جذب مخاطب برای نرم افزار گوشی با به کار گیری از باصرفهسازی نرم افزار برای اپلیکیشناستور مدام راز جایش میباشد. این استراتژی جذب مخاطب هنوز هم یک کدام از شایسته ترین راه و روشها برای جلب دقت به سمت نرم افزار میباشد. با صرفهسازی نرم افزار برای نرم افزاراستور، در معنای فرآیند با صرفهسازی شیتی نرم افزار در استور به مراد ارتقا بازدید و تبدیل این بازدیدها به دانلود میباشد. از
طراحی اپلیکیشن در مشهد جهات متعددی، با صرفهسازی اپلیکیشن برای نرمافزاراستور مشابه باصرفهسازی برای موتورهای کاوش (بهینه سازی) میباشد. برای این فعالیت بایستی از تفصیل و داده ها مطلوب (مانند آیکون، اسکرینشات، لغت ها کلیدی) به کار گیری فرمائید تا مرتبهی بهتری نسبت به نرم افزارهای شبیه استحصال کرده و یوزرها را قانع فرمایید که نرم افزار شما پر اسم و رسمخیس بوده و بها نصب کردن داراست.
اجزای ضروری باصرفهسازی نرم افزار برای اپلیکیشناستور:
اسم نرم افزار (با لغت ها کلیدی داخل آن)
لغت ها کلیدی (صرفا در نرمافزاراستور جانور میباشد، البته برای گوگلپلی نیز عالی میباشد که یک هستهی معنادار داشته باشید که کارایی نرم افزار شما و گستردن کارکردها را توضیح دهد)
زیرعنوان (تنها در برنامهاستور جانور میباشد)
توضیحات نرم افزار (صرفا برای جستجوی بی واسطه داخل گوگلپلی ایندکس میگردد، البته مسلما یوزرها هر برنامهاستوری را ذیل تأثیر قرار میدهد)
آیکون
ویدیو
بازخوردها و اعلام رضایت
Localization Weblinks و بقیه مورد ها
درحالتی که در هم اکنون تدوین استراتژی جذب استفاده کننده برای نرم افزار خویش میباشید، مسلماً روی مهم ترین قدمها تمرکز نمائید:
اجزای کلیدی کاغذ: روی ورقهی نرم افزار برای مخاطبین مقصود خویش باصرفهسازی برنامهاستور اعمال دهید. در ارتباط شایسته ترین لغت ها کلیدی مطالعه نمائید و آنهارا در عنا وین و زیرعنوانها بگنجانید، یک آیکون دیدنی بسازید که به آسانی قابلتشخیص باشد، در هنگام تایپ کردن توضیحات نرم افزار، در ذهن داشته باشید که می بایست به اندازهی کافی دیدنی باشد و همزمان بر روی خصوصیتها تمرکز داشته باشد. بعضی از اپلیکیشناستورها از کلیپ، پیوند و بخش «واپسین تغییرات» هواخواهی مینمایند، از این زمانها برای جلب دقت بیشتر به نرم افزار خویش غافل نشوید. نمونه: یک صاحب نرم افزار پیشبینی آبوهوا یک سری واژه و کلمهی کلیدی مربوط به آبوهوا به نرم افزار خویش اضافه کرد، مانند «رادار آبوهوا»، «پیشبینیهای محلی»، «هشدار گردباد». در فیضی این فعالیت این نرم افزار هماینک سکوی نخستین را میان نرم افزارهای مجموعهی آبوهوا را دارااست.
نرم افزار را ساکنسازی نمائید. در شرایطی که نرم افزار خویش را ساکنسازی نکنید، قسمت مهمی از مخاطبین خویش را از دست میدهید. حتی در حالتیکه نرم افزار شما تنها در یک حوزه و یک گویش شغل مینماید (از جمله فارسی)، می توانید ورژنهایی در لهجههای دیگر بسازید و کاربرانی را که به گویشهای دیگر سخن مینمایند جذب نمائید. عبارات کلیدی را در هر حیطه بیابید و در برگههای مستقرسازیگردیده بگنجانید.
به صورت منظم تغییرات اجرا فرمایید. در حالتیکه که به صورت منظم صفحه های خویش را در نرم افزاراستور بهبود بدهید، میتوانید دریابید کدامیک از این تغییرات بر روی رویش نرم افزار شما تأثیرگذار میباشد. هر توشه تنها یک تغییر و تحول انجام فرمائید و تأثیر آن را آنالیز نمایید (مثلا در گوگلپلی می توانید باطن برگهی نرم افزار خویش تستهای داخلی اعمال دهید). در هر دوران هنگامی بر روی یک متغیر تست نمایید تا بفهمید کدام کارداران بیشترین تأثیر را بر برگهی شما در حاصل کاوش دارا هستند.