نکات کلیدی در افزایش عملکرد یک نرم افزار
شایسته ترین منش برای راضی نگهداشتن یوزرها و نگهداری آنان بهتیتر مشتری این میباشد که پیشرفتدهندگان دائماً روی نصیب فرانت که مستقیماً با آنچه در بکاند رخداد میفتد مرتبط میباشد اندیشه نمایند و بالعکس.
از فعالیت افتادن نرم افزار در طی نقط ی اوج شغل استفاده کننده سبب به تجارب کاربری بدی میشود؛ انگیزه این فساد قادر است در قسمت بکاند شما باشد البته این بخش فرانت میباشد که با اثار آن مواجه می گردد. همینطور می بایست به حافظه داشته باشیم که با صرفهسازی نرم افزارها به گنجایشهای کانال و دستگاه نیز متکی میباشد.
نکات متعددی در ارتباط با پیشرفت در عملکرد نرم افزار وجود داراست ولی مهم ترین آنان بهشکل کلی دربرگیرنده مفاد پایین است:
همت نرم افزار گوشی بیشتراز آن چیزی میباشد که در قسمت فرانت تجربیات می گردد. همت یک نرم افزار بهشکل کلی سرعت آن در جواب به تعاملات مخاطب میباشد.
تلاش نرم افزار یکی مولفههای مهم در بسطی نرم افزار میباشد. یوزرها بالقوهی شما در شکل ناامیدی از نرم افزار، خیر فقط آن را حذف مینمایند بلکه به احتمال زیاد برای رفع نیاز خویش در پی حریف شما خواهند رفت و این سبب تضعیف مارک شما میشود.
افزایش عملکرد یک نرم افزار مشتمل بر باصرفهسازی کانال و دستگاه برای نرم افزار میگردد، ولی محصور به آن وجود ندارد.
شغل های سریع و راحتی برای افزایش عملکرد یک نرم افزار جهت کاهش فرصت در جواب به تعاملات یوزرها، اجرای صفحه ها، فسادها و در دست گرفتن مصرف انرژی (یاد و باتری) وجود دارااست. به طبعً بایستی استراتژی مرتبط با آن ها را در نرم افزار خویش پیادهسازی فرمایید تا یوزرها یک تجربیات کاربری لذتنصیب داشته باشند که احتمالاً باعث به بهبود تعامل با نرم افزار، وفاداری و رجوع آنها به نرم افزار گردد.