مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

افزایش تعامل کاربران با اپلیکیشن‌های موبایل

ما در‌این نوشته‌ی علمی عملکرد داریم تا نحوه هایی را به شما پیشنهاد نماییم تا با کمک آن ها بتوانید کاربران وفادار زیادی را جذب برنامه خود کنید. شاید کل موردها آورده شده در این طراحی اپلیکیشن در مشهد  نوشته‌علمی برای شما کاربردی نباشد ولی توصیه ما این می باشد که طرز هایی که با ویژگی هایی اپلیکیشن شما همگام می‌باشند را ازمایش فرمایید. ( طراحی نرم‌افزار در مشهد ) ویژگی های انتشار نرم‌افزار قبل از نشر نرم‌افزار در گوگل پلی و اپ استور می بایست به نکات زیر دقت فرمائید. نام نرم‌افزار نام اپلیکیشن اولین چیزی هست که مردم می بینند. یک نام باید حداکثر 30 کاراکتر بوده و به راحتی قابل خواندن، منحصر به فرد و مرتبط با کار کاریتان باشد. می توانید از کلمات کلیدی برای اپلیکیشن خود به کارگیری نمایید. آیکون آیکون او‌لین تصویری است که استفاده کننده آن را می بیند. شما با انتخاب عکس مناسب می‌توانید کاربر خود را درگیر کنید. عکس آیکون باید ماهیت نرم افزار شما را به وضوح منعکس کند. باید یک نشان شیک و منحصر ایجاد فرمایید که با موادتشکیل دهنده دیگر نرم افزارتان همخوانی داشته باشد. آیکون انتخابی را با موادتشکیل دهنده گرافیکی بیش از حد و رنگ های متفاوت شلوغ نکنید. عکس عکس های صفحه به کاربر این امکان را می دهد تا صفحه ها داخلی نرم‌افزار تلفن همراه را ببیند. ویژگی های اصلی نرم‌افزار خود را حداکثر در هشت عکس نمایش دهید. شما میتوانید با عکس های خود خط داستانی برای استفاده کننده ساخت‌و‌ساز نمائید. فیلم امروزه اکثری افراد تماشای یک فیلم کوتاه را به خواندن متن و توجه به عکس ترجیح میدهند. عالی می باشد از اپ خود یک کلیپ تهیه کرده و در یوتیوب منتشر نمایید و آن را به ورقه فروشگاه برنامه اضافه فرمایید. توضیحات گستردن و توضیحات برنامه فرصتی هست که می‌توانید با کمک آن قیمت ها و مزایای موبایل خود را به مخاطبان نشان دهید. در توضیحات از لغت ها کلیدی به کار گیری فرمائید. همچنین می‌توانید یک شماره تماس در پایان متن اصافه فرمایید. بار گذاری دانلود و نصب اپلیکیشن برای کاربرانی که برای نخستین دفعه از نرم‌افزار شما می خواهند به کارگیری نمایند اصلی می‌باشد. شاید این او‌لین برداشت استفاده کننده از نرم افزارتان باشد. هر چه این مراحل ساده تر باشد تعامل و محافظت وفاداری کاربر بالاتر می رود. در صورتی نصب برنامه شما پیچیده می‌باشد باید پروسه آن را گام به گام توضیح دهید تا کاربر به راحتی از آن استعمال کند. طریق ارتقاء فروش و جذب کاربر ایجاد حساب کاربری برای اینکه شناخت بیشتری در ارتباط کاربران به دست آورید از آنها بخواهید که در اپلیکشن شما ثبت نام کنند. از این طرز شما می توانید به مخاطبان غرض خود دسترسی پیدا کنید. فرآیند ثبت نام، تعامل کلی کاربر را بهبود می‌بخشد. بهتر هست قبل از ثبت نام، دسترسی محدود به استفاده کننده دهید و از او بخواهید ثبت نام کرده تا به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کند. مدل رایگان موقت در صورتیکه نرم‌افزار موبایل شما پولی است، متقاعد کردن کاربران جدید برای پرداخت هزینه ممکن می باشد دشوار باشد. بهترین و معمولی ترین نحوه برای افزایش فروش نرم افزار این می باشد که به کاربران اجازه دهید در مقطع مجال مشخص و معلوم به صورت بدون‌پول از نرم افزار شما استفاده کنند. این کار منجر میگردد تا کاربر متوجه خواهد شد که اپلیکیشن شما چطور فعالیت می کند، چه ویژگی های ارزشمندی داراست و چقدر نیاز های آن را برآورده می کند و احتمال خرید اپلیکیشن تلفن همراه تان بالا می رود. قرار دادن اعلان اعلان (نوتیفیکیشن) به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات خاصی در طول های معین به کاربران ارسال نمائید. این کار باعث میگردد تا 88% مخاطبان بیشتر به اپ شما راز بزنند و ماندگاری نرم افزارتان سه تا ده برابر روی گوشی شان بیشتر میشود. پیام درون برنامه ای در حالی که اعلان ها به شما کمک می کند تا کاربرانی که فعال نیستند به اپلیکیشن شما رمز بزنند؛ پیام های درون برنامه ای ضمن تعامل، باعث ماندگاری بیشتر کاربر میگردد. ساخت‌و‌ساز بازی در صورتیکه می خواهید مخاطبان وقت بیشتری را در نرم‌افزار تان سپری کنند؛ می‌توانید به آن‌ها پیشنهاد دهید در یک بازی شرکت کنند. این شغل تعامل کاربران تازه و واحد سنجش ماندگاری آنان‌را ارتقاء می دهد. ساخت بازی های پویا و قرار دادن جوایز منجر می‌گردد تا مخاطب عشق بیشتری به شرکت در آن از خود نشانه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد