معایب اینستاگرام برای کسب و کار
• نقطه ضعف مهم که به ذهن میرسد احتمالاً این میباشد که اینستاگرام پلتفرمی وجود ندارد که تنها بر مشاغل تمرکز نماید. معمولاً اشخاص از اینستاگرام برای سپری کردن وقت و رابطه با اشخاص دیگر به کار گیری می نمایند. فقط درصد یه خرده از عموم یا این که کاربرانی می باشند که قصد خرید چیزی را داراهستند که در فید خبری خویش
طراحی اپلیکیشن در مشهد میبینند.
• مزیت اساسی به کار گیری از اینستاگرام نیز قادر است به نقطه ضعف آن تبدیل گردد: به شدت به تصاویر متکی میباشد. این بدان معناست که می بایست بسیار مراقب تصاویری که در اینستاگرام ارسال میکنید باشید. چون سبب ساز جذب فالوور شود.
• اینستاگرام تنها در آیفون و اندروید در دسترس میباشد. و این بیشتر کاربرانی را که می توانید از آنان به کارگیری فرمایید محصور مینماید، چون درصورتی که بخواهید یوزرها بلکبری یا این که لینوکس را مقصود قرار دهید، نمیتوانید این شغل را جاری ساختن دهید. این بدان مضمون میباشد که شما نمی توانید به مخاطبان مقصود خویش دسترسی پیدا نمایید. به همین عامل توصیه میشود از پلتفرم های دیگر برای ارتقاء تدبیر از مارک به کار گیری فرمائید. رخبوک در حال حاضر وابسته به اینستاگرام میباشد و پلتفرم بازاریابی یکدست آن دسترسی به مخاطبان بیشتری را سهل و آسان مینماید.
• در اینستاگرام، نمی توانید کالا را در پست خویش بیشتر توضیح دهید. شما صرفا مجاز به آپلود ویدیوهایی میباشید که حدود 60 ثانیه ارتفاع داراهستند. همینطور ارتفاع ایده آل کپشن برای اینستاگرام 138 تا 150 کاراکتر میباشد. برای هر نوع تبلیغ 125 کاراکتر میباشد.
• ارتفاع ایده آل برای کپشن های اینستاگرام قادر است صرفا 125 تا 150 کاراکتر باشد. در حالتی که بخواهید مخاطبانتان روی یک لینک و پیوند کلیک نمایند و آنهارا به شیت فرود فارغ اینستاگرام هدایت نمایند، ممکن میباشد شم خواهد شد که حتی محدودتر میباشد. شما نمی توانید پیوندهایی را در تیتر خویش قرار دهید چون آن ها نمی توانند روی آن کلیک نمایند.
• وقتی که اینستاگرام را با چهره بوک یا این که توییتر مقایسه میکنید، مقصود قرار دادن بازارهای محلی در اینستاگرام دشوارتر میباشد. اینستاگرام مورد های کمتری برای محصور کردن مخاطبان مقصود شما داراست. شما همینطور بدون چاره میباشید صرفا به ترافیک ارگانیک توکل فرمائید. حصول و شغل های گران قدر صرفا میتوانند دراین پلتفرم تبلیغات نمایند. معدل CPC در اینستاگرام 0.50 تا 1.00 دلار میباشد
فیض گیری
همان گونه که در صدر گفتیم، ساخت سایت و اینستاگرام هر دو دارنده مزایا و معایبی در ارتباط با فروش میباشند، ولی میاقتدار بیان کرد که هر دو به نوعی تکمیل کننده یکدیگر میباشند و شایسته ترین طریق طراحی وب سایتتارنما و در موازات آن ایجاد کرد شیت اینستاگرام به شما برای چشمشدن بیشتر یاری خواهد کرد.
به گفته گوگل، غرض تعریفوتمجید Core Web Vitals ارائه ارشاد یک دست برای سیگنال های باکیفیت میباشد که برای ارائه تجارب کاربری بهتر در اینترنت ضروری میباشد. سئو برای چگونگی تجربیات استفاده کننده کلید توفیق زمان بر زمان هر سایتی در فضای اینترنت میباشد. شما چه صاحب و مالک یک تجارت، چه بازاریاب یا این که پیشرفت دهنده باشید، Web Vitals میتواند به شما یاری دهد تا تجارب وب سایت خویش را باصرفه و زمان های بهبود را شناسایی نمایید. گوگل بر مداقه Core Web Vitals بر بقیه معیارها تأکید اکثری می نماید چون برای تمامی تجربه اینترنت بسیار اساسی می باشند.انتظارات یوزرها از تجربه اینترنت میتواند با اعتنا به تارنما و قضیه شغل آن مختلف باشد. Core Web Vitals نیازهای تجربیات استفاده کننده میباشد که همگی وبسایت ها می بایست برای برآوردن آن ها همت کنند. به صورت خاص، Google نیازهای مهم مخاطب را به تفصیل ذیل معین می نماید: لود، تعامل و ثبات بصری . در پی طریق اندازه گیری نیازهای تجربیات مخاطب نشانه داده گردیده است.
نوشتهی علمی پیشنهادی: کاربرد page experience در سرچ کنسول
چرا پارامترهای Core Web Vitals اساسی میباشند؟
گه گاه می بینیم که سرعت بار گذاری سایت بسیار بهتر میباشد ولی ابزارهای اندازه گیری Core Web Vitals امتیاز مناسبی را به وبسایت ما نمی دهند. بهاین قضیه بایستی اعتنا کنیم که گوگل الزاما این پارامترها را برای بهبود تجربیات کاربری سایت ها جاری ساختن نمی نماید، بلکه درصورتی که هر وبسایت صرفا یک سری کیلوبایت وسعت کمتری داشته باشد و یکسری میلی ثانیه سریعتر بار گذاری خواهد شد، هزینه پهنای باند گوگل بسیار کاهش مییابد و کراولر های گوگل سریعتر میتوانند تارنما شمارا نظارت نمایند و تعداد صفحه ها بیشتری از تارنما شمارا نظارت خواهند کرد. در سود در شرایطیکه به طور تجربی تارنما شما سرعت خیر دارااست و تجربیات خیر هم به مخاطب میدهد، بازهم سفارش میشود اصلا از این پارامترها قافل نشوید و قطعا در جهت بهبود این پارامترهای Core Web Vitals اقدامات مورد نیاز را جاری ساختن دهید
اندازه گیری تجربیات مخاطب با Core Web Vitals
گوگل میگوید صاحبان وبسایت میتوانند با به کار گیری از این معیارها چگونگی تجربیات کاربری وبسایت خویش را اندازه گیری نمایند:
LCP (Largest Contentful Paint): بازه وقتی که ارتفاع میکشد تا محتوای مهم ورقه بارگیری خواهد شد. دوران ایده آل کمتر یا این که هم اندازه 2.5 ثانیه میباشد . FID
(First Input Delay): برهه زمانی هنگامی که وبسایت برای اولین تعامل خویش با مخاطب به آن نیاز داراست. به گویش بی آلایش ترشما تحت عنوان مخاطب بر یک المان خاص از وبسایت کلیک می کنید و وبسایت نیز با یک اختلاف وقتی آنچه شما منظور اید را در دست شما قرار میدهد. این مسافت هنگامی فی مابین درخواست شما و جواب به آن به عنوان FID برای گوگل تجزیه و آنالیز می گردد. . مقطع ایده آل کمتر یا این که متساوی 100 میلی ثانیه میباشد . CLS
(Cumulative Layout Shift) : واحد سنجش تغییر و تحول دکورا سیون غیر انتظار محتوای برگه بصری را cls میگویند. این پارامتر ذکر می نماید که در طی بار گذاری کاغذ نباید جهش های غیر انتظار صورت دهد و المان های ورقه تغییر و تحول مکانی غیر در انتظار داشته باشند. مقدار ایده آل کمتر از 0.1 میباشد .
گوگل توضیح میدهد که چرا این سه واحد سنجش، بسیار اصلی میباشند:
\"تمامی این معیارها حاصل اصلی استفاده کننده را به دست میاورند، قابل اندازه گیری می باشند و از معادلات و ابزارهای تشخیص آزمایشگاهی هواخواهی می نمایند.
طرز اندازه گیری ویتامین های اساسی اینترنت
گوگل امکان های اندازه گیری Core Web Vitals را در بخش اعظمی از ابزارهای جان دار خویش گنجانده میباشد. در حال حاضر Core Web Vitals را می قدرت با به کار گیری از مورد ها پایین اندازه گیری کرد:
search console
PageSpeed Insights
Lighthouse
Chrome DevTools
گزارش Chrome UX
پلاگین Web Vitals
درپی در خصوص به کار گیری از هریک از این ابزارها برای اندازه گیری Core Web Vitals بیشتر توضیح داده شدهاست.