباشد و معمولا از این دیتابس برای ذخیره سازی داده ها اینترنت به کار گیری می‌گردد .

این مقر داده از لینوکس، ویندوز، OSX ،FreeBSD و Solaris جانبداری می نماید و به راحتی بر روی آن‌ها انجام میگردد.


Microsoft SQL Server
این مقر داده یک کدام از مهمترین و توانا‌ترین خزانه‌های اطلاعاتی در دنیای اپلیکیشن نویسی SQL میباشد. سیستم مدیریتی این دیتابیس بر روی سرورهای مجازی و همینطور سرورهای محلی شغل می نماید .


PostgreSQL
PostgreSQL یکی کهن ترین مقر داده های رایج و بدون‌پول میباشد که معمولا برای اینترنت به کارگیری می‌شود . PostgreSQL تحت عنوان یک مقر داده شیء گرا و مقیاس ‌پذیر شناخته میشود که بر روی لینوکس، ویندوز، OSX قابل انجام میباشد .

این دیتابیس به یوزرها قابلیت رئیس داده های ساختار یافته و غیر ساختاری را نیز می‌دهد.

روش‌های کسب درآمد از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی

طرز‌های درآمدزایی از روش نرم افزار‌های موبایلی

هم اکنون در‌این نصیب میخواهیم خط مش‌ و طرز‌هایی را ذکر کنیم که با به کار گیری آن ها قادر خواهیم بود از روش برنامه‌های موبایلی به درآمد برسیم.

ولی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید که در جایگاه نخستین برای توفیق در‌این مسیر و درآمدزایی از نرم افزار‌های موبایلی نیاز میباشد تا بتوانید رضایت یوزرها خویش را به دست آورید. چرا‌که مهمترین استدلال طراحی اپلیکیشن در مشهد در ترازو درآمد شما از این اپلیکیشن‌ها واحد سنجش یوزرها شما و مشتری‌هایی میباشد که از برنامه شما به صورت همیشگی استعمال می‌نمایند و از آن رضایت دارا‌هستند. به دنبال چندین طریق را برای درآمدزایی از نرم افزار‌های موبایلی ذکر میکنیم.


درآمدزایی از روش تبلیغات

کسب درآمد از روش تکثیر نرم‌افزار غیر بدون‌پول و مبلغی

درآمدزایی از روش به کارگیری از خرید داخل نرم‌افزار‌ای

به کار گیری از طریق‌ خرید حق اشتراک

تبلیغات باطن اپلیکیشن‌ای

یکی اساسی‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌ها برای درآمدزایی از اپ‌ها و قابل انعطاف افزارهای موبایلی به کار گیری از تبلیغات داخل اپلیکیشن‌ای میباشد. این تبلیغات اشکال مختلفی از محتواها می باشند که استحصال و شغل های متعدد و یا این که برنامه‌های دیگر برای معرفی بیزنس خویش به دیگر یوزرها آیتم استعمال قرار می گیرد و یک کدام از طریق‌های نوین مارکتینگ میباشد. شما می توانید با قبول این تبلیغات و اکران آن ها در نرم افزار خویش تحت عنوان ناشر این تبلیغات درآمدزایی نمائید. اکثری از اشخاص و بسط دهندگان نرم افزار‌های پر استفاده از این طرز برای کسب درآمد به کار گیری می‌نمایند. شاید بتوان بیان کرد که اکثری از طراحان نرم افزار برای مثال گونه های نرم‌افزار‌های بازی و سرگرمی با مقصود درآمدزایی از روش تبلیغات به گسترش اپلیکیشن میپردازند.


این طریق یک کدام از اشکال طریق‌هایی میباشد که میتواند یک توجیه اقتصادی کار کشته برای قابل انعطاف افزارهایی باشد که به صورت مجانی در دسترس یوزرها قرار میگیرند. از اشکال پردرآمد تبلیغات داخل نرم‌افزار‌ای می‌اقتدار به تبلیغات ویدیویی اشاره نمود. گزینش معیار درآمد نیز بسته به توافق در میان شما و طرف مقابل قادر است به راه‌های مختلفی باشد. به عنوان مثال ممکن میباشد شما بر رمز واحد سنجش کلیک‌های اشخاص بر روی پیوند تبلیغات و یا این که تماشای بی نقص تبلیغات ویدیویی توافق نمایید. در لحاظ داشته باشید که تجارب علامت داده میباشد که معمولاً تبلیغاتی که در نرم افزار‌های متفاوت ارائه میشوند از تبلیغات اینترنت‌سایتی بسیار غالب‌خیس و تأثیرگذارتر میباشند.


این نوشته ی علمی را هم بخوانید:  شناخت با ایجاد اشتغال در حوزه توریسم | تجارتی هیجان آور و رؤیایی

به همین استدلال اشخاص متعددی مایل میباشند تا از این نوع از تبلیغات برای تجارت خویش منفعت بگیرند. شما برای یک تبلیغ چیره در نرم افزار خویش می توانید نحوه‌های مختلفی را در پیش بگیرید. هرکدام از این طریق‌ها مزایا و معایب خویش را دارا هستند و شما با اعتنا به موقعیت برنامه خویش و حوزه کاری آن میتوانید تبلیغات مطلوب خویش را به عمل بگیرید. در‌پی بعضا از این شیوه‌های تبلیغی را ذکر می کنیم.


تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی معمولاً یکی‌از کاربردی ترین و اثرگذارترین طریق‌های بازاریابی میباشند. این زمینه در ارتباط با تبلیغات داخل اپ‌ای نیز صحت می‌نماید و ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی یکی قدرتمندترین طرز‌ها برای جلب اعتنا یوزرها میباشد. امروزه محتوای ویدئویی یکی‌از مبنا‌های مهم دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد. همینطور توانسته سبب ساز به توسعه و گسترش چشمگیر تبلیغات درین عرصه گردد.


به خصوص در سال‌های اخیر و با فراگیرشدن تلفن‌های هم پا هوشمند اکران کلیپ به طور بسیار بزرگ‌تری در دسترس مردم قرار گرفته میباشد. به گونه ای که آمارها آرم می دهد تبلیغات ویدیویی در تلفن‌های هم پا بسیار تأثیرگذارتر از دیگر دستگاه‌ها میباشد. برای اینکه تحت عنوان یک پیشرفت دهنده اپلیکیشن، در نرم افزار متبوع خویش از تبلیغات ویدیویی برای درآمدزایی استعمال فرمایید طرز‌های بخش اعظمی وجود داراست. نوع درآمدزایی شما بسته به توافق شما و طرف مقابل میباشد.


گونه های شیوه‌های درآمدزایی از این روش را می‌اقتدار به یک سری گروه تقسیم کرد: درآمد به ازای هر بازدید ویدئو به طور بی نقص، یا این که همان درآمد به ازای هر اکران، درآمد به ازای هر نصب نرم‌افزار و درآمد به ازای هر عمل خاص دیگری که می تواند به طور توافقی باشد، به عنوان مثال درآمد به ازای هر کلیک کاربر بر روی پیوند متبوع. طبق داده های عددی منتشر گردیده در سال ۲۰۱۷ در سال جاری کمپانی‌های تبلیغاتی چیزی نزدیک به ۴ میلیارد دلار از منابع بازاریابی خویش را صرف تبلیغات ویدیویی نرم‌افزار‌های موبایلی کرده‌اند. در سال‌های اخیر این عدد به رقمی بسیار بالا رسیده میباشد.


تبلیغات ویدیویی داخل نرم افزار شما می توانند به طرز‌های مختلفی پخش شوند. پیش پخش باشند، دربین پخش باشند و فی مابین اپ در درحال حاضر اعمال پخش شوند و یا این که در انتهای پخش از آنان مصرف شود. همینطور شما میتوانید از این ویدیوها تحت عنوان تبلیغات محرک دار به کار گیری فرمائید.


تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی‌از سابق‌ترین اشکال تبلیغات میباشد که اثرگذاری خویش را در طی سال جاری‌ها ثابت نموده است. این نوع از تبلیغات سال‌هاست که در اشکال اپلیکیشن‌ها و اینترنت‌وب سایت‌ها گزینه به کارگیری قرار میگیرد. تداوم استعمال از آن نشانه از اثربخشی بالای این مجموعه از تبلیغات داراست. ولی گرافیک عالی و باکیفیت و جذابیت بصری بالا یکی کارداران توفیق این گروه از تبلیغات میباشند. تبلیغات بنری در واقع بنرهای تصویری می‌باشند که مقصود آنها رساندن پیام تبلیغاتی متبوع در پوسته تصاویر دیدنی میباشد. تبلیغات بنری نسبت به نوع ویدیویی آن بسیار معمولی‌خیس میباشند و همینطور هزینه کمتری برای پیاده سازی آن ها نیاز میباشد.


شما می توانید این بنر تبلیغاتی را تحت عنوان یک فریم خرد در کناره‌ای از نرم افزار خویش در لحاظ بگیرید. این بنرهای تبلیغاتی از حیث فنی میتوانند به طور تصاویر اثبات و یا این که متحرک پیاده سازی شوند. همینطور برای اکران آن ها در شیت نرم افزار شیوه‌های متنوعی وجود دارااست که با دقت به توافقات طرفین و نوع اپلیکیشن در ارتباط با آن تصمیم گیری میشود. بنرها میتوانند به طور نواری، نیم ورقه و یا این که مجموع کاغذ اکران داده شوند. مثلا تبلیغات کل کاغذ معمولاً بعداز نقطه پایان عمل استفاده کننده و یا این که پیش از آن اکران داده می‌گردد.


ارزش زیر این مجموعه از تبلیغات در عین اثربخشی بالا و آسانی پیاده سازی آنها اکثری از صاحبان مشاغل را به سمت این نوع از تبلیغ در نرم افزار‌ها سوق می دهند. تبلیغات بنری جز تبلیغات پرطرفدار در دیجیتال مارکتینگ می باشند.


تبلیغات همسان یا این که Native

این نوع تبلیغات به عبارتی‌طور که از نامشان نیز مشخص و معلوم میباشد با متن و یا این که فضای نمایشی نرم افزار‌ها همسو می‌باشند. این تبلیغات از اشکال تبلیغات خوشایندتر می‌باشند و یوزرها گارد کمتری نسبت بدین نوع از بازاریابی دارا هستند. همسان و یا این که نیتیو در نگاه اولیه بوسیله استفاده کننده به دیده تبلیغات چشم نمی شود. همین موضوع می تواند تأثیرگذاری این نوع از تبلیغات را ارتقاء دهد. به گونه ای که استفاده کننده این تبلیغات را مشاهده می‌نماید و میخواند؛ ولی در نگاه نخستین متوجه تبلیغ نمیشود و بعداز تلاوت آن متوجه ماهیت تبلیغی می گردد. در‌این‌صورت‌ تبلیغ قادر است تاثیر خویش را بر کاربر بگذارد سوای اینکه استفاده کننده را زده نماید.


معمولاً وجود تبلیغات میان یک اپلیکیشن و یا این که نرم‌افزار‌های گوناگون برای استفاده کننده آزار دهنده میباشد. در صورتیکه خودمان را به مکان کاربر بگذاریم متوجه می‌شویم که در اواسط یک محتوای آموزشی، سرگرمی و یا این که خدماتی عشق و علاقه‌ای به دیدن محتوای تبلیغاتی اعم از کلیپ، بنر و یا این که متن‌ها تبلیغی نداریم.


البته تبلیغاتی که به طور همسان با محتوای اینترنت‌تارنما، نرم افزار یا این که صفحه های کانال‌های اجتماعی ترکیب گردیده‌اند میتوانند مفیدتر واقع شوند و کمتر کاربر را پس بزنند. این نوع از تبلغات میتوانند از نوع متن، تصویر، ترکیبی از متن و عکس و یا این که به کار گیری از آیکون‌های متعدد استحصال و امور در نرم افزار و یا این که اینترنت‌وبسایت متبوع شماست.


تبلیغات تعاملی یا این که Interactive

تبلیغات تعاملی یکی تبلیغات جالب و مؤثر در فضای تبلیغاتی گونه های نرم‌افزار‌های موبایلی و اینترنت‌وب سایت‌ها میباشد. احتمالاً از اسم این نوع تبلیغات نیز متوجه گردید که تبلیغات تعاملی به تبلیغاتی گفته میگردد که سعی بر ساخت و ساز تعامل و همیاری در میان کاربر و تبلیغ منتشر کننده با یکدیگر داراست. اما تبلیغات تعاملی را اصولا از نگاه فنی نمی‌قدرت از تبلیغاتی که تا الان به آن ها اشاره کردیم غیر وابسته دانست. هر مورد از این تبلیغات که در قسمت‌های قبلی به آنها اشاره کردیم میتوانند از نوع تعاملی باشند.


این نوشته‌علمی را هم بخوانید:  فرانچایز چیست؟ روشی مطمئن برای آغاز تجارت

ولی ما تصمیم گرفتیم درین نصیب اشاره‌ای نیز به‌این نوع از تبلیغات داشته باشیم. گونه های مختلفی از تبلیغات می توانند به طور تعاملی ساخت و ساز شوند، تبلیغات بنری و ویدیویی تعاملی، حقیقت افزوده یا این که تبلیغاتی که گوگل آنان‌را اصطلاحاً Playable ad اسم‌گذاری نموده است.


یک نمونه از تبلیغات تعاملی


تحت عنوان یک نمونه کاربردی از تبلیغات تعاملی قادر خواهیم بود به دموی یک بازی یا این که نرم افزار دیگر در برنامه متبوع اشاره کنیم. یک کدام از حرکاتی نوینی که در صنعت تبلیغات ساخت‌و‌ساز شد قابلیت آزمایش بازی و یا این که اپلیکیشن متبوع برای استفاده کننده بود. از جمله فکر کنید که شما سرگرم استعمال از یک نرم افزار کاربردی در موبایل خویش می‌باشید.


در‌این نرم افزار شما برای به کارگیری از بعضا سرویس ها می بایست دیدن ویدیوهای پاداش دار را گزینش فرمایید. یعنی مجبورید تا این ویدیوی تبلیغی را تماما مشاهده کنید تا به سود دلخواه خویش برسید؛ البته بعد از ورود بدین تبلیغ متوجه می شوید که‌این ویدئو دموی یک نرم افزار بازی میباشد که شما در‌این مجال می توانید آن را تجارب نمائید و تایم مقداری را به آن بازی بگذرانید. در پایان هم می توانید برای دانلود و نصب آن مبادرت فرمائید. این طریق که بسیار هم خلاقانه میباشد یک کدام از مؤثرترین نحوه‌های تبلیغات میباشد. به دلیل آن که با این ایده شما استفاده کننده را زبده حقیقی و واقعی روبرو می کنید و وی می تواند به صدق تصمیم بگیرد.


تبلیغات تعاملی خلال تأثیرگذاری بالا مزایای اکثری داراست. این نوع از بازاریابی برای کاربر خسته کننده وجود ندارد و همین مورد سبب ساز میشود تا مخاطب از نرم افزار شما به جهت تبلیغات فراوان و خسته کننده زده نشود. امروزه این نوع از تبلیغات در فضاهای دیجیتالی مختلفی برای مثال اینترنت‌وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی و کانال‌های اجتماعی آیتم به کار گیری قرار میگیرند. همینطور نقش پررنگی در دیجیتال مارکتینگ دارا‌هستند. اما فراموش نکنید که در دیجیتال مارکتینگ و درآمدزایی از روش آن ابتکار عمل کلام نخستین را می‌زند.


بهترین اپلیکیشن های درآمد زایی

کدام تیم از نرم‌افزار‌ها برای درآمدزایی مناسب‌تر میباشند؟

احتمالاً برای شما هم سؤال باشد که کدام گروه از اپ‌های موبایلی برای کسب درآمد مناسب‌تر هستند و یا چه مجموعه از اپ‌ها درآمد بیشتری دارند. نرم‌افزار‌ها و نرم افزار‌های موبایلی را می‌قدرت در مجموعه بندی‌های مختلفی قرار داد. در صورتیکه از دید موضوعی بخواهیم آن‌ها را گروه بندی کنیم تحقیقات و آمارها آرم می‌دهد که معمولاً برنامه‌هایی که در حوزه بازی و سرگرمی قرار دارند طراحی اپلیکیشن در مشهد  نسبت به سایر نرم افزار‌ها درآمد بیشتری برای توسعه دهندگان خود به ارمغان می‌آورند. همچنین طبق همین آمار قسمت زیادی از برنامه‌های موبایلی را بازی‌ها تشکیل می‌دهند و در مجموعه پرطرفدارترین نرم افزار‌ها قرار می گیرند.


این نوشته ی علمی را هم بخوانید:  پی پال چیست؟ آموزش بی نقص ساخت حساب پی پال

یکی از دلایلی که شما در این حوزه امکان کسب درآمد بیشتری نیز دارید همین است. هر چه میزان بازدید و دانلود و نصب در اپ شما بیشتر باشد درآمد شما هم بیشتر می‌گردد. هم اکنون فرق نمیکند که این درآمد از طریق خرید اشتراک و پرداخت باطن اپ‌ای باشد و یا از طریق انتشار تبلیغات. در هر صورت وجود کاربر زیاد در برنامه شما برابر هست با درآمد بالا از آن اپلیکیشن. اینک در‌حالتی که بخواهیم بعضا از ناحیههای پرطرفدار در طراحی اپلیکیشن را نام ببریم خواهیم توانست به ترتیب به منطقههای بازی و سرگرمی، پزشکی و سلامت، شبکه‌های اجتماعی، ورزشی و خبر‌ها اشاره کنیم.


حال در ادامه نوشته ی علمی به طور مختصر به رسیدگی بعضی از حیطههای طراحی نرم‌افزار میپردازیم.


بازی و سرگرمی

یکی‌از اصلی‌ترین منطقههای طراحی اپ‌های موبایلی حوزه بازی و سرگرمی است. امروزه که نصیب بزرگ‌ای از جامعه به تلفن همراه هوشمند دسترسی دارا‌هستند و بسیاری از اوقات خود را در موبایل خود می‌گذرانند نرم افزار‌های بازی می تواند بسیار پرطرفدار باشند. در شرایطی‌که حتی نگاهی ساده به اطرافیان خود بیندازید و آمارهای دقیق را نادیده بگیرید متوجه خواهید شد که آمار بالایی از افراد در موبایل خود حداقل یک یا دو برنامه بازی سرگرمی دارند.


از همین رو بازی‌ها یکی‌از منابع مهم برای کسب درآمد از طریق نرم‌افزار‌ها هستند. این ایام بازی‌های دارای شهرت زیادی در سطح کشور ایران و عالم وجود دارند که توانسته‌اند از طریق تبلیغات و یا پرداخت‌های درون اپلیکیشن‌ای به درآمد بالایی دست پیدا کنند.


ولی فراموش نکنید که در طراحی یک بازی برنده ابتکار عمل و گرافیک حرفه ای حرف اول را میزند و شما بایستی بتوانید در دنیای بزرگ و نامحدود بازی‌های موبایلی مقام خود را دربین رقبا بیابید.


آموزشی

این روزها یکی از ناحیههای پرطرفدار در مسئله اپلیکیشن‌ها ناحیههای آموزشی می باشند. این اپلیکیشن‌ها معمولاً متقاضی ها بخش اعظمی دارند و در صورتی شما بتوانید یک برنامه باکیفیت با خلاقیت و جذابیت را وارد مارکت کنید مسلما می توانید به درآمد بالایی از این شیوه برسید. یکی از مثال‌ها برای این نوع از نرم افزارهای موبایلی اپ‌های فراگیری گویش است. در سال‌های اخیر و با بسط ویروس کرونا اکثری از افراد به سمت آموزش مجازی و آنلاین رفتند. با تعطیلی کلاس‌های آموزش لهجه و آنلاین شدن آنها اکثری از افراد به تامل خودخوانی و استعمال از یک نرم افزار مفید برای یادگیری لهجه افتادند.


ولی به خیال داشته باشید که حتی پس از پایان پاندمی این شرایط همچنان پا برجاست و بخش اعظمی از افراد سبک زندگی آموزشی خود را با همین نرم‌افزار‌ها و به صورت آنلاین ادامه خواهند داد. به گونه ای که می‌اقتدار ذکر کرد این پاندمی سبب ساز به ساخت و ساز جهشی در صنعت فراگیری‌های مجازی و آنلاین شد. پس در شرایطی که می‌خواهید به یک درآمد تضمینی و خوب از طریق تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و یا خرید باطن اپلیکیشن‌ای که در اپ‌های آموزشی هم رایج می‌باشد برسید به‌این حوزه به طور بدون شوخی فکر کنید!


ورزشی و تناسب اندام

احتمالاً شما هم نرم افزار‌های ورزشی را امتحان کرده‌اید. همان‌طور که در قسمت قبل گفتیم پاندمی COVID-19 در سال‌های اخیر منجر به ایجاد کرد تحولی تبارک در سبک زندگی افراد شد. بسیاری از افراد دیگر برای ورزش‌هایی از قبیل بدن سازی به باشگاه‌های حضوری مراجعه نمی‌کنند. آن ها ترجیح می‌دهند تا در منزل خود امور ورزشی را پیگیری کنند و تنها نیاز به یک نرم‌افزار روزانه معلوم و یاد‌آوری دارند.


البته چه ملازمت و همراهی بهتر از یک اپلیکیشن موبایلی ورزشی که بتواند به افراد اپلیکیشن دقیق بدهد، به آموزش حرکات بپردازد و سا‌عتها ورزش را به آن‌ها یاد آوری کند؟ این ایام به کار گیری از این نرم‌افزار‌ها بسیار گسترش پیدا کرده است. تعداد زیادی از نرم افزار‌های ورزشی را می توانید در مارکت‌ها بیابید.


در هر اکنون این حوزه برای مثال منطقههای قابل مانور برای کسب درآمد از طریق نرم‌افزار‌هاست. کافی می باشد پاره ای ابتکار به خرج دهید و بتوانید با تبلیغات پهناور نرم افزار خود را به کاربران معرفی فرمائید.


شبکه‌های اجتماعی

یکی از غول‌های صنعت برنامه‌ها در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی یا سوشال مدیا بوده‌اند. شاید ورود به این عرصه برای هر کسی ممکن نباشد به دلیل آن که بزرگان تکنولوژی فقید این حوزه از اپلیکیشن‌ها را در اختیار دارا‌هستند و رقابت با آنان کار چندان ساده‌ای نیست. بهتر هست بدانید که این روزها شبکه‌های اجتماعی و نرم افزار‌های ارتباطی توانسته‌اند منزلت ویژه‌ای میان افراد پیدا کنند و این جایگاه سال‌هاست که تصویب شده است.


در امسال‌ها دیگر کمتر کسی را می‌بینید که از برنامه‌های شبکه اجتماعی گوناگون استعمال نکند. اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس نرم افزار، توییتر و اکثری دیگر که توانسته‌اند بسط دهندگان و مالکان خود را به درآمدهای اطمینان نکردنی برسانند. در هر صورت رقابت با این اپ‌ها بسیار دشوار است؛ اما این حوزه از نرم افزار‌های موبایلی یکی‌از اصلی‌ترین ناحیههای کسب درآمد می باشند. به عنوان مثالی هویدا در این دسته میتوان به یکی از کارآفرینان این حوزه یعنی مارک زاکربرگ اشاره کرد.