مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

تامین امنیت اپلیکیشن برای جلوگیری از حملات هکرها

پیاده سازی نرم افزار یک عمل حساس میباشد. حمایت امنیت نرم افزار یعنی شما اپ تان را در قبال هجوم ها هکر ها ایمن فرمائید. خیلی از هکر ها به طور بی واسطه به سرور حمله نمی‌کنند. بلکه آنان از روش ویروس ها و تروجان های خاص، داده ها مرتبط با نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد  را اخذ کرده و از آن سوء به کار گیری می نمایند. مطمئنا این موضوع می‌تواند عنایت فوق العاده متعددی در موقعیت متعدد داشته باشد. هکرهای اینترنتی همواره در هم اکنون همت برای دسترسی به داده ها یوزرها میباشند. این قضیه می‌تواند جراحت های خاصی را برای یوزرها به همپا داشته باشد. پس، حمایت امنیت نرم افزار یک مرحله اصلی از پیاده سازی و ایجاد کرد نرم افزار محسوب می‌شود که شما بایستی به آن دقت داشته باشید.
از آنجایی که اندروید یک فریمورک گشوده محسوب می‌شود، هکر ها خیلی ریلکس میتوانند نقاط ضعف را پیدا نمایند و از آن برای هک داده ها به کار گیری کنند. یک نرم افزار ایمن میان یوزرها خیلی سریع دوست داستنی میگردد. به دلیل آنکه یوزرها می‌توانند به آن اتکا نمایند و داده ها خویش را در چنگ آن قرار دهند.
روش های ارتقا امنیت نرم افزار
برای ارتقا امنیت نرم افزار رویکرد های مختلفی وجود داراست که طراحان یا این که کمپانی پیاده سازی نرم افزار از آن به کارگیری می نمایند. به دنبال به یک سری گزینه از آن ها اشاره می‌کنیم:

نصب و فعال سازی ssl
تحقیق مسیر هکرها
تفحص و پژوهش تیم سندهای امنیتی OWA Top Ten
آزمایش شیت ورود به نرم افزار و رفع باگ های جانور در آن
به کارگیری از DNS برای جابجایی داده ها و دیتاها
استعمال از درگاه های بانکی دارای اعتبار (https)
 چه لایه هایی از نرم افزار نیاز به امنیت داراست؟
یک نرم افزار از لایه های مختلفی تشکیل‌شده میباشد. شما می بایست کلیه همت خویش را به شغل گیرید تا لایه های متفاوت نرم‌افزار خویش را تماما ایمن کنید.
اولی لایه، لایه سروس میباشد.
کد های نرم‌افزار و سورس (Source) اساسی نرم‌افزار درین لایه قرار میگیرد. این لایه نمی تواند امنیت ضعیفی داشته باشد. امنیت ضعیف در‌این لایه موازی میباشد با هلاکت نرم افزار شما.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد