یکی پوستههای تبلیغاتی بازیهای تلفن همراه که طراحی اپلیکیشن در مشهد بسیار دوستداشتنی میباشد، و جزوه خاص ترین پوسته های تبلیغاتی نیز به حساب آورده می شود تبلیغات Playable است.
این پوستهها بهویژه برای بازیهای گوشی بهتر شغل مینمایند.
همان طور که یوزرها از تبلیغات بی ربط و مزاحم خسته میشوند، تبلیغات Playable به یک جایگزین خوب تبدیل گردیدهاست.
طبق گفته SmartyAds، تبلیغات Playable حدود ۸ موازی عالی از تبلیغات بینابینی میباشند.
طرز کارکرد این تبلیغات به طوری میباشد که یوزرها میتوانند دقیقا تبلیغ متبوع را بازی نمایند.
در واقع این تبلیغات به شما اذن میدهد پیش از نصب یک بازی یا این که نرم افزار ابتداعا آنرا تجربیات فرمایید.
این قضیه برای تبلیغکنندگان خوب میباشد چون تبلیغات Playable یوزرها کیفیت عالی را به سمت خویش میآورد.
اما همین زمینه سبب ساز ارتقاء ارزش تبلیغات Playable برای تبلیغ کنندگان میباشد و در سود خبر نیکی برای ناشران که میتوانند فایده بیشتری از این تبلیغات بکنند.
CPI یک تبلیغ Playable بسیار فراتر از تبلیغات با مشوق یا این که بنری میباشد.
هر تبلیغ Playable می بایست دارنده ۴ عنصر کلیدی پایین باشد :
راهنمای مقدماتی راجع به طرز اعمال بازی (یادگرفتن)
دمو کوتاهی برای بازی استفاده کننده (گیم پلی معمولی)
یک CTA پس از دمو که مخاطب را برای نصب بازی دعوت می نماید.