مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

ابزارهای توسعه اندروید

۶) IntelliJ IDEA
JetBrains یک Java IDE با هواخواهی از Android تشکیل داد. این یک جایگزین عالی برای Android Studio میباشد که عمدتا برای نرم افزار های معمولی خیس استعمال می‌شود. IntelliJIDEA سریع میباشد و با اشکال ابزارهای بسط صحیح فارغ باکس طراحی اپلیکیشن در مشهد ارائه میگردد کاری که‌این ابزار می نماید کامل شدن کد هوشمند ، تجزیه و نظارت فوری کد ، مرمت و افزونه های JetBrains. است.
۷) Source Tree
ابزاری بی آلایش و مجانی که روشی سهل برای رئیس مخازن Git با استعمال از GU GUI مهیا می نماید. شما می‌توانید فارغ از نیاز به تایپ کردن حتی یک امر در خط امر ، آحاد تغییرات ، تعهدات ، شاخه های خویش را بصری تجسم نمایید. برای یوزرها Mac و Windows جان دار میباشد.
۸) Unity 3D
برای بازی های فشرده گرافیکی VR / AR قابل به کار گیری میباشد. عالی میباشد که برای بسط بازی ها میگردد از Android Studio یا این که IntelliJ IDEA بهره مند شد ، ولی Unity ابزارهای متناسب تری برای بازی مانند روایت سرایی ، نمایه سازی سطح سه آجل و مفاد دیگرارائه می‌دهد.
۹) GameMaker: Studio
این یکی دوست داستنی ترین موتورهای بازی از بازی های YoYo میباشد که به شما قابلیت میدهد بازی های 2 آینده را برای اندروید و بقیه سیستم عوامل توسعه و گسترش دهید. GameMaker: Studio ابزاری قوی در عین اکنون بی آلایش و با کاربرد راحت با رابط کشیدن و ول کردن میباشد. و همینطور یک ابزار عالی برای استارت فن بازی سازی شما میباشد.
۱۰) BlockCanary
این اپلیکیشن یک کتابخانه بررسی بر همت که بوسیله اکثری پیشنهاد می شود، به شما یاری می نماید تا معین نمائید چه وقتی زمینه رابط کاربری اپ شما برای مدتی مسدود گردیده و سبب نماید شدن اپلیکیشن می‌گردد. نصب BlockCanary بسیار معمولی میباشد و نسبتاًً مانند LeakCanary عمل می نماید.
۱۱) Firebase
اپلیکیشن های موبایل برای جاری ساختن کارهایی مانند تأیید اعتبار یوزرها و همگام سازی داده های استفاده کننده در چند دستگاه به سرور نیاز دارا هستند. با این اکنون ، تشکیل داد اینگونه سروری به دسته مهارت هایی نیاز داراست که اکثر ISV ها از آن بی فایده اند. خوشبختانه یک‌سری سیستم استدلال حمایت کننده وجود داراست که اکثر اوقات به آن ها BaaS گفته میشود و امروزه میتوانید از آن‌ها به کار گیری فرمائید. Firebase گوگل یکی اینگونه بسترهایی میباشد.
Firebase سرویس ها اصلی مانند تجزیه و ارزیابی ، گزارش فساد ، احراز نام‌و‌نشان استفاده کننده و پیام رسانی ابری را به طور بدون‌پول ارائه می‌دهد. خدمت های freemium آن دربرگیرنده مقر داده NoSQL به طور لحظه ای ، میزبانی پوشه و میزبانی اینترنت استاتیک میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد