اشکال پوش نوتیفیکیشن نرم افزار تلفن همراه
معمولی
مانند یک پیام اگاهیرسانی، پوش نوتیفیکیشن معمولی یک اعلان بی آلایش و یکباره میباشد که فورا برای کلیه یوزرها ارسال میگردد. از پوش نوتیفیکیشن بی آلایش برای فروش یک روزه، ویژه یا این که اعلامیه استعمال میگردد. نمونه: در زمان 24 ساعت، 50 درصد تخفیف بر همگی تولید ها.
نرم افزارریزی گردیده
پیامها را جوری تهیه نمایید تا در یک طراحی اپلیکیشن در مشهد ساعت مشخص و معلوم یا این که در یک روز خاص ارسال شوند. این موردها را میقدرت در یک جای مشخص و معلوم برای یوزرها فرستاد. نمونه: ساعت 2 عصر میباشد؛ مجال ورزش!
عصرا
اعلانهای تکراری ساختوساز نمائید، که در یک روز و ساعت خاص ارسال شوند. نمونه: فراموش نکنید که وعده دیدار برای اصلاح مو سر خویش را رزرو فرمایید.
حیطهای-جغرافیایی
پیامی را تهیه نمائید که به هنگام ورود یا این که خروج استفاده کننده از یک جای خاص، به وی ارسال گردد. نمونه: شیرینیها فراهم میباشند. لطفا وارد گردید.
مقصودگذاری گردیده
زمانی برچسبها را به یوزرها تخصیص میدهید، می توانید از پوش نوتیفیکیشن هدفمند بر پایه ی علایق و مورد ها دیگر به کارگیری فرمائید. نمونه: برای سه شنبهی آجل، کرم ضدآفتاب خویش را فراموش نکنید.
به شما سفارش نوشتهی علمی پایین را نیز رسیدگی بفرمایید:
پوش نوتیفیکیشن چیست؟
محتوا مخفی
1 تفاوت در بین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، پست الکترونیک و ربات
2 مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس
2.1 از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در موردها تحت استعمال می گردد:
3 مزایای به کارگیری از پوش نوتیفیکیشن
4 کیفیت تعریفوتمجید پوش نوتیفیکیشن اثر گذار؟
5 چه گونه به یک مخاطب نرم افزار، مالیات بر ارزش افزوده می دهیم؟
6 خصوصیتهای پوش نوتیفیکیشن موءثر
7 کیفیت توسعه و گسترش استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن
تفاوت در میان پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، نشانی اینترنتی و ربات
درواقع، هیچ نقصی در هیچ کدام از شبکههای ارتباطی دیجیتال وجود دارااست. ولی برخی از این شبکهها در مورد ها خاصی عالی از مورد ها دیگر شغل مینمایند. البته چرا هنگامی میاقتدار از پیام کوتاه یا این که پست الکترونیک بهره برد، از پوش نوتیفیکیشن به کارگیری میگردد؟ آغاز بیایید با داده های عددی نرخ گشوده هر شبکه دعوا را ادامه دهیم:
اس ام اس: نرخ گشوده جهانی 94 درصد
پوش نوتیفیکیشن: لیست کردن اعداد آماری پوش نوتیفیکیشن مشقت بار میباشد، چون هر نوع پوش نوتیفیکیشن، ترازو توفیق متفاوتی دارااست. برای مثال، پوش نوتیفیکیشن جغرافیایی شایسته ترین نرخ تبدیل را دارااست و همینطور پوش نوتیفیکیشنهای فردی بسیار ضروری میباشند و نرخ راندمان ی حدود 8.8 درصد را دستیابی کرده اند.
نشانی اینترنتی: مطابق گزارش Smart Insights، معدل درصد نرخ راندمان مجموعاَ صنعت های 24.79 درصد میباشد.
مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس
برای اخذ پوش نوتیفیکیشن به وب نیاز میباشد و به این جهت از دید رسانهای بسیار قادر میباشد. در مقابل، پیام کوتاه میباشد که برای اخذ آن نیازی به وب وجود ندارد. زمانی پوش نوتیفیکیشن ها را در مقابل اس ام اس قرار می دهیم، در مفاد ذیل نباید از پوش نوتیفیکیشن مصرف شود:
برای جابجایی اطلاعاتی که یوزرها بایستی بعدا ذخیره نمایند و یا این که به آن مراجعه نمایند، چون هنگامی پیام از کاغذ بیرون شد یا این که اعلانها منزه شدند، پیام ناپدید میگردد.
برای تبدیل و ارتقای طرفهای فرد ثالث، چون این فرمان بیشتراز حد مداخله گر میباشد.
از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در مورد ها پایین استعمال میگردد:
با به کار گیری از متن فردی و غیر رسمی، با مشتریان خویش صمیمیخیس گردید.
ارسال داده ها آیتم عشق مخاطب که براساس جزئیات ارائه گردیده بوسیله او هنگام بارگیری نرمافزارریزی گردیده است.
برای هدف ها بازاریابی به صورت ایدهآل از هر دو نحوه پوش نوتیفیکیشن و آدرس اینترنتی به کار گیری می شود. برای بدست آوردن شایسته ترین فیض، مطلقا نتیجه ها خویش را فارغ از دقت به شبکه و براساس علایق مشتریان تقسیمبندی فرمایید.
مزایای استعمال از پوش نوتیفیکیشن
وقتی که از پوش نوتیفیکیشن نرم افزار گوشی به صدق استعمال میشود، پوش نوتیفیکیشنها این اقتدار را داراهستند تا مارک و مشتری شمارا در مورد با یکدیگر نگه داراهستند. از آن جا که بیشتر اشخاص ماهانه صرفا از حدود 30 نرم افزار به کار گیری مینمایند، می بایست مطمئن گردید که یکی این نرم افزارها وابسته به شما میباشد. شما این عمل را با ساختن اپلیکیشنی که برای مشتریان اثرگذار میباشد ایفا میدهید. اصلی ترین غرض پوش نوتیفیکیشن این میباشد که یوزرها را سرگرم نرم افزار نماید. زمانی اعلانهای گران بها بالا ارائه میدهید، نرم افزار شما از ارتقا نرخ محافظت منفعتمند می شود.
از مزایای پوش نوتیفیکیشن این میباشد که میقدرت از آن برای مفاد تحت استفاده نمود:
مشتریان را به اعمال عملی وادار کرد.
یوزرها را وادار فرمائید تا حتی در صورتیکه مدتی نرم افزار را گشوده نکردهاند، تعامل داشته باشند.
نرخ تبدیل حدودا دو موازی آدرس اینترنتی
با یوزرها خویش در تماس باشید.
شعور اخلاق و رفتار یوزرها
اسم تجاری خویش را مرتبط خیس فرمائید.
رابطه فوری با مشتریان
پیامهای پرمخاطب و بی نیاز ارسال نمایید.
رابطه مقرون به صرفه خیس
کیفیت تمجید پوش نوتیفیکیشن اثر گذار؟
پوش نوتیفیکیشن بایستی بخشی از یک استراتژی بازاریابی با تمرکز و اپلیکیشنریزی گردیده باشد، چون مقصود مهم آن محافظت عشق عده ای میباشد که نرم افزار شمارا نصب و از آن به کارگیری مینمایند. هر غرض دیگری ثانویه میباشد، چون شما نمیتوانید از اپلیکیشنی که عموم از آن به کارگیری نمی کنند، در بیزنس خویش به کارگیری نمائید. در صورتیکه نرم افزار شما حقیقتا قیمت را ارائه نکند، به کارگیری از آن بسیار طاقت فرسا شود. همینطور درصورتی که نرم افزار شما تبلیغات اکثری را دربرگیرنده خواهد شد، به نحوی که به کارگیری از آن را مشقت بار سازد، یوزرها آن را رد خواهند کرد.
چه طور به یک مخاطب نرم افزار، مالیات بر ارزش افزوده میدهیم؟
درصورتی که یوزرها نرم افزار گوشی خویش را بارگیری کردند، بایستی از علایق آنان باخبر گردید. البته برای با صرفهسازی هرگونه رابطه دیگر با یوزرها، آنهارا بدون چاره فرمایید تا یک هیبت را کامل شدن نمایند که داده ها مایحتاج را در دست شما قرار دهد. بنابراین، پوش نوتیفیکیشنی که ارسال میکنید، مبتنی بر علایق آنها پیاده سازی میشود و به این ترتیب بها بالایی خواهد داشت.
خصوصیتهای پوش نوتیفیکیشن مفید
درحالی که هم زمان نیازهای شغلی خویش را برطرف میکنید، نیازهای مخاطبان را نیز برطرف نمائید.
مبادرت برای یوزرها آسوده میباشد. هنگامی میخواهید یوزرها به نوعی مبادرت نمایند، ایفا این عمل را برای آن ها آسوده سازید.
هدفمند و فردیسازی گردیده. بر اساس گزارش Mobile Marketer، پوش نوتیفیکیشن های هدفمند و فردی میتوانند نرخ گشوده را تا 800 درصد ارتقا دهند.
کوتاه و مصرح. وقتی که مخاطب پوش نوتیفیکیشن را گشوده مینماید، به سمت نرم افزار هدایت میشود. البته در حالتی که پوش نوتیفیکیشن بیش تر از حد زمان بر باشد، ممکن میباشد پیام را بیبهره و خسته کننده نماید.
مجالبندی مطلوب. پوش نوتیفیکیشن ممکن میباشد از هر حیث بهتر باشد، البته در حالتی که آن را در طول غلط ارسال فرمایید، ممکن میباشد به هیچ وجه گشوده نشود.
افزودن ایموجی یا این که شکلک. پوش نوتیفیکیشن زمانی که جنبه انسانی به خویش بگیرد، شایسته ترین کارایی را به یار خواهد داشت.
افزودن لغات توانمند. تایپ کردن یک پوش نوتیفیکیشن بهتر شغل سادگی وجود ندارد، به خصوص به جهت کوتاه بودن آن، بایستی از لغات بسیار توانمند بهره برد.
کیفیت توسعه و گسترش استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن
قدم نخستین: ساختوساز نقشه رویکرد. نقشه مانند اسکلت تمام نرم افزار شما فعالیت مینماید. این نقشه سندی میباشد که دقیقا طرز عمل نرم افزار و جریانی را که یوزرها از آن عبور مینمایند را ذکر مینماید.
قدم دوم: تمرکز بر روی غرض. شما یک نرم افزار را برای یک مقصود خاص ساخت و ساز کردهاید، براین اساس بخاطر داشته باشد که آن را در ذهن خویش داشته باشید و حتی بر روی شیت بیاورید.
قدم سوم: تمرکز بر روی نیازهای یوزرها. به خاطر داشته باشید که پوش نوتیفیکیشن می بایست نقطه مهمی فی مابین هدف ها استخراجوکار و هدف ها یوزرها باشد.
قدم چهارم: یادداشت برداری. همگی اتفاق ها و روند گسترش را یادداشت فرمائید. لحظاتی که بخواهید پوش نوتیفیکیشن را برای آن لحظات ارسال فرمائید.
قدم پنجم: ساختوساز روزنگار. با به کارگیری از یک ورقه کلان بی آلایش، روزنگار خویش را ساخت کرده و ردیفهای مشخصی را اضافه نمایید.