نقشه تارنما عملا یک راهنما برای ربات های گوگل طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که با رعایت آن می فهمند چه صفحاتی در حق تقدم ایندکس قرار داراهستند. فکر کنید که شما ۱۰۰ برگه بر روی تارنما دارید که ۲۰ تای آن ها تازه میباشند. ربات های گوگل ممکن میباشد به طور میانگین روزمره ۳۰ کاغذ از وب سایت شمارا رسیدگی نمایند (این عدد برای وبسایت های متفاوت متعدد میباشد) دراین حالت کدام صفحه ها را پژوهش خواهند کرد؟
در نقشه وبسایت شما دقیقا تاریخ نشر صفحه ها را مشخص و معلوم می کنید و گوگل سریعا متوجه میشود چه صفحاتی را می بایست اولیه ایندکس نماید. همینطور جایگاه عنایت کاغذ نیز قابل انتخاب میباشد در سود در حالتی که ۱۰۰۰ ورقه تازه داشته باشید گوگل فرصت خویش را صرف صفحه ها با مداقه خواهد کرد. ضمن اینها واپسین تغییرات کاغذ و دوران احتمالی برای تغییر و تحول یک ورقه را به گوگل اعلام میکنید. در فیض صفحاتی که به طور ماهانه دستخوش تغییرو تحول میشوند هر روز به وسیله گوگل نظارت نمیشوند.
دراین قسمت به طور بی آلایش همت نقشه وبسایت را برای شما تشریح کردیم البته برای استخراج داده ها بیشتر میتوانید به نوشتهی علمی نقشه وب سایت چیست؟ رجوع کنید و داده ها جامعی از طرز تشکیل داد و معرفی آن به گوگل اخذ فرمائید.