تبلیغات گونه های اکثری داراست، ولی می بایست بدانید شایسته ترین نوع تبلیغات را می قدرت ویدیو دانست. با به کارگیری از ایجاد کلیپ می اقتدار در بازاریابی های اینترنتی شایسته ترین کارایی را در جذب کاربر داشت. همینطور عالی میباشد بدانید که ساخت کلیپ میتواند ضمن seo وب سایت روی جذب استفاده کننده در نرم افزار هم بسیار اثر گذار واقع گردد. طبق داده های عددی بدست آمده، میان آحاد طریق های تبلیغاتی ویدیو شایسته ترین کارایی را داشته و در حدود چهار موازی تاثیر بیشتری در نسبت به بقیه طریق ها در جذب کاربر دارااست. پیرو با ما یاور باشید تا تاثیرات ساخت و ساز فیلم برای معرفی متاع در نرم افزار را خوب بیاموزید.
تصویب توصیه و مشورت
معرفی کردن یک کالا در کلیپ تبلیغاتی
ویدیو به خیال و خاطر روش اکران فرآورده که به مشابه سازی هرچه تک تک خیس تلاش آن میپردازد، خوب از دیگر طرز های تبلیغاتی روی استفاده کننده تاثیر میگذارد؛ آخر و عاقبت به ادراک خوب کاربر از متاع خاتمه مییابد. کلیپ به جهت اثر گذاری بالایی که روی استفاده کننده دارااست؛ سبب می گردد تا درصد عده ای که نسبت به فرآورده عکس العمل علامت میدهند، به مجاورت 46 درصد رسد. اثر گذاری آن به همینجا خاتمه نمیگیرد و می اقتدار روی مشتری های بالقوه حدودا تا دوبرابر شانس خرید بیشتر انتظار داشت.
طبق واپسین داده های عددی بدست آمده موسسه ها گرانقدر کوشش می نمایند، در حصول و کارشان برای معرفی هرجه عالی محصول ها از کلیپ به کارگیری نمایند. چون از این زمینه که یک ویدیو با وقتی تقریبا کمتر از 60 ثانیه میتواند، دقت بیشتری از مخاطبان را بدست آورد. با مجموع این تفاسیر عالی میباشد هنگامی که پیاده سازی نرم افزار را اعمال می دهید، قسمتی برای معرفی تولید ها به طور کلیپ را در لحاظ بگیرید، این مسئله میتواند یاری شایانی به شما در زمینهی جذب مشتری و فروش بیشتر برساند.
اثر ماجرا بسیار بیشتر از لیست مشخصات در معرفی کالا میباشد
گاها چشم گردیده بعضا از موسسه ها والا برای معرفی تولید ها خویش به مشتری مبتلا اشتباهاتی میشوند که سبب فروش معدود خیس و اثر گذاری حداقلی روی مشتری میشود. آنها هنگام معرفی متاع برای مشتری همت می نمایند تا مشخصات و مختصات محصول ها خویش را برای مشتری تیتر نمایند. اما آنان نمی دانند کهاین نوع از کلیپ یا این که فیلم کمترین اثر گذاری را روی مخاطب دارااست، بعضی وقتها هم حقیقتا خسته کننده می گردد. به همین برهان مخاطبان عشق کمتری به نگاه کردن معرفی متاع انان دارا هستند، گه گاه هم این نوع از فیلم ها را نادیده میگیرند یا این که حتی بلاک می نمایند.
ماجرا چیزی میباشد که اکثر عموم دوست دارا هستند آن را بشنوند، به همین مراد چنانچه میخواهید به معرفی فرآورده خویش بپردازید؛ می بایست هنگام پیاده سازی نرم افزار بهاین قضیه اعتنا نمائید و معرفی تولید ها را به طور ویدئویی و ماجرا سیرتکامل در اپ خویش ارائه دهید.
هنگامی که برای معرفی جنس یا این که سرویس خویش از ویدیو به کار گیری میکنید، بایستی توجه نمائید که روش فعالیت با متاع یا این که خدمت را هم فراگیری دهید. همینطور هنگام تنظیم کلیپ می بایست فیلم طوری باشد تا مشابه سازی حل یک خلل در آن آماده گردد. با این سبک ویدیو مطلقا فیلم شما آیتم دقت کبیر قرار خواهد گرفت.
تشکیل داد یک ماجرا خرد و بی آلایش در ویدیو
وقتی که میخواهید کلیپ معرفی جنس خویش را مهیا فرمایید، به کوتاه بودن فرصت آن دقت ویژه ای داشته باشید. مثلا زمانی شما درگیر تهیه و تنظیم یک کلیپ تبلیغاتی می باشید، درصورتیکه فرصت این ویدیو بیشتر از 60 ثانیه گردد کاربر پس از 10 دقیقه دیگر داده ها ارائه گردیده در ویدئو به یادش نخواهد ماند.
هنگام ساخت video می بایست صرفا پیام اساسی و کلیدی را در یک قصه کوتاه بگنجانید، در این حالت ویدیو برای استفاده کننده جالب گردیده و پیام شمارا از ویدیو اخذ می نماید. همینطور مجموع نکات آن به یادش خواهد ماند. در تهیه و تنظیم این Clip می بایست اعتنا کافی را داشته باشید و کارگردانی را به صورتی ایفا دهید که به پیام کلیدی و اساسی اشاره داشته باشد، در اینحالت زمانی که کلیپ هم به پایان برسد استفاده کننده همواره پیام شمارا به خاطر خواهد آورد.
ارائه قصه می بایست از نگاه کاربر تیتر خواهد شد
هنگامی که میخواهید روایت خویش را پیاده سازی فرمایید، حواستان باشد که از حیث استفاده کننده به مورد نگاه نمائید، بعد به پیاده سازی ماجرا بپردازید. می بایست سوالاتی همانند وی چه انتظاری از یک کلیپ ویدئو تبلیغاتی دارااست؟ را از خویش بپرسید. جواب این مورد بسیار معمولی است. خودتان را مکان استفاده کننده بگذارید، انتظار دارید زمانی که معرفی جنس ایفا میگردد بدانید، چهطور میتواند خلل شمارا حل نماید یااینکه بدانید این کالا چه خصوصیت های منحصر به فرد به شخصی داراست! طبق واپسین پژوهش ها انجام یافته در این باره مشخص گردیدهاست که 80 درصد یوزرها خواستار این میباشند که بدانند بوسیله این مال چه مشکلی از آنها حل گردد تا اینکه خصوصیت های اختصاصی آن را بدانند.
استعمال از اصطلاحاتی در ویدیو که کاربر به آن شناخت داشته باشد
یک کدام از مهمترین نکات هنگام تنظیم کلیپ ویدیو برای معرفی فرآورده، به کار گیری از اصطلاحاتی میباشد که کاربر نسبت به آن شناخت داشته باشد. وقتی که شما از این ترفند استعمال نمایید، کاربر ریلکس خیس با ویدیو شما رابطه برقرار کرده و سبب می گردد فعالیت شما در ارائه توضیحات جنس بسیار راحت خیس صورت پذیرد. همینطور عالی میباشد بدانید به کارگیری از اصطلاحات طاقت فرسا و غریبه میتواند به کلی اثر منفی روی تاثیر پذیری کلیپ تبلیغاتی شما در نرم افزار داشته باشد.
تنظیم ویدیو تبلیغات با به کارگیری از هنر حرفه ذکر
وقتی که پیاده سازی نرم افزار شما به اتمام رسید، وقت معرفی کردن تولید ها باطن آن میباشد. درین مرحله می بایست از هنر رشته ذکر خویش در ارائه توضیحات مال به کارگیری فرمایید. این هنر که چه هنگامی در ارائه احساسات خویش را مطرح نمایید و یا این که هنگام حرف کردن با کاربر از چه کلماتی به کار گیری فرمایید، در واقع به عشق مندی مخاطبان و یوزرها به کالا یا این که خدمت شما منتهی میگردد.
تبلیغات گونه های اکثری دارد، ولی باید بدانید بهترین نوع تبلیغات را می اقتدار کلیپ دانست. با استعمال از ساخت ویدئو می قدرت در بازاریابی های اینترنتی بهترین سعی را در جذب مخاطب داشت. همچنین عالی میباشد بدانید که ساخت ویدئو قادر است ضمن سئو وبسایت روی جذب مخاطب در اپلیکیشن هم بسیار اثرگذار واقع گردد. طبق آمار بدست آمده، فی مابین کل نحوه های تبلیغاتی کلیپ بهترین کارایی را داشته و نزدیک به چهار برابر اثر بیشتری در نسبت به سایر طرز ها در جذب کاربر دارااست. درپی با ما یار و همدم باشید تا تاثیرات ساخت فیلم برای معرفی جنس در اپ را عالی بیاموزید.
ثبت سفارش و مشاوره
معرفی کردن یک متاع در ویدئو تبلیغاتی
ویدیو به خاطر شیوه نمایش مال که به همسان سازی هرچه آحاد تر کارایی آن می پردازد، بهتر از سایر طریق های تبلیغاتی روی کاربر اثر می گذارد؛ سرنوشت به فهم خوب کاربر از مال خاتمه می یابد. ویدئو به دلیل تاثیر گذاری بالایی که روی کاربر داراست؛ سبب ساز میشود تا درصد افرادی که نسبت به کالا برخورد نماد میدهند، به نزدیک 46 درصد برسد. تاثیر گذاری آن به همینجا پایان نمیگیرد و می توان روی مشتری های بالقوه نسبتاً تا دوبرابر شانس خرید بیشتر انتظار داشت.
طبق آخرین آمار بدست آمده موسسات تبارک سعی می کنند، در دستیابی و کارشان برای معرفی هرجه بهتر محصول ها از ویدئو استفاده کنند. زیرا از این موضوع که یک ویدیو با زمانی نسبتاً کمتر از 60 ثانیه قادر است، دقت بیشتری از مخاطبان را بدست آورد. با آحاد این تفاسیر عالی هست وقتی که طراحی نرمافزار را انجام می دهید، قسمتی برای معرفی محصولات به صورت ویدیو را در حیث بگیرید، این موضوع قادر است کمک شایانی به شما در امر جذب مشتری و فروش بیشتر برساند.
تاثیر داستان بسیار بیشتر از لیست خصوصیات در معرفی فرآورده می باشد
گاها دیده شده بعضا از شرکت های بلندمرتبه برای معرفی تولیدات خود به مشتری در گیر اشتباهاتی میشوند که سبب فروش کم تر و تاثیر گذاری حداقلی روی مشتری میشود. آنان هنگام معرفی مال برای مشتری کارایی می کنند تا خصوصیات و خصوصیات تولید ها خود را برای مشتری عنوان کنند. ولی آن ها نمی دانند که این نوع از ویدیو یا فیلم کمترین تاثیر گذاری را روی استفاده کننده دارااست، بعضی وقتها هم واقعا خسته کننده میگردد. به همین ادله مخاطبان عشق کمتری به نگاه کردن معرفی کالا انان دارا هستند، بعضی وقت ها هم این نوع از فیلم ها را نادیده می گیرند یا حتی بلاک می کنند.
ماجرا چیزی میباشد که اکثر مردم دوست داراهستند آن را بشنوند، به همین مراد در شرایطی که می خواهید به معرفی محصول خود بپردازید؛ باید هنگام طراحی برنامه به این مورد دقت فرمائید و معرفی محصولات را به صورت ویدئویی و داستان گونه در برنامه خود ارائه دهید.
هنگامی که برای معرفی جنس یا خدمت خود از کلیپ استفاده می کنید، باید توجه نمائید که طرز عمل با کالا یا سرویس را هم آموزش دهید. همچنین هنگام تهیه ویدئو باید فیلم طوری باشد تا یکسان سازی حل یک نقص در آن فراهم خواهد شد. با این مدل ویدئو مطلقا فیلم شما مورد اعتنا پهناور قرار خواهد گرفت.
ساخت یک قصه کوچک و معمولی در ویدئو
زمانی که میخواهید ویدئو معرفی مال خود را مهیا نمایید، به کوتاه بودن مجال آن اعتنا ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال وقتی شما درگیر تهیه یک ویدیو تبلیغاتی میباشید، اگر مجال این ویدیو بیشتر از 60 ثانیه شود کاربر پس از 10 دقیقه دیگر اطلاعات ارائه شده در ویدیو به یادش نخواهد ماند.
هنگام ساخت video باید صرفا پیام اصلی و کلیدی را در یک قصه کوتاه بگنجانید، دراینصورت ویدیو برای استفاده کننده جالب شده و پیام شمارا از ویدیو دریافت می کند. همچنین تک تک نکات آن به یادش خواهد ماند. در تهیه این Clip می بایست توجه کافی را داشته باشید و کارگردانی را به صورتی اجرا دهید که به پیام کلیدی و اصلی اشاره داشته باشد، دراینصورت وقتی که ویدیو هم به اتمام برسد کاربر همواره پیام شمارا به خیال و خاطر خواهد آورد.
ارائه داستان بایستی از نظر کاربر عنوان شود
هنگامی که میخواهید داستان خود را طراحی فرمائید، حواستان باشد که از حیث استفاده کننده به آیتم نگاه فرمایید، بعد از آن به طراحی ماجرا بپردازید. باید سوالاتی همچون او چه انتظاری از یک ویدئو ویدئو تبلیغاتی دارااست؟ را از خود بپرسید. پاسخ این آیتم بسیار ساده میباشد. خودتان را جای مخاطب بگذارید، انتظار دارید وقتی که معرفی متاع ایفا می گردد بدانید، چگونه قادر است نقص شما را حل کند یا اینکه بدانید این محصول چه ویژگی های منحصربهفرد به فردی دارد! طبق آخرین تحقیقات انجام یافته در این باره مشخص و معلوم شده است که 80 درصد کاربران خواهان این میباشند که بدانند بوسیله این محصول چه مشکلی از آنها حل شود تا اینکه ویژگی های منحصر به فرد آن را بدانند.
استفاده از اصطلاحاتی در کلیپ که استفاده کننده به آن آشنایی داشته باشد
یکیاز مهم ترین نکات هنگام تهیه و تنظیم ویدئو کلیپ برای معرفی مال، استفاده از اصطلاحاتی است که استفاده کننده نسبت به آن آشنایی داشته باشد. هنگامی که شما از این ترفند استعمال نمایید، استفاده کننده وارفته تر با کلیپ شما ارتباط برقرار کرده و سبب میگردد فعالیت شما در ارائه توضیحات فرآورده بسیار شل تر صورت بپذیرد. همچنین عالی هست بدانید به کار گیری از اصطلاحات دشوار و ناآشنا می تواند به کلی تاثیر منفی روی اثر پذیری ویدیو تبلیغاتی شما در نرم افزار داشته باشد.
تهیه کلیپ تبلیغات با استفاده از هنر فن بیان
زمانی که برنامه ریزی شما به اتمام رسید، وقت معرفی کردن تولیدها باطن آن میباشد. دراین مرحله می بایست از هنر فن بیان خود در ارائه توضیحات محصول به کار گیری نمایید. این هنر که چه هنگامی در ارائه احساسات خود را بیان نمائید و یا هنگام کلام کردن با مخاطب از چه کلماتی استعمال نمایید، در واقع به عشق و علاقه مندی مخاطبان و کاربران به جنس یا سرویس شما منتهی می شود.
درصورتیکه شما در حال طرح ریزی برای ساخت یک حضور آنلاین بر روی دستگاه های تلفن همراه برای بیزنس یا سازمان خود میباشید، یکی اولین ملاحظاتی که احتمالا به ذهن متبادر می شود این میباشد که آیا می خواهید یک نرم افزار گوشی برای دانلود کاربران (App) یا یک وبسایت سازگار با موبایل (Responsive)، یا شاید هر دو را پیاده سازی فرمایید. وبسایت ها و اپ های گوشی در نگاه اولیه بسیار شبیه به لحاظ می رسند و انتخاب اینکه کدامیک برای نیازهای شما مناسب می باشد، به تعدادی از کارداران، به عنوان مثال مخاطبان غرض، بودجه جانور، غرض مورد نظر و کارکردهای موردنیاز بستگی داراست.
لیست مطالب
تفاوت فی مابین یک طراحی اپلیکیشن در مشهد تارنما موبایل و نرم افزار (App) چیست؟
کدام عالی است – یک نرم افزار یا یک سایت تلفن همراه (Responsive)؟
مزایای یک وبسایت گوشی در مقایسه با اپلیکیشن های مستقر
دسترسی فوری: وبسایت های موبایل فورا در دسترس میباشند
سازگاری: سایت های گوشی با گونه های دستگاه ها سازگار میباشند
آپ دیت رسانی: وب سایت های تلفن همراه فورا به روز میگردند
قابل جستجو بودن: تارنما های موبایل را می توان به راحتی یافت
قابلیت به اشتراک گذاری: وب سایت های موبایل را می توان به راحتی بوسیله ناشران و کاربران به اشتراک گذاشت
کاربر بیشتر: وب سایت های گوشی دارای دسترسی عظیم تری می باشند
طول عمر: سایت های گوشی حذف نمیشوند
یک سایت موبایل می تواند یک اپلیکیشن باشد!
هزینه و مجال: وبسایت های تلفن همراه شل و ول تر و ارزان تر میباشند
بهبود و محافظت
چه زمانی ایجاد کرد نرم افزار مضمون میدهد؟
حرف اخر
تفاوت بین یک سایت موبایل و اپ (App) چیست؟
قبل از اینکه شما بتوانید مزایای یک سایت گوشی را در مقابل یک اپ محاسبه نمائید، اصلی میباشد که تفاوت های کلیدی بین این دو را بدانید. هر دو اپلیکیشن و وب سایت های تلفن همراه بر روی دستگاه های دستی مانند موبایل های هوشمند (مانند iPhone، Android و Blackberry) و تبلت ها قابل دسترسی میباشند.
یک سایت موبایل شبیه به هر وبسایت دیگری هست که دربرگیرنده صفحه های HTML قابل پیمایش است که با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از طریق اینترنت قابل دسترسی میباشند (برای تلفن های یاروهمدم به طور معمول WIFI و یا 3G یا 4G). ویژگی واضحی که یک تارنما موبایل را از یک تارنما استاندارد متمایز می کند، این واقعیت است که برای ورقه نمایش کوچکتر و صفحه نمایش لمسی طراحی گردیده است. ساخت سایت برخورد گرا یا Responsive به طور فزاینده ای در هم اکنون تبدیل شدن به استانداردهای نو برای وبسایت هایی میباشد که نه تنها برای تلفن های موبایل، بلکه می توانند در هر وسیله نمایشی خود را هماهنگ کند: مانند تلویزیون های هوشمند یا انواع نمایشگر های دیجیتال. ولی ما در شرکت دارکوب طراحی ریپانسیو را جز مهمی و ضروری در طراحی سایت میدانیم.
مانند هر تارنما، وبسایت های گوشی یا سایت های برخورد گرا میتوانند محتوای متن، داده ها، تصاویر و ویدیو را نمایش دهند. آنها همچنین می توانند امکانات خاص تلفن همراه مانند کلیک برای تماس click-to-call (برای شماره گیری یک شماره تلفن) و یا دسترسی به مکانیاب جغرافیای را داشته باشند.
App ها برنامه هایی حقیقی وواقعی هستند که بر روی دستگاه تلفن همراه شما بارگیری و نصب میشوند، تا اینکه در یک مرورگر اینترنتی مانند Chrome ارائه شوند. کاربران برای دانلود اپلیکیشن ها برای هر یک از سیستم عامل های خاص به پرتال منحصر به فرد آن دستگاه مانند Apple’s App Store، Android Market یا Blackberry مراجعه می کنند. نرم افزار ممکن میباشد محتوا و داده ها را از اینترنت مشابه به یک وبسایت دریافت کنند یا ممکن است تمام محتوای آن را دانلود کند تا بتوان بدون اتصال به اینترنت آن را روءیت کرد.
کدام خوب میباشد – یک اپلیکیشن یا یک وب سایت تلفن همراه (Responsive)؟
هنگامی که تصمیم میگیرد که آیا یک نرمافزار قابل نصب یا یک وب سایت تلفن همراه ایجاد کرد گردد، مناسب ترین انتخاب واقعا به اهداف پایانی شما بستگی داراست. در شرایطی که شما در فعلا توسعه یک بازی تعاملی می باشید نرمافزار احتمالا بهترین گزینه شماست. البته در صورتی هدف شما این میباشد که محتوایی سازگار با دستگاه گوشی را به کاربر ارائه دهید، احتمالا یک تارنما تلفن همراه برای شما کافی میباشد. در برخی موردها ممکن میباشد برای نیاز خود تمایل به استفاده از یک تارنما تلفن همراه و یک برنامه تلفن همراه بگیرید. البته می توان اظهارکرد که نسبتاً بی مضمون می باشد که یک app، تارنما سازگار با موبایل نداشته باشد.
کلاً، یک تارنما موبایل بایستی اولین گام شما در حضور آنلاین برای تلفن های همدم باشد، در حالی که توسعه یک App برای یک غرض خاص موثر است که نمی تواند به طور موثر از طریق یک مرورگر صورت پذیرد.
مزایای یک وب سایت موبایل در مقایسه با برنامه های مستقر
در شرایطیکه اهداف شما عمدتا مربوط به ارتباطات بازاریابی یا عمومی میباشند، یک وب سایت موبایل حدودا همیشه به معنای اولین گام عملی و استراتژیک درخصوص تلفن همراه میباشد. این بدین استدلال هست که یک سایت موبایل دارای یکسری مزیت ذاتی نسبت به نرم افزار هاست، برای مثال قابلیت دسترسی بیشتر، سازگاری و فایده وری خوب.
دسترسی فوری: وبسایت های گوشی فورا در دسترس می باشند
یک وبسایت موبایل بلافاصله برای کاربران از طریق مرورگر بین طیف وسیعی از دستگاهها (آیفون، اندروید، بلک بری و غیره) قابل دسترسی هست. از طرف دیگر، نرمافزار های کاربردی نیاز بدین دارد که مخاطب پیش از دیدن اپ یا محتوا برای دانلود و نصب اپ از یک بازار-اپ App-Store اقدام کند و این خود مانع مهمی برای تعامل نخستین هست.
سازگاری: سایت های گوشی با انواع دستگاه ها سازگار می باشند
یک وبسایت گوشی به تنهایی میتوانند به کاربران در اکثری از انواع مختلفی از دستگاه های تلفن همراه سرویس دهند، در حالی که نرم افزار های مستقر نیاز به نسخه غیر وابسته ای برای هر نوع دستگاه دارا هستند. خلال این، URL های وب سایت تلفن همراه به راحتی در سایر حرفه آوری های گوشی مثل SMS، کد QR و NFC یکپارچه می شوند.
به روز رسانی: سایت های گوشی فورا به روز میگردند
با تمرکز به انعطاف پذیری مطلوب برای آپ تو دیت رسانی محتوا یک تارنما تلفن همراه بسیار پویا تر از یک نرمافزار میباشد. در صورتیکه میخواهید طراحی یا محتوای یک تارنما گوشی را تغییر تحول دهید، به سادگی یک بار آن را ویرایش کرده و آنگاه تغییرات بلافاصله قابل مشاهده است. ولی از سوی دیگر آپدیت رسانی یک نرم افزار نیازمند به اقدام کاربران هست، که معمولا به کاربران تحمیل میگردد، و هر استفاده کننده بایستی غیروابسته اقدام به بروز رسانی نماید. و بروز رسانی های متوالی نیز میتواند موجب نارضایتی کاربران شود.
امروزه ما ساعت های متعددی را صرف گشت و گذار در وب و بازدید از وب سایت های مختلف میکنیم. این کاوش در فضای مجازی گاهی مربوط به شغل و شغل ماست، البته بیشتر اوقات برای گذران وقت و سرگرمی است. امروزه نگرانی های اشخاص اغلب زمان ها صرفا با یک کلیک حل میگردد. انقلاب تکنولوژی و پیرو آن انقلاب وبسایت ها و نرمافزار های کاربردی آنلاین کلیه ی ما را بیشتر به هم مجاورت نموده است. این فناوری ها روز آپدیت در اکنون توسعه و گسترش و تأثیرگذاری بیشتر روی معاش ما است. البته اکثر اوقات اشخاص از تلفن همراه طراحی اپلیکیشن در مشهد برای کاوش در نت استفاده می نمایند تا از دسک تاپ و همینطور یوزرها تلفن های یار و همدم بیشتر مجال خویش را صرف گشت و گذار نرمافزار های گوشی می نمایند تا گشت و گذار در وب سایت ها. نرمافزار های گوشی، جذاب خیس، قابل دسترس خیس، آسانتر و خاص خیس میباشند. عملکرد های بخش اعظمی با استفاده از اپلیکشن های گوشی با یا این که سوای اتصال به خدمت های اینترنتی قابل انجام می باشند. امروزه عموم در دنیای سر و صدا معاش می نمایند و برای اجرا شغل های مختلف از تلفن همراه به کارگیری می نمایند. طبق واپسین پژوهش ها، 58% بازدید از وب سایت ها در سال 2018 از روش گوشی انجام شده است. به علاوه، اشخاص 42% از فرصت خویش را از روش گوشی به کاوش در فضای مجازی میپردازند. پس خوب میباشد شما تحت عنوان صاحب و مالک یک استخراج اینترنتی برای تهیه کردن یوزرها بیشتر، وب سایت خویش را به نرمافزار تبدیل فرمایید. در ادامه به استیناف بعضی از دلایلی که چرا می بایست سایت خویش را به اپلیکیشن تبدیل کنیم میپردازیم:
دلایل تبدیل تارنما به نرم افزار
کسب و کار شما برای محافظت رقابت و سودآوری بایستی واپسین تغییرات و پروسه ها را دنبال نماید. ازآنجاکه اکثر وقت ها اشخاص از تلفن همراه های یاور استفاده می نمایند، نرم افزار ها میتوانند یوزرها متعددی را جذب نمایند. اگرچه عالی میباشد پیش از تبدیل سایت به اپلیکیشن بازار را به اعتنا محاسبه کنید. مثلا خواندن پست های زمان بر یا این که نگاه کردن به جزئیات خیلی ریز در دسک تاپ وارفته خیس میباشد.
به صورت میانگین، اشخاص روزمره بیش از 2 ساعت از مجال خویش را صرف کاوش در فضای مجازی با استعمال از تلفن همراه خویش می نمایند. استدلال این زمینه بخاطر پیاده سازی UI/UX مطلوب میباشد که به کار گیری از نرمافزار های کاربردی گوشی را بی آلایش خیس نموده است.
قابلیت و امکان ارسال پیامک به مشتریان مدام این زمان را به شما میدهد که مشتریان خویش را باخبر و درگیر فعالیت خویش فرمائید. با وب سایت مرسوم ترین طریق عمل برای این مورد ارسال ایمیل میباشد. ولی مشتریان امروزی، روزمره تعداد بی شماری ایمیل اخذ می نمایند که شاید وقت نکنند همه ی آنهارا بخوانند. البته اپ های تلفن همراه این بحران را از دربین برده اند.
به کارگیری از خصوصیت های داخلی مانند GPS و دوربین.
نرم افزار های موبایل می توانند در حالت آفلاین نیز کار نمایند. اگرچه برخی از سعی ها محصور میباشد اما استعمال از تارنما سوای وب کاملاً ناممکن میباشد.
نرم افزار های گوشی معمولاً فردی سازی بهتری را ارائه میدهند.
اپ ی اینترنت چیست؟
به صورت خلاصه، نرمافزار ی اینترنت یک برنامه ایست که در یک مرورگر اینترنت اعمال میشود. این امر به نوعی ساخت یک لینک و پیوند بدون واسطه فی مابین URL و دستگاه شما است. به عبارت دیگر شما باید حاذق باشید وبسایت خویش را در هر مرورگری گشوده کنید.
به همین استدلال بسیار تأکید میشود که یک سایت ریسپانسیو با صرفه داشته باشید. چنین هر کاربری سوای توجه به سیستم برهان آیتم استعمال ی خویش قادر است وبسایت شمارا پیمایش نماید.
صاحبان مشاغل آنلاین عالی است یک وبسایت کیفیت عالی داشته باشند تا برای تبدیل وب سایت خویش به برنامه در بعدی خطاها کمتری داشته باشند. همینطور این اشخاص خوب می باشد درگاه اینترنتی قابل قبولی برای این آیتم داشته باشند.
برنامه های اینترنت احتمالاً کارآمد ترین پیاده سازی نیستند! ولی همه ی اینها بستگی به غرض و انتظار شما از برنامه ی متبوع دارد. اپلیکیشن های اینترنت هم مانند بقیه اپ های مزایا و معایب خویش دارااست. در حالتی که تصمیم دارید که با به کار گیری از اپلیکیشن صرفا به وب سایت خویش لینک و پیوند داشته باشید، تشکیل داد یک نرم افزار معمولی می تواند یک چاره سریع و آسوده باشد، ولی در صورتی پیرو هدف ها پیچیده تری میباشید، بهتر میباشد یک اپ تفسیری پیاده سازی کنید.
البته در هر شکل یک اینترنت نرمافزار جوانب مثبت و منفی خودش را دارااست. در این قسمت به مطالعه مزایا و معایب اینترنت نرم افزار ها میپردازیم:
مزایای اینترنت اپلیکیشن ها
اکثر زمان ها برنامه های اینترنت با گویش نرمافزار نویسی مانند HTML و یا این که CSS طراحی میشوند که بین متخصصین IT بسیار پر اسم و رسم میباشند.
مغایر اپلیکیشن های داخلی یک نرم افزار ی اینترنت میتواند به تمامی ی دستگاه ها دسترسی پیدا نماید. این نرمافزار ها طوری پیاده سازی می شوند که روی هر سیستم عاملی اجرا میشوند.
این اپ ها از روش یک URL ساده در مرورگر اینترنت دستگاه دارای قابل انجام می باشند.
برنامه های اینترنت نیازی به دانلود از روش دکان های اپ ندارند. این آیتم سبب صرفه جویی در هزینه میگردد چون داشتن یک لینک بی واسطه از روش اپلیکیشن ی اینترنت، مجانی است.
یکیاز مهمترین مزایای نرمافزار ها نسبت به تارنما ها ارائه ی تجربیات ی کاربری بهتر است. چون اپ های گوشی برای یک دستگاه خاص پیاده سازی میگردند و خصوصیت های آن و اندازه ی کاغذ ی اکران را در حیث میگیرند.
معایب تشکیل داد نرم افزار
معمولاً ساخت و ساز اپ های اینترنت هزینه بردار میباشد.
تفاوت فی مابین نرم افزار و تارنما
تارنما موبایل تیم ای ای از صفحه های میباشد که به یکدیگر متصل می باشند و میتوانند در مرورگر ها فعال سازی شوند. آنها با امداد رویکرد های تخصصی میتوانند با اندازه های متفاوت کاغذ سازگار شوند یا این که بسته به نوع دستگاه، الگو های پیاده سازی خویش را به طور کاملً تغییر تحول دهند.
عموماً، وب سایت های گوشی برای ارائه ی محتوا تشکیل داد میگردند و تحت عنوان یک قاعده بسیار تعاملی نیستند. اولین تفاوت با یک اپ ی موبایل در اتصال به وب می باشد. مشتریان برای به کار گیری از تجهیزات بی نقص تلفن همراه نیاز به اتصال به وب دارا هستند. از نقطه نظر مالی سایت ها با اپلیکیشن ها نسبتاًً در یک محدوده ی هزینه ای قرار دارا هستند اما وب سایت ها معمولاً پاره ای مطلوب خیس می باشند.
نرم افزار ی گوشی یک برنامه میباشد که برای جاری ساختن بر روی یک پلت هیبت خاص مانند iOS یا این که اندروید تولید می گردد. نرم افزار های گوشی در وضعیت آفلاین و آنلاین قابل استعمال می باشند. مزایای اپلیکیشن های تلفن همراه معمولاً بیشتر از وب سایت می باشد. ولی این بستگی به هدف و انتظار مشتریان نیز دارد.
قابل ذکر میباشد که شرکت ها دارای اعتبار معمولاً هم یک وبسایت عالی و هم اپلیکیشن های کاربردی بهتر و متناسب با حرفه ی خویش داراهستند.
3 روش مهم توسعه و گسترش اپلیکیشن وجود دارد:
خودتان نرمافزار خود را توسعه دهید!
در صورتی درپی روش ساخت یک نرم افزار بدونپول می باشید، مطلقاً ساخت و ساز یک نرمافزار توسط خودتان راه و روش حلی میباشد. این گزینه اول به مجال و مهارت قابل توجهی نیاز دارااست. اپلیکیشن های طراحی اپلیکیشن در مشهد گوشی برای هر سیستم عامل (سیستم عامل) خاص می باشند، بدین ترتیب، مهارت ها در تعدادی گویش اپ نویسی مورد نیاز می باشد. در اینجا میتواند به بهترین گویش نرمافزار نویسی طراحی برنامه Objective-C و Swift برای نرم افزار های iOS و جاوا یا کاتلین برای اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
با این هم اکنون، در حالتی که مهارت های لازم را دارید، این مورد به شما امکان می دهد فارغ از هیچ محدودیتی به نرم افزار مورد نیاز خود برسید. در غیر این صورت، باید با یادگیری طریق کد نویسی برای اپ ها آغاز کنید. یک گزینه مناسب به کار گیری از یک نرم افزار کدنویسی میباشد که به شما کمک می کند مفاهیم اساسی را یاد بگیرید و به مهارت های کدنویسی خود اتکا نمایید. شرکت دارکوب با ارائه به روزترین مطالب یادگرفتن طراحی نرمافزار میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.
یک شرکت یا یک گسترش دهنده مستقل استخدام کنید
شرکتهای بسط و توسعه و گسترش دهندگان آزاد در وب کم نیستند . استدلال تعیین کننده در اینجا، ارزش طراحی برنامه و هزینه چنین خدماتی خواهد بود.
در واقع، استخدام شخص یا افرادی برای طراحی برنامه و تارنما شما تا حد زیادی گران ترین آیتم هست. با این فعلا، درصورتیکه منابع لازم را دارید، این یک روش بهتر جهت دریافت برنامه ای است که در ذهن دارید که فایده آن طراحی اپلیکیشن حرفه ای خواهد بود.
شرکت دارکوب با تیم مجرب خود در زمینه طراحی اپ (طراحی نرم افزار) از شروع تا انتهای روند ایجاد کرد هم به صورت Native و هم به صورت PWA، پیاده سازی می کند.
از نرمافزار های ساخت اپلیکیشن استعمال نمائید
از دید مفهومی می توان این مورد را با سازندگان وب سایت هایی مانند وردپرس (سیستم رئیس محتوا که به شما قابلیت و امکان می دهد ظاهر سایت خود را سوای هیچ کدنویسی ویرایش و تغییرو تحول دهید) مشابه سازی کرد. آفریننده اپلیکیشن یک پلت فرم توسعه و گسترش سوای کد هست، ابزار نرم افزاری که به کاربران اجازه میدهد بدون دانش اپلیکیشن نویسی و آشنایی با کد یک اپ طراحی کنند.
اکثر سازندگان اپلیکیشن یک ویرایشگر بصری را در رابط کاربری خود ارائه می دهند که به کاربران اجازه می دهد اپ خود را در زمان ساخت، پیش نمایش آن را ببینند.
این مورد ایده آل برای صرفه جویی در حین و هزینه در حین استخراج به یک نرم افزار با کیفیت است.
نحوه ایجاد برنامه
مرحله شماره 1: ایده ای برای اپ خود ارائه دهید
قبل از آغاز، باید مطمئن شوید که یک ایده اپ قابل اجرا دارید. وقتی به میلیون ها نرمافزار مو جود در بازار میپندارید، این مرحله ممکن می باشد کمی ترسناک به نظر برسد. اما شما واقعاً نیازی به ایده 100٪ اساسی ندارید. بسیاری از برنامه های خوب، یک ایده را به شیوه های متعدد پیاده سازی می کنند.
مرحله شماره 2: طراحی اپ خود را برنامه ریزی فرمایید
ساختار کلی آن را ترسیم کنید. طراحی برنامه نقشی حیاتی در ایجاد تجربه ای دیدنی برای کاربران شما دارد. تحقیقات روی عادات و تعاملات تلاوت وبسایت ها آرم داده هست که تنها 500 میلی ثانیه طول میکشد تا استفاده کننده تصمیم بگیرد که روی برگه شما بماند یا آن را رخنه کند. هنگامی که آن استفاده کننده تصمیم می گیرد روی شیت بماند، حدود 5 تا 10 ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد که آیا به خواندن کامل محتوا ادامه میدهد یا خیر.
دست اندرکاران اصلی که این تصمیم را تعیین می کنند عبارتند از:
عدم وضوح بصری و نمونه اولیه: به عبارت دیگر، در حالتیکه میخواهید در طراحی برنامه خود موفق باشید و تجربه کاربری عالی را برای نرم افزار خود ارائه دهید، می بایست برنامه ریزی خود را تا حد قابلیت معمولی و واضح نگه دارید، بدون بارگذاری بیشتراز حد گرافیک با سرعت تحت.
در عین درحال حاضر، از طرح بندی های غیرمعمول و غیر متداول اجتناب کنید و ظاهر و احساسی آشنا برای نوع خاصی از نرم افزار های تلفن همراه انتخاب کنید.
برنامه ریزی در هر دو بخش یعنی UI (User Interface) (موادسازنده گرافیکی مانند نمادها، رنگ ها، بگراند، فونت ها، لوگوها، تصاویر) و(User Experience) UX (ناوبری، سرعت بارگیری، امکان ها، تعداد کلیک ها، پاسخ دهی، زمان های انتظار و پاسخ و هرگونه گزینه تعاملی) را با هم ترکیب می کند. ارائه بهترین تجربیات کاربر گوشی در هر شرایط و وضعیت.
مرحله شماره 3: ویژگی های موردنیاز و ویژگی هایی که میخواهید را فهم و شعور کنید
اکثری از کسب و کارها مرتکب غلط بزرگی می شوند که همت می کنند ویژگی های زیادی را در اپلیکیشن موبایل خود قرار دهند – به ویژه در نسخه اولیه.
یک آیتم عالی این می باشد که ویژگی ها را به دو مجموعه کلی ویژگی های مورد نظر و ویژگی های لازم تقسیم فرمایید. فقط ویژگی های لازم را در نسخه 1 نرم افزار خود بگنجانید. واکنش کاربران به شما قابلیت و امکان میدهد تا ویژگی های دیگری را که مشتریان بعدا در پی آن میباشند، بدانید.
برای ساخت و ساز یک نرم افزار موفق، باید آن را طوری طراحی فرمایید که برای فهم و لذت بردن از نرم افزار، به کارایی کمتری برای کاربران نیاز داشته باشد. برعکس، یک نرم افزار تلفن همراه که مدیریت آن برای کاربران دشوار است، تعامل آنها را کاهش میدهد. با امداد از قانون 3 کلیک میتوانید این تعامل را افرایش دهید. این قانون نماد میدهد که کاربران بایستی بتوانند هر اطلاعاتی را در یک وبسایت یا اپلیکیشن با استفاده از حداکثر سه کلیک موشواره پیدا کنند. لزومی ندارد که سختگیرانه از این قانون پیروی نکنید، صرفا ایده طریق طراحی ناوبری اپلیکیشن را مراقبت نمائید.
مرحله چهارم: بر اساس نیازهای خود یک نرم افزار مستقر (React Native) یا (Progressive Web Application (PWA بسازید
وقتی وهله به پیشرفت اپلیکیشن گوشی میرسد، یک سری راه و روش وجود دارد که همه مزایا و معایب و محدودیت های خود را دارند.
با این هم اکنون، مایحتاج است به دو رویکرد اساسی توسعه و گسترش برنامه برای اهداف خود اشاره کنیم: Native و PWA.
اپلیکیشن مستقر (Native)
یک برنامه موبایلی بومی (Native)، یک اپلیکیشن نرم افزاری است که برای اعمال بر روی نوع خاصی از دستگاه و سیستم برهان توسعه یافته است. از آنجایی که برای انجام بر روی یک پلتفرم معین طراحی شده است، یک نرم افزار ساکن بضاعت به کارگیری از منابع دشوار افزاری و نرم افزاری آن دستگاه را دارد. نرم افزار های ساکن سعی بهتری را امکان پذیر می کنند.
به طور عمده دو نوع سیستم عامل گوشی وجود دارااست: iOS اپل و اندروید گوگل.
فناوری های بومی همیشه در خط مقدم گسترش موبایل بوده اند. این به این ادله می باشد که این نحوه تولیدات قابل اتکا و با کوشش بالایی را ارائه میدهد که میتوانند به طیف پهناور ای از API های ساکن و ویژگی های جان دار در تلفن های هوشمند یا تبلت ها دسترسی داشته باشند. ایجاد کرد یک نرمافزار با رمز گذاری بومی بهاین معنا هست که خروجی های مستقلی برای هر سیستم دلیل خاص تشکیل داد میکنید که به ارائه یک رابط کاربری پیشرفته برای دستگاه های مختلف یاری می کند.
در زمان 10 سال کاتالوگ اپ استور اپل از 500 اپ به نزدیک به 2 میلیون اپلیکیشن در دسترس امروزی رسیده میباشد. 2.4 میلیون دیگر از طریق فروشگاه Google Play توزیع می گردد: نرم افزار های تلفن همراه اینک بخشی از زندگی روزمره ما میباشند.
نرمافزار های مستقر بیش از 80 درصد از کل ترافیک تلفن همراه را تشکیل میدهند.
اپلیکیشن وب پیشرو (PWA) (Progressive Web Application)
برنامه وب پیشرو (PWA) برنامه ای است که از ویژگی های وب استفاده می کند تا تجربیات بسیار مشابهی را با یک نرم افزار بومی به کاربران ارائه دهد. برخلاف نرم افزار های ساکن، PWA ترکیبی از صفحات وب معمولی و نرمافزار های تلفن همراه می باشند. اصطلاح “پیشرو” بهاین واقعیت اشاره دارد که آنها ویژگی های جدیدی را معرفی می کنند و در ابتدا به عنوان وبسایت های سنتی به وسیله کاربران تلقی میشوند، اما به ندرت، بیشتر و بیشتر شبیه اپلیکیشن های تلفن همراه یک سری پلت فرم فعالیت می کنند.
PWA ترکیبی عالی از وب و فناوری های مستقر است. در حالی که آن ها ظاهر و شم یک اپ مستقر را دارند (از جمله می اقتدار آنها را در برگه اصلی دستگاه مخاطب نصب کرد)، شما نیازی به انجام روند انتشار در دکان های آنلاین ندارید.
PWA نیازی به دانلود و انطباق با تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ ندارد. از بهینه سازی برخوردار شده و در موتورهای جستجو ایندکس میشوند.
در اینجا چندین فاکتور وجود دارااست که باید هنگام انتخاب فناوری خود در حیث بگیرید:
یک PWA 3 برابر بیشتر از یک نرم افزار ساکن بازدیدکننده داراست، ولی در دسترس بودن ویژگی های آن به مرورگری که در آن به کار گیری میشود بستگی دارد.
ساخت یک برنامه PWA ارزان تر از بسط یک نرمافزار Native می باشد. در مورد برنامه Native، باید فراگیری React Native را بگذرانید تا بتوانید برای هر پلتفرم یک نسخه بسازید. این بدان معناست که شما به حداقل دو نسخه برای iOS و اندروید و منابعی برای محافظت و آپدیت رسانی هر نسخه نیاز دارید. بسته به غرض و پیچیدگی اپ، این فعالیت به زمان و هزینه زیادی نیاز داراست.
یک اپلیکیشن وب پیشرو سریعتر ساخته و آپ تو دیت میگردد. شما می توانید یک پایگاه کد واحد برای پلتفرم های متعدد داشته باشید، نه تنها برای دو پلتفرم محبوب. به جای گسترش یک نرم افزار از استارت، میتوانید سایت فعلی خود را با یاری ابزارهایی مانند Google Lighthouse پیکربندی نمائید. با طراحی ریسپانسیو، فقط به یک نسخه از برنامه نیاز دارید و در تمامی دستگاه ها به صورت یکسان نمایش داده می شود.
با یک نرم افزار Native، ضمن پیشرفت نسخه های جدا از هم برای پلتفرم های متفاوت، باید آنان را به اپ استورهای مختلف نیز ارسال نمائید. نرمافزار استور اپل و پلی استور اندروید محبوب ترین ها می باشند، ولی نرم افزار استور آمازون، ویندوز استور و غیره نیز وجود دارا هستند. با هر یک از این فروشگاه ها، برای نشر بایستی وضعیت خاصی را رعایت فرمایید. حتی گاهی برای ثبت حساب پیشرفت دهنده بایستی هزینه ای پرداخت فرمائید.
امکان سئو برای نرم افزار های Native از طریق ASO و بهینه سازی برای PWA صورت میگیرد.
صفحه ها نرم افزار Native را نمی اقتدار ایندکس کرد و در موتور جستجو فهرست کرد. کاربران میتوانند نرمافزار شما را از طریق مغازه برنامه یا سایت فروشگاه اپ پیدا کنند. فاکتورهای متعددی بر قابلیت کشف برنامه تأثیر می گذارند، و می توانید با App Store Optimization (ASO) به افراد امداد فرمائید تا نرم افزار شمارا سریع تر پیدا کنند.
برخلاف نرم افزار های Native، PWA مانند هر سایت دیگری شغل می کند، بدین ترتیب می توان آن را در موتورهای جستجو فهرست کرد. در مقایسه با صفحه های وب بی آلایش یا ریسپانسیو، PWA همت و تعامل را افزایش داده می باشد و به درجه بندی وبسایت شما در نتایج جستجو یاری می کند.
PWA ها از نرم افزار های وب معمولی ایمن تر میباشند زیرا باید ذیل HTTPS انجام شوند.
این پروتکل های امنیتی تضمین می کنند که هیچ تبادلی بین مشتری و سرور ویرایش نشده و آیتم سوء استعمال قرار نمی گیرد. در یک دور و بر امن، مشتریان میتوانند اطلاعات شخصی و اطلاعات کارت اعتباری را فارغ از نگرانی از سرقت وارد کنند.
در مقایسه با PWA، با یک نرم افزار Native، شما می توانید بسیاری از اقدامات امنیتی را بسازید. درصورتی که نرم افزار شما نیاز به ورود به سیستم دارااست، می توانید احراز نامونشان یکسری عاملی را پیاده سازی کنید. همچنین میتوانید از پین کردن گواهی برای برقراری ارتباط ایمن تر استعمال فرمایید. علاوه بر این، کاربران بیشتر به یک برنامه اتکا دارا هستند تا یک URL، زیرا نرمافزار های Native، قبل از انتشار باید ملزومات امنیتی اپ استورهای متعدد را رعایت کنند.
مرحله پنجم: نرمافزار خود را روی دستگاه های iOS و اندروید تست فرمائید
پس از مونتاژ تک تک قطعات روند ساختوساز برنامه (معنا، طراحی و فناوری)، به نسخه ای خواهید رسید که حدوداً فراهم نشر هست. اما قبل از اشتراک گذاری نرمافزار جدیدتان با کاربران، یک سری آزمایش اعمال دهید تا پژوهش فرمائید آیا همه چیز طبق برنامه ریزی شما انجام میگردد یا خیر. باید همگی نسخه های برنامه ای را که میخواهید منتشر فرمایید (iOS، اندروید Native، PWA و غیره)، با به کار گیری از سیستم دلیل های گوناگون و همچنین مرورگرهای متعدد آزمایش نمائید.
مطلقاً تعدادی آزمایش کننده حقیقی وواقعی را نیز استخدام فرمائید، یک طریقه جدید، ارکان یا نکاتی را که ممکن می باشد نادیده گرفته اید یا دیدگاهی سختگیرانه داشته باشید، گزینه توجه شما قرار میدهد.
سرعت کلی نرم افزار را به حساب آوردن نمائید. مطمئن شوید در هنگام جاری ساختن هر عملیاتی هیچ خطایی وجود ندارد. تک تک عملکرد ها و تعاملات به وظیفه ای که قرار هست اجرا دهند به درستی پاسخ میدهند. طراحی از لحاظ بصری دلپذیر است و به صحت با همه صفحه نمایش ها سازگار میباشد. ناوبری بصری و کارآمد است و کلیه جنبه های نرمافزار در دسترس است.
برای نرمافزار های iOS مستقر، ابزار خاصی به وسیله Apple ارائه شدهاست: TestFlight. این برنامه اجازه میدهد تا نرم افزار خود را قبل از آنلاین شدن در اپ استور آزمایش کنید.
مرحله ششم: نرم افزار خود را در مغازه ها ارسال و منتشر فرمائید
وقتی که اپ شما آماده شد، وقت آن میباشد که به انتشار آن فکر کنید. ایده خیر هست که برنامه خود را تا حد قابلیت و امکان در پلتفرم های بیشتری منتشر نمائید زیرا به شما امکان میدهد تا حد امکان به کاربران بیشتری دسترسی پیدا نمائید.
انتشار یک برنامه قادر است یک فرایند بغرنج و کمی مشقت بار باشد که با ثبت نام به عنوان یک پیشرفت دهنده شروع می شود:
حساب های پیشرفت دهندگان (مرحله اجباری برای هر دو سیستم برهان). برای دو فروشگاه اساسی ارائه دهنده برنامه ها، مشترک برای هر سال مبلغی برای عضویت پرداخت می کند.
پروسه ارسال یک برنامه به نرمافزار استور کمی پیچیده است و در تمام مراحل، فراهم سازی از گذشته نیاز دارد. اپل استاندارد های بالا و راهبرد های طاقت فرسا گیرانه ای را برای نگهداری اکوسیستم ایمن اپ استور تعیین کرده است که صرفا نرم افزار های با کیفیت را به کاربران خود ارائه می دهد.
اپل هر نرم افزار را قبل از تایید آن برای انتشار به طور کامل مطالعه می کند. قبل از اینکه اپ خود را برای مطالعه ارسال فرمائید، باید دسته ای از اطلاعات (نشان، پیش نمایش اپلیکیشن/ تصاویر شیت) و متادیتا (نام اپ، مجموعه بندی آن، توضیحات دقیق و لغت ها کلیدی اضافی برای ASO) را ارائه دهید. عنایت متادیتا، به ویژه توضیحات نرمافزار را دورازشوخی بگیرید.
فرایند رسیدگی ممکن هست چندین روز طول بکشد، اپل از طریق نشانی اینترنتی به شما استحضار میدهد که اپ شما در اپلیکیشن استور قرار میگیرد یا خیر.
اندروید نیز گزینه های مختلفی را برای توزیع نرم افزار های تلفن همراه ارائه می کند، اما با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال، گوگل همچنان اولی پلتفرم برای برنامه های اندرویدی هست. بدین ترتیب، ارسال یک برنامه اندروید به Google Paly Store حتما ایده نه میباشد.
بعداز ساخت نرم افزار خود در کنسول Google Play، بایستی اطلاعاتی را که در Google Play نمایش داده میشود، ثبت نمایید. این مشتمل بر اطلاعات اجباری مانند عنوان، توضیحات کوتاه، توضیحات کامل، اطلاعات گرافیکی (تصاویر، تصاویر نرم افزار)، گروه بندی، جزئیات تماس، سیاست حفظ حریم خصوصی میباشد. کلمات کلیدی مورد به کارگیری خود را با دقت انتخاب نمایید: seo مرتبه برنامه شما در استور به آن بستگی داراست.
پس از تکمیل فهرست فروشگاه، زمان آپلود پوشه apk. یا کیت بسته Android مشتمل بر آحاد موادسازنده نرم افزار شما هست. بعد از آن برای استقرار و انتشار برنامه خود، می بایست راهنمای موجود در کنسول Google را دنبال نمائید.
در شرایطی که برنامه شما تأیید گردد، ظرف چندین ساعت منتشر میشود. به خیال داشته باشید که ضوابط تعیین شده را دنبال نمائید زیرا اگر اینطور نباشد Google ممکن هست در هر هنگامی اپ شمارا از مغازه حذف کند.
خوشبختانه، تکثیر یک نرم افزار وب پیشرو (PWA) بسیار معمولی تر می باشد. صرفا کاری که بایستی اجرا دهید این هست که از میزبانی نرم افزار در سرور وب مراقبت فرمائید و دامنه وب را به آن پیوند دهید. با این فرآیند بسیار سریع و سهل وآسان، شما مجال بیشتری برای بهینه سازی سئوی خود دارید تا اعتقادوباور حاصل کنید که فرآورده شما به راحتی توسط عموم قابل مشاهده هست.
مرحله هفتم: اپ خود را به طور مداوم بهبود و به روز فرمائید
با استفاده از ابزارهای تجزیه و آنالیز ارائه شده بوسیله Google Play و App Store، به بازخوردها و KPI (Key Performance Indicator ) ( شاخص کلیدی سعی) برنامه خود توجه نمائید.
یک کدام از از سایر از وظایفی که هر صاحب نرمافزار باید به طور مرتب جاری ساختن دهد این هست که همیشه محتوا و ویژگی های نو را منتشر کند. چه تکثیر محتوای جدید و چه ارتقا ویژگی های جان دار، موثرترین شیوه برای سرگرم نگه داشتن کاربران و دوری از حذف برنامه از سوی آن ها است. با گنجاندن آنان در استراتژی بازاریابی خود، مطمئن شوید که کاربرانتان از نسخه های تازه آگاه هستند، می توانید از طریق اعلان ها به آنها اگاهی دهید یا این ویژگی های نو را در نمایان ترین قسمت نرم افزار تان، یعنی صفحه اصلی، به نمایش بگذارید.
میتوانید هر چند بار که بخواهید نرم افزار تان را در دکان ها به روزرسانی کنید، اگرچه در برخی مفاد در حالتیکه تغییرات بزرگ تری انجام یافته باشد، باید نسخه جدیدی از نرم افزار را ارسال فرمائید.