شایسته ترین استراتژی شبکههایاجتماعی برای ارتقا نصب نرم افزار شما
پیشرفت نرم افزار های گوشی، هنری میباشد که با تخیل شما راز و عمل دارااست و به آن پروبال فناوری میبخشد. رسانه های اجتماعی میتوانند یکی رسانه های تبلیغاتی نرم افزار های سازمان شما باشند. برگزیدگان شرکت ها بسط دهنده نرم افزار های گوشی هزاران نرم افزار را با نیت رفع نقص های جانور ارائه میدهند تا شایسته ترین سود را به مشتریان خویش ارائه دهند. بازاریابی دیجیتال میتواند یک طریق بسیار توانمند برای ارتقاء و ارتقاء بازدید نرم افزار شما باشد. از این رو، بخش اعظمی بر این اعتقاد میباشند که به محض تولید و فعالسازی یک نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد بر روی گوگل پلی با اپل استور، شغل به نقطه نهایی رسیده میباشد. فعالسازی یک نرم افزار غرض آخری وجود ندارد، بلکه عملکرد و سودآوری آن غرض پایانی هر سازمان میباشد. رسانه های اجتماعی سریعترین و آسانترین رویکرد برای تبلیغات هر چیزی در جهت جذب کاربر بیشتر میباشد. این روز ها برندهای مختلفی با پلتفرم های دوستداشتنی همیاری می نمایند تا بازدید بیشتری برای کالا خویش بیابند. به این ترتیب بازاریابی دیجیتال، به رسانه ای برای ارتقاء هر کالا و خدمت در بازار تبدیل گردیدهاست. ولی پیشرفت دهندگان نرم افزار های گوشی اکثر وقت ها تصمیم به تضعیف پتانسیل این استراتژی ها در شبکه های مردمی داراهستند. آنچه آنان بدان اعتنا نمیکنند این میباشد که بازاریابی اثر گذار در رسانه های اجتماعی اصولا یافتن، نگهداری و بعد رویش مقر یوزرها برای نرم افزار شما میباشد. درپی به تعدادی استراتژی توانمند در بازاریابی رسانه های اجتماعی میپردازیم:
محتوا نهفته
1 درایت را از قبلی ساخت و ساز نمایید
2 تبلیغات ویدیویی مستقر
3 تعامل با مجموعه های پیشرفت نرم افزار
4 سیستم های ادله گوناگون به نرم افزار های متفاوت نیاز داراهستند
5 در صفحه ها رسانه های اجتماعی خلق کننده شغل نمایید
6 تاثیرگذار / بازاریابی تولیدکننده
7 دستاوردهای خویش را به اکران بگذارید
8 لینک و پیوند های بارگیری نرم افزار را وارد نمایید
9 محتوا شرط اصلی میباشد
تدبیر را از گذشته ساخت و ساز نمایید
برخلاف آنچه بخش اعظمی از بسط دهندگان نرم افزار های گوشی و صاحبان این نرم افزار ها معتقدند، یک طرح بازاریابی مفید در شبکه های مردمی می بایست مقدم بر فعالسازی نرم افزار شما باشد. با ساختوساز بعضا از طرح ها و دور اندیشی ها پیش از فعالسازی نرم افزار، صرفا با ارائه روش حلی که برای نیازهای یوزرها مالیات بر ارزش افزوده میدهد، میتوانید دسته قابل توجهی از بارگیری های بالقوه ساخت نمایید.
تبلیغات ویدیویی مستقر
تبلیغات ویدیویی ساکن یک کدام از آن رغبت هایی میباشد که در بالا تحت عنوان محتوای ویروسی در وب شروع شد، ولی در حال حاضر حدودا در هر بستر رسانه اجتماعی به محتوای اصلی تبدیل گردیدهاست. یک فیلم مستقر میتواند تحت عنوان شکلی از محتوای ویدیویی که به ویژه برای سیستم های برهان رسانه های اجتماعی ساختوساز میشود، آرم داده خواهد شد. این فیلم ها آنگاه در سیستم های ادله گوناگون پخش می گردند. هر رسانه اجتماعی مانند یوتیوب، توییتر و چهره بوک دارنده پوسته ساکن متفاوتی میباشند که تنها به آن بستر خاص رسانه های اجتماعی محصور می گردد. این پوسته ها بر پایه ی استحصال حداکثر جذابیت کاربری در فیلم ها پیاده سازی گردیده اند که میتوانند در پوسته سه جزء ذیل تجزیه و آنالیز شوند:
کشف محتوای کلیپ
توزیع مجموع مطالب
تعداد بازدیدها
تعامل با دسته های بسط نرم افزار
استراتژی آجل شبکههایاجتماعی که شرکت های و سازمان ها میتوانند آن را آزمون نمایند، پیوستن به تیم های ایجاد اشتغال و طراحان نرم افزار های موبایل در شبکههایعمومی میباشد. این یک تاکتیک بسیار بهتر میباشد که میتواند برای ساخت و ساز پیوندها حرفهای خیس به شما یاری دهد تا نمایه خویش را ارتقا دهید. در سیستم برهان های رسانه های اجتماعی مانند رخ بوک و لینکدین، درپی گسترش نرم افزار و دسته های مربوط به موضوع فعالیتی خویش باشید.
سیستم های استدلال متفاوت به نرم افزار های متعدد نیاز داراهستند
هر سیستم دلیل نیاز خاصی را برآورده می نماید، برای مثال لینکدین یک مورد قانونی را برای ماهر ها در لحاظ میگیرد و اکران میدهد، در حالی که محتوای مو جود در اینستاگرام بیشتر در موضوع جذابیت های بصری و زیبایی شناسی میباشد. بخش اعظمی از نرم افزار ها با ارائه آپدیت رسانی های نو، بر سیستم برهان های دیگر نیز به کار خویش ادامه میدهند. بدین ترتیب شما میتوانید با ارائه آپ تو دیت رسانی های (آپ دیت های) مرتبط با نرم افزار توسعه و گسترش داده گردیده خویش، احساس کنجکاوی یوزرها را برانگیزید و آن ها را به استعمال از آپ تو دیت رسانی های نو تشویق فرمائید.
در صفحه های رسانه های اجتماعی خلق کننده شغل فرمایید
صدها و هزاران صفحه های رسانه اجتماعی، انجمن ها و تیم های دعوا وجود داراهستند که میتوانند باعث به تعامل متعددی با نرم افزار های موبایل شوند. ولی عوض اینکه به سراغ تمامی صفحه ها همگانی رسانه ها بروید، خاص شغل نمایید و مقوله ای را تعیین نمائید که نرم افزار شمارا با تمرکز بیشتری نمایان سازد. نکته دیگری که می بایست بخاطر بسپارید این میباشد که از خلق کننده بودن نرم افزار خویش مطمئن گردید، چون در حالتی که یوزرها را به خویش جذب نکند، آن ها نیز روی آن کلیک نخواهند کرد!
تاثیرگذار / بازاریابی تولیدکننده
یوزرها هنگامی شرکتهای و برندها با آن ها رابطه برقرار می نمایند برایشان بسیار خوشایند میباشد، براین اساس پیش بروید و در نظرسنجی ها حیث آن ها را جویا گردید. برای تبلیغ نرم افزار در سیستم های دلیل مربوطه، با تاثیرگذاران و سازندگان شبکه های مردمی همیاری فرمائید. براین اساس آنان حتی میتوانند از فراخوان دعوت از اشخاص برای نام نویسی و استحضار از جزئیات مرتبط با فعال سازی نرم افزار استعمال نمایند.
دستاوردهای خویش را به اکران بگذارید
یک کدام از مواقعی که اکثر عموم نسبت به آن غافل می باشند، به اشتراک گذاشتن دستاوردهای نرم افزار موبایل یا این که مارک سازمان خویش در صفحه های رسانه های اجتماعی میباشد. تحت عنوان یک کمپانی توسعه و گسترش دهنده نرم افزار موبایل، شما میتوانید یک دسته خرد و دارای تخصص را برای شغل در راستای تقویت نمایه رسانه های اجتماعی مارک خویش تخصیص دهید. در راستای این مطالب، نوشتهعلمی به چه شکل با پیاده سازی نرم افزار گوشی حرفهای کاربر بیشتری جذب کنیم را از دست ندهید.
پیوند های بارگیری نرم افزار را وارد نمائید
شما تحت عنوان یک گسترش دهنده نرم افزار و مالک نرم افزار، همگی این استراتژی های بازاریابی شبکههایعمومی را برای تبلیغ نرم افزار گوشی خویش که به معنای تاکتیک تبلیغ نرم افزار میباشد ایفا می دهید. به این ترتیب، چرا پیوند هایی برای بارگیری نرم افزار در جای هایی که حداکثر تعامل کاربری را داراهستند قرار ندهید؟!
محتوا شرط اصلی میباشد
درصورتیکه محتوای قابل توجهی ارائه ندهید، چهگونه میتوانید یک نرم افزار گوشی را در شبکه های عمومی به بازار ارائه دهید؟ نرم افزار شما هیچ وقت نمی تواند پتانسیل حقیقی وواقعی خویش را کشف نماید، در شرایطی که که به اندازه کافی تبلیغ نشود و صدای کافی در حوالی آن تولید نشود. برای به کارگیری خوب از هر بستر رسانه اجتماعی، گسترش دهندگان بایستی دقت متعددی به طراحی برنامه و اجرای استراتژی های بازاریابی محتوای خویش تخصیص دهند.