مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

چگونه کاربران را به نصب اپلیکیشن ترغیب کنیم؟


به صورت مستقل میدانید که نرم افزار‌های زیادی برای دانلود و نصب وجود دارند که یوزرها از آن استعمال می‌نمایند؛ از این رو چنانچه شما تصمیم دارید اپلیکیشن خویش را در دست یوزرها قرار دهید، قبل از گذاشتن نرم‌افزار در بازار یا این که هرنوع پلتفرم دیگری، آغاز بایستی اقداماتی اعمال دهید که نرم‌افزار شما قابل دسترس یوزرها باشد؛ به همین عامل امروز در کنار کارشناسان شرکتتصمیم داریم به مسئله « بهینه سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد

 برنامه استور » بپردازیم تا با به کارگیری از این داده ها بتوانید نرخ دانلود نرم افزار خویش را ارتقا دهید.

پذیرش گردیده بوسیله متخصصین قسمت برنامه نویسی

seo برنامه استور چیست؟

قبل از هر چیزی آغاز خوب میباشد به طور مختصر مضمون‌ seo نرم افزار استور را برای شما آیتم تفحص در اختیار بگذاریم؛ seo نرم افزار استور یا این که  App Store Optimization را با مخفف ASO می‌شناسند که با استعمال از آن میتوانید تعداد یوزرها بیشتری را به نصب برنامه خویش ترغیب نمایید و براین اساس واحد سنجش درآمد خویش را نیز ارتقاء دهید.

ادله مداقه seo اپلیکیشن استور چیست؟

در واقع سئو اپلیکیشن استور یا این که ASO را می‌توان نوعی بازاریابی نرم‌افزار به‌اکانت آورد که با استفاده از آن میتوانید یوزرها غرض خویش را پیدا فرمائید تا اعتنا بیشتری به اپلیکیشن شما جلب خواهد شد.

جهت سفارش “پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی” کلیک فرمایید.

چه‌طور یوزرها را به نصب نرم افزار ترغیب کنیم؟

برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی یکی‌از شیوه‌هایی میباشد که سبب ساز ترغیب یوزرها به نصب نرم‌افزار میگردد؛ ولی درنظر داشته باشید که‌این طرز مستلزم صرف هزینه نسبتاً متعددی است؛ بنابراین استعمال از طریق‌هایی نظیر seo اپلیکیشن استور تعداد متعددی از یوزرها را به نصب برنامه ترغیب می‌نماید؛ در‌پی شما‌را با روش‌های seo برنامه استور آشنا میکنیم.

روش‌های بهینه سازی برنامه استور On-Metadata

درین قسمت، طریق‌های سئو نرم‌افزار استور را به شما عزیزان معرفی می کنیم؛ همان گونه که اشاره کردیم، به کار گیری از این شیوه‌ها سبب ساز می‌گردد که نرم افزار شما به تعداد متعددی از یوزرها اکران داده خواهد شد؛ پس استیناف این نصیب را از دست ندهید.

گزینش شایسته ترین استراتژی

اولی گام برای سئو اپلیکیشن استور این می باشد که مشتریان خویش را به طور بی نقص بشناسید و فهم کنید؛ این مسئله سبب ساز میگردد که در طی پیاده سازی نرم افزار ذوق و سلیقه و نیاز مشتریان را در آن پیاده‌سازی فرمایید.

انجام پژوهش ها عبارات کلیدی

هنگامیکه قصد به تعیین کلمه ها کلیدی برای برنامه خویش را دارید، بایستی سوال های تحت را نیز در ذهن خویش استیناف فرمایید:

» قابلیت و امکان‌های ویژه برنامه شما چه چیزهایی میباشد؟


» تیم‌بندی نرم افزار شما به چه‌‌ شکل است؟


» برای تعریف قابلیت‌های نرم‌افزار خویش به چه عبارات مترادفی نیاز دارید؟


»‌ رقبا نرم افزار خویش را با چه اسم‌های منتشر کردند؟


» یوزرها برای به کارگیری از مجموعه‌بندی‌های نرم‌افزار شما از چه کلماتی استفاده می‌نمایند؟


 


جهت پیشنهاد “برنامه ریزی توریسم” کلیک نمایید.


 


تعیین اسم مطلوب برای اپلیکیشن


تعیین اسم، یکی مهم‌ترین بخش‌های پیاده سازی اپ است که در سئو اپلیکیشن استور نیز موءثر واقع میگردد؛ چراکه یوزرها آغاز با اسم اپ شما مواجه میشوند؛ بدین ترتیب اسم نرم‌افزار خویش را بایستی به‌سیرتکامل‌ای انتخاب نمائید که با مورد برنامه مرتبط باشد؛ علاوه‌ بر آن در ذهن کاربر نیز به یاد ماندنی گردد؛ به‌همین برهان پیشنهاد می کنیم اسم نرم افزار خویش را کوتاه، مختصر و جذاب گزینش فرمائید؛ دقت داشته باشید که برای نشر نرم افزار ios باید اسم نرم‌افزار نزدیک به 30 کاراکتر باشد.‌


 




تعیین آیکون اپلیکیشن


لوگو یا این که آیکون نرم افزار یک کدام از بخش‌هایی است که سبب جلب دقت یوزرها به نرم‌افزار شما می‌شود؛ بدین ترتیب در شرایطی که آیکون قابل قبولی را برای نرم افزار خویش گزینش فرمایید، با یقین تعداد متعددی از یوزرها از نرم‌افزار شما به کارگیری می‌نمایند؛ اعتنا داشته باشید که آیکون نرم افزار می بایست با آیتم آن هماهنگی داشته باشد.


 


جهت پیشنهاد “طرح ریزی سوپرمارکت” کلیک فرمائید.


 


تعریف و تمجید مطلوب اپلیکیشن


» تعریف‌و‌تمجید کوتاه


تعیین تعریف مطلوب درباره نرم‌افزار باعث می‌گردد که یوزرها به طور خلاصه با خصوصیت‌های نرم افزار شما آشنا شوند؛ ناگفته نماند که‌این تعریف علاوه‌بر باخبر‌سازی یوزرها، سبب ساز سازش عالی اپلیکیشن با الگوریتم‌های نرم‌افزار استور می‌گردد؛ ولی درنظر داشته باشید که شما نمی‌توانید به طور هم زمان از تمامی عبارات کلیدی خویش تحت عنوان تمجید به کارگیری نمایید، بلکه باید مهم ترین کلمه ها کلیدی را به فعالیت ببرید؛ دقت داشته باشید که ارتفاع کاراکتر حداکثر 80 میباشد.


» تعریف بلند


برای توصیفات بلند امکان به کار گیری از 4000 کاراکتر وجود دارااست؛ به این ترتیب سفارش می‌کنیم از اوامر کد HTML برای Bold کردن و از ایموجی برای جذب یوزرها استفاده نمایید.


درج اسم بسط دهنده


در واقع درج اسم توسعه و گسترش دهنده با به کارگیری از لغت ها کلیدی سبب سئو اپلیکیشن استور میگردد؛ براین اساس این قسمت را نادیده نگیرید.


 


جهت سفارش “پیاده سازی برنامه ماشین کرایه ای اینترنتی” کلیک نمایید.


 


تنظیم ویدئو و اسکرین شات از برنامه


تهیه و تنظیم اسکرین شات و ویدئو نیز یکی از‌از دیگر از طریق‌هایی است که نقش پررنگی را در بهینه سازی نرم افزار استور برعهده دارد؛ در واقع کلیه ویدیوها و اسکرین شات‌ها التفات برنامه شمارا به یوزرها علامت می دهد و به نوعی باعث برقرار تعامل یوزرها با برنامه می گردد؛ براین اساس این نصیب بایستی از جذابیت بصری بیشتری برخوردار باشد تا یوزرها در به عبارتی اولِ دیدن این تصاویر و ویدیوها، اپلیکیشن شما را برای دانلود و نصب گزینش نمایند.


در به عبارتی اولیهِ نشر نرم‌افزار شما می بایست تصمیم بگیرید که تصاویر و ویدیوها به طور عمودی یا این که افقی در چنگ یوزرها قرار گیرند؛ توصیه می کنیم اسکرین شات‌های برنامه را به طوری گزینش نمائید که ذکر‌گر یک داستان کوتاه جالب برای یوزرها باشد تا به استعمال از اپلیکیشن ترغیب شوند.


گزینش بنر گرافیکی نرم افزار


گرافیک فیچر یا این که بنر گرافیکی به نوعی معرف اپ شماست؛ هنگامیکه ویدیویی را در برنامه قرار می‌دهید، باید از یک بنر گرافیکی تحت عنوان بنر ویدئو به کارگیری فرمائید.


خطاهای اپلیکیشن


نرم افزار‌هایی که در گیر باگ می باشند، بدون شک یوزرها خویش را از دست می دهند؛ یعنی یوزرها بعد از مشاهده این باگ‌ها اپ را از موبایل خویش تمیز می‌نمایند؛ این آیتم منجر می شود که اپ استور اعتباری را به نرم‌افزار شما تخصیص ندهد.


 


جهت پیشنهاد “پیاده سازی اپلیکیشن توصیه طعام” کلیک فرمائید.


 


به‌روزرسانی نرم افزار

پیشنهاد میکنیم هر یک‌سری وقت یکبار نرم افزار خویش را در برنامه استور بروزرسانی فرمائید.


ایفا لیست‌بندی و محلی سازی اپلیکیشن


در‌این قسمت بایستی محلی سازی یا این که ASO در میان‌المللی را اجرا دهید؛ شاید در نگاه نخستین فکر کنید که بیشتر یوزرها با زبان انگلیسی از نرم افزار شما استعمال می‌نمایند؛ البته این تصور صحیح وجود ندارد! درواقع شما با محلی‌سازی نرم‌افزار تعداد مخاطبین غرض خویش را ارتقا می‌دهید و یوزرها فرنگی لهجه دیگر نیز می توانند از اپلیکیشن شما به کارگیری نمایند.


 




شناخت با Off-Metadata در سئو اپ استور

درواقع Off-Metadata دربرگیرنده مواقعی میباشد که در حین فرصت می تواند منجر سئو اپ استور گردد که پیرو به شما معرفی می کنیم.


تصویب دیدگاه ها یوزرها


یوزرها می بایست امکان تصویب نظر ها خویش را برای نرم افزار داشته باشند؛ این آیتم علاوه‌ بر اینکه منجر ترغیب یوزرها به دانلود اپلیکیشن شما میشود؛ تأثیر بسیار خیر در ارتقاء رنک نرم افزار دارد.


تعامل یوزرها با نرم افزار


تعامل یوزرها با نرم‌افزار یکی‌از فاکتورهایی است که سبب ساز اعتباردهی نرم افزار استور به نرم افزار شما می گردد؛ به صورت نمونه مجال مجال به کارگیری از اپلیکیشن منجر می‌شود اسم اپ شما در قسمت TOP CHART قرار ‌گیرد که‌این مورد سبب ساز ترغیب یوزرها به نصب اپلیکیشن می گردد.


معیار نصب نرم افزار


درحقیقت می‌اقتدار اظهار کرد که اعتبار یک برنامه به تعداد نصب آن بستگی دارااست؛ به صورت نمونه اپلیکیشنی با 3 میلیون نصب، اعتبار بیشتری به نسبت اپلیکیشنی با 4000 نصب دارااست؛ به بیانی دیگر هر چه تعداد نصب یک برنامه بیشتر باشد، یوزرها به نصب کردن آن نرم افزار بیشتر ترغیب میشوند.


گذاشتن تبلیغات در برنامه اندروید


تبلیغات یکی‌از شیوه های ارتقا ترازو بازدید برای حصول‌ و کارهاست و همان طور که می دانید، ارتقاء بازدید حصول و امور در معنای ارتقا فروش و درآمد بیشتر برای آنان میباشد. چنانچه پیش از این پیاده سازی نرم افزار شرکتی اجرا دادید و می خواهید از آن درآمدزایی فرمایید، می توانید تبلیغات بقیه برندها و تولیدها را در آن قرار دهید. بخش اعظمی از کمپانی‌های گرانقدر عالم که شاید از لحاظ شما به اندازه کافی شناخته گردیده باشند (مانند گوگل، رخ‌بوک و …)، همچنان از تبلیغات برای ارتقا بازدیدهای خویش به کارگیری می‌نمایند.تبلیغات در سیستم اندروید شبیه طراحی اپلیکیشن در مشهد

 تبلیغات در اینترنت میباشد، با این تفاوت که در اینترنت، کمپانی‌های تبلیغاتی از کوکی‌ها برای شناسایی یک مخاطب خاص به کار گیری می‌نمایند، در حالیکه در نرم‌افزار اندروید از ID استفاده کننده برای این خواسته استعمال میشود. درین نوشته‌ی‌علمی، یادگرفتن گذاشتن تبلیغات در نرم افزار‌ اندروید بطور بدون نقص ارائه می‌شود؛ همینطور سه پلتفرم متداول برای اکران تبلیغات معرفی گردیده و فراگیری گذاشتن تبلیغات در اپ اندروید از روش این سه پلتفرم نیز ارائه شود.با  یار و همدم باشید.پذیرش گردیده به وسیله متخصصین نصیب نرم افزار نویسی

تبلیغات در نرم افزار‌های تلفن همراه

تبلیغات داخل نرم‌افزار‌ای، یکی شایسته ترین استراتژی‌های درآمدزایی از نرم افزار برای گسترش‌دهندگان اپ‌ها و نرم افزار‌های تلفن همراه میباشد؛ به سیرتکامل‌ای که‌این اشخاص در قبال اخذ پول، یک مارک یا این که متاع خاص را در نرم افزار خویش تبلیغ می‌نمایند. این ایده چندان هم نو وجود ندارد!

 یکسری ده سال گذشته، خبرنامه‌ها که مخاطبان متعددی داشتند، برای پوشش بخشی از هزینه‌های خویش، به تبلیغات روی آوردند. امروزه این مخاطبان بیشتر جذب فضای مجازی گردیده‌اند و همان گونه که می دانید، نرم افزار‌های گوشی یکی نصیب‌هایی میباشد که مخاطبان متعددی داراست. یک کدام از پلتفرم‌های دیدنی برای تبلیغات در اپ‌های گوشی، Admob میباشد که دستور کار‌های معمولی و دقیقی داراست و در مقایسه با بقیه پلتفرم‌ها، هزینه بیشتری نیز بابت تبلیغات می گیرد.

صورت‌بوک در درجه دوم پلتفرم‌هاست و ادله این قضیه، ارتباط کاربری نسبتاً غامض آن برای درج تبلیغات میباشد؛ ولی هزینه آن نسبت به Admob سنجیده‌خیس میباشد. بستر تبلیغاتی دیگری که در این باره کاربرد دارااست، StartApp میباشد که مبلغ پرداختی آن برای پیاده سازی نرم افزار، منطقی‌خیس میباشد.

اشکال تبلیغات در اپلیکیشن‌های تلفن همراه

دو نوع مهم تبلیغات در اپلیکیشن‌های گوشی وجود داراست: تبلیغات بنر یا این که Banner Ad و تبلیغات بینابینی یا این که Interstitial Ad. در تبلیغات بنر، یک قاب مستطیلی در ابتدا یا این که تحت کاغذ گوشی ظواهر می‌گردد که محتوای تبلیغات را در خویش مکان داده میباشد. این تبلیغات به سیرتکامل‌ای میباشد که در طی اسکرول کردن برگه، فریم تبلیغاتی روی شیت باقی می ماند. این طرز برای تبلیغات کننده‌های نو‌فعالیت مطلوب میباشد.

در تبلیغات بینابینی، یک کاغذ تبلیغاتی بی نقص روی برگه اکران گوشی مشاهده می‌گردد. این تبلیغات با بستن ورقه، حذف گردد ولی تا‌زمانی‌که به وسیله استفاده کننده بسته نشوند، روی شیت باقی خواهند ماند.جهت استحضار از “ارزش پیاده سازی نرم افزار” کلیک فرمائید.

فراگیری گذاشتن تبلیغ در نرم افزار اندروید

تبلیغات Admob

Admob یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل میباشد که به شما قابلیت تصویب نرم افزار در گوگل و تبلیغات در آن را می دهد. به یاری این پلتفرم میتوانید یک اکانت کاربری در AdMob ساخته و یک ID برای خویش داشته باشید تا از آن در نرم افزار‌ها به کار گیری کرده و تبلیغات فرمائید. برای تصویب‌اسم در AdMob به آدرس admob.google.com مراجعه نمایید.


به محض اینکه اکانت کاربری خویش را ساختید، نرم افزار متبوع خویش را گشوده کرده و کد دستوری ذیل را تحت تگ dependencies در پوشه build.gradle سطح اپلیکیشن بنویسید تا به‌این وسیله، کتابخانه AdMob در نرم افزار شما وارد گردد.


مزایای داشتن اپلیکیشن


ساختن اپلیکشن منحصر به فرد یاری بسیار زیادی به تجارت شما می‌کند. چراکه پرورش سریع حصول و کارهای اینترنتی در کشور‌ایران منجر رقابتی شدید در این حوزه شده است.
تایید شده توسط متخصصین بخش برنامه نویسی
یک کدام از مزیت‌های داشتن اپلیکیشن مخصوص، پرزنت‌کردن حصول و کارتان می باشد. با این فعالیت احتمال فروش را بالاتر خواهید برد، مزایای اپ عبارتند از:
» سبقت از رقبا: با قرار دادن استخراج و کارتان بر روی گوشی یاروهمدم مشتری، از رقبایتان طراحی اپلیکیشن در مشهد

 متمایز می شوید.
» ارتباط مداوم با مشتری: نرم‌افزار کسب و کار شما همیشه نام شمارا به مشتری یاداوری می‌کند.
» کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی تلفن همراه مشتری قرار می‌گیرد.
» ارتقا تصویر برند شما: یک اپلیکیشن منحصر به فرد برای کسب و کار شما نشانگر به‌روز بودن و جذب مشتری‌های امروزی می‌باشد.
» آپ تو دیت رسانی: مشتریان هر لحظه لیست آپ دیت محصولات و خدمات شما را می‌بینند و از جدیدترین خبر‌ها شما باخبر میگردند.
» افزایش فروش: برنامه تجارت، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می‌کند.
با همپا باشید.
مزایای داشتن نرم‌افزار
مزایای استفاده از برنامه
آمار نماد می دهد که هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف فعالیت با موبایل تلفن همراهش می‌کند. البته در نگاهی واقع‌بینانه اکثر زمان ها کاربران درین زمان، از چند اپلیکیشن محدود که عمدتاً شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هستند استعمال می‌کنند، البته بطور کلی کاربران در طی روز ده‌ها بار قفل تلفن همراه خود را می‌گشایند و ورقه اولیه حاوی اپ‌های مختلف گوشی خود را بالا و پایین می‌کنند!

بدین ترتیب حتی در شرایطی که نرم افزار شما جزو اپ لازم روزمره کاربران نباشد، شانس دیده شدن مداوم به وسیله کاربران را از دست نداده‌اید. روزانه یک‌سری بار دیده شدن توسط کاربران مقصود، موقعیتی خاص و منحصربه‌فرد می‌باشد که کمتر روشی در تبلیغات می تواند آن را آماده سازد. حتی در‌حالتی که برنامه‌های کسب و کار در همان لحظه مورد استفاده کاربر قرار نگیرد یا حتی استفاده کننده فراموش کرده‌باشد که چرا نرم‌افزار را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون برند شما یک تصویر ذهنی از شما در ذهن او ساخت می‌کند، در سود هرگاه نیاز به خدماتی مشابه تجارت شما داشته باشد، قطعاً اولی انتخاب شما هستید. به همین عامل است که گزینش بخش اعظمی از موسسات طراحی اپلکیشن خدماتی می باشد.

مزایای به کارگیری از برنامه
امکانات اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی
در حالیکه خود فروشگاه‌های اینترنتی با داشتن وب سایت، سرعت و سهولت در خرید را به مشتری می‌دهند، امروزه تلفن‌های هوشمند نحوه کسب درآمد و ارتباط با مشتریان و کاربران را کلاً تغییر داده‌اند، به‌همین عامل شرکت‌های توسعه نرم افزاری برای طراحی اپلیکیشن با چالش جدیدی رو به رو شده‌اند.

عامل این که طراحی برنامه فروشگاهی یک مزیت اصلی در بیزنس اینترنتی محسوب می‌شود، این می باشد که مشتریان معمولاً رغبت دارند تا بتوانند خدمات (خبر‌ها مغازه، مدل‌های جدید تولیدات، تغییرات نرم‌افزار و … ) را سریع‌تر دریافت کنند. کاربران اکثراً با موبایل کار می‌کنند و دسترسی آن‌ها به دنیای مجازی از طریق تلفن همراه می‌باشد.

مغازه‌های اینترنتی می توانند با ارتقای قابلیت‌های برنامه خود، ساخت‌و‌ساز طرح‌های تشویقی، ساده‌کردن دسترسی به امکانات برنامه، به کار گیری از کارهای گرافیکی دیدنی و … کاربران را جذب کنند. مهم‌تر از همه، با این شغل سبک‌کاری خود را از سایر رقبا جدا کنند؛ با این شغل شما می‌توانید کسب درآمد از برنامه خود داشته باشید.



برای توصیه “طراحی اپ پزشکی” کلیک کنید.



برای ساخت اپلیکیشن به چه مواردی مورد نیاز می‌باشد؟
برای داشتن اپ مناسب و کاربردی موردنیاز می باشد تا پایین تشکیل داد یا پلتفرمی حاذق در اختیار داشته باشید؛ می‌توان پلتفرم را به سادگی یک سیستم برهان معرفی کرد که کل اپلیکیشن‌ها روی آن جاری ساختن میشوند. سه نوع مهم از پلتفرم‌های اپلیکیشن به تفصیل زیر می‌باشند:

الف) نرم افزار‌های پلتفرم دسکتاپ: برنامه‌های پایین ویندوزوی که بر روی سیستم عامل‌های دسکتاپ مانند مک، ویندوز، لینوکس و … نصب و ایفا می‌شوند.

ب) اپ‌های پلتفرم موبایل: نرم‌افزار تلفن همراه که روی سیستم استدلال تلفن همراه یار مانند اندروید، iOS، بلکبری و … نصب شده و انجام میشوند.

ج) برنامه‌های پلتفرم وابسته به وب: اپ‌هایی میباشند که به صورت آنلاین انجام شده یا می‌توان اظهار‌کرد که این برنامه‌ها به صورت ابری نرم افزار نویسی شده‌اند.

مزایای تشکیل داد اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن را از کجا شروع کنیم؟
استارت بازار مقصود خود را محاسبه فرمائید، دسته سنی مقصود خود را مشخص نمائید؛ به عنوان مثالً در حالتی‌که محصولی دارید که برای خردسال ها مناسب هست، بهتر است والدین را جزو گروه غرض خود قرار دهید.

پلتفرم خود را مشخص فرمائید، چون اکثر زمان ها کاربران از گوشی‌های اندرویدی به کار گیری می‌کنند، بهتر هست شروع از نسخه اندروید آغاز فرمائید، آن گاه سراغ IOS بروید. (اما این مسئله به بیزنس و طریق بازاریابی شما وابسته می باشد.)

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ساخت اپ عبارت‌اند از:

» عامل ها فنی و پیچیدگی آن

» تعداد سیستم تحلیل‌ها و دستگاه‌هایی که برنامه باید روی آن اجرا گردد.

» UI و UX و گرافیک و برنامه خردسالان‌های طراحی شده

» نحوه اتصال اپلیکیشن به سرور

» مدل بیزنس

» تلاش و قابلیت‌های اپلیکیشن

» فرصت انجام پروژه

درخواست امتیازدهی و ثبت نظر توسط مخاطب

چه‌طور میتوانیم نصب برنامه خود را افزایش دهیم؟ آیا با راهکارهای نصب اپلیکیشن آشنایی دارید؟ به‌احتمال زیاد، شما به‌تازگی یک نرم افزار تلفن همراه طراحی کرده‌اید که از تمام جهات بی‌نظیر بوده و برای کاربران هدف شما، مفید میباشد. به‌علاوه شما به‌خیر از تلاش این اپ مطمئن می‌باشید و می‌دانید که بعد از قرارگیری در دسترس کاربران، مورد استقبال و دقت طیف وسیعی از آنان قرار خواهد گرفت. البته هم اکنون باید بنشینید و تنها نظاره‌گر فرآیند پرورش نرم‌افزار خود باشید؟ طبیعتاً پاسخ این سؤال، «نه» می باشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد

بحران‌های مهم طراحی و بسط یک اپلیکیشن موبایلی، در واقع درست بعداز عرضه آن شروع میشود. داشتن یک استراتژی درست برای تبلیغ و انتشار نرم‌افزار، به طور کاملً ضروری هست و موفقیت آن را تا حد زیادی تضمین می‌کند. شما می بایست برای استحصال موفقیت در این مورد، ایده پرداز بوده و بتوانید کاربران مورد نظر خود را جذب و محافظت فرمائید. میزان نصب اپلیکیشن در پلتفرم‌های متفاوت، یکی‌از معیارهای اصلی سنجش موفقیت نرم افزار هست. از این‌رو، بسیاری طراحان و بسط‌دهندگان، این فاکتور را بیشتراز هرکدام دیگری برای رشد نرم افزار خود در لحاظ میگیرند. به همین دلیل، درین نوشته‌علمی ازتصمیم گرفتیم تا با ارائه راهکارهایی برای ارتقا نصب و دانلود نرم‌افزار، به شما در توسعه و گسترش و موفقیت اپ آیتم نظرتان کمک کنیم. در حالتی‌که به‌تازگی یک اپلیکیشن طراحی کرده و یا قصد ایفا این کار را دارید، ادامه این مقاله از آکادمی می‌تواند برای شما بسیار موءثر باشد. پس با ما یاور باشید.

آنچه می‌خوانید:  پنهان کردن فهرست 
 1 راهکارهای ارتقاء دانلود و نصب نرم افزار
 2 صرفا ارتقا نصب برنامه مهم نیست.
 3 جمع‌بندی پایانی
راهکارهای افزایش دانلود و نصب اپ
اتمام فرایند طراحی و ایجاد کرد یک نرم افزار برای توسعه‌دهندگان آن بسیار خوشایند هست، البته این انتهای طریق نیست. برای شعور بهتر این آیتم، کافی میباشد بدانید که در حال حاضر حدود سه میلیون اپلیکیشن موبایلی در «Google Play»، حدود دو میلیون برنامه در «App store» و نسبتاًً حدود 57 هزار اپ در «کافه بازار» وجود دارااست. کاربران مورد نظر شما، می بایست بتوانند در میان تمام این نرم‌افزار‌های گوناگون، اپ شمارا پیدا و آن را نصب کنند. در منفعت، می بایست به تک تک جنبه‌های مختلفی که نظر آن‌ها را نسبت به اپ شما جلب می‌کند، فکر کنید. در‌پی، بیشتر به راهکارهای ارتقاء نصب اپ و استراتژی‌های افزایش نرخ دانلود آن می‌پردازیم. پس همچنان با ما هم پا باشید.

گزینش نام جالب و جذاب
نام نرم افزار شما، اولین چیزی میباشد که مخاطب با آن مواجه میگردد. این نام باید در ذهن کاربر شما ثبت شود؛ از این‌رو ضمن خاص و انحصاری بودن، بایستی کاربر را به دانلود آن ترغیب کند. همچنین بهتر است از عنوانی استعمال نمائید که در نقطع ی عطف خلاقیت، با هدف برنامه و کاری که ایفا می‌دهد نیز مرتبط باشد. این آیتم را همگی ما در هنگام نصب نرم‌افزار‌های گوناگون روی تلفن همراه گوشی خود تجربه کرده‌ایم. به‌عنوان‌ مثال، نرم‌افزار خدماتی و رزرو تاکسی اینترنتی اسنپ را در حیث بگیرید. امکان ندارد شما از مردم بشنوید که می گویند «یک تاکسی اینترنتی می گیرم»، بلکه اکثر اوقات «اسنپ می‌گیرم» را استعمال می‌کنند. به همین استدلال میباشد که انتخاب یک نام انحصاری و متناسب با مقصود نرم افزار، به بیشتر شناخته شدن و در منفعت به ارتقا نصب آن امداد می‌کند.

هنگام تعیین نام، نکات زیر را در نظر داشته باشید؛

هیچوقت از نام‌های تکراری استفاده نکنید. بهتر می‌باشد قبل از گزینش نام نرم‌افزار خود، یک جستجوی بزرگ بین نرم‌افزار‌های مشابه ایرانی و خارجی اعمال دهید.
فاکتورهای اصلی همچون کوتاهی نام، داشتن املای راحت و به‌یادماندنی بودن را فراموش نکنید. سعی نکنید صرفا به دلیل مخصوص بودن، یک نام خیره کننده‌وغریب را به کار گیری فرمائید که استفاده کننده توانا به تلفظ درست آن نیست.
نام برنامه موردنظر شما، باید بتواند ارزش پیشنهادی آن را بیان کند. این مورد می بایست به‌گونه‌ای باشد که حتی‌در صورت عدم دانلود نرم افزار، کاربران را برای تحقیق ورقه مربوط به اپلیکیشن شما در فروشگاه ارائه‌دهنده ترغیب کنند.
ایجاد کرد آیکون اختصاصی
با حجم اکثری بالای نرم افزار‌های مختلف، در صورتی‌که اپ‌ها از آیکون‌های انحصاری سود‌مند نباشند، گم میگردند. این ایام اکثر طراحان از الگوهای مشابهی برای آیکون نرم افزار‌ها به کار گیری می‌کنند و این دستور سبب شده تا اغلب کاربران نرم‌افزار‌های اشتباهی را دانلود و نصب‌کرده و در نهایت آن را حذف کنند؛ بدین ترتیب گزینش یک آیکون مخصوص، با قابلیت تشخیص و تذکر ریلکس، می بایست به‌گونه‌ای باشد که بتواند شمارا از رقبا نیز متمایز کند. برای ایجاد کرد آیکون نرم‌افزار خود، مورد ها پایین را در نظر بگیرید؛


نمونه آیکون نرم‌افزار‌های رفیعتر فقیه
برای نرم افزار خود یک پرسونا بسازید و آن را به‌عنوان آیکون به کار گیری کنید.
آیکونی طراحی فرمائید که راه‌حل یا خدمات ارائه شده به وسیله نرم افزار را آرم میدهد.
اکثر آیکون‌های نرم افزار از حرف نخستین نام خود استعمال می‌کنند. میتوانید در‌این نوع آیکون، از خلاقیت بیشتری هم به کارگیری نمائید.
به کار گیری از تصاویر و متن را فراموش نمایید، به این دلیل که تأثیر فوری بر کاربر ساخت نمی کنند.
دنبال‌کردن استراتژی باصرفه‌سازی برنامه برای اپلیکیشن استور یا App Store Optimization
استراتژی ASO، با بهینه‌سازی جنبه‌های مختلفی که برای کاربر تعریف‌و‌تمجید شده، به بهبود قابلیت و امکان شناسایی و مشاهده نرم‌افزار شما در فروشگاه‌های اپلیکیشن یاری می‌کند. کارداران کلیدی همچون عنوان نرم افزار، توضیحات، کلمات کلیدی، تصاویر، ویدئوها، درجه‌بندی‌ها و نظرات، در قابلیت کشف برنامه شما در مارکت‌های برنامه نقش حیاتی دارا هستند. این مفاد، از اکثری جهات شبیه به بهینه سازی مطالب و محتواهای وب بوده و نقش مهمی در استراتژی رشد نرم افزار شما انجام می‌کند. برای اجرای صحیح استراتژی باصرفه‌سازی “ASO”، مفاد پایین را دنبال کنید؛

عنوان اپلیکیشن‌ای با امکان تذکر بیشتر و بهتر را انتخاب نمائید.
در عنوان نرم‌افزار و عنوان فرعی، عبارات کلیدی مرتبطی را گزینش فرمائید که منعکس‌کننده دسته نرم افزار و کارایی واقعی شما میباشد.
توضیحات اپلیکیشن خود را با صرفه فرمائید. خدمات نرم افزار خود را برجسته کرده و روی ویژگی‌های مهم آن تمرکز نمائید.
برای اسکرین‌شات‌های اپلیکیشن که در کاغذ اولیه قرار می‌دهید، از تست A/B استعمال فرمایید.
یکی از جنبه‌های اصلی شخصی‌سازی، محلی‌سازی است. در صورتیکه اپلیکیشن خود را صرفا برای مخاطبان یک ناحیه جغرافیایی خاص ارائه می کنید، آن را مستقر‌سازی کنید.
جدیدترین نسخه نرم افزار را ارائه نمائید. به‌روزرسانی‌های منظم، کاربران را به نرم افزار شما بازگردانده و پشت گرمی بیشتری در کاربران بالقوه ساخت می‌کند.
ارتباط مؤثر با مخاطبان هدف در رسانه‌های اجتماعی
یکی مؤثرترین و معدود‌هزینه‌ترین کانال‌های تبلیغاتی و بازاریابی برای نرم افزار‌ها‌، رسانه‌های اجتماعی می باشند. این‌شیوه، یک کدام از مهم ترین شیوه‌هایی است که می‌توانید از آن برای ساخت پرسونا و جذب استفاده کننده استعمال فرمائید. ولی نکته مهم که می بایست به آن اعتنا نمایید، تعیین شبکه اجتماعی مورد نظر می باشد. شما می بایست آیتم‌ای را از میان رسانه‌های اجتماعی گوناگون پیدا فرمائید که با پرسونا و مقصود نرم افزار هماهنگ باشد.

لحن ارتباط شما نیز بسیار اصلی هست و بایستی همت فرمائید آن را محافظت نمائید. به کارگیری از یک لحن خشک و دور از شوخی که تنها هدف تجاری داراست و یا استعمال از شاخص‌های بیش از حد، اعتبار شما را نزد مخاطب معدود می‌کند. ولی که این لحن، تا حد زیادی به نوع اپ شما هم بستگی داراست. بسیار اساسی میباشد که در مراحل نخستین، روی تعامل با مخاطب تمرکز کرده و آنها را با اهداف خود آشنا نمایید. بدین‌ترتیب، ارتباط مؤثر با استفاده کننده نیز بی آلایش و مؤثرتر خواهد. همچنین می بایست راجع به شرایط خدمات هر پلتفرم نیز بسیار محتاط باشید. برخی از این رسانه‌ها، از مقررات خاصی درباره‌ی‌ با مسابقات، هدایا و تبلیغات پیروی می‌کنند. مطمئن شوید که در زمان جلب متکی بودن استفاده کننده و تشکیل داد وفاداری برای نرم‌افزار خود، این قانون ها را نقض نکنید.

درخواست امتیازدهی و ثبت حیث به وسیله مخاطب
طبق نظرسنجی‌های تعالی درخصوص تبلیغات، کاربران اکثر زمان ها به سفارش‌های دهان‌به‌دهان مانند نظرها و امتیازدهی‌ها‌ به یک فرآورده، بیشتر از سایر گونه های تبلیغات متکی بودن دارند. این نظرها و مرتبه‌بندی‌هایی که با امتیازات کاربران به‌دست‌آمده، نقش مؤثری در ارتقا دانلود برنامه شما دارا هستند. همچنین تعداد دیدگاه ها مثبت بیشتر و سکو‌بندی‌های بالاتر، رده برنامه شما را در فهرست دکان ارائه‌دهنده آن نیز ارتقا میدهد. برای حصول امتیازات بالا و اظهار نظر بیشتر، به موارد زیر اعتنا نمایید؛

با اعلان‌های داخل نرم‌افزار‌ای (نوتیفیکیشن) و یا اعلان‌های بعدازظهر‌ای، از کاربران بخواهید به اپلیکیشن شما امتیاز دهند و یا دیدگاه ها خود را ثبت کنند.
مجال‌بندی اعلان را در نظر داشته باشید. این آیتم برای خسته نشدن کاربران و همچنین ارسال دقیق و شخصی‌سازی شده اعلان‌ها، بسیار اساسی است.
دیدگاه ها منفی را در لحاظ گرفته و کارایی نمائید برای بهبود آن ها کوشش کنید.
به کارگیری از بازاریابی ارجاعی
بازاریابی ارجاعی یا ریفرال مارکتینگ، یکی مهمترین کانال‌ها برای افزایش نرخ دانلود و نصب اپلیکیشن‌های موبایلی میباشد. در این شیوه از بازاریابی، شرکت‌های متفاوت در عوض دریافت بهره یا محرک و همچنین با تمرکز‌ به واحد سنجش عکس العمل، جنس یا خدمات شرکت‌های دیگر را تبلیغ می‌کنند. شما می‌توانید از این شیوه برای افزایش نصب اپ خود نیز استفاده نمایید اما پیش از هر چیز، باید در انتخاب شرکای تبلیغاتی خود، دقت کافی را داشته باشید. مرتبط بودن عمل‌های شما با هر که در این مورد با او همکاری می کنید، بسیار اصلی می‌باشد.


بازاریابی ارجاعی اسنپ برای ارتقا دانلود اپ
تبدیل کاربران وب‌تارنما به کاربران نرم افزار
داشتن یک وب‌وبسایت منحصر به فرد، بسیار مهم میباشد. این وب‌سایت‌ها اولین نقطه تماس و ارتباط کاربران با شما می باشند و می توانید از این‌راه، نرم‌افزار خود را نیز به آنان معرفی نمایید. سئو همچنان مرتبط‌ترین شکل بازاریابی برای بازاریابان نرم‌افزار میباشد و با داشتن یک وب‌وب سایت بهینه، به‌خیر می‌توانید از این روش به کارگیری فرمایید. مواردی همچون به کارگیری از کلمه ها کلیدی مرتبط در محتواهای وب‌وب سایت، برخلاف آنچه که در اپ‌استورها وجود ندارد، می‌تواند به دسترسی بیشتر و خوب کاربران کمک کند. بعداز ورود کاربران به وب‌تارنما، میتوانید آن‌ها را به نحوه‌های مختلفی به دانلود و نصب نرم‌افزار خود ترغیب کنید.


همت برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به کاربران نرم‌افزار
استفاده از تبلیغات پاپ – آپ
پنجره‌های بازشو یا پاپ – آپ، ابزارهای مؤثری میباشند که می توانید از آنها برای تبلیغ و معرفی اپلیکیشن‌های خود به بازدیدکنندگان سایت استعمال فرمائید. استفاده از این نحوه، میتواند به ارتقا 40 درصدی نرخ دانلود نرم افزار شما کمک کند. اگرچه بسیاری افراد، این طرز را برای مخاطب آزاردهنده می‌دانند، ولی اگر به طریق صحیح و اصولی از آن استفاده فرمایید، نه‌تنها آزاردهنده نیستند بلکه می‌تواند برای توسعه شما نیز مؤثر باشند. به کار گیری از تبلیغات پاپ – آپ وقتی به‌اندازه کافی مؤثر هست که ضمن دقت به طراحی، در زمان‌بندی نمایش آن به استفاده کننده نیز اعتنا نمایید.

به کار گیری از استراتژی فریمیوم (Freemium)
همه ما می‌دانیم که هزینه طراحی، عرضه و نگهبانی‌های مربوط به فعال‌سازی یک نرم افزار، به‌هیچ‌وجه کم نیست. طبیعتاً هرکسی که یک نرم افزار می‌سازد، درپی کسب درآمد از طریق آن خواهد بود. ولی گزینه اصلی که در‌این مرحله وجود دارد، این هست که شما نمی‌‌توانید از نرم‌افزار جدیدی که مردم درباره آن هیچ اطلاعی ندارند، کسب درآمد کنید. به همین ادله، شیوه “freemium” بهترین روش برای بازاریابی برنامه شما میباشد.

طریق “Freemium” (ترکیبی از دو عبارت Free و Premium)، مدلی است که اجازه دانلود و دسترسی بدون‌پول به نصیب‌هایی از اپ را ارائه می دهد. در‌این طریق، کسب درآمد شما از طریق پرداخت‌های داخل نرم افزار‌ای یا اشتراک‌ها خواهد بود. به طور خلاصه، با وجود عدم پرداخت هزینه از طرف کاربران، البته به جذب ترافیک برنامه شما امداد می شود. این یک شیوه مؤثر برای ارتقا دانلود بدون‌پول اپلیکیشن شما میباشد. البته فراموش نکنید که نرخ دانلود برنامه شما به یک‌باره افزایش نخواهد یافت و این پروسه ممکن می باشد طول بکشد. ارتقا نرخ دانلود، شما را به درآمد بیشتر هم می‌رساند.

نقطه‌ضعف این مدل، در این می باشد که شاید برای برخی از گونه های نرم‌افزار‌ها مانند برنامه‌های کاربردی، نتوان از آن به کار گرفت. نرم افزار‌های کاربردی، برنامه‌های تخصصی میباشند که ویژگی‌های بی آلایش مانند یادداشت‌ها، فهرست کارهای روزانه، یادآوری‌ها، ماشین‌حساب‌ها و غیره را ارائه می‌کنند. استعمال از این مدل در چنین نرم افزار‌هایی عملاً بی‌فایده میباشد؛ براین اساس، قبل از استعمال از نحوه فریمیوم، مطمئن شوید که برای نوع اپلیکیشن شما مؤثر است. همچنین می‌توانید برای استفاده عالی از پتانسیل این شیوه، فریمیوم را با بازاریابی ارجاعی ترکیب فرمایید و به کاربران بگویید به جای پرداخت هزینه برای خرید نسخه ویژه، یک یا یک سری دوست خود را به نرم‌افزار دعوت کنند و در صورت عضویت آنها، نسخه فریمیوم را مجانی دریافت خواهند کرد.

همگام‌سازی با لهجه‌های متفاوت
در حالتی که اپ خود را باهدف ارائه به مخاطبان جهانی طراحی کرده‌اید، چرا آن را صرفا به یک لهجه محدود کنید؟ چه کسی گفته که اپلیکیشن شما فقط باید به لهجه فارسی یا انگلیسی بسط یابد؟ ارائه نرم‌افزار شما به یکسری زبان، تا حد زیادی به افزایش نرخ دانلود و افزایش نصب آن کمک می‌کند. بسیاری از مردم در کشورهای غیر انگلیسی گویش ترجیح میدهند از نرم افزار‌ها به گویش مادری خود به کار گیری کنند. ترجمه بخش‌های متعدد برنامه خود به زبان‌های در بین‌المللی رایج مانند عربی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی، ممکن میباشد فقط چیزی باشد که برای افزایش نصب برنامه اندروید یا iOS خود نیاز دارید؛ بنابراین، در حالتی‌که نرم افزار شما از سایر جهات پتانسیل لازم را برای جهانی‌شدن داراست، این شانس را از دست ندهید.

تنها ارتقاء نصب نرم افزار اصلی نیست.
هر اندازه که به استراتژی‌های تبلیغ اپلیکیشن خود اندیشه کرده و نکات نقل شده را رعایت نمایید، تاهنگامیکه مخاطب را در راءس تمرکز خود قرار ندهید، موفق نخواهید بود. با ارتقا رقابت در بین سازندگان اپلیکیشن‌ها، شما می بایست نیازها و خلق و خوی کاربران خود را ادراک کرده و مبنی بر با آنان شغل نمایید. شما بلافاصله بعداز جذب کاربران برنامه، باید روی نگهداری آن‌ها تمرکز کنید. به‌دنبال، یکسری نکته را مطالعه میکنیم که قادر است به شما در نگهداری کاربران خود و ارتقا نصب اپ کمک کند:

مخاطب خود را در همان لحظه ورود، قانع نمایید.
هنگامی که کاربر وارد دور و بر برنامه میشود، فقط یکسری لحظه طول می‌کشد تا تصمیم بگیرد که آیا برنامه را محافظت کرده یا آن را حذف کند. در حقیقت اولی تعامل مخاطب با نرم افزار شما، می تواند خالق یا مخرب باشد. در لحظه ورود، هرچه مخاطب سریع‌تر عملکرد برنامه شما را فهم کرده و دریابد که به کارگیری از آن ساده‌تر می باشد، زودتر به غرض خود خواهید رسید. به‌عنوان‌مثال، مواردی همچون واداشتن استفاده کننده به ثبت‌نام اجباری، مجبور ساختن او برای مشاهده یک ویدیو، یا یک پرداخت ضروری برای ورود به نرم افزار، میتواند سود بسیار بدی برای شما به یاروهمدم داشته باشد.

کارایی کاربران در اپلیکیشن خود را تجزیه‌وتحلیل کنید.
فقط کاری که می بایست دائماً برای ارتقاء نصب اپلیکیشن اجرا دهید، این می‌باشد که نحوه تعامل کاربران با نرم‌افزار را تجزیه‌وتحلیل نمایید. بسیار مهم هست که قبل از ارائه ایده برای بازاریابی، کاربران خود و انگیزه آنان از دانلود و نصب اپ را شعور کنید. این فعالیت، نه‌صرفا به شما برای درک اقدامات درون نرم افزار‌ای کاربران خود امداد می‌کند، بلکه نشان می‌دهد که آن‌ها بیشتر وقت خود را روی چه چیزی صرف می‌کنند. این تجزیه‌وتحلیل، دلایل حذف اپلیکیشن به وسیله کاربران و در سود افت اپلیکیشن را نیز برای شما معلوم می‌کند.

ساخت اپلیکیشن چقدر هزینه دارد؟

امروزه فایده‌مندی از یک برنامه جالب و کاربردی یکی نیازهای هر کسب و کار آنلاین می باشد. تشکیل داد برنامه به‌برهان نیاز به تخصص و مهارت بالا، هزینه بیشتری نسبت به پیاده سازی یک وبسایت دارااست. در این نوشته ی علمی قصد داریم سرمایه ما یحتاج برای ایجاد کرد نرم افزار را از جوانب گوناگون مورد استیناف قرار داده و سوالات متداول در این مورد جواب دهیم.

هزینه ایجاد کرد نرم افزار بسته به نوع کاربری آن مختلف است؛ به عنوان مثال در امر نرم‌افزار‌هایی که با مسائل مالی از جمله پرداخت و جابجایی وجه سروکار دارا هستند، داشتن گواهی نماد اتکا الکترونیک از وزارت طراحی اپلیکیشن در مشهد

 صمت (صنعت، معدن و تجارت) ضروری می‌باشد که به طبعً هزینه تشکیل داد آن ها نیز بیشتر خواهد بود یا این که برای پیاده سازی برنامه مربوط به حقوق معنوی، از جمله، تبدیل کتاب چاپی به کتاب صوتی و یا این که مصور، می‌بایست از مالک تاثیر و نیز سامانه سرآمد نیز مجوزهای ما یحتاج را دستیابی نمود. براین اساس سرمایه موردنیاز برای ایجاد کرد اپلیکیشن بسته به نوع کاربرد آن انتخاب میشود. با همپا باشید تا با هزینه ایجاد کرد گونه های برنامه‌ها به تفکیک نوع نرم‌افزار و سیستم برهان آشنا بشید.

پذیرش گردیده به وسیله متخصصین بخش نرم افزار نویسی 

معیارهای مؤثر در گزینش سرمایه لازم برای ساخت نرم افزار

دست اندرکاران مختلفی بر هزینه مورد نیاز برای پیاده سازی و تشکیل داد یک اپلیکیشن اثر می‌گذارد، همچون هر پروژه دیگری نوع کاربری و زمان لازم برای پیاده سازی و ایجاد کرد یک برنامه، روی هزینه آن تاثیر بی واسطه دارااست. از طرفی برای تشکیل داد برخی از نرم افزار‌ها، اپلیکیشن خاصی نیاز است که ممکن میباشد تنظیم آن، هزینه اضافه داشته باشد؛ براین اساس قابل انعطاف‌ افزار ایجاد کرد اپ نیز یک استدلال انتخاب‌کننده در هزینه ساخت آن است، به صورت خلاصه می‌قدرت عامل ها پایین را برای تعیین هزینه ما یحتاج برای ساخت نرم افزار برشمرد: