2. علت دهندهها را فراموش نکنید.
یکیاز شیوه های کاربردی و خوب بازگرداندن یوزرها به اپلیکیشن، تحسین کردن و ترغیب کردن آن ها در حینهایی نظیر حین ورود به نرم افزار میباشد. مثلا، بازدیدهای روزمره مخاطب را تشویق فرمائید. درصورتی که استفاده کننده هر روز
طراحی اپلیکیشن در مشهد به نرم افزار وارداتی و از آن به کارگیری مینماید بعد از هفت روز به وی جایزه دهید. براین اساس، اورا بیش تر از قبلی تشویق کننده ها به استعمال از نرم افزار کردهاید.
برای ارتقا دقت و ادراک یوزرها نسبت به نرم افزار، این مشوقها و تشویق کننده ها را جزو خصوصیتها مهم نرم افزار قرار دهید. براین اساس، تعامل متعددی از یوزرها نرم افزار دستیابی می کنید. این تعامل با دقت به نوع نرم افزار انواع مختلفی داراست، البته روی هم رفته می بایست این مورد ها علت دهنده را پر ارزش دانسته، و محرک و شعور درست و واضحی از مزایایش به مخاطب ارائه اعطا کرد. به خاطر داشته باشید، اینشیوههای تعامل سبب ساز ارتقاء درآمد و جبران هزینه ها گردد. همینطور، ابدا این تشویق کننده را تنها به اولِ نصب نرم افزار محصور نکنید و مسلما در زمانهای وقت گیرخیس از آنها به کار گیری فرمائید.
3. از اعلانها به صحت استعمال نمائید.
در بخش فوق در ارتباط با ارتقاء واحد سنجش تعاملات و محافظت یوزرها نرم افزار از روش علتدهی حرف کردیم. دراین قسمت به به کار گیری از اعلانها اشاره میکنیم. اعلانها ابزاری کارآمد و خوب برای جلب دقت یوزرها و یاد آوری آپشنهای متعدد نرم افزار میباشند.
اعلانها در شکل اجرای ضعیف و غیراصولی می توانند برخورد منفیای داشته باشند. تأثیر منفی نرم افزار سبب ساز به دشوار شدن نگهداری و حفظ کابران نرم افزار می شود و سبب ساز کاهش به کار گیری یوزرها از نرمافزار میشود. در واقع، وجود اعلانهای ضعیف سبب به دفع یوزرها می گردد.
به همین خیال و خاطر، سفارش می گردد برای ارتقای اعلانها به چگونگی بیش تر از کمیت دقت داشته باشید. اعلانها وقتی که به صدق ایفا شوند، کارآمد و کاربردی میباشند. حین پیاده سازی و اجرای اعلانها می بایست به سه ضابطه مهم دقت داشت:
اعلانها بایستی از کال تو اکشن یا این که CTA منتفع باشند.
می بایست اعلانها را در یک فرصت مطلوب ارسال فرمائید.
خوب میباشد اعلانها فردی باشند. براین اساس، حیث استفاده کننده را بیشتر جلب مینمایند.
4. فردیسازی نرم افزار به نگهداری یوزرها نرم افزار امداد مینماید.
فردیسازی اثر بسزایی در ارتقاء تعامل مخاطب با نرم افزار داراست. البته مراد از فردیسازی چیست؟
روند فردیسازی به هماهنگی تجارب مخاطب با نیازها و ترجیحات وی اشاره دارااست. میاقتدار به طریقهای گوناگون بدین قضیه دست یافت. افزودن اسم مخاطب و دیگر داده ها به اکانت کاربری وی قادر است به شما برای استحصال داده ها یاری دهد. شما با دقت بدین داده ها میتوانید استفاده کننده را به بازدید یکسری باره از نرم افزار ترغیب نمائید.
یکی شیوه های کاربردی فردیسازی همان گونه که فراتر به آن اشاره کرده بودیم، استعمال از اعلانها میباشد. اعلانها جزو شیوه های خوب برای مراقبت یوزرها نرم افزار می باشند. یک اعلان همگانی میتواند منجر ارتقاء علت مخاطب یا این که اخلاق و رفتار CTA قانع کننده گردد. البته، اخلاق و رفتار اعلانهای تعامل وقتگیر دوران فردیسازی گردیده میتواند منجر ارتقا عشق مخاطب به نرم افزار و پرورش ترازو تعاملات وی گردد.
این عمل از روش عدهآوری دادههای استفاده کننده همانند جای مخاطب، سن وی و غیره قابلیت پذیر میباشد. در واقع، میقدرت بدین نحوه اعلانهای سفارشیسازی گردیده با اعتنا به محتوا خلق و خوی کرد. برای مثال، ارسال پیامهای مرتبط براساس وضعیت مکانی جزو طرق ارتقاء تعامل مخاطب در لحظات خاص میباشند. ارسال یک اعلان متنی برای مخاطب سبب ساز ارتقا تعاملات وی با نرم افزار میگردد. با اعتنا به نتیجه ها به دست آمده وقتی که اعلان فردیسازی گردیده برای مخاطب پیاده سازی می شود، تعامل وی با نرم افزار به طور تقریبً سه موازی می شود.