به چه شکل شایسته ترین نوع تبلیغات را برای بازی گزینش کنیم
هیچ جواب دقیقی در باب اینکه کدام نوع تبلیغات برای کدام نوع بازی مطلوب میباشد نیست.
بلکه نیاز به تامل ظریف، درایت از شایسته ترین طریقها و خلق استفاده کننده داراست، و آنچه که شاید حیاتیترین باشد؛ شعور جریان بازی و قسمت های متفاوت آن از گیم پلی تا مغازه برای رابطه با تبلیغات میباشد.
چیزی که به طریق شگفت انگیزی برای یک بازی عالی شغل می نماید، ممکن میباشد برای بازی دیگر عالی نباشد.
پس پیش از تعیین یک نوع تبلیغ از تست کردن نترسید و با آزمایشات و رسیدگی کردار یوزرها شایسته ترین را تعیین فرمائید.
مراد از پلتفرم تبلیغات داخل طرحی چیست ؟
برای اینکه تبلیغات باطن بازی شما اکران داده خواهد شد ، قائدتا بایستی از یک پلتفرم برای راهاندازی تبلیغات و اکران آنها در بازی استعمال شود.
و دسته بازی سازی ماناتاز ، ملزم میباشد در شکل به کار گیری ی شما از این سیاق تبلیغاتی ، SDK مایحتاج برای ران کردن تبلیغ را بسازد.
SDK باطن پلتفرم هایی که به دنبال به معرفی آنها خوا هیم پرداخت اضافه گردیده و با تنظیماتی و فرآیند فعالسازی که طی میشود قابلیت و امکان اکران تبلیغ در بازی آماده میشود.
یک پلتفرم یا این که کانال ی تبلیغاتی چهطور عمل می نماید ؟
هر توشه که یک مخاطب ، تبلیغی را میبیند، یک فرایند بغرنج در پشت صحنه حادثه میفتد و این پروسه بغرنج چیزی مشابه بدین میباشد :
وقتی که منتشر کننده به یک کانال تبلیغاتی ملحق میشود ، کانال به داده های یوزرها نرمافزار ، فضای تبلیغاتی مو جود و … دسترسی خواهد داشت.
کانال تبلیغات همینطور به واحد سنجش تقاضای تبلیغات دسترسی داراست ، یا این که مستقیماً از طرف تبلیغکنندگانی که به کانال پیوستهاند، از روش SSP و مخلوط تبادل تبلیغات یا این که هر دو این مورد ها ، تبلیغات را جاری ساختن میدهد.
کانال تبلیغات موبایلی از دادههای عدهآوریگردیده از منتشر کننده و لازمات کمپین از تبلیغکنندگان برای یافتن شایسته ترین انطباق برای فضای تبلیغاتی جانور به کارگیری مینماید.
وقتی که کانال تبلیغات موبایل ، شایسته ترین فضای تبلیغاتی را شناسایی کرد، تبلیغات به نرمافزار ارسال میگردد و استفاده کننده یک تبلیغ را می بیند.
تمام این مراحل در پهنا تعدادی ثانیه ایفا میشود و در شرایط ایدهآل، سرعت بار گذاری نرمافزار را به دستکم میرساند.
مثلا ، در شرایطیکه کانال تبلیغاتی متکی به مناقصه باشد ، یک سری تبلیغکننده به طور به طور همزمان برای تبلیغ سفارش می دهند و یک کدام از که بالاترین توصیه را داشته باشد غالب گردد و تبلیغش اکران خواهد گرفت.
هنگام تعیین کانال تبلیغات موبایلی چه نکاتی را می بایست در لحاظ گرفت ؟
تمامی کانال های تبلیغاتی موبایل موازی نیستند و هریک از آنها چند مزایا و معایبی را داراهستند.
کانال مطلوب برای اپ شما بیشتر به نیازهای خاص شما بستگی دارااست.
با این درحال حاضر ، صرف حیث از اینکه دقیقاً درپی چه چیزی میباشید ، کارداران خاصی وجود دارااست که می بایست به آنها دقت نمائید.
فرمت های تبلیغات گوشی
پیش از اینکه مستقیماً به درآمدزایی از نرمافزار موبایل خویش با تبلیغات بپردازید، می بایست تصمیم بگیرید که کدام پوسته های تبلیغاتی گوشی را میخواهید ارائه دهید و متعلق به آن پلتفرم مقصود خویش را تعیین نمایید.
کهاین مفاد در نوشته ی علمی ی کسب درآمد از تبلیغات باطن طرحی اورده شده میباشد.
(این نکته و گزینش بهاین خیال و خاطر میباشد که هر پلتفرم ممکن میباشد از تمامی فرمت های تبلیغاتی ساپورت نکند.)
هواخواهی Header Bidding
Header Bidding تا حد متعددی کارآمدترین نحوه برای کسب و کار فضای تبلیغاتی میباشد.
به کار گیری از یک کانال تبلیغاتی گوشی که از پیشنهادات Header Bidding به کارگیری نمی نماید، به صورت ناخواسته پتانسیل درآمد اپ شمارا کاهش میدهد.
نیازی به بیان کردن وجود ندارد که در کنار فناوری header bidding ، کانال می بایست تجزیه و محاسبه ظریف header bidding را نیز ارائه دهد.
غرض گذاری تبلیغات
غرض گذاری کاربر میتواند حتی شایسته ترین کمپین را ساختوساز یا این که باخت دهد.
هرچه یک تبلیغ خوب فعالیت نماید، راندمان تبلیغ فراتر میباشد.
به همین ادله میباشد که غرض گذاری ظریف مخاطبان برای ناشران و بسط دهندگان طرحی بسیار اصلی میباشد.
به همین خیال در گزینش پلتفرم متبوع می بایست یک پژوهش بر روی مخاطبان آن نیز اجرا بدهید.