مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

روش‌های کسب درآمد از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی

طرز‌های درآمدزایی از روش نرم افزار‌های موبایلی

هم اکنون در‌این نصیب میخواهیم خط مش‌ و طرز‌هایی را ذکر کنیم که با به کار گیری آن ها قادر خواهیم بود از روش برنامه‌های موبایلی به درآمد برسیم.

ولی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید که در جایگاه نخستین برای توفیق در‌این مسیر و درآمدزایی از نرم افزار‌های موبایلی نیاز میباشد تا بتوانید رضایت یوزرها خویش را به دست آورید. چرا‌که مهمترین استدلال طراحی اپلیکیشن در مشهد در ترازو درآمد شما از این اپلیکیشن‌ها واحد سنجش یوزرها شما و مشتری‌هایی میباشد که از برنامه شما به صورت همیشگی استعمال می‌نمایند و از آن رضایت دارا‌هستند. به دنبال چندین طریق را برای درآمدزایی از نرم افزار‌های موبایلی ذکر میکنیم.


درآمدزایی از روش تبلیغات

کسب درآمد از روش تکثیر نرم‌افزار غیر بدون‌پول و مبلغی

درآمدزایی از روش به کارگیری از خرید داخل نرم‌افزار‌ای

به کار گیری از طریق‌ خرید حق اشتراک

تبلیغات باطن اپلیکیشن‌ای

یکی اساسی‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌ها برای درآمدزایی از اپ‌ها و قابل انعطاف افزارهای موبایلی به کار گیری از تبلیغات داخل اپلیکیشن‌ای میباشد. این تبلیغات اشکال مختلفی از محتواها می باشند که استحصال و شغل های متعدد و یا این که برنامه‌های دیگر برای معرفی بیزنس خویش به دیگر یوزرها آیتم استعمال قرار می گیرد و یک کدام از طریق‌های نوین مارکتینگ میباشد. شما می توانید با قبول این تبلیغات و اکران آن ها در نرم افزار خویش تحت عنوان ناشر این تبلیغات درآمدزایی نمائید. اکثری از اشخاص و بسط دهندگان نرم افزار‌های پر استفاده از این طرز برای کسب درآمد به کار گیری می‌نمایند. شاید بتوان بیان کرد که اکثری از طراحان نرم افزار برای مثال گونه های نرم‌افزار‌های بازی و سرگرمی با مقصود درآمدزایی از روش تبلیغات به گسترش اپلیکیشن میپردازند.


این طریق یک کدام از اشکال طریق‌هایی میباشد که میتواند یک توجیه اقتصادی کار کشته برای قابل انعطاف افزارهایی باشد که به صورت مجانی در دسترس یوزرها قرار میگیرند. از اشکال پردرآمد تبلیغات داخل نرم‌افزار‌ای می‌اقتدار به تبلیغات ویدیویی اشاره نمود. گزینش معیار درآمد نیز بسته به توافق در میان شما و طرف مقابل قادر است به راه‌های مختلفی باشد. به عنوان مثال ممکن میباشد شما بر رمز واحد سنجش کلیک‌های اشخاص بر روی پیوند تبلیغات و یا این که تماشای بی نقص تبلیغات ویدیویی توافق نمایید. در لحاظ داشته باشید که تجارب علامت داده میباشد که معمولاً تبلیغاتی که در نرم افزار‌های متفاوت ارائه میشوند از تبلیغات اینترنت‌سایتی بسیار غالب‌خیس و تأثیرگذارتر میباشند.


این نوشته ی علمی را هم بخوانید:  شناخت با ایجاد اشتغال در حوزه توریسم | تجارتی هیجان آور و رؤیایی

به همین استدلال اشخاص متعددی مایل میباشند تا از این نوع از تبلیغات برای تجارت خویش منفعت بگیرند. شما برای یک تبلیغ چیره در نرم افزار خویش می توانید نحوه‌های مختلفی را در پیش بگیرید. هرکدام از این طریق‌ها مزایا و معایب خویش را دارا هستند و شما با اعتنا به موقعیت برنامه خویش و حوزه کاری آن میتوانید تبلیغات مطلوب خویش را به عمل بگیرید. در‌پی بعضا از این شیوه‌های تبلیغی را ذکر می کنیم.


تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی معمولاً یکی‌از کاربردی ترین و اثرگذارترین طریق‌های بازاریابی میباشند. این زمینه در ارتباط با تبلیغات داخل اپ‌ای نیز صحت می‌نماید و ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی یکی قدرتمندترین طرز‌ها برای جلب اعتنا یوزرها میباشد. امروزه محتوای ویدئویی یکی‌از مبنا‌های مهم دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد. همینطور توانسته سبب ساز به توسعه و گسترش چشمگیر تبلیغات درین عرصه گردد.


به خصوص در سال‌های اخیر و با فراگیرشدن تلفن‌های هم پا هوشمند اکران کلیپ به طور بسیار بزرگ‌تری در دسترس مردم قرار گرفته میباشد. به گونه ای که آمارها آرم می دهد تبلیغات ویدیویی در تلفن‌های هم پا بسیار تأثیرگذارتر از دیگر دستگاه‌ها میباشد. برای اینکه تحت عنوان یک پیشرفت دهنده اپلیکیشن، در نرم افزار متبوع خویش از تبلیغات ویدیویی برای درآمدزایی استعمال فرمایید طرز‌های بخش اعظمی وجود داراست. نوع درآمدزایی شما بسته به توافق شما و طرف مقابل میباشد.


گونه های شیوه‌های درآمدزایی از این روش را می‌اقتدار به یک سری گروه تقسیم کرد: درآمد به ازای هر بازدید ویدئو به طور بی نقص، یا این که همان درآمد به ازای هر اکران، درآمد به ازای هر نصب نرم‌افزار و درآمد به ازای هر عمل خاص دیگری که می تواند به طور توافقی باشد، به عنوان مثال درآمد به ازای هر کلیک کاربر بر روی پیوند متبوع. طبق داده های عددی منتشر گردیده در سال ۲۰۱۷ در سال جاری کمپانی‌های تبلیغاتی چیزی نزدیک به ۴ میلیارد دلار از منابع بازاریابی خویش را صرف تبلیغات ویدیویی نرم‌افزار‌های موبایلی کرده‌اند. در سال‌های اخیر این عدد به رقمی بسیار بالا رسیده میباشد.


تبلیغات ویدیویی داخل نرم افزار شما می توانند به طرز‌های مختلفی پخش شوند. پیش پخش باشند، دربین پخش باشند و فی مابین اپ در درحال حاضر اعمال پخش شوند و یا این که در انتهای پخش از آنان مصرف شود. همینطور شما میتوانید از این ویدیوها تحت عنوان تبلیغات محرک دار به کار گیری فرمائید.


تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی‌از سابق‌ترین اشکال تبلیغات میباشد که اثرگذاری خویش را در طی سال جاری‌ها ثابت نموده است. این نوع از تبلیغات سال‌هاست که در اشکال اپلیکیشن‌ها و اینترنت‌وب سایت‌ها گزینه به کارگیری قرار میگیرد. تداوم استعمال از آن نشانه از اثربخشی بالای این مجموعه از تبلیغات داراست. ولی گرافیک عالی و باکیفیت و جذابیت بصری بالا یکی کارداران توفیق این گروه از تبلیغات میباشند. تبلیغات بنری در واقع بنرهای تصویری می‌باشند که مقصود آنها رساندن پیام تبلیغاتی متبوع در پوسته تصاویر دیدنی میباشد. تبلیغات بنری نسبت به نوع ویدیویی آن بسیار معمولی‌خیس میباشند و همینطور هزینه کمتری برای پیاده سازی آن ها نیاز میباشد.


شما می توانید این بنر تبلیغاتی را تحت عنوان یک فریم خرد در کناره‌ای از نرم افزار خویش در لحاظ بگیرید. این بنرهای تبلیغاتی از حیث فنی میتوانند به طور تصاویر اثبات و یا این که متحرک پیاده سازی شوند. همینطور برای اکران آن ها در شیت نرم افزار شیوه‌های متنوعی وجود دارااست که با دقت به توافقات طرفین و نوع اپلیکیشن در ارتباط با آن تصمیم گیری میشود. بنرها میتوانند به طور نواری، نیم ورقه و یا این که مجموع کاغذ اکران داده شوند. مثلا تبلیغات کل کاغذ معمولاً بعداز نقطه پایان عمل استفاده کننده و یا این که پیش از آن اکران داده می‌گردد.


ارزش زیر این مجموعه از تبلیغات در عین اثربخشی بالا و آسانی پیاده سازی آنها اکثری از صاحبان مشاغل را به سمت این نوع از تبلیغ در نرم افزار‌ها سوق می دهند. تبلیغات بنری جز تبلیغات پرطرفدار در دیجیتال مارکتینگ می باشند.


تبلیغات همسان یا این که Native

این نوع تبلیغات به عبارتی‌طور که از نامشان نیز مشخص و معلوم میباشد با متن و یا این که فضای نمایشی نرم افزار‌ها همسو می‌باشند. این تبلیغات از اشکال تبلیغات خوشایندتر می‌باشند و یوزرها گارد کمتری نسبت بدین نوع از بازاریابی دارا هستند. همسان و یا این که نیتیو در نگاه اولیه بوسیله استفاده کننده به دیده تبلیغات چشم نمی شود. همین موضوع می تواند تأثیرگذاری این نوع از تبلیغات را ارتقاء دهد. به گونه ای که استفاده کننده این تبلیغات را مشاهده می‌نماید و میخواند؛ ولی در نگاه نخستین متوجه تبلیغ نمیشود و بعداز تلاوت آن متوجه ماهیت تبلیغی می گردد. در‌این‌صورت‌ تبلیغ قادر است تاثیر خویش را بر کاربر بگذارد سوای اینکه استفاده کننده را زده نماید.


معمولاً وجود تبلیغات میان یک اپلیکیشن و یا این که نرم‌افزار‌های گوناگون برای استفاده کننده آزار دهنده میباشد. در صورتیکه خودمان را به مکان کاربر بگذاریم متوجه می‌شویم که در اواسط یک محتوای آموزشی، سرگرمی و یا این که خدماتی عشق و علاقه‌ای به دیدن محتوای تبلیغاتی اعم از کلیپ، بنر و یا این که متن‌ها تبلیغی نداریم.


البته تبلیغاتی که به طور همسان با محتوای اینترنت‌تارنما، نرم افزار یا این که صفحه های کانال‌های اجتماعی ترکیب گردیده‌اند میتوانند مفیدتر واقع شوند و کمتر کاربر را پس بزنند. این نوع از تبلغات میتوانند از نوع متن، تصویر، ترکیبی از متن و عکس و یا این که به کار گیری از آیکون‌های متعدد استحصال و امور در نرم افزار و یا این که اینترنت‌وبسایت متبوع شماست.


تبلیغات تعاملی یا این که Interactive

تبلیغات تعاملی یکی تبلیغات جالب و مؤثر در فضای تبلیغاتی گونه های نرم‌افزار‌های موبایلی و اینترنت‌وب سایت‌ها میباشد. احتمالاً از اسم این نوع تبلیغات نیز متوجه گردید که تبلیغات تعاملی به تبلیغاتی گفته میگردد که سعی بر ساخت و ساز تعامل و همیاری در میان کاربر و تبلیغ منتشر کننده با یکدیگر داراست. اما تبلیغات تعاملی را اصولا از نگاه فنی نمی‌قدرت از تبلیغاتی که تا الان به آن ها اشاره کردیم غیر وابسته دانست. هر مورد از این تبلیغات که در قسمت‌های قبلی به آنها اشاره کردیم میتوانند از نوع تعاملی باشند.


این نوشته‌علمی را هم بخوانید:  فرانچایز چیست؟ روشی مطمئن برای آغاز تجارت

ولی ما تصمیم گرفتیم درین نصیب اشاره‌ای نیز به‌این نوع از تبلیغات داشته باشیم. گونه های مختلفی از تبلیغات می توانند به طور تعاملی ساخت و ساز شوند، تبلیغات بنری و ویدیویی تعاملی، حقیقت افزوده یا این که تبلیغاتی که گوگل آنان‌را اصطلاحاً Playable ad اسم‌گذاری نموده است.


یک نمونه از تبلیغات تعاملی


تحت عنوان یک نمونه کاربردی از تبلیغات تعاملی قادر خواهیم بود به دموی یک بازی یا این که نرم افزار دیگر در برنامه متبوع اشاره کنیم. یک کدام از حرکاتی نوینی که در صنعت تبلیغات ساخت‌و‌ساز شد قابلیت آزمایش بازی و یا این که اپلیکیشن متبوع برای استفاده کننده بود. از جمله فکر کنید که شما سرگرم استعمال از یک نرم افزار کاربردی در موبایل خویش می‌باشید.


در‌این نرم افزار شما برای به کارگیری از بعضا سرویس ها می بایست دیدن ویدیوهای پاداش دار را گزینش فرمایید. یعنی مجبورید تا این ویدیوی تبلیغی را تماما مشاهده کنید تا به سود دلخواه خویش برسید؛ البته بعد از ورود بدین تبلیغ متوجه می شوید که‌این ویدئو دموی یک نرم افزار بازی میباشد که شما در‌این مجال می توانید آن را تجارب نمائید و تایم مقداری را به آن بازی بگذرانید. در پایان هم می توانید برای دانلود و نصب آن مبادرت فرمائید. این طریق که بسیار هم خلاقانه میباشد یک کدام از مؤثرترین نحوه‌های تبلیغات میباشد. به دلیل آن که با این ایده شما استفاده کننده را زبده حقیقی و واقعی روبرو می کنید و وی می تواند به صدق تصمیم بگیرد.


تبلیغات تعاملی خلال تأثیرگذاری بالا مزایای اکثری داراست. این نوع از بازاریابی برای کاربر خسته کننده وجود ندارد و همین مورد سبب ساز میشود تا مخاطب از نرم افزار شما به جهت تبلیغات فراوان و خسته کننده زده نشود. امروزه این نوع از تبلیغات در فضاهای دیجیتالی مختلفی برای مثال اینترنت‌وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی و کانال‌های اجتماعی آیتم به کار گیری قرار میگیرند. همینطور نقش پررنگی در دیجیتال مارکتینگ دارا‌هستند. اما فراموش نکنید که در دیجیتال مارکتینگ و درآمدزایی از روش آن ابتکار عمل کلام نخستین را می‌زند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد