4 یک سبد خرید اما، شما نمیتوانید یک باپلیکیشن فروشگاهی و یا این که نرم افزار خرید آنلاین طراحی اپلیکیشن در مشهد ساخت فرمائید و یکیاز اجرای اصلی آن را فراموش فرمائید. یک سبد خرید بایستی چطور باشد؟ در اینجا خصوصیت های اساسی آن را ذکر می کنیم: - پیاده سازی گرافیکی جالب وساده (استفاده کننده به راحتی متوجه گردد که چهطور کالاهای متبوع را به سبد خرید خویش اضافه کند) - بضاعت و توان افزودن و حذف موردها به سبد؛
- احتساب ارزش پایانی و مبلغ قابل پرداخت
5 نوار کاوش
چهگونه یک نرم افزار فروشگاهی و خرید آنلاین مانند آمازون یا این که دیجی محصول را بسازید؟ اصلی ترین خصوصیت این خدمت های دوستداشتنی جستجوگرهای فوق العاده آنهاست و شما نیز در پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی خویش بایستی یک جستجوی شل برای فرآورده متبوع را با یک سیستم فیلتراسیون و نظم دهی قدرتمند ارائه دهید.
6 لیست عشق و علاقه مندی ها
همگی مغازه ها آنلاین نیستند، البته این بدان شکل وجود ندارد که آنها می بایست پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی را رها نمایند. دربارهی مغازه های غیر آنلاین، میتوانید خصوصیت \"لیست عشق و علاقه مندی ها\" ارائه دهید. غرض این شغل کوتاه کردن مجال سرویس ها به مشتری و تعیین آسانتر تولیدات هست.
نرم افزار گوشی فروشگاهی میتواند تحت عنوان دستیار مخاطب در تعیین محصول سرویس نماید و به آنها اذن میدهد لیستی از کالاهای دلخواه (به اصطلاح لیست عشق مندی ها) خویش را گردآوری و یک پیش فاکتور تولید کنند. آن گاه مشتری به مغازه شما برود و فارغ از هیچ زحمتی پیشنهاد خویش را گزینش نماید. این خصوصیت سرویس ها به مشتری را معمولی ترکرده و در سود موجب صرفه جویی در طی برای مشتریان و پرسنل شما می گردد.
7 نظرسنجی از یوزرها
در حالتی که میخواهید بدانید چه گونه یک نرم افزار خرید آنلاین مانند آمازون را پیاده سازی نمایید، این خصوصیت تنها چیزی میباشد که شما نیاز دارید. نرم افزار آمازون شرکت کردن فوق العاده یوزرها خویش را از روش سفارش دادن تولید ها ویژه و سفارش گردیده گردیده دیگرکاربران به دست آورد.
اصل کلی بی آلایش میباشد: با تجزیه و بررسی اخلاق و رفتار استفاده کننده، شما میتوانید نیازهای اورا فهم نمائید و محصولی را توصیه دهید که به آن عشق و علاقه علامت داده ویا محصولی که وی احتمالا خریداری خواهد کرد. مثلا، شما میتوانید محصول ها مشابه به آنهایی را که مخاطب تا قبل از این خریداری کرده یا این که مشاهده کرده را سفارش دهید.
8 تامین مشتری
در شرایطیکه میخواهید یک نرم افزار خرید آنلاین و یا این که نرم افزار فروشگاهی که یوزرها را جذب نماید، ساخت فرمایید می بایست به مشوق هاو تخفیفهای فروش نیز تصور کنید. ایده های اکثری از این نوع وجود داراهستند و شما میتوانید به یک سیستم وفاداری خاص برای یوزرها نرم افزار فروشگاهی خویش تصور کنید. به عنوان مثال، تخفیف ویژه برای عده ای که تولید ها متبوع خویش را از روش نرم افزار گزینش و پرداخت آنلاین مینمایند می تواند برای یوزرها دیدنی باشد.
9 چت آنلاین
این خصوصیت به خریدار احتمالی اذن میدهد تا هر فرصت که بخواهد، یک سؤال را بپرسد. این برای هر دو طرف فرایند خرید اثر گذار میباشد، چون اکثری از مشتریان ترجیح میدهند با مشاوران آنلاین رابطه برقرار نمایند، خیر با فروشندگان حقیقی.
برای اجرای این مشخصات در نرم افزار خرید آنلاین، میتوانید از سیستم chatbot به کار گیری نمائید. این بدین مضمون میباشد که سوال های بوسیله نرمافزار جواب داده خواهند شد (دستکم در بالا، و متخصص حفاظت میتواند بعدا در شکل نیاز به اینگونه مکالمه اضافه گردد). این وضعیت برای هنگامی مطلوب میباشد که تنی چند از مشتریان در زمان ساعتها غیراداری از نرم افزار به کار گیری می نمایند.
10 کدهای کپی
این خصوصیت اذن میدهد تا مخاطب با به کارگیری از کپی بارکد بها و داده ها در زمینهی محصول ها را بدست آورد و استفاده کننده ناچار وجود ندارد وقت خویش را صرف پرسیدن از فروشندگان صرف کند.
11 کاوش برای نزدیکترین دکان
درصورتیکه تمایل به ساختوساز یک نرم افزار خرید دارید و میخواهید فرآیند خرید را برای مشتریان بسیار آسوده خیس فرمائید، دراینحالت، خصوصیت هایی که اذن میدهد مجاورت ترین دکان را بیابید ضروری میباشد. ولی در شرایطی که سیستم دکان زنجیره ای داشته باشید.
12 آیین نامه ها و مواد مغذی
چنانچه شما در حالا فروش محصول ها بغرنج یا این که خاص میباشید، نرم افزار فروشگاهی و خرید شما بسیار اصلی میباشد و حکم راهنمای مخاطب را خواهد داشت.
13 پوش نوتیفیکیشن
پیاده سازی یک نرم افزار فروشگاهی به تنهایی کفاف نمیدهد و خلال این نیازدارید تا تا استفاده کننده را متقاعد فرمایید که استفاده کننده نرم افزار فروشگاهی شمارا نصب نماید و مهمتر ازهمه اینکه مغازه و تولیدات خویش را به کاربریادآوری نمائید. پوش نوتیفیکیشن ها به خیر و خوبی بدین غرض امداد می نمایند.
با این هم اکنون، برای اینکه مطمئن گردید کهاین یادآورها دقت یوزرها را از شما گمراه نمیکند، بایستی صرفا درباره فستیوال های فروش اساسی، تخفیف ها و کار های اصلی از آن به کارگیری نمایید.