مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

اشکال پوش نوتیفیکیشن نرم افزار موبایل

 بی آلایش

مانند یک پیام استحضار‌رسانی، پوش نوتیفیکیشن ساده یک اعلان ساده و یکباره میباشد که بلافاصله برای همگی کاربران فرستاده میشود. از پوش نوتیفیکیشن ساده برای فروش یک روزه، ویژه یا اعلامیه استفاده می‌گردد. مثال: در طول 24 ساعت، 50 درصد تخفیف بر همه محصول ها.

نرم افزار‌ریزی شده

پیام‌ها را جوری تنظیم کنید طراحی اپلیکیشن در مشهد تا در یک ساعت معلوم یا در یک روز خاص ارسال شوند. این موارد را می‌قدرت در یک مکان مشخص و معلوم برای کاربران ارسال کرد. مثال: ساعت 2 بعد از ظهر میباشد؛ فرصت ورزش!

عصر‌ا

اعلان‌های تکراری ساخت فرمایید، که در یک روز و ساعت خاص ارسال شوند. مثال: فراموش نکنید که قرار ملاقات برای اصلاح مو خود را رزرو فرمایید.

حوزه‌‌ای-جغرافیایی


پیامی را تنظیم نمایید که به هنگام ورود یا خروج استفاده کننده از یک مکان خاص، به او ارسال خواهد شد. مثال: شیرینی‌ها فراهم میباشند. لطفا وارد شوید.


غرض‌گذاری شده


هنگامی برچسب‌ها را به کاربران اختصاص می‌دهید، می توانید از پوش نوتیفیکیشن هدفمند بر اساس علایق و مورد ها دیگر استفاده فرمائید. مثال: برای سه‌شنبه‌ی بعدی، کرم ضدآفتاب خود را فراموش نکنید.


به شما سفارش نوشته‌ی علمی ذیل را نیز بازرسی بفرمایید:


پوش نوتیفیکیشن چیست؟




محتوا  پنهان 

1 تفاوت در بین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، پست الکترونیک و ربات

2 مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

2.1 از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن درباره ی ها زیر به کار گیری می گردد:

3 مزایای به کارگیری از پوش نوتیفیکیشن

4 چگونگی تعریف و تمجید پوش نوتیفیکیشن موثر؟

5 به چه شکل به یک کاربر نرم افزار، ارزش افزوده می دهیم؟

6 ویژگی‌های پوش نوتیفیکیشن موءثر

7 چگونگی توسعه استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن

تفاوت بین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، پست الکترونیک و ربات

در‌واقع، هیچ نقصی در هیچ کدام از کانال‌های ارتباطی دیجیتال وجود دارد. البته برخی از این کانال‌ها درخصوص ها خاصی خوب از مفاد دیگر فعالیت می‌کنند. البته چرا هنگامی می‌قدرت از پیام کوتاه یا نشانی اینترنتی استفاده نمود، از پوش نوتیفیکیشن به کار گیری میشود؟ استارت بیایید با آمار نرخ باز هر کانال گفت و گو را ادامه دهیم:


اس ام اس: نرخ باز جهانی 94 درصد

پوش نوتیفیکیشن: لیست کردن اعداد آماری پوش نوتیفیکیشن دشوار می‌باشد، زیرا هر نوع پوش نوتیفیکیشن، واحد سنجش موفقیت متفاوتی داراست. به عنوان مثال، پوش نوتیفیکیشن جغرافیایی بهترین نرخ تبدیل را دارد و همچنین پوش نوتیفیکیشن‌های شخصی بسیار ضروری می‌باشند و نرخ بازده ی حدود 8.8 درصد را دستیابی کرده اند.

آدرس اینترنتی: بر پایه ی گزارش Smart Insights، میانگین درصد نرخ بازده جمعاًَ صنایع 24.79 درصد است.

مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس

جهت دریافت پوش نوتیفیکیشن به اینترنت نیاز هست و به‌این جهت از حیث رسانه‌ای بسیار قوی می باشد. در مقابل، پیام کوتاه می‌باشد که جهت دریافت آن نیازی به اینترنت نیست. وقتی پوش نوتیفیکیشن ها را در مقابل اس ام اس قرار میدهیم، در زمینه ی ها زیر نباید از پوش نوتیفیکیشن مصرف شود:

برای انتقال اطلاعاتی که کاربران می بایست بعدا ذخیره کنند و یا به آن مراجعه کنند، زیرا وقتی پیام از برگه خارج شد یا اعلان‌ها پاک شدند، پیام ناپدید میگردد.

برای تبدیل و ارتقای طرف‌های شخص ثالث، زیرا این دستور بیش از حد مداخله گر می باشد.

 




 


از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در زمینه ی ها تحت به کارگیری میشود:

با استفاده از متن شخصی و غیرقانونی، با مشتریان خود صمیمی‌تر شوید.

ارسال اطلاعات مورد عشق و علاقه مخاطب که براساس جزئیات ارائه شده به وسیله وی هنگام بارگیری اپ‌ریزی شد‌ه‌است.

برای اهداف بازاریابی به طور ایده‌آل از هر دو روش پوش نوتیفیکیشن و نشانی اینترنتی به کار گیری میگردد. برای بدست آوردن بهترین منفعت، حتما حاصل خود را سوای دقت به کانال و براساس علایق مشتریان تقسیم‌بندی فرمائید.

مزایای به کار گیری از پوش نوتیفیکیشن

هنگامی که از پوش نوتیفیکیشن نرم افزار تلفن همراه به صحت به کار گیری میگردد، پوش نوتیفیکیشن‌ها این توان را دارا هستند تا برند و مشتری شما را درخصوص با یکدیگر نگه دارند. از آنجا که بیشتر افراد ماهانه صرفا از حدود 30 نرم افزار استفاده می‌کنند، می بایست مطمئن شوید که یکی از این برنامه‌ها متعلق به شما هست. شما این شغل را با ساختن اپلیکیشنی که برای مشتریان اثر گذار میباشد اجرا می‌دهید. اصلی ترین مقصود پوش نوتیفیکیشن این میباشد که کاربران را درگیر برنامه کند. هنگامی اعلان‌های پر ارزش بالا ارائه می‌دهید، نرم‌افزار شما از ارتقا نرخ حفظ سود‌مند می‌شود.


از مزایای پوش نوتیفیکیشن این هست که می‌اقتدار از آن برای موردها ذیل بهره مند شد:


مشتریان را به اجرا عملی وادار کرد.

کاربران را وادار نمائید تا حتی در حالتی که مدتی نرم‌افزار را باز نکرده‌اند، تعامل داشته باشند.

نرخ تبدیل حدودا دو برابر آدرس اینترنتی

با کاربران خود در تماس باشید.

شعور اخلاق کاربران

نام تجاری خود را مرتبط تر فرمایید.

ارتباط فوری با مشتریان

پیام‌های پرمخاطب و غنی ارسال فرمائید.

ارتباط مقرون به صرفه تر

 




چگونگی تعریف‌و‌تمجید پوش نوتیفیکیشن موثر؟

پوش نوتیفیکیشن بایستی بخشی از یک استراتژی بازاریابی با دقت و اپ‌ریزی شده باشد، زیرا غرض اساسی آن محافظت عشق کسانی می باشد که برنامه شما‌را نصب و از آن به کارگیری می‌کنند. هر هدف دیگری ثانویه می‌باشد، زیرا شما نمی‌توانید از اپلیکیشنی که مردم از آن به کار گیری نمیکنند، در تجارت خود استعمال کنید. در حالتی که اپ شما واقعا ارزش را ارائه نکند، استفاده از آن بسیار مشقت بار گردد. همچنین در صورتی اپلیکیشن شما تبلیغات بخش اعظمی را مشتمل بر شود، به نحوی که استفاده از آن را سخت سازد، کاربران آن را رد خواهند کرد.


چه‌گونه به یک مخاطب نرم افزار، ارزش افزوده میدهیم؟

در‌حالتی که کاربران نرم‌افزار گوشی خود را بارگیری کردند، بایستی از علایق آن ها با خبر شوید. البته برای بهینه‌سازی هرگونه ارتباط دیگر با کاربران، آن‌ها‌را مجبور فرمایید تا یک فرم را تکمیل کنند که اطلاعات لازم را در دست شما قرار دهد. بدین ترتیب، پوش نوتیفیکیشنی که ارسال می کنید، بر پایه ی علایق آن ها طراحی میگردد و براین اساس قیمت بالایی خواهد داشت.


ویژگی‌های پوش نوتیفیکیشن موءثر

درحالی که به طور همزمان نیازهای شغلی خود را برطرف می کنید، نیازهای مخاطبان را نیز برطرف فرمائید.

اقدام برای کاربران راحت میباشد. زمانی می‌خواهید کاربران به نوعی اقدام کنند، جاری ساختن این کار را برای آن‌ها راحت سازید.

هدفمند و شخصی‌سازی شده. مبتنی بر گزارش Mobile Marketer، پوش نوتیفیکیشن های هدفمند و شخصی می‌توانند نرخ باز را تا 800 درصد ارتقا دهند.

کوتاه و صریح. زمانی که استفاده کننده پوش نوتیفیکیشن را باز می‌کند، به سمت برنامه هدایت میشود. ولی چنانچه پوش نوتیفیکیشن بیش تر از حد وقت گیر باشد، ممکن میباشد پیام را بی‌بهره و خسته کننده کند.

فرصت‌بندی مناسب. پوش نوتیفیکیشن ممکن است از هر نظر بهتر باشد، اما اگر آن را در حین اشتباه ارسال فرمایید، ممکن می باشد ابدا باز نشود.

اضافه کردن ایموجی یا شکلک. پوش نوتیفیکیشن وقتی که جنبه انسانی به خود بگیرد، بهترین تلاش را به یاروهمدم خواهد داشت.

اضافه کردن کلمه ها قادر. نوشتن یک پوش نوتیفیکیشن بهتر کار آسانی نیست، به خصوص به دلیل کوتاه بودن آن، بایستی از کلمات بسیار کار کشته بهره مند شد.

چگونگی پیشرفت استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن

گام نخستین: ساخت نقشه طرز. نقشه مانند اسکلت مجموع برنامه شما فعالیت می‌کند. این نقشه سندی هست که دقیقا طریق کار اپلیکیشن و جریانی را که کاربران از آن عبور می‌کنند را بیان می‌کند.

گام دوم: تمرکز بر روی غرض. شما یک نرم افزار را برای یک غرض خاص ساخت و ساز کرده‌اید، به این ترتیب بخاطر داشته باشد که آن را در ذهن خود داشته باشید و حتی بر روی ورقه بیاورید.

گام سوم: تمرکز بر روی نیازهای کاربران. به خیال داشته باشید که پوش نوتیفیکیشن باید نقطه مهمی دربین اهداف استحصال‌وکار و اهداف کاربران باشد.

گام چهارم: یادداشت برداری. کلیه وقایع و فرایند گسترش را یادداشت نمائید. لحظاتی که بخواهید پوش نوتیفیکیشن را برای آن لحظات ارسال فرمائید.

گام پنجم: ساخت روز‌نگار. با به کار گیری از یک ورقه گرانقدر ساده، تقویم خود را تشکیل داد کرده و ستون‌های مشخصی را اضافه فرمائید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد