مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

معرفی و مقایسه زبان‌های برنامه نویسی اندروید

قطعاً می دانید که اندروید، یکی‌از رایج‌ترین سیستم دلیل‌های موبایلی عالم میباشد که برای طراحی اپلیکیشن در مشهد تشکیل داد نرم افزار‌های آن، می توانید از گویش‌های نرم‌افزار نویسی متنوع یک کدام از را گزینش نمایید. در بنا شده در دنیای امروز، با توسعه و گسترش فناوری و ترویج به کارگیری از دستگاه‌های هوشمند، بسط نرم افزار‌های گوشی التفات پیدا کرده‌ میباشد. اندروید، سیستم استدلال پرطرفدار تلفن همراه، به یاروهمدم بازار بلندمرتبه گوگل پلی، منجر گردیده که کلیه بسط‌دهندگان نرم‌افزار‌های تلفن همراه، به نوعی در ادامه تعیین شایسته ترین لهجه اپلیکیشن‌نویسی برای گسترش اپلیکیشن‌های اندروید باشند. با وجود این که یک‌سری گویش نرم‌افزار نویسی برای پیشرفت اپ‌های اندروید وجود دارااست، تعیین شایسته ترین گویش برای یک پروژه خاص می تواند پاره ای ایراد و غامض باشد. درین نوشته‌علمی، به معرفی و مقایسه گویش‌های اپ نویسی اندروید پرداخته گردیده‌است. 
دست اندرکاران تاثیرگذار بر تعیین گویش نرم افزار‌نویسی اندروید
عامل ها تاثیرگذار در گزینش گویش نرم افزار‌نویسی اندروید را می‌قدرت به دو تیم فنی و غیرفنی تقسیم کرد. دست اندرکاران فنی مشتمل بر مواقعی مانند امکان‌های گویش، تلاش، امنیت، مدد و جامعه اپ‌نویسی می‌باشند. از جمله، برای اپ‌نویسی نرم افزار‌های غامض و با عملکرد بالا، لهجه‌هایی با سعی بالا و حفاظت بهتر از نرم‌افزار‌نویسی شیءگرا مطلوب می باشند. همینطور، امنیت برای نرم افزار‌های دربردارنده داده ها حساس یا این که خصوصی، بسیار دارای اهمیت میباشد. همینطور، برای یک گویش اپلیکیشن‌نویسی اندروید، هواخواهی و جامعه نرم افزار‌نویسی تحت عنوان یک استدلال اصلی در حیث گرفته می شود. دست اندرکاران غیرفنی مشمول عواملی مانند تجربیات و طریق عمل نرم‌افزار‌نویس، مهارت‌های فنی، مقصود و نیاز صاحب کار، دارایی، فرصت و گروه نرم افزار‌نویسی میباشند. مثلا، برای یک نرم افزار‌نویس مجرب کافی در یک گویش اپلیکیشن‌نویسی، تعیین آن گویش تحت عنوان لهجه اساسی برای توسعه و گسترش نرم افزار اندروید می تواند منطقی باشد. با تحلیل مزایا و معایب هر گویش نرم افزار‌نویسی اندروید بر طبق این عامل ها، می‌قدرت تصمیم‌گیری درباره‌ی تعیین گویش نرم‌افزار‌نویسی اندروید را بی آلایش‌خیس کرد. پیرو، مشهورترین گویش‌های نرم افزار نویسی اندروید را معرفی می کنیم:
لهجه اپلیکیشن نوسی Java
Java یک گویش نرم‌افزار‌نویسی قادر و پر استفاده میباشد که برای گسترش نرم افزار‌های اندروید به کارگیری می گردد. Java در دهه ۱۹۹۰ به وسیله کمپانی Sun Microsystems پیشرفت داده شد و اکنون، به وسیله کمپانی Oracle پناه می شود. جاوا به جهت قابلیت و امکان‌های پر رنگ همانند آسانی و امکان یادگیری، بیشتر گسترش دهندگان را ترغیب می‌نماید تا برای بسط نرم افزار‌های اندروید از آن به کارگیری ‌نمایند. این لهجه از قابلیت و امکان‌های مهمی مانند رئیس خاطر خود کار، کتابخانه‌های عظیم، هواخواهی از مفاهیم شی گرایی و اشتباه نگاری (Exception Handling) فایده‌مند میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد