مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مهم ترین پلاگین های اندروید استدیو

۱۰) ADB وای فای
این افزونه اندروید استودیو برای شل‌ترشدن فرآیند‌ی Installing, Running and Debugging نرم افزار‌هاست. طراحی اپلیکیشن در مشهد در شرایطی که این پلاگین را نداشته باشید، مطلقا می بایست در مجموع برهه زمانی از USB استعمال فرمایید و از وصل‌بودن آن مطمئن باشید. ولی با این پلاگین کافی میباشد از متصل‌بودن به WIFI مطمئن باشید.
۱۱) Key Promoter X
این افزونه به معنای حقیقی واژه و کلمه برای شما در بین‌برُ می‌سازد یا این که در بین‌برهایی کیبورد را که دیگر کدنویسان خیلی به کارگیری می‌نمایند به شما هم علامت می دهد. علاوه‌براین، با این افزونه میتوانید آن موس (به عبارتی Mouse کامپیوتر) را کنار بگذارید یا این که کمتر نیازمندش گردید و به طور کامل با کلیدها و بین‌برهای کیبورد کارتان را پیش ببرید. هنگامی این پلاگین‌ی اندروید استودیو را نصب نمایید؛ کلیدهای دربین‌بر ِ هر چیزی را که در آن اطراف میخواهید با موس روی آن کلیک فرمایید، برای شما اکران داده می‌گردد.
۱۲) Vector Drawable Thumbnails
نرم‌افزار‌نویسان اندروید عالی می‌‌دانند که برای دیدن طرح‌های وکتور بایستی نرم افزار را بسازند و هنگامی به انتها رسید مشخص و معلوم می گردد چه چیزی از آب درآمده میباشد. البته در‌صورتی‌که گسترش‌دهنده‌ی نرم افزار اندرویدی این افزونه را نصب کرده‌باشد؛ دیگر نیازی وجود ندارد این همگی زحمت را متحمل گردد و با یک کلیک قادر است تک تک طرح‌های وکتور اندرویدی را که در نرم افزار از آن ها استعمال کرده‌، درحین فعالیت و هروقت که بخواهد ببیند. (خیلی سهل وآسان‌ و شل‌!)
توده‌بندی 
آیا افزونه‌های ضروری و عالی دیگری برای اندروید استودیو وجود دارااست؟ آری! به عبارتی‌طور که در پیشگفتار‌ی این مقاله گفتیم، افزونه‌ها برای ریلکس‌ترشدن، سریع‌ترشدن و منحصربه‌فرد‌ترکردنِ اپلیکیشن‌نویسی اندروید و پیاده سازی نرم افزار با اندروید استودیو همخوانی با نیازهای گوناگون اپ‌نویسان و پیشرفت‌دهندگان به بازار عرضه می گردند. حتما افزونه‌های کاربردی و اثرگذار دیگری وجود دارااست که ما در‌این مقاله از آنان اسم نبردیم. 
اما برای این اسم‌نبردن دلایلی هم داشتیم: اولیه، تعداد افزونه‌های اندروید استودیو  زیادتر از آن میباشد که در یک یا این که تعدادی مقاله جا بگیرد. دوم، در‌این مشاجره تا حدی ذوق، نیازها و مُدل کدنویسی بسط‌دهندگان هم دخیل میباشد. شاید یک افزونه به‌حیث اینجانب بسیار ضروری باشد و برای اپلیکیشن‌نویس دیگری خیر‌ آن‌قدر ضروری. یا این که ممکن میباشد برای بسط‌دهنده‌ای صرفا چندین افزونه از فی مابین آن‌هایی که درین مقاله معرفی کردیم در یک پروژه و برای یک نرم افزار، به‌خیال و خاطر نوع و قضیه آن، ضروری و کاربردی‌ باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد