جذب مخاطب برای نرم افزار گوشی با استعمال از با صرفهسازی نرمافزار برای نرم افزاراستور مدام رمز جایش می باشد. این استراتژی جذب استفاده کننده هنوز هم یکی شایسته ترین رویکردها برای جلب اعتنا به سمت نرم افزار میباشد. با صرفهسازی برنامه برای برنامهاستور، در معنای روند طراحی اپلیکیشن در مشهد با صرفهسازی برگهی نرم افزار در استور به مراد ارتقاء بازدید و تبدیل این بازدیدها به دانلود میباشد. از جهات متعددی، باصرفهسازی نرمافزار برای نرمافزاراستور مشابه با صرفهسازی برای موتورهای کاوش (seo) میباشد. برای این عمل بایستی از تفصیل و داده ها مطلوب (مانند آیکون، اسکرینشات، لغت ها کلیدی) به کارگیری نمائید تا جایگاهی بهتری نسبت به نرم افزارهای شبیه دستیابی کرده و یوزرها را قانع نمائید که نرم افزار شما دارای شهرتخیس بوده و قیمت نصب کردن داراست.
اجزای ضروری با صرفهسازی نرم افزار برای اپلیکیشناستور:
اسم نرم افزار (با لغت ها کلیدی باطن آن)
عبارات کلیدی (صرفا در اپلیکیشناستور مو جود میباشد، البته برای گوگلپلی نیز عالی میباشد که یک هستهی معنادار داشته باشید که تلاش نرم افزار شما و گستردن کارکردها را توضیح دهد)
زیرعنوان (صرفا در نرمافزاراستور جان دار میباشد)
توضیحات نرم افزار (صرفا برای جستجوی بدون واسطه باطن گوگلپلی ایندکس میشود، ولی مسلما یوزرها هر اپلیکیشناستوری را پایین تأثیر قرار می دهد)
آیکون
کلیپ
بازخوردها و اعلام رضایت
Localization Weblinks و بقیه مورد ها
درصورتی که در اکنون تدوین استراتژی جذب مخاطب برای نرم افزار خویش می باشید، مسلماً روی مهمترین قدمها تمرکز فرمائید:
اجزای کلیدی شیت: روی شیتی اپلیکیشن برای مخاطبین غرض خویش باصرفهسازی نرم افزاراستور اعمال دهید. در زمینهی شایسته ترین لغت ها کلیدی بازرسی فرمایید و آنهارا در عنوان ها و زیرعنوانها بگنجانید، یک آیکون دیدنی بسازید که به آسانی قابلتشخیص باشد، در هنگام تایپ کردن توضیحات نرم افزار، در ذهن داشته باشید که می بایست به اندازهی کافی جالب باشد و هم زمان بر روی خصوصیتها تمرکز داشته باشد. بعضی از نرمافزاراستورها از کلیپ، لینک و پیوند و بخش «واپسین تغییرات» جانبداری مینمایند، از این زمانها برای جلب اعتنا بیشتر به نرم افزار خویش غافل نشوید. نمونه: یک صاحب و مالک نرم افزار پیشبینی آبوهوا چند واژهی کلیدی مربوط به آبوهوا به نرم افزار خویش اضافه کرد، مانند «رادار آبوهوا»، «پیشبینیهای محلی»، «هشدار گردباد». در سودی این فعالیت این نرم افزار همدر حال حاضر جایگاهی نخستین را بین نرم افزارهای مجموعهی آبوهوا را دارااست.
نرم افزار را مستقرسازی فرمایید. درصورتیکه نرم افزار خویش را ساکنسازی نکنید، قسمت مهمی از مخاطبین خویش را از دست میدهید. حتی درصورتی که نرم افزار شما صرفا در یک حوزه و یک لهجه عمل مینماید (از جمله فارسی)، می توانید ورژنهایی در لهجههای دیگر بسازید و کاربرانی را که به لهجههای دیگر سخن مینمایند جذب نمائید. لغات کلیدی را در هر حوزه بیابید و در برگههای ساکنسازیگردیده بگنجانید.
به صورت منظم تغییرات اجرا نمائید. اگر که به صورت منظم صفحه های خویش را در نرمافزاراستور بهبود بدهید، میتوانید دریابید کدامیک از این تغییرات بر روی پرورش نرم افزار شما تأثیرگذار میباشد. هر توشه تنها یک تغییرو تحول ایفا نمائید و تأثیر آن را تحلیل نمایید (مثلا در گوگلپلی میتوانید باطن کاغذی نرم افزار خویش تستهای داخلی اعمال دهید). در هر دوران وقتی بر روی یک متغیر تست فرمائید تا بفهمید کدام دست اندرکاران بیشترین تأثیر را بر برگهی شما در حاصل کاوش داراهستند.
جذب استفاده کننده برای نرم افزار با بازاریابی اورگانیک تلفن همراه
جذب مخاطب برای نرم افزار با بازاریابی اورگانیک تلفن همراه بهخصوص برای دکانهای اینترنتی برای مصرفکنندگان آخری (B2C) عالی شغل مینماید. ترافیک اورگانیک میتواند از منابع و شبکههای مختلفی بیاید: کانالهای اجتماعی، اینترنتوب سایت و …، پس برای جاری ساختن قواعد زیر تفکر نکنید تا ترازو تأثیر را بیشینه فرمایید:
روی اینترنتوبسایت اتوماتیک فرمایید. در موقعیت ایدهآل، شما می بایست صفحه ها فرود و تارنما خویش را برای عبارات کلیدی معلوم بهینه سازی با صرفهسازی فرمایید. وقتی که یک کمپین تبلیغات موبایلی فعال سازی می کنید، برگهی فرودی بسازید که بتواند ترافیک جذب نماید و باور نتیجه ها فرمائید که داده ها داخل تبلیغات با داده ها ذکرگردیده در صفحه ها یا این که وب سایت شما همخوانی مینماید (مثلا: ارزشها، تخفیفها، تاریخها و بقیه موردها).