مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع تخصصی انتشار مقالات طراحی اپلیکیشن

بازاریابی اپ در تلگرام


تبلیغات در کانال های تلگرام

یک کدام از طرق بازاریابی اپ در تلگرام تبلیغات در کانال‌هایی هست که عضوهای زیادی داراست.ولی نکاتی را بایستی به خیال داشته باشید تا دراین باره سرتان را کلاه نگذارند. اعضای قلابی یا ممبرهای فیک کاربرانی هستن که وجود خارجی ندارند اما یک حساب در تلگرام برای آنها باز شده تا به عنوان عضو در کانال‌ها نماد داده شوند.


این ممبرها هیچ فعالیتی ندارند و فقط به تعداد اعضای کانال اضافه می‌کنند.به این ترتیب نباید گول این نوع کانال‌ها را بخورید برای اینکه بتوانید تبلیغاتی پربازده داشته باشید به کیفیت اعضای کانال توجه کنید نه به کمیت آن ها.نکته پایان دراین مورد این هست که کارایی کنید در کانال‌های رسمی تبلیغ فرمائید، این کانال‌ها طیف عظیم‌ای از مردم را مشمول میشود و بازدهی بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اینستاگرام و بازاریابی پولی اپلیکیشن



اینستاگرام، شبکه‌ای اجتماعی می باشد که مطابق محتوای تصویری آغاز به فعالیت نموده‌می‌باشد. این شبکه اجتماعی بعداز سه سال فعالیت در کشور‌ایران، اعتنا ۲۵ میلیون ایرانی را به خود جلب کرده‌هست. گسترش‌دهندگان این نرم افزار قابلیتی جدید برای تبلیغات به نرم افزار اضافه کردند تا کاربران بتوانند به راحتی استحصال‌وکار خود را تبلیغ کنند.


اینستاگرام با امکان‌های جالب خود فرصتی را به وجود آورده تا کسب‌وکارهای نوپا بتوانند با تبلیغات در آن، طی مجال زمان کوتاهی شناخته شوند و محصولاتشان را به بازار عرضه کنند. این تبلیغات هوشمند هست و با دقت به جنسیت کاربران، سن کاربران و موقعیت جغرافیایی آنها، تبلیغات را به نمایش می‌گذارد. هزینه تبلیغ در اینستاگرام، میان ۰٫۷ تا ۱ دلار به ازای هر کلیک گفته‌ شده‌ می باشد.


صورت بوک و توییتر ؛ تجارتی جهانی



صورت بوک یک کدام از دیرین‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیاست که با جذب ۲ میلیون مخاطب از تمام قشرهای‌مردمی، پرمخاطب‌ترین شبکه‌ اجتماعی اکنون حاضر فقیه نام گرفته هست. گستردگی حضور مردم در صورت بوک سبب شده تا فرصتی تعالی برای جذب مخاطب و تبلیغات در استحصال‌و‌کارها به وجود بیاید.


همینطور، طبق ادعای مدیران توییتر، مخاطبین این شبکه اجتماعی ۲۴ درصد بیشتر از بقیه افراد با گوشی فعالیت می‌کنند و ۸۳ درصد آن‌ها در ادامه برنامه‌های تازه برای نصب می‌باشند. شکل بوک و توییتر از روش‌های مختلفی برای تبلیغات به کار گیری می‌کنند به گونه‌ای که تبلیغ‌دهنده خیالش از بابت جذب مخاطب وارفته باشد و نگران هزینه‌ای که کرده‌ نباشد.


این دو شبکه‌ اجتماعی بابت هر واکنش مخاطب هزینه‌ای دریافت می‌کنند که به آن تبلیغات هوشمند نیز می گویند. به طور مثال، شما میتوانید بابت هر نصب نرم‌افزار که به وسیله کاربر جاری ساختن بگیرد مبلغی را پرداخت نمایید یا در حالات دیگر، بابت دیدن تیزر تبلیغاتی، تعداد لایک و کامنت پست تبلیغاتی و یا بابت هر نوع استفاده کاربر از نرم‌افزار خود هزینه‌ای را پرداخت فرمایید.  این گوناگونی در نحوه‌های تبلیغاتی سبب خرسندی و آرامش تبلیغ‌دهنده می‌شود. روی هم رفته در صورتی‌که می‌خواهید در دانا معروف شوید و به تجارتی جهانی دست یابید از فیس بوک و توییتر غافل نشوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد