8.پژوهش ظریف نرم افزار پیش از نشر:
بعد از اینکه فرآیند تشکیل داد نرم افزار به اتمام رسید بایستی یک توشه به طراحی اپلیکیشن در مشهد صورت ظریف همگی بخش ها آیتم آزمایش قرار گیرد. در شرایطی که برای دو پلتفرم اندروید و ios پیاده سازی نموده اید یادتان باشد روی هر دو پلتفرم آزمایش نمائید .دراین بین نسل های ipadو تبلتهای اندرویدی را فراموش نکنید. 9.برطرف کردن اشکالات احتمالی:
درصورتیکه نرم افزار شما در مرحله آزمایش مبتلا اشکالاتی حتی جزئی هم بود در رفع اشتباهات آن عملکرد نمایید و تا رفع بی نقص اختلال ،از نشر نرم افزار تان دوری کنید.
10.ساختوساز شوق واشتیاق در یوزرها پیش از انتشار نرم افزار:
پیش از اینکه دست به تکثیر نرم افزار خویش بگذارید میتوانید با تبلیغات شم شوق و کنجکاوی یوزرها را بر انگیزید برای اینکار میتوانید از تبلیغات در نشریات انلاین و یا این که مجلات به کارگیری نمایید.ساخت و ساز این دو احساس در یوزرها وب مطمئناً تأثیر متعددی در جذب تعداد بیشتری استفاده کننده دارااست.
به غیر از مورد ها فوق نباید از پیاده سازی مطلوب برای نرم افزار غافل بود چه بسا نرم افزار های که از دید فنی مشکلی نداشتند اما به انگیزه اینکه جذابیت بصری خاصی برای مخاطب نداشتند استفاده کننده رغبتی به ادامه شغل با آنها را نداشته میباشد شما می بایست در پیاده سازی به سه دستور اعتنا ویژه ای داشته باشید:
1.تعیین رنگ مطلوب :
رنگ نرم افزار شما آرم حالا و هوای برنامه شما است بایستی در گزینش رنگ بندی سعی نمائید که رنگ بندی متعادلی را استعمال فرمایید.
2.تعیین آیکون مطلوب:
آیکون نرم افزار اولین چیزی میباشد که مخاطب با آن راجعبه است و اساسا سبب جذب یا این که دفع یوزرها است. آیکون شما بایستی گویای فعالیت نرم افزار تان باشد و دارنده رنگ بندی دیدنی باشد(دراین نوشتهعلمی تماما دربارهی نکات پیاده سازی آیکون نرم افزار سخن کرده ایم).