مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

Spotlight Apple


تصاویر ، ویدئو و اسکرین شات ها از بازی یا این که اپلیکیشن
سه نوع اساسی بصری که میتوانید در دکان‌های نرم افزار استعمال فرمائید عبارتند از : لوگوی نرم افزار ، اسکرین‌شات‌های نرم‌افزار و طراحی اپلیکیشن در مشهد   ویدیوهای تبلیغاتی یا این که پیش‌اکران اپ.
تصاویر خرد ، ویدئو (به خصوص برای بازی) و اسکرین شات های آیتم استعمال برای تبلیغ نرم‌افزار شما در مغازه های نرم افزار به صورت بدون واسطه بر نرخ کلیک (CTR) تاثیرگذار میباشد.
شما بایستی تصاویر و جالب ترین ویدیوها را از گوشه و کنار بازی و نرم افزار خویش در دست یوزرها قرار دهید که بتوانید آن‌ها‌را مجذوب فرمائید.
اثر محتواهای بصری نسبت به محتواهای متنی دو چندان میباشد.
(نکته ی قابل ذکر این میباشد که‌این ویدیوها می بایست در کوتاه ترین فرصت (حداکثر ۳۰ تا ۴۵ ثانیه) بیشترین اثر را بر روی استفاده کننده نهاده و آن‌ها‌را به به کارگیری و دانلود از اپلیکیشن ترغیب نماید.)

لوگو اپ می بایست اولی چیزی باشد که میخواهید هنگام فعال سازی یک نرم‌افزار تازه روی آن شغل نمایید.
علامت اپلیکیشن به طور کلی تجربیات استفاده کننده در مغازه‌های نرم افزار وجود داراست ؛ در حاصل کاوش ، نمودارهای رفیعتر ، اپ‌های ویژه و صفحه ها فهرست مغازه.

اسکرین شات های نرم افزار دو‌مین عنصر بصری میباشد که برای سئو نرخ تبدیل به آن نیاز دارید.
اسکرین شات های اپلیکیشن در نرم افزار استور ضروری میباشند چون سه اسکرین شات اولیه در حاصل کاوش علامت داده میگردند.
برخی اوقات میخواهید از شرایط افقی که برای نرم‌افزار های بازی معمول میباشد استعمال فرمایید.

غرض اسکرین شات ها ارائه یک ماجرا بصری از اپ شماست ؛ البته روی اولی اسکرین شات بیشتر تمرکز نمایید چون مهم‌ترین آن میباشد.
از اسکرین شات های نرم‌افزار برای جابجایی بها به یوزرها به آسانی و موءثر به کارگیری فرمایید.
تلاش نمایید با دور‌نما های متعدد ، طرح های متناوب ، پیام ها و مدل های داستانی تست فرمائید.

(قابل ذکر میباشد ما در نوشته‌ی‌علمی ای به طور بی نقص در ارتباط با پیاده سازی لوگوی بازی سخن کرده ایم و این می‌تواند الهامی برای پیاده سازی های شما باشد.)

ویدیوی تبلیغاتی اپ (Google Play) و ویدیوی پیش‌اکران (App Store) واپسین عنصر بصری میباشد که می توانید به فهرست مغازه خویش اضافه فرمائید.
لوگو اپ و اسکرین شات ها مدام اجباری می باشند ، البته می‌توانید تعیین نمائید که آیا می‌خواهید عنصر ویدیویی داشته باشید یا این که نه.

این کلیپ در حالتی‌که یک تریلر از بازی یا این که نرم افزار شما میباشد ؛ می بایست هیجان انگیزترین و قدرتمندترین جنبه های اپلیکیشن را آرم دهد.
به همین ادله ، می بایست روی 10 ثانیه اولیه کلیپ شغل نمایید تا دقت یوزرها را به خویش جلب نمائید چون احتمال متعددی وجود داراست که مجموع کلیپ را نبینند.
ضمن این ، مطالعات آرم می‌دهد که یوزرها در ثانیه های نخستین تصمیم می‌گیرند.
بدین ترتیب ، تجربیات کاربری باطن طرحی را آرم دهید و به جلوه های صوتی توکل نکنید چون بخش اعظمی از یوزرها کلیپ را با صدای بدون صدا تماشا می نمایند.
همینطور ، عملکرد نمایید آزمایش نمائید که آیا این کلیپ برای مخاطبان شما موثر میباشد یا این که نه.
برای برخی از گروه بندی های اپلیکیشن ، ویدیوها تأثیر متعددی بر تصمیم‌گیری مخاطب دارا هستند ، برای گروه بندی های دیگر ، این یک برهان گزینش‌کننده وجود ندارد.

Spotlight Apple
به کارگیری از جستجوی Spotlight Apple را در لحاظ بگیرید.
با به کارگیری از این یوزرها نرم‌افزار استور میتوانند نرم افزار هایی را که تا قبل از این بر روی موبایل خویش نصب کرده اند کاوش نمایند.
وقتی که جستجوی Spotlight Apple را فعال میکنید، میتوانید بر ترازو استعمال و تعامل اپلیکیشن نیز تأثیر بگذارید چون عموم بیشتر در معرض نرم‌افزار شما قرار میگیرند.

بک پیوند
برای تولید شایسته ترین بک لینک و پیوند ها ، اپ شما بایستی به صورت فعال در تارنما هایی مربوط به اپ شما و مبتنی بر با استانداردهای الگوریتم فعلی گوگل پیوند خواهد شد.
بک پیوند ها میتوانند به طور متنی یا این که تصویری با به کار گیری از تگ ALT (متن جایگزین) باشند.
در حالی که در ارتباط اثربخشی بک پیوند ها در ارتباط با ASO اختلاف لحاظ وجود دارااست ، قطعی میباشد که چگونگی در مقابل کمیت طریق ارجح برای توفیق بک پیوند میباشد.

فصلی بودن نرم افزار
فصلی بودن و اثرات آن قادر است به صورت قابل توجهی بر توفیق اپلیکیشن شما تأثیر بگذارد.
درصورتی که اپلیکیشنی دارید که در تیم بندی با عنصرها فصلی رقابت می نماید ، می بایست استراتژی مغازه نرم افزار خویش را تهیه نمائید.

برای مثال ، در صورتیکه یک نرم افزار ورزشی دارید که حاصل تنیس را ردیابی می نماید ، عشق و علاقه مخاطبان در طی تورنمنت ها و رویدادهای تنیس گران قدر ارتقا مییابد.
در صورتی‌که در فضای کاهش وزن و تناسب اندام می‌باشید ، ارتقاء تقاضا برای نرم افزار شما در ژانویه خواهد بود ، وقتی که عموم می‌خواهند ورزش را استارت نمایند و روی وزن تن خودکار نمایند.

در صورتی می‌دانید که فصلی بودن بر دانلود یا این که درآمد نرم افزار شما تأثیر می‌گذارد، می‌توانید یکسری شغل را برای seo اپلیکیشن خویش جاری ساختن دهید :

هفته ها یا این که ماه هایی را که بایستی داده های دکان نرم‌افزار خویش را تغییر تحول دهید ، رسم فرمائید.
این به شما امداد می نماید تا آپ تو دیت رسانی اپ ها را خوب طرح ریزی نمایید.
برای مثال ، در شرایطی که یک فستیوال بلندمرتبه در اولِ سپتامبر وجود داشته باشد که شما مقصود آن میباشید ، کلمه ها کلیدی خویش را به موقع آپ تو دیت فرمائید که فصلی بودن را منعکس نماید ؛ زیراکه فرصت‌بندی یک دستور ضروری میباشد.
در‌حالتی که اتفاق افتاد خاصی در سپتامبر آغاز خواهد شد ، بایستی یک یا این که دو هفته پیش از روی داد ، عبارات کلیدی تازه را غرض قرار دهید.
جاری ساختن این فعالیت خیلی زود ممکن میباشد بر عبارات کلیدی بی آلایش شما تأثیر بگذارد و در حالتی که نرم افزار را خیلی دیر به‌روزرسانی فرمائید ، دکان‌های نرم افزار ممکن میباشد فرصت کافی برای تشخیص نرم افزار شمارا تحت عنوان مرتبط نداشته باشند.
همینطور در کنار همگی مفاد نقل شده ، خصوصیت های جدیدی را معرفی نمایید که رابطه قربت با روی داد فصلی دارا‌هستند.

مجموعاَ نرم افزار‌هایی که اثرات فصلی را تجارب می‌نمایند ، می بایست سعی بیشتری را برای تاکتیک‌های باصرفه‌سازی مغازه نرم‌افزار‌شان سرمایه‌گذاری نمایند.
هرچه بیشتر مخاطبان خویش را فهم فرمایید ، ترکیب علایق آن‌ها در اپ شما سهل خیس خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد