مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

تحلیل داده در بهبود عملکرد اپلیکیشن‌های موبایل

اگرچه اعتقاد آن مشقت بار میباشد ولی نرم افزار های تلفن همراه و موبایل های موبایل فقط در یک دهه تا این حد همگی‌گیر گردیده‌اند. با این اکنون، در زمان این فرصت، اکوسیستم تلفن همراه نسبتاًً هر شکلی از محاسبات را ذیل الشعاع قرار داده میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد بیش تر از ۵۰ درصد ترافیک وب و 70 درصد بازدیدهای وبسایت از روش دستگاه‌های گوشی به کارگیری میشود، براین اساس اکثر یوزرها موبایل تجارب‌ای را که برای تلفن همراه با صرفه نشده باشد تحمل نمی‌کنند. شایسته ترین روش برای بهره برداری از تک تک این ترافیک به کارگیری از نرم افزار ها میباشد و مانند هر چیز دیگری، یک نرم افزار گوشی برای ارائه شایسته ترین تجربیات به یوزرها خویش به پژوهش و بهبود مداوم نیاز داراست. به همین ادله میباشد که نظارت نرم افزار نقش مهمی را اجرا می نماید. البته ابزار تجزیه و بررسی نرم افزار چیست؟ این اصطلاح برای تعریف چند تیم‌ی متعدد از ابزارها در رسته های متفاوت به کار گیری می شود (و اکثر وقت ها این مجموعه‌بندی‌ها در کار با یکدیگر همپوشانی دارا‌هستند). بدین ترتیب، برای یاری به شما در فهم عالی نظارت تلفن همراه هم مجموعاَ و هم به مراد گزینش شایسته ترین ابزار برای اپلیکیشن خویش، درین نوشته‌علمی ده آیتم از برگزیدگان ابزارهای تجزیه و محاسبه اپ را در مشت شما قرار می‌دهیم. گونه های ابزارهای تجزیه و ارزیابی ولی نخستین بیایید سه تیم‌ی مختلفی را که‌این ابزارها در آنها قرار دارا هستند در حیث بگیریم: ✔️ تجزیه و چک بازاریابی؛ ✔️ تجزیه و محاسبه باطن اپ‌ای؛ ✔️ تجزیه و چک کارایی. تحقیق با جزییات بیشتر هرمورد از آنان، مورد را بدیهی خیس می‌نماید. ابزارهای تجزیه و محاسبه تجزیه و بررسی بازاریابی فعال‌ساز‌ی یک نرم افزار و انتظار سودآوری و پرورش ناشی از ترافیک ارگانیک هیچ گاه یک استراتژی قابل متکی بودن نبوده و وجود ندارد. با میلیون‌ها اپلیکیشن و میلیاردها مخاطب، احتمال اینکه یوزرها مطلوب (افرادی که نرم‌افزار‌ی شمارا دانلود و استعمال می نمایند و آن را حذف نمی کنند) به طور خود کار نرم‌افزار شمارا پیدا، از آن به کارگیری و آن را بها گذاری نمایند خیلی نادر میباشد. به همین ادله، یک استراتژی بازاریابی، در شایسته ترین وضعیت با دارایی قادر و یا این که همیاری با یک کمپانی موءثر راجع به بازاریابی، برای هر طرحی حیاتی و اساسی میباشد. دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات، شایسته ترین خط مش‌ برای نشانه دادن نرم افزار شما در مقابل دیدگان یوزرها میباشد، شایسته ترین کمپین های تبلیغاتی هدفمند می‌باشند. شما یا این که هر هر کس بازاریابی نرم افزار شمارا رئیس می‌نماید، می بایست بداند چه نوع تبلیغات و چه نوع پیام‌هایی شایسته ترین فیض را به‌دنبال دارا‌هستند. با به کار گیری از خدمت مطلوب، شما می توانید عملکرد‌های بازاریابی ثابت گردیده و مفید را شناسایی و با گاز توسعه و گسترش نمائید، و آنهایی که موءثر نیستند را حذف نمایید. مدیر مطلوب و تجزیه و ارزیابی بازاریابی میتواند باعث به بیشتر شدن تعداد یوزرها، ترافیک، دانلود و در غایت ارتقاء درآمد با هزینه تبلیغات کمتر گردد.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد