مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

پیاده سازی لندینگ پیج


پژوهش راجع به یوزرها مقصود
یکی اساسی‌ترین اصول بازاریابی در هر موضوع‌ای، مرتبط با کاربر غرض خواهد بود. در شرایطی‌که شما تحت عنوان یک شخص مسئول در مورد نرم افزار مارکتینگ، آشنایی صحت از کاربر غرض خویش نداشته باشید، نمی‌توانید تبلیغ صدق را اجرا داده و دراین طراحی اپلیکیشن در مشهد  مورد، توفیق خاصی حصول کنید.
استیناف در زمینه ی رقبا
اکثری از کسانی که در مسئله مارکتینگ نرم افزار عمل می‌نمایند، عشق و علاقه‌ای به تحقیق و نظارت کردن دیگر اپلیکیشن‌های شبیه ندارند و به همین عامل، ضربه‌های بخش اعظمی را به صورت ناخواسته به شغل خویش وارد می‌نمایند.
شما میتوانید با بازدید و رسیدگی دیگر نرم‌افزار‌های شبیه و رقبای آجل خویش، از مشکلات و نادر کاری‌های آن‌ها درس گرفته و به‌این صورت، اپلیکیشن خویش را گام به گام به ایده آل فرضی خویش مجاورت نمائید.

پیاده سازی لندینگ پیج
شیت لندنیگ، به نصیب اولیه و ویترین هر وب سایت گفته میشود. این کاغذ اولی چیزی میباشد که کاربر با آن مواجه می گردد و به‌این صورت، از عنایت اکثری بالایی برخوردار‌است. شما می توانید با پیاده سازی یک لندینگ مطلوب، مشتریان را در نگاه اولیه شیدا وب سایت و نرم افزار خویش فرمائید.

قرار دادن نرم افزار در بازار، گوگل پلی و …
همانگونه که در قسمت‌های پیشین بدین مورد اشاره شد، خوب میباشد تا نرم افزار خویش را در همگی وب سایت‌ها و مغازه‌های دارای اعتبار قرار دهید. چنین مشتریان میتوانند به ریلکس‌ترین صورت ممکن به اپلیکیشن شما دسترسی داشته و آن را دانلود کنند.

تبلیغ نرم افزار در شبکه های عمومی

کانال‌های اجتماعی یکی شایسته ترین موضوع‌های تبلیغاتی در بعد از ظهر تازه محسوب میشوند و شما می توانید به شل‌ترین صورت ممکن با به کار گیری از آنها، نرم افزار‌ها و نرم افزار‌های خویش را تبلیغ کرده و مشتریان متعددی را به این وسیله به سمت خویش جذب فرمایید. دقت نمائید که درک کردن اصول تبلیغ در اینستاگرام، یاری متعددی به ما در جذب مشتری خواهد کرد.

چه‌گونه کارایی بازاریابی نرم افزار را اندازه‌گیری کنیم؟
معیارهای متفاوتی برای اندازه‌گیری و نظارت سعی یک نرم افزار وجود داراست که شما میتوانید به یاری آن ها، ترازو توفیق نرم افزار‌های تبلیغاتی خویش را اندازه‌گیری کرده و در مسئله بسط آن، همت فرمایید.

در واقع شما بایستی از شاخص‌های کلیدی کوشش (KPI) استعمال فرمائید و با شاخص‌های معلوم گردیده معیار وصال به غرض را در زمان‌های وقتی مشخص و معلوم اندازه گیری و با عصر گذشته نیز مقایسه فرمایید.

برای مثال در حالتی‌که نرم افزار مارکتینگ را در فروددین ماه ماه استارت کرده‌اید و قصد دارید تا نقطه پایان اردیبهشت ماه ادامه دهید، باید واحد سنجش تحقق غرض که در واقع تعداد جذب مشتری میباشد را درین دو ماه با دو ماه پیش از آن مقایسه فرمایید تا کوشش بازاریابی نرم افزار خویش را بسنجید.

استراتژی‌های بلندتر بازاریابی نرم افزار گوشی چیست؟
تفحص شیوه‌های پیروز بازاریابی نرم افزار یک کدام از مهم ترین و موثرترین اقداماتی میباشد که ایفا آن میتواند باعث به جذب شدن مشتریان گردد.
کلید کلمه و واژه‌های آیتم استعمال در این باره عبارتند از: آشنایی ظریف استفاده کننده غرض، فهم و شعور رقبا و به کارگیری از تجربه آن ها، بررسی و رسیدگی تلاش کلی نرم افزار، استخدام مجموعه کار کشته در مسئله seo و غیره. رعایت کلیه این مفاد می تواند یک اپلیکیشن استراتژیک و مطلوب را به ما کادو داده و سبب ساز گردد تا بتوانیم با به کار گیری از آن، به شایسته ترین صورت ممکن نرم افزار خویش را به مشتریان معرفی نماییم.
چه‌گونه یوزرها را در نرم افزار نگهداری کنیم؟
اکثر اوقات اشخاص تصور می‌نمایند که مشقت بار‌ترین عمل ممکن جذب کاربر خواهد بود، در حالی که قصه به طور کامل به سیرتکامل دیگری قصه میگردد. دردسر مهم وقتی استارت میشود که شما بایستی بتوانید به شایسته ترین صورت ممکن، مخاطبین خودت را همچنان به شغل خویش عشق‌مند نگاه دارید. در‌این مرحله شما می بایست نرم افزار خویش را با تکنولوژی‌های روز و تازه همگام ساخته و از روش این شغل، مشتریان را به اپ خویش با مسئولیت نگاه دارید.
پیاده سازی نرم افزار شما نیز می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که مشتریان بعداز مدتی وقتگیر نگاه کردن به آن، خسته نشده و بتوانند تعدادی ساعتی از اوقاع روزانه خویش را، سرگرم فعالیت در آن فضا باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد