تبلیغات یکیاز شیوه های ارتقا ترازو بازدید برای حصول و کارهاست و همان طور که می دانید، ارتقاء بازدید حصول و امور در معنای ارتقا فروش و درآمد بیشتر برای آنان میباشد. چنانچه پیش از این پیاده سازی نرم افزار شرکتی اجرا دادید و می خواهید از آن درآمدزایی فرمایید، می توانید تبلیغات بقیه برندها و تولیدها را در آن قرار دهید. بخش اعظمی از کمپانیهای گرانقدر عالم که شاید از لحاظ شما به اندازه کافی شناخته گردیده باشند (مانند گوگل، رخبوک و …)، همچنان از تبلیغات برای ارتقا بازدیدهای خویش به کارگیری مینمایند.تبلیغات در سیستم اندروید شبیه طراحی اپلیکیشن در مشهد
تبلیغات در اینترنت میباشد، با این تفاوت که در اینترنت، کمپانیهای تبلیغاتی از کوکیها برای شناسایی یک مخاطب خاص به کار گیری مینمایند، در حالیکه در نرمافزار اندروید از ID استفاده کننده برای این خواسته استعمال میشود. درین نوشتهیعلمی، یادگرفتن گذاشتن تبلیغات در نرم افزار اندروید بطور بدون نقص ارائه میشود؛ همینطور سه پلتفرم متداول برای اکران تبلیغات معرفی گردیده و فراگیری گذاشتن تبلیغات در اپ اندروید از روش این سه پلتفرم نیز ارائه شود.با یار و همدم باشید.پذیرش گردیده به وسیله متخصصین نصیب نرم افزار نویسی
تبلیغات در نرم افزارهای تلفن همراه
تبلیغات داخل نرمافزارای، یکی شایسته ترین استراتژیهای درآمدزایی از نرم افزار برای گسترشدهندگان اپها و نرم افزارهای تلفن همراه میباشد؛ به سیرتکاملای کهاین اشخاص در قبال اخذ پول، یک مارک یا این که متاع خاص را در نرم افزار خویش تبلیغ مینمایند. این ایده چندان هم نو وجود ندارد!
یکسری ده سال گذشته، خبرنامهها که مخاطبان متعددی داشتند، برای پوشش بخشی از هزینههای خویش، به تبلیغات روی آوردند. امروزه این مخاطبان بیشتر جذب فضای مجازی گردیدهاند و همان گونه که می دانید، نرم افزارهای گوشی یکی نصیبهایی میباشد که مخاطبان متعددی داراست. یک کدام از پلتفرمهای دیدنی برای تبلیغات در اپهای گوشی، Admob میباشد که دستور کارهای معمولی و دقیقی داراست و در مقایسه با بقیه پلتفرمها، هزینه بیشتری نیز بابت تبلیغات می گیرد.
صورتبوک در درجه دوم پلتفرمهاست و ادله این قضیه، ارتباط کاربری نسبتاً غامض آن برای درج تبلیغات میباشد؛ ولی هزینه آن نسبت به Admob سنجیدهخیس میباشد. بستر تبلیغاتی دیگری که در این باره کاربرد دارااست، StartApp میباشد که مبلغ پرداختی آن برای پیاده سازی نرم افزار، منطقیخیس میباشد.
اشکال تبلیغات در اپلیکیشنهای تلفن همراه
دو نوع مهم تبلیغات در اپلیکیشنهای گوشی وجود داراست: تبلیغات بنر یا این که Banner Ad و تبلیغات بینابینی یا این که Interstitial Ad. در تبلیغات بنر، یک قاب مستطیلی در ابتدا یا این که تحت کاغذ گوشی ظواهر میگردد که محتوای تبلیغات را در خویش مکان داده میباشد. این تبلیغات به سیرتکاملای میباشد که در طی اسکرول کردن برگه، فریم تبلیغاتی روی شیت باقی می ماند. این طرز برای تبلیغات کنندههای نوفعالیت مطلوب میباشد.
در تبلیغات بینابینی، یک کاغذ تبلیغاتی بی نقص روی برگه اکران گوشی مشاهده میگردد. این تبلیغات با بستن ورقه، حذف گردد ولی تازمانیکه به وسیله استفاده کننده بسته نشوند، روی شیت باقی خواهند ماند.جهت استحضار از “ارزش پیاده سازی نرم افزار” کلیک فرمائید.
فراگیری گذاشتن تبلیغ در نرم افزار اندروید
تبلیغات Admob
Admob یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل میباشد که به شما قابلیت تصویب نرم افزار در گوگل و تبلیغات در آن را می دهد. به یاری این پلتفرم میتوانید یک اکانت کاربری در AdMob ساخته و یک ID برای خویش داشته باشید تا از آن در نرم افزارها به کار گیری کرده و تبلیغات فرمائید. برای تصویباسم در AdMob به آدرس admob.google.com مراجعه نمایید.
به محض اینکه اکانت کاربری خویش را ساختید، نرم افزار متبوع خویش را گشوده کرده و کد دستوری ذیل را تحت تگ dependencies در پوشه build.gradle سطح اپلیکیشن بنویسید تا بهاین وسیله، کتابخانه AdMob در نرم افزار شما وارد گردد.