80 درصد یوزرها در دنیای مجازی این روز ها از تلفن همراه تحت عنوان ابزاری مدام در دسترس و کاربردی برای جستجوها و وبگردی های خویش استفاده می نمایند. این داده های عددی به قدری دیده گیر میباشد که استعداد آن را دارد که برای به کارگیری باصرفه خیس از آن در جستجوی طرق بازاریابی بر طبق تلفن همراه یا این که موبایل مارکتینگ باشیم و این منبع 80 درصدی مخاطب را برای بیزنس خویش به مشتری وفادار تبدیل کنیم. در همین راستا پژوهش ها ما در شاخه دیجیتال مارکتینگ علامت می دهد که طرح ریزی میتواند مسیر بازاریابی بر پایه ی تلفن همراه را از یک مسیر ریسک پذیر به یک استراتژی 100% تضمینی مبدل کند. درین مقاله ما در لحاظ داریم تا در خصوص با تلفن همراه مارکتینگ و اثر پیاده سازی نرم افزار در آن حرف کنیم. در حالتیکه مایلید دراین مورد بیشتر بدانید میتوانید با ما تا انتهای این نوشته ی علمی یاور باشید.
تصویب توصیه و مشورت
تعریف استراتژی تلفن همراه مارکتینگ به لهجه معمولی
قبل از هر سیرتکامل توضیح و شرح در باب پیاده سازی اپ و اثر آن در پروسه تاثیر بخشی 100% تلفن همراه مارکتینگ ما یحتاج میدانیم تا اصطلاح تلفن همراه مارکتینگ یا این که بازاریابی بر طبق تلفن همراه را تعریف و تمجید نمایم.
با بی آلایش ترین ذکر ممکن می قدرت تلفن همراه مارکتینگ را چنین تمجید کرد: \\\\\\\"به کلیه ی طریق های تبلیغاتی که کاربر از روش تلفن همراه میتواند از آنها مطلع شود گوشی مارکتینگ میگویند. برای مثال ارسال پیامک های تبلیغاتی یکی از معمول ترین راههای گوشی مارکتینگ هست که در آن کاربر پیامک های تبلیغاتی شما را از روش تلفن همراه خویش اخذ می نماید.\\\\\\\"
در شرایطی که بخواهیم به طور تخصصی خیس به تعریفوتمجید بازاریابی بر طبق گوشی بپردازیم قادر خواهیم بود بگوییم : \\\\\\\"گوشی مارکتینگ شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ است که به همگی شیوه های تبلیغاتی که در آن از موبایل استفاده شود،اطلاق می گردد.
به بیانی دیگر تلفن همراه مارکتینگ را می توان مخلوط هنر بازاریابی و به کار گیری از گوشی معرفی کرد که در شرایطی که به صحت به شغل گرفته خواهد شد، قادر است سهم بسیار بزرگی از یوزرها دارنده موبایلهای هوشمند را به سمت خویش جذب نماید. با دقت به اینکه بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد که گوشی جزئی مستقل نشدنی از معاش روزانه عموم هست پس می قدرت این شیوه بازاریابی را یک شیوه فوق طلایی برای طراحی استراتژ های تبلیغاتی معرفی کرد.
گونه های طرز های موبایل مارکتینگ
تکنیک های تلفن همراه مارکتینگ خویش به زیر شاخه هایی تقسیم می شوند که هریک برای طراحی طرق خاص خویش را داراهستند. پیرو به تشریح و توضیح آنها میپردازیم:
بازاریابی از روش ارسال پیام کوتاه:
ارسال پیام های تبلیغاتی توسط سامانه پیام کوتاه یکیاز راههای تلفن همراه مارکتینگ می باشد. دراین نوع از تبلیغات شما میتوانید مخاطبان خویش را براساس فرآورده، حوزه ، شهر و استان تفکیک کرده و برای آنها پیامک ارسال فرمایید .
بازاریابی از روش ارسال رسانه های دیجیتالی:
در این طرز می توان از کمپین های تبلیغاتی در کانال های مجازی منفعت جست. با تمرکز به اینکه نسبتاً اکثر یوزرها موبایل از در کانال های مجازی پربیننده نیز عضو هستند این شیوه نیز میتواند یک شیوه بسیار کاربردی تلقی خواهد شد با دقت به اینکه درین طرز پیام های تبلیغاتی نیز می توانند از حالات متنی بیرون گردیده و به طور ویدیو،صوت و یا این که تصویر ارسال شوند.
تبلیغات بنری تلفن همراه از روش نرم افزار ها :
پیاده سازی نرمافزار میتواند شایسته ترین راه حل برای جذب یوزرها تلفن همراه در گروه تکنیک های موبایل مارکتینگ باشد. با پیاده سازی نرم افزار عملا می توانید ویترین دکان خویش را به تلفن همراه مشتریان خویش منتقل نمائید و از همه مهم خیس اینکه این فرایند نصب نرم افزار روی گوشی مشتریان را باید بارضایت خویش آنان ایفا بخشید و در غایت این راه مسلما موجب نارضایتی آنان نخواهد شد.
درین شیوه اکثر مارک هایی که برای بیزنس خویش اپلیکیشن منحصر پیاده سازی نکرده اند از تکنیک قراردادن بنر تبلیغاتی در برنامه های پر طرفدار استفاده می نمایند، این نحوه نیز قادر است تا حد متعددی در پرورش تجارت شما موثر واقع شود. در این روش صاحبان تبلیغ به نرم افزار های با بازدید بالا پول میدهند تا تبلیغ محصول ها آنهارا برای استفاده کننده خویش ارسال کنند .(این تبلیغات به طور تبلیغات تصویری ، صفحه ها پاپ برنامه ، تبلیغات ویدئویی در بازی های گوشی به اکران گذارده می گردد .)
بازاریابی از روش تعریف و تمجید کدهای QR
در این شیوه می قدرت کدهای QR را تعریفوتمجید کرده و آن را در جاهای متعدد قرار اعطا کرد. کدهای QR به وسیله یوزرها کپی میشود و آن ها را به صفحه های خاصی که مقصود مالک تبلیغ است هدایت می نماید.
نوشتهیعلمی مرتبط: مزایای طرح ریزی گوشی در رونق بیزنس
چرا بایستی به بازاریابی موبایلی عنایت بخشید؟
برای جواب به این پرسش و درک هر چه عالی این مورد که موبایل مارکتینگ حرفه ای میتواند برگ غالب پرورش بیزنس شما باشد کافیست به داده های عددی و ارقام ذیل یک نگاه ساده بیندازید.
۸۰ درصد یوزرها در جایگاه های سنی فی مابین 8 تا 16 سال بیشتر وقت خویش را به بازیهای موبایلی تخصیص می دهند؛
۷۰ درصد یوزرها فی مابین 16 تا 36 سال صفحه های اینترنت را از روش گوشی یا این که تبلت خویش گشوده کرده و وقت خویش را با اینترنت گردی های موبایلی پر می نمایند.
جستوجوهای موبایلی یوزرها در چندین سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد ارتقاء داشته میباشد.
این داده های عددی عجیب به ما میگوید که در حالتی که میخواهیم در عرصه دیجیتال مارکتینگ داهیانه عمل کنیم باید تکنیک های بازاریابی مبنی بر گوشی را جدی گرفته و روی آن ها سپرده گذاری کنیم. ولی یک نکته بسیار اصلی و دارای اهمیت در تلفن همراه مارکتینگ این میباشد که به انگیزه به کار گیری ناصحیح برخی از دیجیتال مارکتر ها و ساخت و ساز مزاحمت برای عده کثیری از یوزرها این روز ها تکنیک هایی مانند sms مارکتینگ دیگر مثل قبلی اثرگذار وجود ندارد ،به دلیل آن که یوزرها ناراضی میتوانند جلوی اخذ پیام های تبلیغاتی شمارا بگیرند و این یعنی افت ضمانت تاثیر مثبت موبایل مارکتینگ.
در راستای نظارت این چالش (نارضایتی یوزرها از مجموعه تکنیک های گوشی مارکتینگ و تولید مزاحمت برای آنان) می اقتدار پیاده سازی برنامه را تحت عنوان مطمئن ترین طرز تلفن همراه مارکتینگ برگزید چراکه در طراحی آن رضایت مخاطب شرط اول میباشد.
حرف نقطه پایان
در نقطه پایان این نوشتهی علمی می توانیم با قطعیت آحاد به این نکته اشاره کنیم که پیاده سازی اپلیکیشن منحصر برای مارک می تواند تضمینی ترین روش برای جذب هر چه بیشتر یوزرها گوشی و تبدیل آنها به مشتری وفادار باشد به این دلیلکه اصول نخستین دیجیتال مارکتینگ و الخصوص گوشی مارکتینگ در آن رعایت شده است.
نرم افزار منحصربهفرد شما با قابلیت نوتیفیکیشن میتواند مشتری شمارا در هر لحظه از شبانه روز از جدیدترین اخبار یا این که تولیدها شما آگاه نماید. می تواند قابلیت خرید از روش تلفن همراه را برای مخاطب (مشتری با مسئولیت) آماده کرده و لذت یک خرید سهل را برای آن به وجود آورد.
تا قبل از این در مقاله ها قبل به مزایا طرح ریزی برای کسب و کار اشاره کرده بودیم و دراین نوشتهعلمی نیز در راستای معرفی تضمینی ترین تکنیک موبایل مارکتینگ مجدادا به کناره ای از آن ها اشاره کردیم. امیداست با رسیدگی تیم مقالاتت رایا پارس در باب دیجیتال مارکتینگ و راه حل های پایین اینترنت غالب آگاهانه خیس از قبلی عمل کرده و از رقبای خویش در فضای تجارت آنلاین پیشی بگیرید.