مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

ساخت یک داستان کوچک و ساده در ویدئو


تبلیغات گونه های اکثری دارد، ولی باید بدانید بهترین نوع تبلیغات را می اقتدار کلیپ دانست. با استعمال از ساخت ویدئو می قدرت در بازاریابی های اینترنتی بهترین سعی را در جذب مخاطب داشت. همچنین عالی میباشد بدانید که ساخت ویدئو قادر است ضمن سئو وبسایت روی جذب مخاطب در اپلیکیشن هم بسیار اثرگذار واقع گردد. طبق آمار بدست آمده، فی مابین کل نحوه های تبلیغاتی کلیپ بهترین کارایی را داشته و نزدیک به چهار برابر اثر بیشتری در نسبت به سایر طرز ها در جذب کاربر دارااست. درپی با ما یار و همدم باشید تا تاثیرات ساخت فیلم برای معرفی جنس در اپ را عالی بیاموزید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ثبت سفارش و مشاوره

معرفی کردن یک متاع در ویدئو تبلیغاتی

ویدیو به خاطر شیوه نمایش مال که به همسان سازی هرچه آحاد تر کارایی آن می پردازد، بهتر از سایر طریق های تبلیغاتی روی کاربر اثر می گذارد؛ سرنوشت به فهم خوب کاربر از مال خاتمه می یابد. ویدئو به دلیل تاثیر گذاری بالایی که روی کاربر داراست؛ سبب ساز میشود تا درصد افرادی که نسبت به کالا برخورد نماد میدهند، به نزدیک 46 درصد برسد. تاثیر گذاری آن به همینجا پایان نمیگیرد و می توان روی مشتری های بالقوه نسبتاً تا دوبرابر شانس خرید بیشتر انتظار داشت.


طبق آخرین آمار بدست آمده موسسات تبارک سعی می کنند، در دستیابی و کارشان برای معرفی هرجه بهتر محصول ها از ویدئو استفاده کنند. زیرا از این موضوع که یک ویدیو با زمانی نسبتاً کمتر از 60 ثانیه قادر است، دقت بیشتری از مخاطبان را بدست آورد. با آحاد این تفاسیر عالی هست وقتی که طراحی نرم‌افزار را انجام می دهید، قسمتی برای معرفی محصولات به صورت ویدیو را در حیث بگیرید، این موضوع قادر است کمک شایانی به شما در امر جذب مشتری و فروش بیشتر برساند.

تاثیر داستان بسیار بیشتر از لیست خصوصیات در معرفی فرآورده می باشد

گاها دیده شده بعضا از شرکت های بلندمرتبه برای معرفی تولیدات خود به مشتری در گیر اشتباهاتی می‌شوند که سبب فروش کم تر و تاثیر گذاری حداقلی روی مشتری می‌شود. آنان هنگام معرفی مال برای مشتری کارایی می کنند تا خصوصیات و خصوصیات تولید ها خود را برای مشتری عنوان کنند. ولی آن ها نمی دانند که این نوع از ویدیو یا فیلم کمترین تاثیر گذاری را روی استفاده کننده دارااست، بعضی وقتها هم واقعا خسته کننده می‌گردد. به همین ادله مخاطبان عشق کمتری به نگاه کردن معرفی کالا انان دارا هستند، بعضی وقت ها هم این نوع از فیلم ها را نادیده می گیرند یا حتی بلاک می کنند.

ماجرا چیزی میباشد که اکثر مردم دوست دارا‌هستند آن را بشنوند، به همین مراد در شرایطی که می خواهید به معرفی محصول خود بپردازید؛ باید هنگام طراحی برنامه به این مورد دقت فرمائید و معرفی محصولات را به صورت ویدئویی و داستان گونه در برنامه خود ارائه دهید.


هنگامی که برای معرفی جنس یا خدمت خود از کلیپ استفاده می کنید، باید توجه نمائید که طرز عمل با کالا یا سرویس را هم آموزش دهید. همچنین هنگام تهیه ویدئو باید فیلم طوری باشد تا یکسان سازی حل یک نقص‌ در آن فراهم خواهد شد. با این مدل ویدئو مطلقا فیلم شما مورد اعتنا پهناور قرار خواهد گرفت.


 




 


ساخت یک قصه کوچک و معمولی در ویدئو

زمانی که می‌خواهید ویدئو معرفی مال خود را مهیا نمایید، به کوتاه بودن مجال آن اعتنا ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال وقتی شما درگیر تهیه یک ویدیو تبلیغاتی میباشید، اگر مجال این ویدیو بیشتر از 60 ثانیه شود کاربر پس از 10 دقیقه دیگر اطلاعات ارائه شده در ویدیو به یادش نخواهد ماند.


هنگام ساخت video باید صرفا پیام اصلی و کلیدی را در یک قصه کوتاه بگنجانید، در‌این‌صورت ویدیو برای استفاده کننده جالب شده و پیام شمارا از ویدیو دریافت می کند. همچنین تک تک نکات آن به یادش خواهد ماند. در تهیه این Clip می بایست توجه کافی را داشته باشید و کارگردانی را به صورتی اجرا دهید که به پیام کلیدی و اصلی اشاره داشته باشد، دراین‌صورت‌ وقتی که ویدیو هم به اتمام برسد کاربر همواره پیام شمارا به خیال و خاطر خواهد آورد.


ارائه داستان بایستی از نظر کاربر عنوان شود

هنگامی که میخواهید داستان خود را طراحی فرمائید، حواستان باشد که از حیث استفاده کننده به آیتم نگاه فرمایید، بعد از آن به طراحی ماجرا بپردازید. باید سوالاتی همچون او چه انتظاری از یک ویدئو ویدئو تبلیغاتی دارااست؟ را از خود بپرسید. پاسخ این آیتم بسیار ساده میباشد. خودتان را جای مخاطب بگذارید، انتظار دارید وقتی که معرفی متاع ایفا می گردد بدانید، چگونه قادر است نقص‌ شما را حل کند یا اینکه بدانید این محصول چه ویژگی های منحصربه‌فرد به فردی دارد! طبق آخرین تحقیقات انجام یافته در این باره مشخص و معلوم شده است که 80 درصد کاربران خواهان این میباشند که بدانند بوسیله این محصول چه مشکلی از آن‌ها حل شود تا اینکه ویژگی های منحصر به فرد آن را بدانند.


استفاده از اصطلاحاتی در کلیپ که استفاده کننده به آن آشنایی داشته باشد

یکی‌از مهم ترین نکات هنگام تهیه و تنظیم ویدئو کلیپ برای معرفی مال، استفاده از اصطلاحاتی است که استفاده کننده نسبت به آن آشنایی داشته باشد. هنگامی که شما از این ترفند استعمال نمایید، استفاده کننده وارفته تر با کلیپ شما ارتباط برقرار کرده و سبب می‌گردد فعالیت شما در ارائه توضیحات فرآورده بسیار شل تر صورت بپذیرد. همچنین عالی هست بدانید به کار گیری از اصطلاحات دشوار و ناآشنا می تواند به کلی تاثیر منفی روی اثر پذیری ویدیو تبلیغاتی شما در نرم افزار داشته باشد.


تهیه کلیپ تبلیغات با استفاده از هنر فن بیان

زمانی که برنامه ریزی شما به اتمام رسید، وقت معرفی کردن تولیدها باطن آن میباشد. در‌این مرحله می بایست از هنر فن بیان خود در ارائه توضیحات محصول به کار گیری نمایید. این هنر که چه هنگامی در ارائه احساسات خود را بیان نمائید و یا هنگام کلام کردن با مخاطب از چه کلماتی استعمال نمایید، در واقع به عشق و علاقه مندی مخاطبان و کاربران به جنس یا سرویس شما منتهی می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد