شایسته ترین استراتژی شبکههایاجتماعی برای ارتقا نصب نرم افزار شما
پیشرفت نرم افزار های گوشی، هنری میباشد که با تخیل شما راز و عمل دارااست و به آن پروبال فناوری میبخشد. رسانه های اجتماعی میتوانند یکی رسانه های تبلیغاتی نرم افزار های سازمان شما باشند. برگزیدگان شرکت ها بسط دهنده نرم افزار های گوشی هزاران نرم افزار را با نیت رفع نقص های جانور ارائه میدهند تا شایسته ترین سود را به مشتریان خویش ارائه دهند. بازاریابی دیجیتال میتواند یک طریق بسیار توانمند برای ارتقاء و ارتقاء بازدید نرم افزار شما باشد. از این رو، بخش اعظمی بر این اعتقاد میباشند که به محض تولید و فعالسازی یک نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد بر روی گوگل پلی با اپل استور، شغل به نقطه نهایی رسیده میباشد. فعالسازی یک نرم افزار غرض آخری وجود ندارد، بلکه عملکرد و سودآوری آن غرض پایانی هر سازمان میباشد. رسانه های اجتماعی سریعترین و آسانترین رویکرد برای تبلیغات هر چیزی در جهت جذب کاربر بیشتر میباشد. این روز ها برندهای مختلفی با پلتفرم های دوستداشتنی همیاری می نمایند تا بازدید بیشتری برای کالا خویش بیابند. به این ترتیب بازاریابی دیجیتال، به رسانه ای برای ارتقاء هر کالا و خدمت در بازار تبدیل گردیدهاست. ولی پیشرفت دهندگان نرم افزار های گوشی اکثر وقت ها تصمیم به تضعیف پتانسیل این استراتژی ها در شبکه های مردمی داراهستند. آنچه آنان بدان اعتنا نمیکنند این میباشد که بازاریابی اثر گذار در رسانه های اجتماعی اصولا یافتن، نگهداری و بعد رویش مقر یوزرها برای نرم افزار شما میباشد. درپی به تعدادی استراتژی توانمند در بازاریابی رسانه های اجتماعی میپردازیم:
محتوا نهفته
1 درایت را از قبلی ساخت و ساز نمایید
2 تبلیغات ویدیویی مستقر
3 تعامل با مجموعه های پیشرفت نرم افزار
4 سیستم های ادله گوناگون به نرم افزار های متفاوت نیاز داراهستند
5 در صفحه ها رسانه های اجتماعی خلق کننده شغل نمایید
6 تاثیرگذار / بازاریابی تولیدکننده
7 دستاوردهای خویش را به اکران بگذارید
8 لینک و پیوند های بارگیری نرم افزار را وارد نمایید
9 محتوا شرط اصلی میباشد
تدبیر را از گذشته ساخت و ساز نمایید
برخلاف آنچه بخش اعظمی از بسط دهندگان نرم افزار های گوشی و صاحبان این نرم افزار ها معتقدند، یک طرح بازاریابی مفید در شبکه های مردمی می بایست مقدم بر فعالسازی نرم افزار شما باشد. با ساختوساز بعضا از طرح ها و دور اندیشی ها پیش از فعالسازی نرم افزار، صرفا با ارائه روش حلی که برای نیازهای یوزرها مالیات بر ارزش افزوده میدهد، میتوانید دسته قابل توجهی از بارگیری های بالقوه ساخت نمایید.
تبلیغات ویدیویی مستقر
تبلیغات ویدیویی ساکن یک کدام از آن رغبت هایی میباشد که در بالا تحت عنوان محتوای ویروسی در وب شروع شد، ولی در حال حاضر حدودا در هر بستر رسانه اجتماعی به محتوای اصلی تبدیل گردیدهاست. یک فیلم مستقر میتواند تحت عنوان شکلی از محتوای ویدیویی که به ویژه برای سیستم های برهان رسانه های اجتماعی ساختوساز میشود، آرم داده خواهد شد. این فیلم ها آنگاه در سیستم های ادله گوناگون پخش می گردند. هر رسانه اجتماعی مانند یوتیوب، توییتر و چهره بوک دارنده پوسته ساکن متفاوتی میباشند که تنها به آن بستر خاص رسانه های اجتماعی محصور می گردد. این پوسته ها بر پایه ی استحصال حداکثر جذابیت کاربری در فیلم ها پیاده سازی گردیده اند که میتوانند در پوسته سه جزء ذیل تجزیه و آنالیز شوند:
کشف محتوای کلیپ
توزیع مجموع مطالب
تعداد بازدیدها
تعامل با دسته های بسط نرم افزار
استراتژی آجل شبکههایاجتماعی که شرکت های و سازمان ها میتوانند آن را آزمون نمایند، پیوستن به تیم های ایجاد اشتغال و طراحان نرم افزار های موبایل در شبکههایعمومی میباشد. این یک تاکتیک بسیار بهتر میباشد که میتواند برای ساخت و ساز پیوندها حرفهای خیس به شما یاری دهد تا نمایه خویش را ارتقا دهید. در سیستم برهان های رسانه های اجتماعی مانند رخ بوک و لینکدین، درپی گسترش نرم افزار و دسته های مربوط به موضوع فعالیتی خویش باشید.
سیستم های استدلال متفاوت به نرم افزار های متعدد نیاز داراهستند
هر سیستم دلیل نیاز خاصی را برآورده می نماید، برای مثال لینکدین یک مورد قانونی را برای ماهر ها در لحاظ میگیرد و اکران میدهد، در حالی که محتوای مو جود در اینستاگرام بیشتر در موضوع جذابیت های بصری و زیبایی شناسی میباشد. بخش اعظمی از نرم افزار ها با ارائه آپدیت رسانی های نو، بر سیستم برهان های دیگر نیز به کار خویش ادامه میدهند. بدین ترتیب شما میتوانید با ارائه آپ تو دیت رسانی های (آپ دیت های) مرتبط با نرم افزار توسعه و گسترش داده گردیده خویش، احساس کنجکاوی یوزرها را برانگیزید و آن ها را به استعمال از آپ تو دیت رسانی های نو تشویق فرمائید.
در صفحه های رسانه های اجتماعی خلق کننده شغل فرمایید
صدها و هزاران صفحه های رسانه اجتماعی، انجمن ها و تیم های دعوا وجود داراهستند که میتوانند باعث به تعامل متعددی با نرم افزار های موبایل شوند. ولی عوض اینکه به سراغ تمامی صفحه ها همگانی رسانه ها بروید، خاص شغل نمایید و مقوله ای را تعیین نمائید که نرم افزار شمارا با تمرکز بیشتری نمایان سازد. نکته دیگری که می بایست بخاطر بسپارید این میباشد که از خلق کننده بودن نرم افزار خویش مطمئن گردید، چون در حالتی که یوزرها را به خویش جذب نکند، آن ها نیز روی آن کلیک نخواهند کرد!
تاثیرگذار / بازاریابی تولیدکننده
یوزرها هنگامی شرکتهای و برندها با آن ها رابطه برقرار می نمایند برایشان بسیار خوشایند میباشد، براین اساس پیش بروید و در نظرسنجی ها حیث آن ها را جویا گردید. برای تبلیغ نرم افزار در سیستم های دلیل مربوطه، با تاثیرگذاران و سازندگان شبکه های مردمی همیاری فرمائید. براین اساس آنان حتی میتوانند از فراخوان دعوت از اشخاص برای نام نویسی و استحضار از جزئیات مرتبط با فعال سازی نرم افزار استعمال نمایند.
دستاوردهای خویش را به اکران بگذارید
یک کدام از مواقعی که اکثر عموم نسبت به آن غافل می باشند، به اشتراک گذاشتن دستاوردهای نرم افزار موبایل یا این که مارک سازمان خویش در صفحه های رسانه های اجتماعی میباشد. تحت عنوان یک کمپانی توسعه و گسترش دهنده نرم افزار موبایل، شما میتوانید یک دسته خرد و دارای تخصص را برای شغل در راستای تقویت نمایه رسانه های اجتماعی مارک خویش تخصیص دهید. در راستای این مطالب، نوشتهعلمی به چه شکل با پیاده سازی نرم افزار گوشی حرفهای کاربر بیشتری جذب کنیم را از دست ندهید.
پیوند های بارگیری نرم افزار را وارد نمائید
شما تحت عنوان یک گسترش دهنده نرم افزار و مالک نرم افزار، همگی این استراتژی های بازاریابی شبکههایعمومی را برای تبلیغ نرم افزار گوشی خویش که به معنای تاکتیک تبلیغ نرم افزار میباشد ایفا می دهید. به این ترتیب، چرا پیوند هایی برای بارگیری نرم افزار در جای هایی که حداکثر تعامل کاربری را داراهستند قرار ندهید؟!
محتوا شرط اصلی میباشد
درصورتیکه محتوای قابل توجهی ارائه ندهید، چهگونه میتوانید یک نرم افزار گوشی را در شبکه های عمومی به بازار ارائه دهید؟ نرم افزار شما هیچ وقت نمی تواند پتانسیل حقیقی وواقعی خویش را کشف نماید، در شرایطی که که به اندازه کافی تبلیغ نشود و صدای کافی در حوالی آن تولید نشود. برای به کارگیری خوب از هر بستر رسانه اجتماعی، گسترش دهندگان بایستی دقت متعددی به طراحی برنامه و اجرای استراتژی های بازاریابی محتوای خویش تخصیص دهند.
اینترنت اپلیکیشن پیشرو PWA چیست؟
اینترنت یک بستر بسیار بهتر و باورنکردنی میباشد. اینترنت بدلیل کارآمد بودن دربین همه دستگاه ها و سیستم های عامل، سبک امنیتی استفاده کننده محور و اینکه خصوصیات و اجزای آن صرفا بوسیله یک کمپانی در دست گرفتن نمیشود، به یک بستر عالی برای گسترش قابل انعطاف افزارها تبدیل گردیده است. اینترنت نرم افزار ها میتوانند به هر کسی، در هر نقطه ای و در هر دستگاهی از روش یک مقر اطلاعاتی دسترسی پیدا نمایند. وقتی که به یک وبسایت وارد میشوید، اینترنت اپلیکیشن های پیشرو یا این که PWA با به کارگیری از رابط های برنامه نویسی اپ امروزی ساختوساز گردیده و پیشرفته اند تا امکان ها، روایی و امکان نصب بیشتر را به هنگام دسترسی به کسی که، جای جای و در هر دستگاه فقط طراحی اپلیکیشن در مشهد با یک مقر اطلاعاتی رمزنگاری گردیده، آماده نمایند.
سه خصوصیت که در ادامه به آنها می پردازیم، اینترنت اپ های پیشرو را به تجربه ای بی بدیل تبدیل کرده اند که یوزرها می توانند این اینترنت برنامه های پیشرو را همچون یک اپلیکیشن منحصر پلتفرم خویش دریابند و از تفاوت آنان با اینترنت های مستقر با خبر شوند:
محتوا پنهان
1 قابلیت
2 امکان متکی بودن
3 قابلیت نصب
4 خصوصیت های PWA برای اشکال تجارت
4.1 مخارج ذیل توسعه
4.2 ظاهری همانند یک نرم افزار
4.3 نصب سریع
4.4 خلا مشکل به روز رسانی
4.5 عملیات آفلاین یک دست
قابلیت و امکان
اینترنت امروزه در نوع خویش کاملا توسعه یافته و شایان توجه میباشد. برای مثال میتوانید با به کارگیری از WebRTC، موقعیت یابی و اعلان های هشدار دهنده یک اپلیکیشن (نرم افزار) گفتگوی ویدیویی فرامحله ای ساخت کنید. حتی می توانید این برنامه را با امکان نصب توسط یوزرها ارتقا دهید و سخنها را توسط WebGL و WebVR به طور مجازی اعمال دهید. با معرفی Web Assembly، توسعه دهندگان برنامه می توانند از اکوسیستم های دیگر مانند C ,C++ ,Rust به کارگیری نمایند و در مسئله طراحی سایت برنامه های خودمانی، بسط چشمگیری را برای خویش به ارمغان آوردند. از در بین رابط های نرم افزار نویسی اپلیکیشن یا این که API های امروزی، Web assembly و رابط های برنامه نویسی تازه، اینترنت نرم افزار ها از هر فرصت دیگری بضاعت و امکان بیشتری برای توسعه و گسترش داراهستند.
قابلیت اتکا
یک اپلیکیشن مورد پشت گرمی اینترنت پیشرو سوای پیش بینی کانال، بسیار سریع و قابل اتکا می باشد. سرعت یکیاز شاخصه های اساسی برای ساخت تجربه ی به یادماندنی در میان یوزرها است. در واقعیت، با ارتقاء فرصت بارگیری کاغذ از یک ثانیه به ده ثانیه، احتمال از دست دادن یوزرها 123 درصد افزایش می یابد. یوزرها هیچ گاه نباید از اینکه تعاملات آنها تصویب میشود تعجب نمایند و شگفت زده شوند. آنها باید به هنگام پیمایش و به کار گیری از اپ حس راحتی و متانت نمایند. طرز ادراک یوزرها از نرمافزار شما تا عملکرد حقیقی اپلیکیشن بر کل تجربیات شما اثر میگذارد.
امکان نصب
اپلیکیشن های اینترنت پیشرو نصب گردیده به مکان جاری ساختن شدن در یک صفحه ی دیگر، در یک پنجره ی جداگانه دیگر در مرورگر انجام میشوند. از کاغذ ی اساسی، نوار وظیفه، قفسه کاربری و غیره همگی امکان تصویب جداگانه داراهستند. قابلیت و امکان کاوش بر روی دستگاه برای یوزرها آماده شده است و آنان میتوانند با به کارگیری از ردوبدل کننده نرم افزار یا این که Switcher به بخش های متعدد مراجعه نمایند. بعداز نصب اپلیکیشن اینترنت، امکان های جدیدی اجرا میگردند. میانبرهای کیبورد رزرو گردیده، معمولا هنگام انجام در مرورگر در دسترس قرار میگیرند. نرم افزار های اینترنت پیشرو می توانند جهت تایید محتوا از برنامه های دیگر یا این که جهت تبدیل به اپلیکیشن پیش فرض برای مدیر انواع متفاوت پرونده ها کاندیدای بسیار خیر باشند.
خصوصیت های PWA برای گونه های تجارت
مخارج تحت بسط
نرم افزار های اینترنت پیشرو برای دستگاه های متعدد به ورژن های مختلفی نیاز ندارند. یک برنامه اینترنت پیشرو به تنهایی نیازهای تمام یوزرها را که در آن به شغل می پردازند، برآورده می نماید. براین اساس، معیار سعی هایی که گسترش دهندگان اجرا میدهند به صورت قابل توجهی کاهش مییابد و در بهره هزینه ایجاد آنها نیز کاهش می یابد.
ظاهری همانند یک نرم افزار
امروزه یوزرها تلفن همراه، اپلیکیشن ها را به مرورگرها ترجیح می دهند؛ چون نرم افزار ها در مقابل مرورگرها از مزیت های بیشتری برخوردار می باشند و آنها میتوانند به طور آفلاین با نرم افزار ها عمل نمایند و همینطور نرمافزار ها از رابط کاربری جالب تری بهره مند میباشند. نرمافزار های اینترنت پیشرو با ادغام ظواهر و شم نرم افزار های موبایل و شایسته ترین کوشش تارنما، تجربیات کاربری توسعه یافته ای را ارائه میدهند. آنها پیاده سازی و تنظیماتی دارند که بسیار مشابه به قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه ساکن میباشد. صرف نظر از فن آوری ها، ابزارها و چارچوب هایی که PWA مبتنی بر آنها تولید میگردد، آنها به عبارتی تجارب کاربری را که اپ های گوشی ساکن داراهستند، ارائه میدهند و این مزیت بزرگی در قیاس با تارنما ها میباشد.
نصب سریع
برخلاف اپ های تلفن همراه بی آلایش، اپ های اینترنت پیشرو به مراحل نصب وقتگیر و بغرنج ای نیاز ندارند کهاین خصوصیت به صورت قابل توجهی تجارب کاربری را بهبود می بخشد. یوزرها صرفا یک اپ را سریع و بی واسطه بر روی دستگاه های خویش نصب می نمایند و نیازی به مراجعه به برنامه استور یا این که گوگل پلی ندارند.
خلا خلل آپ دیت رسانی
برنامه های اینترنت پیشرو قابلیت و امکان خاصی دارا هستند که به آنها این قابلیت را میدهد که سوای اطلاع یوزرها و آزار دادن آنان با درخواست های دسترسی، به طور خود کار آپ تو دیت رسانی شوند. این اپ ها هر توشه که یوزرها از آن ها بازدید می نمایند خویش را به طور اتوماتیک به روز می نمایند، بدین ترتیب نیازی به بارگیری تغییرات مجموعه ای و نصب آنان وجود ندارد.
عملیات آفلاین یکپارچه
امکان کارکردن به طور آفلاین یا این که در کانال های چندجانبه، نرم افزار های اینترنت پیشرو را بسیار وا رفته خیس از وبسایت هایی می نماید که به اتصال اینترنتی مطلوب نیاز دارا هستند. خدمت داخلی اپ اینترنت پیشرو خصوصیات و داده ها اصلی برنامه ها را به طور اتومات مخفی می نماید کهاین فرمان بارگیری آنهارا از بین میبرد و به یوزرها قابلیت میدهد تا فارغ از اتصال به وب به آنها دسترسی داشته باشند.
مواقعی که هزینه ی پیاده سازی نرم افزار را زیر اثر قرار میدهند
پیاده سازی نرم افزار، متشکل از تجربیات ی کاربری و ارتباط کاربری، حتما مبنا و پایه خیر برای پروسه توسعه و گسترش نرم افزار ها و نرم افزار های آتی است. فرض میکنیم که بخش اعظمی از یوزرها و طراحان نرم افزار عشق مند به درک کردن هزینه پیاده سازی بالقوه نرمافزار و اینکه چه طرز ها و خدماتی شالوده و محور این نرخگذاری را انتخاب می نماید. مجموعاَ، کاهش هزینه پیاده سازی نرم افزار به لحاظ نمیرسد که تصمیم صحت باشد چون پیاده سازی نرم افزار شالوده و مبنا مجموع سیستم دیجیتال را تولید می نماید. طراحی اپلیکیشن در مشهد
محتوا مخفی
1 هزینه ی پیاده سازی نرم افزار: چرا تجارت ها بهاین سرویس نیاز داراهستند
2 آیا خودمان می توانیم یک نرم افزار تلفن همراه پیاده سازی کنیم؟
3 فرآیند ها و سرویس ها تاثیرگذار بر هزینه ی پیاده سازی نرم افزار
4 تفحص در زمینه ی نرم افزار های تجاری و مولفه های فنی
5 پیاده سازی تجارب ی کاربری
5.1 طرح ها یا این که Sketches
5.1.1 قاب ورک های تجارب کاربری UX wireframes
5.2 قاب ورک های تجربیات کاربری با موادتشکیل دهنده رابط کاربری اساسی
5.3 طرح بصری
5.4 برندینگ
5.5 تصویر و کارتون
6 پیاده سازی نرم افزار چقدر هزینه بر میباشد؟
هزینه ی پیاده سازی نرم افزار: چرا تجارت ها بدین سرویس نیاز داراهستند
برای خودداری از استعمال ی معدود و محصور از نرم افزار، پرداختن به برنامه ریزی دقیقا در پروسه نخستین پروسه بسط اپلیکیشن بسیار اصلی میباشد. هزینه ایجاد کرد یک نرم افزار چقدر است و آیا توسعه و گسترش ی نرم افزار مانند پیاده سازی آن میباشد؟ این پرسش رایج فی مابین صاحبان مشاغل میباشد که ایده توسعه و گسترش اپ را دنبال می نمایند. ادراک این حقیقت که طرح ریزی و توسعه و گسترش نرم افزار ها دو سرویس جداازهم میباشند بسیار اصلی میباشد.
بسط ی نرم افزار واپسین مرحله ساختوساز نرم افزار است و ایفا و طراحی فنی خصوصیت هایی میباشد که می بایست به یک نرم افزار اضافه خواهد شد. با این حالا، اکثری از فرآیند های دیگر پیش از مرحله بسط اعمال می گردد که یکیاز آنها پیاده سازی نرم افزار میباشد.
پیاده سازی نرم افزار شالوده اساسی حل موضوع است. ایده اساسی پشت یک اپلیکیشن حل یک خلل میباشد که یوزرها با ان روبرو میباشند. نادرست مهم که شما میتوانید اعمال دهید این میباشد که کارایی فرمائید چاره یک حریف را فارغ از پژوهش نیاز ها و ایرادات مخاطبان غرض خویش اسکن نمائید. مراحل پیاده سازی یک اپ کاربردی تلفن همراه بسیار غامض میباشد.
آیا خودمان قادر خواهیم بود یک نرم افزار گوشی پیاده سازی کنیم؟
هزینه پیاده سازی یک نرم افزار به وسیله خویش شخص چقدر خواهد بود؟ این پرسش یکیاز سوالات محبوبی بین عده ای میباشد که در مورد پیاده سازی نرم افزار تفحص می نمایند. در حالی که ایفا تمامی امور بوسیله خودتان قابلیت و امکان پذیر میباشد، می بایست اصول و مبانی UX گوشی را فهم و شعور کرده و علم عمیقی درباره ی ابزارهای پیاده سازی نرم افزار گوشی داشته باشید و کلاً بدانید که به چه شکل یک اپ را پیاده سازی نمایید. تنها یک طراح و دارای تخصص UX/UI زبده همگی مفاد داخلی و فرنگی پروسه پیاده سازی نرم افزار، استانداردهای پیاده سازی، دستور کار های پیگیری و نکاتی را که شایسته ترین نرمافزار را برای کنجی از بازار و همینطور برای محصولی خاص ساخت و ساز میکند، می داند.
فرآیند ها و سرویس ها تاثیرگذار بر هزینه ی پیاده سازی نرم افزار
هزینه پیاده سازی یک نرم افزار چقدر است؟ تقریب هزینه برای پیاده سازی یک نرم افزار فارغ از درک کردن همگی جنبه های تشکیل دهنده این طریق ناممکن است. فرآیند پیاده سازی یک اپلیکیشن بسیار بغرنج است و ممکن میباشد سرویس ها ذیل را دربرگیرنده گردد: تفحص و پیشرفت، تجربیات کاربری موبایل UX، رابط کاربری UI –ارتباط کاربری که به قسمت تصویری پیاده سازی و مارک اشاره داراست. پی بردن فرآیند های تاثیرگذار بر هزینه ی پیاده سازی نرم افزار به اشخاص امداد میکند تا ادراک روشنی از کیفیت نرخگذاری بر روی نرم افزار داشته باشند.
تفحص راجعبه نرم افزار های تجاری و مولفه های فنی
این مرحله نخستین به ساختوساز یک اپلیکیشن بهتر برای ارائه راهحل های آجل امداد می نماید. فرصت متعددی معمولا به تفحص تخصیص مییابد که مخاطبان غرض، رقابت و فرایند های مهم بازار را شناسایی نماید. سوای بازرسی ظریف و شعور هر مورد از جنبه ها، پی بردن کیفیت پیاده سازی نرم افزار های دوست داستنی و کاربردی مشقت بار خواهد بود. در حین این مرحله که به آن مرحله اکتشاف نیز گفته میگردد، طراح نرم افزار و تحلیلگر تجارت، کناره ی خاصی در بازار را گزینه پژوهش قرار میدهند و به آنها قابلیت را میدهند تا ایده های نرمافزار را از زوایایی متفاوت نظارت نمایند. آشنایی حالت بازار یاری می نماید تا نقاط قوت و ضعف مهم اپلیکیشن های حریف و کیفیت کاهش این معضل ها در فرآیند پیاده سازی نرم افزار در آتی کاهش یابد. آنگاه، با تجزیه و بررسی واپسین فرایند پیاده سازی رابط اپلیکیشن گوشی، آنها میتوانند شایسته ترین طرز را گزینش نمایند تا به آنان در توسعه تصمیم گیری راجع به شیوه پیاده سازی یک نرم افزار یاری دهد. بعداز اجرا پژوهش ها، گروه پیاده سازی بعد از آن نقشه ی خیالی پروژه و سایر مال را با امکان های ظریف در دسترس تهیه و تنظیم می نمایند. همگی این موردها در پیاده سازی یک نرم افزار کاربردی گوشی در آتی گزینه به کار گیری ی بیشتر قرار میگیرند. مخارج مرتبط با این مرحله از مرحله کشف اپ اول در هر پروژه به ترتیب تحت است:
ابهام نرم افزار
ساعت های مایحتاج برای گردآوری و چک نیاز های تجاری
طرح ریزی تطابق با اجرای فنی
تعداد خصوصیت هایی که بایستی در پیاده سازی به آنها اعتنا خواهد شد
تعداد پلتفرم های ذیل پوشش
ساعت های صرف جلسات دسته با تحلیلگران بیزنس، طراح نرمافزار و پیاده سازی UX/UI
پیاده سازی تجربیات ی کاربری
مثال سازی نخستین یا این که پیاده سازی UX تلفن همراه یکیاز خدمت های اساسی در پروسه پیاده سازی نرم افزار است. بسته به ابهام پروژه، این ممکن میباشد مشمول یک طرح نخستین سیستم یا این که ساخت قاب ورک های UX بطور بدون واسطه باشد. این زمینه بر تک تک تقریب هزینه مثال اول اثر میگذارد. جزئیات بیشتر در زمینهی آنچه میتواند در پیاده سازی تجربیات مخاطب در داخل یک نرم افزار دخیل باشد:
طرح ها یا این که Sketches
چنانچه پروژه حقیقتا بغرنج باشد، خصوصیت های متعددی را دربرمیگیرد و پیمایش دشواری را نیز به یار داراست.مضمون کلی یک نرم افزار با فرمت بدونپول ارائه داده میشود که می تواند بصورت دستی یا این که با استعمال از ابزار پیاده سازی تلفن همراه مانند Sketch, Figma, UXPIN و غیره صورت پذیرد که اکثرا طرح های اول ای ساختوساز میشوند تا تنها مثال اساسی و همینطور غامض ترین سازوکار ها را به اکران بگذارند.
قاب ورک های تجارب کاربری UX wireframes
بر خلاصه طرح های اسکچ، قاب ورک های تجربیات کاربری تنها با امداد ابزار های مخصوص پیاده سازی گوشی ساخته میشوند. در حین این مرحله، طراحان ساختار یک نرم افزار آجل را با دقت بر قابلیت و امکان استعمال و جریان آن ذکر می نمایند.
قاب ورک های تجربیات کاربری با عنصرها رابط کاربری اساسی
فیگما – Figma – به یاروهمدم بقیه ابزارهای پیاده سازی توسعه یافته میتوانند به به کار گیری از یک ساختار پیاده سازی دقیقتر، افزودن فونت های خاص، کلید ها وسبک های در اختیار گرفتن و بقیه مولفه های UI مهم و مستقر حتیدر مرحله پیاده سازی UX امداد نمایند.
طرح بصری
پیاده سازی بصری به معنای همگی چیز در باب با یوزرها است و یک کدام از شایسته ترین خط مش ها برای جابجایی ایده در پشت یک جنس و سرویس و حل خطاها از روش چاره های بصری است. سبک های UI بر پایه ی قاب ورک های UX ساخت میشوند و پیاده سازی یک پارچه گردیده از یک نرم افزار را به طوری تجسم می نمایند که دربین بقیه نرمافزار ها قرار گرفته و یک پیاده سازی نرم افزار منحصربهفرد بفرد تولید نماید.
برندینگ
برندینگ یکی از دیگر از روند اساسی پیاده سازی رابط نرم افزار تلفن همراه میباشد چون مشمول لوگو، فونت و تصاویر با اسم تجاری است. برندسازی با ساخت ارتباط با کردار یوزرها آغاز می گردند و آن گاه به سمت پیاده سازی لوگو تکان می نماید.
تصویر و برنامه کودک
تصویرگری و تصویرسازی که معمولا با Adobe Illustrator CC ساخت می توان به برقراری رابطه ایده خصوصیت های نرم افزار با معنی کلی نرم افزار امداد می نماید. تصویر ها میتوانند از مدل های مختلفی بهره مند باشند، ولی مدام می بایست با مضمون کلی پیاده سازی یک نرم افزار هماهنگ باشند. مجال موردنیاز برای ساختوساز یک تصویر بسته به عدم وضوح، مضمون مدل، خصوصیت برای پوشش و غیره مختلف است. پیاده سازی کارتون ها حتی سخت خیس از تصویرسازی میباشد. این تصویر یا این که شی ها پویا و متحرک معمولا در Adobe After Effects ساختوساز میگردند.
مواردی که هزینه ی طراحی اپلیکیشن را پایین تاثیر قرار می دهند
طراحی نرمافزار، متشکل از تجارب ی کاربری و رابطه کاربری، به طبع شالوده و پایه نه برای روند توسعه نرمافزار ها و نرم افزار های بعدی میباشد. فرض میکنیم که بسیاری از کاربران و طراحان نرمافزار علاقه مند به فهمیدن هزینه طراحی بالقوه نرمافزار و اینکه چه طریق ها و خدماتی مبنا و پایه این قیمت گذاری را تعیین می کند. جمعاَ، کاهش هزینه طرح ریزی به لحاظ نمیرسد که تصمیم صحت باشد زیرا طراحی برنامه پایه و پایه مجموع سیستم دیجیتال را ایجاد کرد می کند.
محتوا مخفی
1 هزینه ی طراحی برنامه: چرا کسب و کار ها به این خدمت نیاز دارند
2 آیا خودمان قادر خواهیم بود یک برنامه موبایل طراحی کنیم؟
3 فرایند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی برنامه
4 تفحص در ارتباط اپلیکیشن های تجاری و مولفه های فنی
5 طراحی تجارب ی کاربری
5.1 طرح ها یا Sketches
5.1.1 فریم ورک های تجربیات کاربری UX wireframes
5.2 فریم ورک های تجارب کاربری با عناصر رابط کاربری اصلی
5.3 طرح بصری
5.4 برندینگ
5.5 تصویر و برنامه کودکان
6 برنامه ریزی چقدر هزینه بر میباشد؟
هزینه ی طراحی برنامه: چرا کسب و کار ها بدین خدمت نیاز دارا هستند
برای پرهیز از استعمال ی کم و محدود از اپلیکیشن، پرداختن به طراحی برنامه دقیقا در فرآیند اول فرآیند گسترش نرم افزار بسیار مهم می باشد. هزینه تشکیل داد یک اپلیکیشن چقدر می باشد و آیا توسعه و گسترش ی نرم افزار مانند طراحی آن هست؟ این سوال رایج بین صاحبان مشاغل می باشد که ایده توسعه نرم افزار را دنبال می کنند. فهم این واقعیت که برنامه ریزی و توسعه نرمافزار ها دو خدمت جداازهم می باشند بسیار اصلی است.
پیشرفت ی برنامه آخرین مرحله ساخت و ساز برنامه است و اعمال و پیاده سازی فنی ویژگی هایی است که بایستی به یک اپ اضافه شود. با این درحال حاضر، بخش اعظمی از روند های دیگر قبل از مرحله گسترش جاری ساختن میشود که یک کدام از آن ها طراحی نرمافزار می باشد.
طراحی اپلیکیشن اساس مهم حل گزینه میباشد. ایده اصلی پشت یک اپلیکیشن حل یک نقص است که کاربران با ان روبرو هستند. اشتباه اساسی که شما میتوانید جاری ساختن دهید این می باشد که سعی نمایید راهحل یک رقیب را بدون مطالعه نیاز ها و اشتباهات مخاطبان غرض خود نسخه برداری نمائید. فرآیند طراحی یک نرم افزار کاربردی موبایل بسیار بغرنج می باشد.
آیا خودمان قادر خواهیم بود یک نرمافزار تلفن همراه طراحی کنیم؟
هزینه طراحی یک اپلیکیشن توسط خود فرد چقدر خواهد بود؟ این سوال یکی سوال ها محبوبی بین کسانی میباشد که در امر طراحی برنامه استیناف می کنند. در حالی که انجام همه کارها توسط خودتان قابلیت پذیر میباشد، باید اصول و مبانی UX تلفن همراه را درک کرده و دانش عمیقی در زمینهی ابزارهای طرح ریزی موبایل داشته باشید و کلاً بدانید که چگونه یک نرم افزار را طراحی فرمائید. فقط یک طراح و متخصص UX/UI مجرب کلیه موردها داخلی و خارجی مراحل طراحی اپلیکیشن، استانداردهای طراحی، دستور کار های پیگیری و نکاتی را که بهترین نرم افزار را برای کنجی از بازار و همچنین برای محصولی خاص ایجاد کرد میکند، میداند.
فرآیند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی نرم افزار
هزینه طراحی یک نرم افزار چقدر می باشد؟ تخمین هزینه برای طراحی یک اپلیکیشن بدون فهمیدن تمامی جنبه های تشکیل دهنده این راه نا ممکن است. روند طراحی یک نرم افزار بسیار غامض میباشد و ممکن است خدمات پایین را شامل خواهد شد: مطالعه و بسط، تجربه کاربری موبایل UX، رابط کاربری UI –رابطه کاربری که به بخش تصویری طراحی و برند اشاره دارد. فهمیدن فرآیند های تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی برنامه به افراد امداد میکند تا شعور روشنی از چگونگی قیمت گذاری بر روی نرمافزار داشته باشند.
تفحص در مورد اپ های تجاری و مولفه های فنی
این مرحله اولیه به ساخت یک نرم افزار خوب برای ارائه چاره های بعدی امداد می کند. مجال زیادی معمولا به رسیدگی اختصاص مییابد که مخاطبان مقصود، رقابت و فرآیند های اصلی بازار را شناسایی کند. فارغ از مطالعه دقیق و ادراک هر یک از جنبه ها، دانستن چگونگی طراحی نرم افزار های دوستداشتنی و کاربردی طاقت فرسا خواهد بود. در حین این مرحله که به آن مرحله اکتشاف نیز گفته می شود، طراح نرم افزار و تحلیلگر بیزنس، گوشه ی خاصی در بازار را آیتم رسیدگی قرار می دهند و به آنها امکان را میدهند تا ایده های اپ را از زوایایی متعدد مطالعه کنند. شناخت موقعیت بازار کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف مهم اپلیکیشن های رقیب و چگونگی کاهش این بحران ها در فرایند طراحی نرم افزار در آینده کاهش یابد. آن گاه، با تجزیه و پژوهش آخرین مراحل طراحی رابط نرم افزار تلفن همراه، آنها میتوانند بهترین طرز را گزینش کنند تا به آنها در پیشرفت تصمیم گیری در ارتباط روش طراحی یک نرمافزار کمک کند. پس از جاری ساختن تحقیقات، دسته طراحی آنگاه نقشه ی ذهنی پروژه و بقیه فرآورده را با قابلیت های دقیق در دسترس تهیه و تنظیم می کنند. همگی این موارد در طراحی یک اپلیکیشن کاربردی موبایل در بعدی گزینه به کارگیری ی بیشتر قرار میگیرند. هزینه های مربوط به این مرحله از مرحله کشف اپ اول در هر پروژه به ترتیب زیر است:
ابهام اپ
ساعت های لازم برای جمع و تحقیق نیاز های تجاری
طراحی برنامه انطباق با اجرای فنی
تعداد ویژگی هایی که باید در طراحی به آن ها توجه خواهد شد
تعداد پلتفرم های زیر پوشش
ساعت های صرف جلسات گروه با تحلیلگران بیزنس، طراح نرم افزار و طراحی UX/UI
طراحی تجربه ی کاربری
نمونه سازی اولیه یا طراحی UX گوشی یک کدام از سرویس های اساسی در مراحل طراحی نرم افزار میباشد. بسته به ابهام پروژه، این ممکن هست مشتمل بر یک طرح اول سیستم یا ایجاد کرد کادر ورک های UX بطور بدون واسطه باشد. این مسئله بر مجموع تخمین هزینه نمونه اول تاثیر میگذارد. جزئیات بیشتر در باب آنچه میتواند در طراحی تجربیات کاربر در درون یک نرم افزار دخیل باشد:
طرح ها یا Sketches
چنانچه پروژه واقعا بغرنج باشد، ویژگی های زیادی را در بر می گیرد و پیمایش دشواری را نیز به یاروهمدم دارااست.مضمون کلی یک نرم افزار با فرمت بدونپول ارائه داده میشود که میتواند بصورت دستی یا با به کار گیری از ابزار طراحی تلفن همراه مانند Sketch, Figma, UXPIN و غیره صورت بپذیرد که اکثرا طرح های نخستین ای تشکیل داد میشوند تا فقط نمونه اصلی و همچنین غامض ترین مکانیسم ها را به نمایش بگذارند.
کادر ورک های تجربیات کاربری UX wireframes
بر خلاصه طرح های اسکچ، کادر ورک های تجربه کاربری فقط با کمک ابزار های مخصوص طراحی گوشی ساخته می شوند. در طول این مرحله، طراحان ساختار یک برنامه آجل را با تمرکز بر امکان به کارگیری و جریان آن بیان می کنند.
فریم ورک های تجربیات کاربری با موادسازنده رابط کاربری اساسی
فیگما – Figma – به هم پا سایر ابزارهای طراحی پیشرفته می توانند به استعمال از یک ساختار طراحی با جزییات بیشتر، اضافه کردن فونت های خاص، کلید ها وسبک های کنترل و سایر مولفه های UI اصلی و مستقر حتیدر مرحله طراحی UX یاری کنند.
طرح بصری
طراحی بصری به معنای همگی چیز در ارتباط با کاربران است و یکی از بهترین رویکرد ها برای انتقال ایده در پشت یک فرآورده و خدمت و حل مشکلات از طریق چاره های بصری هست. مدل های UI مبتنی بر فریم ورک های UX تشکیل داد می گردند و طراحی یکپارچه شده از یک برنامه را به طوری تجسم می کنند که فی مابین سایر نرم افزار ها قرار گرفته و یک طراحی برنامه منحصر به فرد بفرد تولید کند.
برندینگ
برندینگ یک کدام از از سایر از پروسه اساسی طراحی رابط نرمافزار تلفن همراه میباشد زیرا شامل لوگو، فونت و تصاویر با نام تجاری می باشد. برندسازی با تشکیل داد رابطه با کردار کاربران استارت میشوند و آن گاه به سمت طراحی لوگو حرکت می کند.
تصویر و کارتن
تصویرگری و تصویرسازی که معمولا با Adobe Illustrator CC ساخت می شود به برقراری ارتباط ایده ویژگی های اپ با معنی کلی نرمافزار یاری می کند. تصویر ها میتوانند از سبک های مختلفی برخوردار باشند، البته همیشه بایستی با مضمون کلی طراحی یک برنامه هماهنگ باشند. فرصت مورد نیاز برای ایجاد کرد یک تصویر بسته به ابهام، مضمون سبک، ویژگی برای پوشش و غیره متعدد است. طراحی برنامه کودک ها حتی طاقت فرسا تر از تصویرسازی هست. این تصویر یا اشیاء پویا و متحرک معمولا در Adobe After Effects ایجاد کرد می گردند.