digital marketing یا این که بازاریابی دیجیتال پرسرعتترین نوع بازاریابی بوده که با دقت به دسترسی عوام مردم به کانالهای اجتماعی و وب، موجب گردیده تا بتوانید در کوتاهترین زمان مال خویش را در بازار معرفی فرمایید.
بازاریابی ویدئویی مطلقا جالبترین نوع تبلیغات دیجیتال برای مشتری خواهد بود. از آنجایی که در بازاریابی ویدئویی، کالا به بی آلایشترین موقعیت ممکن به مشتری ارائه میشود، پس موثرترین خط مش برای شناخت کاربر با جنس خواهد بود.
برای آشنا شدن با بازاریابی دیجیتالی، می بایست اشکال آن را بشناسید تا مطلوبترین، موثرترین و در عین اینک معدود هزینهترین نوع آنرا برای تبلیغ جنس خویش انتخاب فرمائید. در مقاله قبل تنی چند از آمارهای جذاب بازاریابی دیجیتال را ذکر نمودیم و دراین مقاله به ادامه آن میپردازیم.
داده های عددی بازاریابی د یجیتال
آمارهای بازاریابی ویدئویی
اغلب مخاطبان، اعتنا بیشتری نسبت به محتویات رسانههای تصویری خواهند داشت. معمولا تبلیغات ویدئویی جذابیت و اثر بیشتری نسبت به نشانی اینترنتی، وب لاگ و رسانههایی از این گردآوری دارند. با دقت بهاینکه استعمال از تلفنهای هوشمند به امری طبیعی و آسان تبدیل گردیدهاست، تبلیغات ویدئویی که به واسطه این ابزار هوشمند ارائه می گردند کاری ساده، مقرون به صرفه و مفید خواهد بود.
ویدئوی تبلیغ یک سرویس یا این که جنس
با دقت به استینافهای انجام یافته این فایده نتایج شدهاست که حدود ۶۰ ٪ از افرادی که کلیپ تبلیغ یک متاع را چشماند، ذهنیت بهتری نسبت به آن پیدا کردهاند. از طرفی بازاریابی ویدئویی باعث گردیده تا نرخ خرید یک فرآورده تا ۱۴۰% هم ارتقا یابد. با پژوهش حاصل بازاریابی کسب و شغل های پیروز، معلوم شد که ۸۰٪ از این اشخاص از بازاریابی ویدئویی برای معرفی محصول ها خویش استفاده کردهاند.
ویدئوهای کانالهای اجتماعی
با دقت به به کار گیری روزافزون از پلتفرمهایی زیرا یوتیوب، فیسبوک، توییتر و… و پیوستن قشرها متعدد جامعه بدین نرم افزارها، بازاریابی ویدئویی از اینراه شایسته ترین و معدود هزینهترین نوع تبلیغ خواهد بود که جنس شمارا در محیطی بلندمرتبه با یوزرها متنوع معرفی خواهد کرد. ۹۰٪ از بازاریابان به این فیض رسیدهاند که با استعمال از بازاریابی ویدئویی در کانالهای اجتماعی، توانستهاند وسعت قابل توجهی از مشتریان حقیقی و واقعی را جذب جنس خویش نمایند.
اینک اینستاگرام با تمرکز به کاربرد سادگی که دارااست، تبدیل به پلتفرمی سریع برای ایجاد کرد محتوا و محیطی مطلوب برای تبلیغات گردیده است.
یوتیوب نیز به انگیزه به کار گیری فراوان اطراف قابل قبولی برای تبلیغات بازاریابان میباشد. از یوتیوب به صورت روزمره در حدود ۲ میلیون مخاطب استفاده مینمایند. یوتیوب پلتفرمی قابل استفاده برای ۹۵٪ از عموم دنیاست.
آمارهای بازاریابی ایمیلی
با تفحص آمارهای بازاریابی ایمیلی به این فیض میرسیم که بازاریابی ایمیلی نیز مثل بازاریابی ویدئویی منجر ارتقا تعامل با مشتریان شدهاست.
نرخ کلیک
اولی تاکتیک برای ارتقاء تعامل با مشتریان، پست کردن آدرس اینترنتیهای فردی سازی گردیده با دقت به خصوصیتهای آنهاست. به صورت نمونه، کسانی که پست الکترونیکهای خویش را با تلفن همراه گشوده مینمایند، در شرایطیکه مجددا از کامپیوتر برای باز کردن پست الکترونیکها استعمال نمایند، نرخ کلیک را تا حدود ۵۰٪ ارتقا می دهند. با این در حال حاضر بیشخیس بازاریابان نرخ کلیک نشانی اینترنتیهای تبلیغاتی را آنالیز نمیکنند و تعداد معدودی از آنها کار کشته به حساب کردن نرخ کلیک تبلیغات در وب هستند.
محتوای پست الکترونیک
برخی از برندها برای ارتقا نرخ کلیک در پست الکترونیکها از ایموجی در قسمت مورد نشانی اینترنتی به کار گیری مینمایند کهاینفعالیت فایده مطلوبی را برای آنها به یار و همدم داشته هست. با این اکنون درصد یه خرده از پست الکترونیکها دارنده ایموجی در مسئله آدرس اینترنتی می باشند.
بیشخیس خریداران از مشتریان خویش میخواهند که از ایمیل برای تعامل با آنها استفاده نمایند. نشانی اینترنتیهای تراکنش یکسری موازی پست الکترونیکهای بازاریابی در صندوق ورودی چشم می شوند.
تقسیم بندی نشانی اینترنتی
تحلیلها نماد دادهمی باشد که استعمال از آدرس اینترنتی در سال ۲۰۲۰ افزایش چشمگیری داشته به طوریکه بیش تر از ۷ میلیارد اکانت کاربری از این نوع در فقید وجود دارد. با ایناینک حدود ۸۰٪ از مخاطبان، چنانچه تعداد متعددی نشانی اینترنتی از یک کمپانی اخذ نمایند، آنهارا فارغ از اعتنا به محتوا حذف مینمایند.پس بهتر است پست الکترونیکهای خویش را seo نمایید.
پست الکترونیکها در موبایل
تحلیلها آرم دادهمیباشد که یوزرها موبایل تا در حدود ۳ موازی سایرین از ایمیل به کارگیری مینمایند. بیشخیس حرفه ایهای دنیای بیزنس عشق داراهستند تا ایمیلها را روی موبایل خویش داشته و بتوانند آنان را در هر مجال و هرمکانی که می خواهند احتساب نمایند. پس سئو آدرس اینترنتی در تلفن همراه الویتی بسیار اصلی در digital marketing است که در غیر اینشکل تبلیغات سوای استیناف بوسیله مخاطب حذف خواهند شد.