۶ مرحله برای ساخت و ساز یک برنامه پیروز
حالا دراینجا، شش مرحله از ساختوساز و تشکیل داد یک برنامۀ موبایلی برنده را بیان میکنیم. دنبال کردن این شش مرحله، میتواند به شما در نتیجۀ خوب کار، کمک کند. پس از بیان سر عنوان این مراحل، به هر مورد از آنها میپردازیم.
یک استراتژی تجاری ساختوساز کنید
بسطدهندگان نرمافزار را استخدام نمایید
میزان دارایی و نرم افزارریزی
پیشرفت نرمافزار
بازاریابی
حمایت و نگهداری
در این مقاله، ما روی اپلیکیشنهای تلفن همراه تمرکز داریم، و نگاه و بینشهایی را برای نحوۀ ایجاد یک برنامه برای استحصالوکار شما ارائه می دهیم. با این هم اکنون، اطلاعات مفیدی را دربارۀ ساخت اپلیکیشنهای کاربردیِ وب و دیگر انواع تولیدها دیجیتالی، برایتان خوا هیم اذعان کرد، که با آن ها میتوانید تحول دیجیتال را تقویت کنید.
ایجاد کرد یک استراتژی تجاری
تولید یک نرمافزار موفق، بدون استراتژی، مانند این می باشد که یک خانه بدون نقشه ساخته شود. ممکن هست بشود، البته شما از نتیجۀ کار راضی نخواهید بود. استراتژی، به عنوانِ اولین نکته از نکات طراحی برنامه بیزینسی، باید نیازها، اهداف و طریق شمارا برای تشکیل داد اپ معلوم کند.
نیازهای تجاری خود را تعریف و تمجید فرمائید
اکنون، تقریباً پنج میلیون اپ در فروشگاه اپل یعنی اپل استور، و گوگل پلی جانور می باشد؛ به گونه ای که کمتر از ۰.۰۱ درصد از اپلیکیشنها، به وسیلۀ پیشرفتدهندگان آنان موفقیت مالی محسوب می گردند. حتی ممکن هست حال و روز، بدتر از این هم باشد.
برای اینکه برنامههای گوشی شما، شانس موفقیت را تجربه کند، باید مشکلی را حل کند یا ارزش ویژه و منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه دهد. نرمافزارهای گوشی، با مفاهیم مهم، شانس موفقیت بشتری را نسبت به تکرار برنامههای جانور دارا هستند.
اپلیکیشنهایی که ارزشی میلیاردی دارند، به موفقیت خود در این مسیر دست مییابند؛ چون مشکلات بزرگی را حل میکنند که همین، افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار میدهد. ارگ در حال ایجاد کرد و تولید یک برنامه سازمانی و تجاری برای کارگر و مشتریان خود هستید، بایستی نیازهای تجاری حقیقی و واقعی داشته باشید. از خودتان بپرسید غرض نرمافزار من چیست؟ و چه کاری می خواهد اعمال دهد؟ با این اوصاف، شما به یکی مهم ترین نکات طراحی اپلیکیشن بیزینسی جواب خواهید اعطا کرد.
جاری ساختن تحقیقات بازار
نرم افزار استورهای اندروید و آیفون، بیش تر از یک دهه می باشد که وجود داراهستند. نرمافزارهای اکثری آمدهاند و رفتهاند؛ چون ایدۀ آنها اختصاصی نبوده و یا هیچ پیشرفتی نسبت به نرم افزارهای موفق ارائه ندادهاند. البته از طریق تحقیقات، ممکن است ایدههای برنامه مشابهی را برای حل مشکل مشابه، کشف کنید. تنها به این دلیلکه یک نرم افزار مشابه وجود دارد بدین مضمون نیست که شما بایستی تسلیم شوید.
در صورتیکه زاویه یا روش بهتری برای کمک به کاربران، برای جاری ساختن کاری دارید، نرمافزار شما قادر است رهبر فعلی بازار را از در بین چیره شود.
بازاریابی، قبل از ساخت و ساز
ممکن می باشد اپلیکیشن شما، بسط پیدا نکرده باشد، اما موقتی، شغلهای بازاریابیِ خاصی وجود دارد که شما باید جاری ساختن دهید. یکیاز آن ها این هست که در مراحل اولیه، یک نام دامنه برای وبتارنما خود ثبت کنید، که بعدها میتوانید از آن برای تبلیغ نرمافزار خود استعمال کنید. علاوه بر این که می خواهید تایید فرمائید که هیچ برنامۀ زندۀ دیگری، نام شمارا در فروشگاههای اندروید و اپل به اشتراک نمیگذارد.
در حالتیکه استخراجوکار شما نو است، توصیۀ ما این هست که پیش از فعالسازی برنامۀ خود، آن استحصالوکار را ثبت فرمایید. نرم افزار استورها از شما می خواهند که اپ خود را با به کارگیری از نام تجاری ثبت نمایید.