مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

کامپایل کردن کدها

به خواسته بسط اپ های اندروید، شما بایستی آنان را کامپایل فرمایید. دور و اطراف پیشرفت Eclipse (با پلاگین Android Development) این فرمان را تسهیل می نماید. در Eclipse کامپایل خود کار اکثر زمان ها به صورت پیش فرض پر‌نور میباشد. این بدان مفهوم طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که هر توشه که شما پوشه پروژه را ذخیره میکنید، Eclipse تغییرات مرتبط با اپلیکیشن را مجددا کامپایل می نماید. شما فورا می‌توانید خطاهای کامپایل را ببینید. Eclipse همینطور جاوا را ترجمه کرده، نقاشی کردن و پوسته بندی ارائه کرده و مشکلات را اکران میدهد. اکثر اوقات می‌توانید روی غلط کلیک نمائید تا Eclipse آن را به صورت اتوماتیک تصحیح نماید.
از طرف دیگر، در‌حالتی که رغبت داشته باشید می‌توانید کدها را به طور دستی کامپایل فرمایید. در Eclipse، پیکربندی Build را در ذیل منوی project پیدا خواهید کرد. در شرایطی که “Build Automatic” را پر‌نور نموده اید، میتوانید آیتم “Clean…” را گزینش فرمایید که به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا تمامی پرونده ها را تجدید بنا بی نقص تمامی پرونده ها را تجدید بنا فرمائید. در حالتی که “Build Automatic” بی سروصدا باشد ، مورد های “Build All” و “Build Project” فعال می باشند. ” Build All” به معنای ایجاد کرد کلیه پروژه ها در فضای کاری (workspace) میباشد. شما میتوانید پروژه های اکثری را در یک فضای کاری Eclipse داشته باشید.
گویش اپلیکیشن نویسی شی گرا چیست؟
اپلیکیشن نویسی شی گرا نحوه اپ نویسی یا این که تکنیکی میباشد که به تعریف‌و‌تمجید ساختار اطلاعات متکی میباشد. بدین مضمون‌ که داده‌ها و توابعی که بر روی این داده‌ها فعالیت می‌نمایند، تا حد قابلیت در قالبی به اسم “شیء” و در کنار یکدیگر قرار گرفته، گردآوری‌بندی گردیده و یک واحد (یا این که یک شیء) را تشکیل می دهند و نسبت به دور و بر خارج خویش، کپسوله میشوند.
برای مثال فرض نمائید شما یک” شیء سگ” داشته باشید که نشانه دهنده طرح سگ، با یک اسم ، نژاد و جنسیت میباشد. آن‌گاه میتوانید مثال های مختلفی از شیء سگ ساخت و ساز فرمایید تا سگ های خاصی را معرفی فرمایید. هر شیء سگ می بایست با فراخوانی آفریننده خویش ساخت و ساز خواهد شد. از جمله، شی ها سگ پایین از خالق ای با سه پارامتر (اسم ، نژاد ، جنسیت) استعمال می نمایند:
Dog dog1 = new Dog(“Lassie”, collie, female);
Dog dog2 = new Dog(“Fifi”, poodle, female);
Dog dog3 = new Dog(“Asta”, foxterrier, male);
در اینجا ما می بایست آغاز به تعریف‌و‌تمجید برخی از ساختارهای مهم گویش نرم افزار نویسی جاوا کنیم. یک کلاس (class) تعریفی را برای یک شی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب بایستی یک کلاس سگ ساخت و ساز گردیده باشد ( این کلاس یا این که بوسیله شما تولید میشود و یا این که در کتابخانه ای از پیشین تاسیس شده است). بخش اعظمی از کلاس ها در کتابخانه های کلاس مانند کیت های بسط اپ (SDK) تمجید گردیده اند.
وراثت در جاوا
در اینجا یک معنا اساسی دیگر در جاوا وجود داراست که بسیار با آن مواجه خواهید شد: وراثت در جاوا. وراثت به‌این معنا میباشد که کلاس های جاوا (و اشیا) میتوانند از لحاظ خلق و خوی و خصوصیات در سلسله مراتبی سازماندهی شوند. به عبارت بی آلایش، وراثت در جاوا مکانیزمی میباشد که به وسیله آن یک شی همه مشخصات و امکان های شی بابا را استخراج کرده و در اصطلاح به ارث می‌برد.
سازماندهی خلق شی با رابط (interface)
در جاوا میتوانید خلق شیء را بوسیله رابط ، سازماندهی فرمائید. در حالی که یک کلاس یک شی را تعریف‌و‌تمجید می نماید، یک رابط بعضا رفتارهایی را که قادر است برای یک شی انجام خواهد شد تمجید می نماید.
سازماندهی کلاس ها و رابط ها با به کار گیری از پکیج ها
سلسله مراتب کلاس، می‌توانند در پکیج ها سازماندهی شوند. پکیج، گروه ای از کلاس ها و رابط ها میباشد که به هم پا یکدیگر قرار گرفته اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد