مواردی که هزینه ی طراحی اپلیکیشن را پایین تاثیر قرار می دهند
طراحی نرمافزار، متشکل از تجارب ی کاربری و رابطه کاربری، به طبع شالوده و پایه نه برای روند توسعه نرمافزار ها و نرم افزار های بعدی میباشد. فرض میکنیم که بسیاری از کاربران و طراحان نرمافزار علاقه مند به فهمیدن هزینه طراحی بالقوه نرمافزار و اینکه چه طریق ها و خدماتی مبنا و پایه این قیمت گذاری را تعیین می کند. جمعاَ، کاهش هزینه طرح ریزی به لحاظ نمیرسد که تصمیم صحت باشد زیرا طراحی برنامه پایه و پایه مجموع سیستم دیجیتال را ایجاد کرد می کند.
محتوا مخفی
1 هزینه ی طراحی برنامه: چرا کسب و کار ها به این خدمت نیاز دارند
2 آیا خودمان قادر خواهیم بود یک برنامه موبایل طراحی کنیم؟
3 فرایند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی برنامه
4 تفحص در ارتباط اپلیکیشن های تجاری و مولفه های فنی
5 طراحی تجارب ی کاربری
5.1 طرح ها یا Sketches
5.1.1 فریم ورک های تجربیات کاربری UX wireframes
5.2 فریم ورک های تجارب کاربری با عناصر رابط کاربری اصلی
5.3 طرح بصری
5.4 برندینگ
5.5 تصویر و برنامه کودکان
6 برنامه ریزی چقدر هزینه بر میباشد؟
هزینه ی طراحی برنامه: چرا کسب و کار ها بدین خدمت نیاز دارا هستند
برای پرهیز از استعمال ی کم و محدود از اپلیکیشن، پرداختن به طراحی برنامه دقیقا در فرآیند اول فرآیند گسترش نرم افزار بسیار مهم می باشد. هزینه تشکیل داد یک اپلیکیشن چقدر می باشد و آیا توسعه و گسترش ی نرم افزار مانند طراحی آن هست؟ این سوال رایج بین صاحبان مشاغل می باشد که ایده توسعه نرم افزار را دنبال می کنند. فهم این واقعیت که برنامه ریزی و توسعه نرمافزار ها دو خدمت جداازهم می باشند بسیار اصلی است.
پیشرفت ی برنامه آخرین مرحله ساخت و ساز برنامه است و اعمال و پیاده سازی فنی ویژگی هایی است که بایستی به یک اپ اضافه شود. با این درحال حاضر، بخش اعظمی از روند های دیگر قبل از مرحله گسترش جاری ساختن میشود که یک کدام از آن ها طراحی نرمافزار می باشد.
طراحی اپلیکیشن اساس مهم حل گزینه میباشد. ایده اصلی پشت یک اپلیکیشن حل یک نقص است که کاربران با ان روبرو هستند. اشتباه اساسی که شما میتوانید جاری ساختن دهید این می باشد که سعی نمایید راهحل یک رقیب را بدون مطالعه نیاز ها و اشتباهات مخاطبان غرض خود نسخه برداری نمائید. فرآیند طراحی یک نرم افزار کاربردی موبایل بسیار بغرنج می باشد.
آیا خودمان قادر خواهیم بود یک نرمافزار تلفن همراه طراحی کنیم؟
هزینه طراحی یک اپلیکیشن توسط خود فرد چقدر خواهد بود؟ این سوال یکی سوال ها محبوبی بین کسانی میباشد که در امر طراحی برنامه استیناف می کنند. در حالی که انجام همه کارها توسط خودتان قابلیت پذیر میباشد، باید اصول و مبانی UX تلفن همراه را درک کرده و دانش عمیقی در زمینهی ابزارهای طرح ریزی موبایل داشته باشید و کلاً بدانید که چگونه یک نرم افزار را طراحی فرمائید. فقط یک طراح و متخصص UX/UI مجرب کلیه موردها داخلی و خارجی مراحل طراحی اپلیکیشن، استانداردهای طراحی، دستور کار های پیگیری و نکاتی را که بهترین نرم افزار را برای کنجی از بازار و همچنین برای محصولی خاص ایجاد کرد میکند، میداند.
فرآیند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی نرم افزار
هزینه طراحی یک نرم افزار چقدر می باشد؟ تخمین هزینه برای طراحی یک اپلیکیشن بدون فهمیدن تمامی جنبه های تشکیل دهنده این راه نا ممکن است. روند طراحی یک نرم افزار بسیار غامض میباشد و ممکن است خدمات پایین را شامل خواهد شد: مطالعه و بسط، تجربه کاربری موبایل UX، رابط کاربری UI –رابطه کاربری که به بخش تصویری طراحی و برند اشاره دارد. فهمیدن فرآیند های تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی برنامه به افراد امداد میکند تا شعور روشنی از چگونگی قیمت گذاری بر روی نرمافزار داشته باشند.
تفحص در مورد اپ های تجاری و مولفه های فنی
این مرحله اولیه به ساخت یک نرم افزار خوب برای ارائه چاره های بعدی امداد می کند. مجال زیادی معمولا به رسیدگی اختصاص مییابد که مخاطبان مقصود، رقابت و فرآیند های اصلی بازار را شناسایی کند. فارغ از مطالعه دقیق و ادراک هر یک از جنبه ها، دانستن چگونگی طراحی نرم افزار های دوستداشتنی و کاربردی طاقت فرسا خواهد بود. در حین این مرحله که به آن مرحله اکتشاف نیز گفته می شود، طراح نرم افزار و تحلیلگر بیزنس، گوشه ی خاصی در بازار را آیتم رسیدگی قرار می دهند و به آنها امکان را میدهند تا ایده های اپ را از زوایایی متعدد مطالعه کنند. شناخت موقعیت بازار کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف مهم اپلیکیشن های رقیب و چگونگی کاهش این بحران ها در فرایند طراحی نرم افزار در آینده کاهش یابد. آن گاه، با تجزیه و پژوهش آخرین مراحل طراحی رابط نرم افزار تلفن همراه، آنها میتوانند بهترین طرز را گزینش کنند تا به آنها در پیشرفت تصمیم گیری در ارتباط روش طراحی یک نرمافزار کمک کند. پس از جاری ساختن تحقیقات، دسته طراحی آنگاه نقشه ی ذهنی پروژه و بقیه فرآورده را با قابلیت های دقیق در دسترس تهیه و تنظیم می کنند. همگی این موارد در طراحی یک اپلیکیشن کاربردی موبایل در بعدی گزینه به کارگیری ی بیشتر قرار میگیرند. هزینه های مربوط به این مرحله از مرحله کشف اپ اول در هر پروژه به ترتیب زیر است:
ابهام اپ
ساعت های لازم برای جمع و تحقیق نیاز های تجاری
طراحی برنامه انطباق با اجرای فنی
تعداد ویژگی هایی که باید در طراحی به آن ها توجه خواهد شد
تعداد پلتفرم های زیر پوشش
ساعت های صرف جلسات گروه با تحلیلگران بیزنس، طراح نرم افزار و طراحی UX/UI
طراحی تجربه ی کاربری
نمونه سازی اولیه یا طراحی UX گوشی یک کدام از سرویس های اساسی در مراحل طراحی نرم افزار میباشد. بسته به ابهام پروژه، این ممکن هست مشتمل بر یک طرح اول سیستم یا ایجاد کرد کادر ورک های UX بطور بدون واسطه باشد. این مسئله بر مجموع تخمین هزینه نمونه اول تاثیر میگذارد. جزئیات بیشتر در باب آنچه میتواند در طراحی تجربیات کاربر در درون یک نرم افزار دخیل باشد:
طرح ها یا Sketches
چنانچه پروژه واقعا بغرنج باشد، ویژگی های زیادی را در بر می گیرد و پیمایش دشواری را نیز به یاروهمدم دارااست.مضمون کلی یک نرم افزار با فرمت بدونپول ارائه داده میشود که میتواند بصورت دستی یا با به کار گیری از ابزار طراحی تلفن همراه مانند Sketch, Figma, UXPIN و غیره صورت بپذیرد که اکثرا طرح های نخستین ای تشکیل داد میشوند تا فقط نمونه اصلی و همچنین غامض ترین مکانیسم ها را به نمایش بگذارند.
کادر ورک های تجربیات کاربری UX wireframes
بر خلاصه طرح های اسکچ، کادر ورک های تجربه کاربری فقط با کمک ابزار های مخصوص طراحی گوشی ساخته می شوند. در طول این مرحله، طراحان ساختار یک برنامه آجل را با تمرکز بر امکان به کارگیری و جریان آن بیان می کنند.
فریم ورک های تجربیات کاربری با موادسازنده رابط کاربری اساسی
فیگما – Figma – به هم پا سایر ابزارهای طراحی پیشرفته می توانند به استعمال از یک ساختار طراحی با جزییات بیشتر، اضافه کردن فونت های خاص، کلید ها وسبک های کنترل و سایر مولفه های UI اصلی و مستقر حتیدر مرحله طراحی UX یاری کنند.
طرح بصری
طراحی بصری به معنای همگی چیز در ارتباط با کاربران است و یکی از بهترین رویکرد ها برای انتقال ایده در پشت یک فرآورده و خدمت و حل مشکلات از طریق چاره های بصری هست. مدل های UI مبتنی بر فریم ورک های UX تشکیل داد می گردند و طراحی یکپارچه شده از یک برنامه را به طوری تجسم می کنند که فی مابین سایر نرم افزار ها قرار گرفته و یک طراحی برنامه منحصر به فرد بفرد تولید کند.
برندینگ
برندینگ یک کدام از از سایر از پروسه اساسی طراحی رابط نرمافزار تلفن همراه میباشد زیرا شامل لوگو، فونت و تصاویر با نام تجاری می باشد. برندسازی با تشکیل داد رابطه با کردار کاربران استارت میشوند و آن گاه به سمت طراحی لوگو حرکت می کند.
تصویر و کارتن
تصویرگری و تصویرسازی که معمولا با Adobe Illustrator CC ساخت می شود به برقراری ارتباط ایده ویژگی های اپ با معنی کلی نرمافزار یاری می کند. تصویر ها میتوانند از سبک های مختلفی برخوردار باشند، البته همیشه بایستی با مضمون کلی طراحی یک برنامه هماهنگ باشند. فرصت مورد نیاز برای ایجاد کرد یک تصویر بسته به ابهام، مضمون سبک، ویژگی برای پوشش و غیره متعدد است. طراحی برنامه کودک ها حتی طاقت فرسا تر از تصویرسازی هست. این تصویر یا اشیاء پویا و متحرک معمولا در Adobe After Effects ایجاد کرد می گردند.